TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Rikotko tänään jotain kymmenestä käskystä?

Kyllä
4
27%
En, olen puhtoinen
5
33%
Jäi taskulaskin ottamatta mukaan. En osaa laskee kymmeneen
6
40%
 
Ääniä yhteensä: 15

Pyry-Matias

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

1108 kirjoitti:^Tymä

Toteuttaa
Onhan toi parempi. Mutta aina löytyy joku tai jokin parempi. Luin muuten juuri meilin, jossa oli näitä uusis-hypen henkisiä latteuksia vaimo-teemalla. Kuten: vaimo ei laiskottele - hän rentoutuu tai vaimo ei lueskele lehtiä - hän pitää itsensä ajan tasalla taikka vaimo ei nalkuta - hän painottaa 8)
Edith

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mäenkestä. Joskus aamupäivällä oli yks yksinkertainen puhelinasia ja vastasin myös lyhyesti sähköpostiin, mutta nyt iltapäivällä täällä ei oikeesti tapahdu yhtään mitään.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Pyry-Matias kirjoitti: Luin muuten juuri meilin, jossa oli näitä uusis-hypen henkisiä latteuksia vaimo-teemalla. Kuten: vaimo ei laiskottele - hän rentoutuu tai vaimo ei lueskele lehtiä - hän pitää itsensä ajan tasalla taikka vaimo ei nalkuta - hän painottaa 8)
Näinhän se juuri on. Mäkin sanoin yhelle kundille viikonloppuna, että "en mä kiukuttele, mä selvitän". (Sitäpaitsi mulla oli hyvä syy olla vihainen. 8) )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
1108

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pyry-Matias kirjoitti:Kuten: vaimo ei laiskottele - hän rentoutuu tai vaimo ei lueskele lehtiä - hän pitää itsensä ajan tasalla taikka vaimo ei nalkuta - hän painottaa 8)
Tai: Vaimo ei ole utelias - Hän on kiinnostunut sinun tekemisistäsi.
NuoriDaavid

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti:Mäenkestä. Joskus aamupäivällä oli yks yksinkertainen puhelinasia ja vastasin myös lyhyesti sähköpostiin, mutta nyt iltapäivällä täällä ei oikeesti tapahdu yhtään mitään.
Organisoi firma kokonaan uudelleen.
BettyB.

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jumbon kautta kotiin. Ihania nää lyhyet työpäivät :h:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Mä en varmaan tänään ehdi paljon vääryyttä tekemään mutta näkyy se hoituvan päivittäin jonkun toimesta. Postilaatikkoon oli saapunut kirje Planilta, järjestön ilmoittaessa heidän joutuvan lopettamaan työnsä kummilapseni yhteisössä (Pakistanissa). Yli kymmenen vuoden tukemisen jälkeen apu oli palkittu aseistettujen miesten hyökkäyksellä paikalliseen toimistoon. Masentavaa, antaisivat nyt auttaa edes lapsia.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Herra Manala

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti::doh: Tou! #1: unohdin verkkopankissa laittaa maksuun eräpäivän, ja ensi kuussa erääntyvä lasku menikin heti maksuun.
Ymm...mikä tässä on virhe? Mietin vaan että teenkö mä jotain väärin, kun silloin kun maksan nipun laskuja, pistän ne aina maksuun välittömästi enkä näppäile mitään eräpäiviä. Mun mielestä on paljon fiksumpaa että tilin saldotilanne on reaaliaikainen ilman n+1:tä erääntyvää laskua jotka veloitetaan sieltä ripotellen eri päivinä.
Chap

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Chap »

Herra Manala kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti::doh: Tou! #1: unohdin verkkopankissa laittaa maksuun eräpäivän, ja ensi kuussa erääntyvä lasku menikin heti maksuun.
Ymm...mikä tässä on virhe? Mietin vaan että teenkö mä jotain väärin, kun silloin kun maksan nipun laskuja, pistän ne aina maksuun välittömästi enkä näppäile mitään eräpäiviä. Mun mielestä on paljon fiksumpaa että tilin saldotilanne on reaaliaikainen ilman n+1:tä erääntyvää laskua jotka veloitetaan sieltä ripotellen eri päivinä.
Jos sun tillille ei makseta korkoa tai korko on nimellinen, niin silloin on fiksumpaa maksaa heti. Mutta esim. minä saan ruhtinaalliset 3 % (tjsp) korkoa, joten tienaan ainakin kympin vuodessa säätämällä laskujen eräpäiviä.
NegaDuck

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Mun mielestä on paljon fiksumpaa että tilin saldotilanne on reaaliaikainen ilman n+1:tä erääntyvää laskua jotka veloitetaan sieltä ripotellen eri päivinä.
Voin katsos saada vuodessa jopa 0.003 senttiä enemmän korkoa sillä että rahat ovat tililläni mahdollisimman pitkään.
Edith

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Edith »

NuoriDaavid kirjoitti: Organisoi firma kokonaan uudelleen.
En mä voi. Pitäis olla johtaja sitä varten.
1108

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Meillä vaimo maksaa laskut.

Haahaa!
Chap

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Chap »

1108 kirjoitti:Meillä vaimo maksaa laskut.

Haahaa!
Joo, se on kyllä se varmin tapa päästä rahoistaan eroon.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Arskan vaihtoehtoista päätellen Yksi käsky ! sinun alapesusi pitää tekemän päivittäin..ei vain tiistaisin raikas arska..
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Chap kirjoitti:Jos sun tillille ei makseta korkoa tai korko on nimellinen, niin silloin on fiksumpaa maksaa heti. Mutta esim. minä saan ruhtinaalliset 3 % (tjsp) korkoa, joten tienaan ainakin kympin vuodessa säätämällä laskujen eräpäiviä.
Niinno, mä maksan sen kympin vuodessa mielelläni siitä ilosta, ettei tarvii alkaa tekemään ynnäyksiä ja erotuksia erääntyvistä laskuista.
Chap

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Chap »

Herra Manala kirjoitti:
Chap kirjoitti:Jos sun tillille ei makseta korkoa tai korko on nimellinen, niin silloin on fiksumpaa maksaa heti. Mutta esim. minä saan ruhtinaalliset 3 % (tjsp) korkoa, joten tienaan ainakin kympin vuodessa säätämällä laskujen eräpäiviä.
Niinno, mä maksan sen kympin vuodessa mielelläni siitä ilosta, ettei tarvii alkaa tekemään ynnäyksiä ja erotuksia erääntyvistä laskuista.
Hui, miten ylimalkaista. Voi olla, että sinusta ei ikinä tule miljonääriä tuolla aseenteella.
Pyry-Matias

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Johanna Takiainen

"En ole ikinä eläessäni asunut yksin, enkä kyllä pystyisikään siihen."
1108

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Chap kirjoitti:Joo, se on kyllä se varmin tapa päästä rahoistaan eroon.
Kauas sinä olet ollut naimisissa? Tai siis kauanko olet ylipäätänsä viettänyt aikaa naisen kanssa?
Usko: Jos kokemuksen taso on 0 niin kannattaa pitää turpa kiinni ja jatkaa yksinäään Anttilan kuvaston parissa vatkaten.
Chap

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Chap »

1108 kirjoitti:
Chap kirjoitti:Joo, se on kyllä se varmin tapa päästä rahoistaan eroon.
Kauas sinä olet ollut naimisissa? Tai siis kauanko olet ylipäätänsä viettänyt aikaa naisen kanssa?
Usko: Jos kokemuksen taso on 0 niin kannattaa pitää turpa kiinni ja jatkaa yksinäään Anttilan kuvaston parissa vatkaten.
Herneet taisi olla Anttilan kesäalennuksessa?
1108

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Chap kirjoitti:Herneet taisi olla Anttilan kesäalennuksessa?
Tarkista kuvastostasi, kai se siinä lähettyvillä on?
Chap

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Chap »

1108 kirjoitti:
Chap kirjoitti:Herneet taisi olla Anttilan kesäalennuksessa?
Tarkista kuvastostasi, kai se siinä lähettyvillä on?
Ne on kuulema myyty loppuun.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:Arskan vaihtoehtoista päätellen Yksi käsky ! sinun alapesusi pitää tekemän päivittäin..ei vain tiistaisin raikas arska..
Arska kuittaa NIBAN mainiolle ehdotukselle vaikka ei sitä ymmärtänytkään. Se tuskin vaikuttaa asiaan! Ja ei ole kuitenkaan kuitti. Menee liikkumaan ja vahvistaa hän elintään (so so..siis ristisananratkojat tietävät että tarkoitan SYDÄNTÄ).

Pyörällä liikkuu hän ja vilkuilee mahdollisia misuja matkan varrella. Katsoo hän kuitenkin ettei törmää sillä se sattuu.

Arska ei halua lasarettiin vaikka siellä olis kuinka söpöi sairaanhoitajamisukoi...

Arska tulee kotiin sitten illalla ja on mahdollisesti joko tsainen tai iloisella mielellä.

Ei hän myöskään riko kymmentä käskyä. Ei Jeesuksen käskyjä eikä herra Numban käskyjä.

ALJALLE haluan vielä tänään vastata. Hän muuten taas tuntuu mitä kivoimmalta naiselta. Voi juku, nyt on aikamoinen vaihe, kun olen huomannut kuinka Kitinäläiset ovat upeita tyyppejä monet.

Kiitokset tukijoilleni tästäkin päivästä ja muille, joihin en ole osannut oikeaa kontaktilankaa liittää, myös kiitokset!

Olen jotenkin aikas hyvällä mielellä!

VOITTE TEKIN VASTATA vaikka Stadinarskan sanomat-palstalleni, se olisi tietenkin kiva. Juhlin nimittäin hiljaisesti peräti 11000 lukemiskertaa!

Palstalapsesta on tullut pulska poika.Ja kiintynyt olen siihen! On se palstani selkeä poika kuitenkin vaikka somistankin sitä värein ja kuvin.

Molskis sanoi oma norjanseinne!

Stadinarskis
kesäkolli (Betty, huom!)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja huima »

Chap kirjoitti: Ne on kuulema myyty loppuun.
Kaikki meni Tampereelle. Ei tullut Helsinkiin yhtään.
Pyry-Matias

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ois sitten nopee sali ja väriä tunnustamaan. Löytyy meinaan TamU:n teepaita sekä huivi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: TIISTAIN sadut ja tarut (sisältää kysymyksen)

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Herra Manala kirjoitti:
Chap kirjoitti:Jos sun tillille ei makseta korkoa tai korko on nimellinen, niin silloin on fiksumpaa maksaa heti. Mutta esim. minä saan ruhtinaalliset 3 % (tjsp) korkoa, joten tienaan ainakin kympin vuodessa säätämällä laskujen eräpäiviä.
Niinno, mä maksan sen kympin vuodessa mielelläni siitä ilosta, ettei tarvii alkaa tekemään ynnäyksiä ja erotuksia erääntyvistä laskuista.
Suoraveloitukseen vaan kaikki mahdolliset laskut, nulikat. Ei tarvitse säätää mitään ja laskut erääntyvät aina eräpäivinä. Ainoa lasku jonka maksan manuaalisesti ja luonnossa taitaa olla luottokorttilasku, ja sehän ei läheskään joka kk edes tule.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin