Palstan suurin mulkku

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Palstan suurin mulkku on:

ninnithequeen
0
Ei ääniä
Nuoridavid
1
4%
1108
2
7%
Niba
1
4%
Keikaus
0
Ei ääniä
prosessi
1
4%
Gat
1
4%
BettyB
1
4%
Rouva Pupu
0
Ei ääniä
McJanne
0
Ei ääniä
Ann
0
Ei ääniä
Vadim
0
Ei ääniä
Stadinarska
0
Ei ääniä
Everywoman
2
7%
Herra Manala
5
18%
Aito_Johanna
0
Ei ääniä
SikaMika
1
4%
Pyry-Matias
1
4%
elco
1
4%
Clay
0
Ei ääniä
Homeboy65
0
Ei ääniä
Georgina
1
4%
Chap
2
7%
NegaDuck
0
Ei ääniä
Yönmustaritari
0
Ei ääniä
exPertti
1
4%
Riemumieli
0
Ei ääniä
urpiainen
0
Ei ääniä
safi
4
14%
martza
1
4%
Crowbar
0
Ei ääniä
Frederik Krueger
0
Ei ääniä
So Easy
2
7%
 
Ääniä yhteensä: 28

NuoriDaavid

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chap kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Eikö sama kysely ollut pari kk sitten? Mikä laukaisi uuden äänestyksen? En jaksa äänestää, suosikkini ei voittanut viimekään kerralla.
Joku vähän samantyyppinen kysely taisi olla joskus keväällä. Tämä äänestyksen laukaisi se, että joku multinikkeilijä kehui Manalaa palstan suurimmaksi mulkuksi, mutta sellaista väitettähän ei voi hyväksyä ilman tieteellisiä näyttöjä.
Jos ollaan tarkkoja (ja miksei oltaisi), niin kyseessähän oli Manalan tietoisuuden saavuttanut mulkku, joka kirjoitti palstalle nimimerkillä "aurinkokuningas". Mielestäni hän ei kehunut kokoaan ja typojen puute viittaisi siihen, että kyseessä ei ollut mikään fat finger.
daddykillkill

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Chap kirjoitti:Oot sellainen kaikkien rakastama pusnusdaddy.
Haista sinäkin ***** ********** ja *** ;)
ninnithequeen

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Chap kirjoitti:
Georgina kirjoitti:whuhuu! Ensimmäistä kertaa eläissäni olen päässyt johonkin äänestykseen mukaan. Oh why the honor you dear chap?
Olet sellainen pillutyrkky kana vai miten se meni, joten ajattelin, että kaikki vihaavat sinua ja saat paljon ääniä.

Edit: mahduit mukaan koska nykyään pystyy laittamaan äänestykseen enemmän kun 25 vaihtoehtoa.
No miks mä oon heti ekana äänestyksessä? Taas? Pah.
Chap

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja Chap »

ninnithequeen kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Georgina kirjoitti:whuhuu! Ensimmäistä kertaa eläissäni olen päässyt johonkin äänestykseen mukaan. Oh why the honor you dear chap?
Olet sellainen pillutyrkky kana vai miten se meni, joten ajattelin, että kaikki vihaavat sinua ja saat paljon ääniä.

Edit: mahduit mukaan koska nykyään pystyy laittamaan äänestykseen enemmän kun 25 vaihtoehtoa.
No miks mä oon heti ekana äänestyksessä? Taas? Pah.
Oot sellainen ihmisiä tylsistyttävä pyykkijuttuja kertova itähelsinkiläinen litteäpäinen pygmi, jonka pään päällä on oman miehen jättämä tuoppi ja joka jättää lapsensa heitteille. Ajattelin, että kaikki vihaavat sinua ja saat paljon ääniä.

Edit: sinulla on eniten viestejä, siksi olet listan ykkösenä. Huomaa, että ihmiset on listattu viestien määrän järjestyksessä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja Gat »

Alan huolestua vähäisestä äänimäärästäni.
Joko ihmiset ovat unohtaneet ihmisvihani, raivokkaat solvaukseni ja naisten itkettämiset maanisilla vonkuillani ja pillukiukutteluillani? Kuka muu on bannattu yhtä monta kertaa sekä Citystä että Kitinästä kuin minä? Ei kai nämä luule, että oikeasti olen mukava (yöks) tyyppi?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
BettyB.

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Ethän sä ole mulkku. Sun purkaukset herättää ainoastaan sääliä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja Gat »

BettyB. kirjoitti:^ Ethän sä ole mulkku. Sun purkaukset herättää ainoastaan sääliä.
Paatuneet syntiset! Teidän ei tulisi sääliä sanomisiani vaan mennä itseenne ja hävetä. Kyllä jämpti on niin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

On kai minunkin kysyttävä, mitä ihmettä teen listalla. Minä jos kuka olen ihq.
Paras päivä ikinä.
Chap

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja Chap »

Riemumieli kirjoitti:On kai minunkin kysyttävä, mitä ihmettä teen listalla. Minä jos kuka olen ihq.
Olet patavanhoillinen jeesukseen ja joulupukkiin uskova tunnevammainen hölmö, jolla on pakottava tarve esittää sata vuotta sitten vanhentuneita moraalisia näkemyksiään muille keskustelijoilla. Ajattelin, että kaikki vihaavat sinua ja saat paljon ääniä.
Rouva Pupu

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

:krooh:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12292
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Mistä johtuvat antipatiat Manalaa kohtaan?
Kova pätemishaluhan sillä on, mutta so what?

Homeboy
juurinystyräbakteeri
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Herra Manala

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Chap kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Yllättävä veto Chapilta tähän väliin!

Vastaus: Chap. Perustelu: Ämmäily.
Sun Chap-tyylinen idealismilässytys on ollut viime aikoina tosi kryptistä. Mitä mä nyt oon ämmäily?
No kun nyt kysyit. Sä olet sellaisia vittuilu kaihtaa keinot -miehiä. Olet täällä yleensä ensimmäisenä aukomassa päätäsi esimerkiksi toisten kehitysvammoista ja muista vastaavista asioista, jotka tiedät olevan pidemmällä kokemuksella helppoja ja ala-arvoisia vittuilunkohteita. Miedommassa mittasuhteessa esimerkiksi Bettyn kohdalla tämä näkyy säännöllisin väliajoin tapahtuvana purilaisvittuiluna. Minun kohdallani se tässä tarkoittaa täysin vastaavaa ja vastausten puolesta ennakoitavissaolevaa äänestystä kahden kuukauden takaa. Se tahattomuuden kuva, minkä yrität aina maalata, ei kaiken lisäksi ole kovinkaan vedenpitävä.

Säälittävintä asiassa on kuitenkin se, että riman alta menevää vittuiluasi ei kukaan koskaan tilaa, vaan pamautat paikalle muuten vain huvikseen. Lisäksi vaikutat äärimmäisen pitkävihaiselta kaverilta, johon edellämainittu saattaa hyvinkin liittyä. Tunnut kokevan, että joku on vittuillut sulle joskus vuonna 2003, ja ilmeisesti se oikeuttaa mielestäsi rimojen alta jumppaamiseen vähän kenen tahansa kanssa. Tai sitten ei, joka on kenties vielä surullisempaa.

Eli yhteenvetona: Menet aina sieltä mistä rima on matalin, ja yleensä vielä sen alta. Sinussa on piirteitä, jotka minun ihmistuntemukseeni vaikuttavat hälyyttävästi ei pelkästään vittumaiselta, vaan jopa narsistisilta ajoittain silloin kun eksytään vittuilemaan esimerkiksi vaikeista, eliniäisen CP-vamman aiheuttaneista synnytyksistä. Siksi sinä Chap olet mielestäni ansaitusti palstan suurin mulkku.

Toivottavasti tämä oli nyt toiveittesi mukaisesti tarpeeksi perusteltu ja analyyttinen vastaus.
Chap

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja Chap »

Herra Manala kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Yllättävä veto Chapilta tähän väliin!

Vastaus: Chap. Perustelu: Ämmäily.
Sun Chap-tyylinen idealismilässytys on ollut viime aikoina tosi kryptistä. Mitä mä nyt oon ämmäily?
...
Wau, jos olet ihan tosissasi, sinulla on todella negatiivinen kuva meikäläisestä. Mä kun luulin, että mulla olisi ihan mitättömät näytöt tässä skabassa, mutta ehkei sitten. :shock:
ninnithequeen

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No ainuttakaan ääntä en ole vielä saanut. Itä-Helsinkiläinen pygmi joka pyykkää, myönnän.
Vaan ainoa jälki minkä mieheni on otsaani jättänyt on suudelma, ei mikään tuopin kuva. Hän ei juurikaan alkoholia ota eikä käyttäydy väkivaltaisesti. Kiitos että sain kertoa tämänkin. Taas.

EDIT: niin ja millon mun lapsi on ollu heitteillä? Ei koskaan. Mutta tämäkin oli varmaan taas vaan provoamista.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Koska olen pahalla ja huumorintajuttomalla tuulella syystä että tämän kesän kisaamiset näyttää jäävän vähiin oman saamattomuuden vuoksi, minun tekisi mieleni tehdä jotain mulkkuäänestykseen pääsemisen kunniaksi. Koska kuitenkin äänimääräni on toistaiseksi pyöreä nolla, olenkin iloinen ja hymyilen ihmisille ja siirryn ikean kotisivuille katsomaan sängynpäätyjä. Sitä paitsi, onhan niitä este- ja koulukisojakin. Chap voi saada tämän anteeksi aikaisintaan vuonna 2019.

Pahoittelen offtopicointia sydämeni pohjasta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Chap

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja Chap »

ninnithequeen kirjoitti:tämäkin oli varmaan taas vaan provoamista.
Niin, ei kannata ottaa hirveän tosissaan. Eiköhän porukalla ole sinusta aika vakiintunut mielikuva, joka ei muutu suuntaan tai toiseen vaikka joku kirjoittaisi jotain saastaa.
Chap

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja Chap »

Georgina kirjoitti:Chap voi saada tämän anteeksi aikaisintaan vuonna 2019.
No se kuulostaa hyvältä, se on todennäköisesti n. sata vuotta aikaisemmin kuin eräiden muiden anteeksiannot. Muistanko muuten ihan väärin vai oliko niin, että aikaisemmin olet ihmettelyt miksi sinua ei ikinä kelpuuteta äänestyksiin?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Palstan suurin mulkku

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Chap kirjoitti:Muistanko muuten ihan väärin vai oliko niin, että aikaisemmin olet ihmettelyt miksi sinua ei ikinä kelpuuteta äänestyksiin?
No minä en kyllä muista suuntaan tai toiseen mutta ihan mahdollista juu. Tää vaan pitäis olla joku kitinän upein misu tai joku vastaava äänestys että olisin iloinen. Onneksi tuo saamani ääni tuli yv:n kera, oisin muuten tykännyt ihan ruokottomasti paskaa!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin