TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Rikotko tänään jotain kymmenestä käskystä?

Kyllä
4
27%
En, olen puhtoinen
5
33%
Jäi taskulaskin ottamatta mukaan. En osaa laskee kymmeneen
6
40%
 
Ääniä yhteensä: 15

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

moi mä oon yks arska vaan mä oon uus täällä ollanks me tavattu käyksä täällä usein moi vaan
sa
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Telkussa on jo seitsämäs kanava, ei kiitos niitä lisää tänne..
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Pitikin herätä sitten (lomalla) jo nyt, koska sähkömies päätti tulla sitten kahdeksaksi, kun eilen ei päässytkään. :swirl:

Jaa mitäs se tulee tekemään? Vetämään pari uutta daattakaapelia kämppään, koska tällä hetkellä joudun käyttämään 6- ja 10-metrisiä datajohtoja pitkin lattioita saadakseni telkun ja tietokoneen niihin paikkoihin joihin haluan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ei yöllä tartte nukkua! Oon robotti! Tosin kahvia ehkä tarttis kovasti tähän hajonneeseen koneistoon (öö, koneeseen kadonnut?).
Vieläkin vähän kiukuttaa, mut ei lähellekään yhtä paljon ku eilen..eihän se nyt tosissaan mun syy ole, jos muilla on vikaa päässä. Lähetin jopa aika tylyn viestin eilen yhelle kundille, että "on mulla muitakin murheita ku sinä ja sun kaverit". 8)
Tällä hetkellä ärsyttää lähinnä se hullu natsiakka joka on tulossa tsiigailee meitä heti aamupäivästä. Tosin vähän kyllä epäilen tota.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lomalla täälläkin ja taas herätys ihan liian aikaseen, pah.
Vihtahousu

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Saatana toi selkä ja sänky. Heitän sen ikkunasta ulos ihan just. Huomenta vaa, töissä oon.
Pyry-Matias

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kello 19 ois Ratinassa oikein europeli. Täytyy tunnustaa, että odotukset ovat ujot tämän UCL:n karsintaottelun suhteen, varsinkin kun lauantaina Honka nokki selkeesti. Väijyyn silti.

Töissä on tämä viikko kyyl hanurista, kun joutuu issekseen työskentelemään, ei oikein voi poiketa puiston puolella. Nooh, maaston mukaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Haa, tosta ajo tommoset fillaripoliisit ohi. Saako ne olla darrassa töissä? Ku nehän ei aja ees autoa? (Harmi, ku ne meni niin nopeesti..oisin käyny kyselee, että tuliko illalla oltua drinksulla.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NegaDuck

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Pah. :( Selvisikin ettei uusia datakaapeleita voikaan vetää valmiita seinissä olevia putkia pitkin, koska niihin ei rakennusvaiheessa tehty mitään varauksia millekään ylimääräiselle. Tulee koteloitu pintaveto. Epäesteettistä.... asennutankin sitten vain yhden lisäpiuhan kahden sijaan.

Olisi pitänyt siis jo rakennusvaiheessa pyytää vetämään datapiuhat joka ikiseen nurkkaan. :doh:
Viimeksi muokannut NegaDuck, 15.07.2008 8:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja swirl »

Duunissa taas :shock: Väsyttää ihan hulluna ja toivon, ettei kukaan tuu mua kiusaamaan, koska alan itkemään, kirkumaan tai heittelemään tavaroita tai kaikkia noita yhtä aikaa.

Meijän uudesta kodista kestää autolla duuniin jotain reilut viis minuuttia. Mun duuni on miehen työmatkan varrella, joten aamuisin ei enää tartte lähteä sompailemaan junalla \0/
Stinky

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Muakin väsyttää.. Mikä yllätys. Unta kaalissa taas vajaat 6 h. Nyt päätin että menen töistä suoraan kotiin ja otan päiväunet. Jos siis saan unta. Nukun vaikka koko illan jos silleen käy. Pakko saada unta tai hajoon.

Swirl, en osaa sanoa millon tuun. Epäsosiaalinen olo :(
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mulla on vähän samanlainen olo ton unen suhteen... tuntuu, niinkuin viime yönä en ois nukkunut ollenkaan. Onneksi pääsen jo kolmelta lähtemään ja meen varmasti suoraan päikkäreille. Tästä ei junallakaan onneksi kestä kauaa kotio :]

No worries, ilmoittelet sitten, kun siltä tuntuu. *halitus*
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja sipsi »

swirl kirjoitti:^Mulla on vähän samanlainen olo ton unen suhteen... tuntuu, niinkuin viime yönä en ois nukkunut ollenkaan. Onneksi pääsen jo kolmelta lähtemään ja meen varmasti suoraan päikkäreille.
Sama juttu. Tuli nukuttua ehkä noin neljä tuntia. Kuolema (ja päikkärit) kuittaa univelat. Tosin just päikkäreitten takia mä valvoinkin yöllä..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Stinky

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Stinky »

swirl kirjoitti: No worries, ilmoittelet sitten, kun siltä tuntuu. *halitus*
Kiitti. On oikeestaan just nyt helvetin paha olla. Jotenkin. Äh. Mä haluun vaan kotiin nyt.
Viimeksi muokannut Stinky, 15.07.2008 9:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rouva Pupulle hyvää hääpäivää!!!

:h:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NegaDuck kirjoitti:Epäesteettistä
Revi jalkalistat pois ja vaihda tilalle kaapeliurat omaavat listat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja swirl »

On kyllä aika epäsosiaalinen olo täälläkin... en viitti lähteä käymään edes vessassa, koska saattaisin joutua puhumaan jollekin matkalla eikä nyt voisi juuri vähempää kiinnostaa. Mieluummin piileskelen huoneessani suljettujen ovien takana :?
BettyB.

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Huh, meinasi aamulla iskeä paniikki kun eilen postissa saapunut Coldplayn levy jäi auton soittimeen jumiin! Olin jo huollon jonossa kun levy sitten omatoimisesti pullahtikin ulos masiinasta. Adrenaliinipiikki heti aamusta toi kummasti potkua päivään.

Päätä särki jo nukkumaan mennessä eikä jomotus näemmä helpottanut yön aikana. Syytän vierasta sänkyä ja tyynyä. Saiskos sitä hierontaa tänään? *vink vink*

Oon rakastunut tähän Viva La Vida-biisiin :h:
NegaDuck

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bluntly kirjoitti:Revi jalkalistat pois ja vaihda tilalle kaapeliurat omaavat listat.
Muuten tuo voisi sopiakin, mutta johto pitää vetää kahden kynnyksettömän oviaukon yli. Valkoinen muovikouru katonrajassa toimii sittenkin tässä tapauksessa paremmin.
NuoriDaavid

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Revi jalkalistat pois ja vaihda tilalle kaapeliurat omaavat listat.
Muuten tuo voisi sopiakin, mutta johto pitää vetää kahden kynnyksettömän oviaukon yli. Valkoinen muovikouru katonrajassa toimii sittenkin tässä tapauksessa paremmin.
Mutta siis mihin sä tarvit noita kaapeleita? Eikö sulla ole wlania?
1108

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuoriDaavid kirjoitti:Eikö sulla ole wlania?
No ei wlan nyt kaikkea ratkaise!!
NegaDuck

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

NuoriDaavid kirjoitti:Eikö sulla ole wlania?
Päätin etten tarvi, kun kämpässä on jo piuhat vedettynä valmiiksi. Yhteen nurkkaan, jossa telkkari ja äkspoksit ovat, ei vaan sitten oltu vedettykään datakaapelia. Eli nyt olen joutunut vetämään piiiiiiiiiitkän jatkojohdon lähimmästä pistokkeesta huoneen toisesta nurkasta pitkin lattiaa äkspokseille. Tämä uusi johto taas tulee suoraan sähkökaapista oikeaan paikkaan.

Pidän mieluummin kaapeleita kuin wlania, ettei daatta vuoda eivätkä kentät häiritse ja sillai. Nopeampiakin ovat, piuhat.
milli

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä!

Oli taas käsittämättömän ihana viikonlopp. Voisin niin tottua tähän.

Olen sitten hurahtanut sauvakävelyyn, tai no.. olen käynyt kaksi kertaa kiertämässä läheistä pururataa sauvojen kanssa. Ensimmäisellä kierroksella oli vähän hölmö olo, mutta sitten se olo katosi.

Tänään sitten kesäloma loppuu .. paluu arkeen, illalla istun jälleen töiden jälkeen vielä siwan kassalla. On kans syytä, innostuin shoppailla lauantaina.. iiisck.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

1108 kirjoitti:Rouva Pupulle hyvää hääpäivää!!!

:h:
Eikö Rouva Numba ole yhtään ärjynä jos lähetät Rouva Pupulle sydämen?

Oletteko kaikki yhtä suurta perhettä?

Stadinarska
irtolainen, irtonainen, irto naisista pitävä

Peeäs: Hyvää tiistaipäivää Arskikselta kaikille jalankokoon ja jalanväriin katsomatta
NuoriDaavid

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Eikö sulla ole wlania?
Päätin etten tarvi, kun kämpässä on jo piuhat vedettynä valmiiksi. Yhteen nurkkaan, jossa telkkari ja äkspoksit ovat, ei vaan sitten oltu vedettykään datakaapelia. Eli nyt olen joutunut vetämään piiiiiiiiiitkän jatkojohdon lähimmästä pistokkeesta huoneen toisesta nurkasta pitkin lattiaa äkspokseille. Tämä uusi johto taas tulee suoraan sähkökaapista oikeaan paikkaan.

Pidän mieluummin kaapeleita kuin wlania, ettei daatta vuoda eivätkä kentät häiritse ja sillai. Nopeampiakin ovat, piuhat.
Mulla itsellä on Wlani kahdessa kerroksessa. Kaksi tietokonetta ja xpoksi niillä kytkettyinä.

Datan vuotamisesta en olisi huolissani, WPA-salaus on vahva ja jos olet kovin paranoidinen, niin ainahan voit olla huolissasi siitä, että naapurisi kyttää sinua kiikarilla tai varastaa postisi.

Nykyinen 802.11g on ainakin mulle aivan riittävän nopea. Kuitenkin kertaluokkaa nopeampi kuin 2 megan adls, eli ainakaan talosta ulospäin ei ole pullonkaula. Siirteletkö koneidesi välillä kovinkin isoja tiedostoja?
Vastaa Viestiin