Kahvia, kiitos!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti: Ai helvetti, yllä sorrun hedonistiseen homomakusteluun. Pupuppi-duu uu!
Siis, meneekö päättelysi siten, että kaikki hedonismi on homoutta ?

Enpä arvannut, kun viikonloppuna maalla, kauniin pitkäsäärisen blondineidon kanssa ensin laitettiin herkkuruokia, syötiin niitä mainion viinin kanssa ja sitten oltiinkin vaan romattisieroottissa tunnelmissa, niin me perkele homosteltiin ? Täh ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Minä en oikein ymmärrä, mitä järkeä on laittaa suuhun sellaista, mikä maistuu pahalta. Itseään voi kiusata niin lukuisilla muillakin tavoilla, jos kokee siihen tarvetta.
SikaMika

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

BettyB. kirjoitti:
En mä oikeen ymmärrä miks mitään tapaa pitäs opetella, niinku kahvin tai oluen juontia. Tai röökinpolttoa.
Komppaan Tissejä.

En juo kahvia, koska mua ei lapsena OPETETTU niin tekemään. Eli äiskä ei tarjoillut kotona kahvia tarkoituksella, jotta voimme sitten itse vanhempina päättää haluammeko jäädä koukkuun. Mä en koskaan alkanut juomaan kahvia, sisarukseni alkoivat. He alkoivat myös tupakoimaan, mä olen baarituprustelua lukuunottamatta epäilyttävä tässäkin suhteessa.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

SikaMika kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
En mä oikeen ymmärrä miks mitään tapaa pitäs opetella, niinku kahvin tai oluen juontia. Tai röökinpolttoa.
Komppaan Tissejä.
En osaa soittaa mutta, en silti halua tulla riipuvaiseksi edes kahvista. Samasta syystä en polta enempää tupakkaa kuin hasistakaan. Pahalta ja yököttävältä ne tietty kaikki maistuvat.

Vaikka syntymäkunnstani onkin löydetty isokin viljelmä. Taisi ottaa Igorin bisnekset takapakkia.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kreitsu kirjoitti:Minä en oikein ymmärrä, mitä järkeä on laittaa suuhun sellaista, mikä maistuu pahalta.
Jotkut lääkkeet ovat aika pahanmakuisia.

Varsinaisesti tavoitteena ei kai ole että joku maistuisi erityisen pahalta, mutta silti aion kohta vetäistä treenien perään yhden Ehrmann rahkajogurttisössöpurkin, jonka en ainakaan sanoisi hivelevän makuhermojani, mutta eipä se kuvottavaakaan ole. Oikeastaan ei maistu juuri miltään.

Voisihan siitä varmaan saada tosi hyvänmakuisen sotkemalla siihen hilloa, kanelia, sokeria, jäätelöä, kermavaahtoa, lakritsikastiketta ja kirsikan, mutta liikaa vaivaa, ja se syy miksi sen yleensäkään syön menettää merkityksensä.

Voisi sanoa että minä en oikein ymmärrä, miksi kaiken suuhunpantavan pitäisi olla jokin erityinen makunautinto. En ole selvästikään tarpeeksi hedonisti ruoan suhteen enkä koe erityistä tarvetta tuottaa itselleni elämyksiä ruoan kautta. Ehkä siinä yksi syy miksi olen niin saatanan hyvässä kunnossa ja megafit.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ja jotkut sosiaaliset tilanteet sujuvat sutjakammin kun laittaa suuhunsa sellaistakin, mikä omasta mielestä maistuu pahalta.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Pyry-Matias

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mustana ja vahvahkona. Himassa pressaa, döisä juhlamokkaa.
SikaMika

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Selvennyksenä/lisäyksenä: paskat mä kahvin mausta, joskaan en voi sanoa siitä erityisesti pitävän. Pidän esimerkiksi paljon suklaasta ja limonadista, mutten syön/juon niitäkin erittäin harvoin. Kyse on kyseisten tököttien täydellisestä tarpeettomuudesta mulle ja osaksi myöskin niiden haitallisuudesta. Miksi kahvia pitäisi ylipäätään juoda?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Frederik Krueger kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Minä en oikein ymmärrä, mitä järkeä on laittaa suuhun sellaista, mikä maistuu pahalta.
Jotkut lääkkeet ovat aika pahanmakuisia.

Varsinaisesti tavoitteena ei kai ole että joku maistuisi erityisen pahalta, mutta silti aion kohta vetäistä treenien perään yhden Ehrmann rahkajogurttisössöpurkin, jonka en ainakaan sanoisi hivelevän makuhermojani, mutta eipä se kuvottavaakaan ole. Oikeastaan ei maistu juuri miltään.

Voisihan siitä varmaan saada tosi hyvänmakuisen sotkemalla siihen hilloa, kanelia, sokeria, jäätelöä, kermavaahtoa, lakritsikastiketta ja kirsikan, mutta liikaa vaivaa, ja se syy miksi sen yleensäkään syön menettää merkityksensä.

Voisi sanoa että minä en oikein ymmärrä, miksi kaiken suuhunpantavan pitäisi olla jokin erityinen makunautinto. En ole selvästikään tarpeeksi hedonisti ruoan suhteen enkä koe erityistä tarvetta tuottaa itselleni elämyksiä ruoan kautta. Ehkä siinä yksi syy miksi olen niin saatanan hyvässä kunnossa ja megafit.
Onneksi ei ole tarvinnut vedellä pahanmakuisia lääkkeitä. Sellaisia on tullut kyllä vedettyä, jotka eivät maistu millekään.

Nämä nyt ovat makuasioita. Minusta olisi vähän tyhmää syödä vaikkapa makkaraa, koska en pidä sen mausta. En myöskään pidä rasvan enkä vaalean leivän mausta jne. Minäkin olen aika hot ja fit ja nautin siitä, mitä syön. Kohtuudella kun voi myös syödä (ja juoda - tosin en juo aina kohtuudella, muah) eikä vetää kaiken maailman moskaa naamariin.

Niin että minusta jokaisen suupalan pitää maistua hyvältä (tässä välissä on hyvä huomauttaa, että makuni on erittäin terveellinen sisältäen lähes kaikki rehut parsasta porkkanaan jne). En koe tarvetta tunkea ruhooni mitään pahanmakuista moskaa. Eri asia tietenkin voi olla, jos joskus joudunkin pahanmakuiselle lääkekuurille.

Ai niin ja hankin myös humalan vain hyvänmakuisilla juomilla. Jos on vain pahaa alkoholia saatavilla, niin olen mieluummin selvinpäin. Mieluummin olen myös syömättä, jos juuri siihen hätään ei saa MINUN makuni mukaista sapuskaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Frederik Krueger kirjoitti:Miltäköhän (muru)kahvi maistuisi kaljaan sekoitettuna? Gat voitko testata ellet jo ole kokeillut?
Tähän on helpompikin tapa, Meantime coffee beer, eli kalja on seisotettu tummapaahtoisten kahvipapujen kanssa, maku on aika jännä.

Kahvia juon, liikaakin, olen addikti, nyt vieroituksessa. Kaikki kahvi menee, mutta parasta tähän asti on luultavasti itse jauhettu Moka, eli mutteripannussa keitetty. Kotona yleensä jotain peruspannukahvia, pannukahvi on 10x parempaa ku suodatin. Usein laitan kaakaota joukkoon närästystä hillitsemään, ja aitoa VanHoutenia, eikä mitään O'Boita.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin