Kahvia, kiitos!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
Kahvi on minulle piristävä huume, ei sen tarvitse maistua hyvältä.
Hän, joka näkee paljon vaivaa kahvinsa maun takia.. tai kieltäytyy juomasta "väärän" makuista tai "väärin" laitettua kahvia.. saati käyttää kofeiinitonta (pyhäinhäväistys!!!) .. ei oikeastaan tarvitse kahvia vaan homoja hedonistisia makustelunautintoja (oi oi, minä pidän, hemmotelkaa minua, naminami), ja voikin siirtyä suoraan teehen.
Miten tämä yllämainittu teksti EI yllättänyt yhtään... :)

Vastaukseni: sokerilla ja maidolla. Joskus käytän kermaa. Homotunnustus, tiedän. :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Kahvi on minulle piristävä huume, ei sen tarvitse maistua hyvältä.
Hän, joka näkee paljon vaivaa kahvinsa maun takia.. tai kieltäytyy juomasta "väärän" makuista tai "väärin" laitettua kahvia.. saati käyttää kofeiinitonta (pyhäinhäväistys!!!) .. ei oikeastaan tarvitse kahvia vaan homoja hedonistisia makustelunautintoja (oi oi, minä pidän, hemmotelkaa minua, naminami), ja voikin siirtyä suoraan teehen.
Miten tämä yllämainittu teksti EI yllättänyt yhtään... :)

Vastaukseni: sokerilla ja maidolla. Joskus käytän kermaa. Homotunnustus, tiedän. :roll:
Minä en muutenkaan ymmärrä, miksi ruuan yleensä pitäisi maistua erityisen hyvältä, saati miksi ruuan laittamisessa pitäisi nähdä vaivaa. Ja oikein hifistellä. Sen verran pitää olla siedettävää, että sen alas saa.. mutta kun se on syöty ja nälkä on poissa (tai on saanut ne kofeiinikiksit), niin mitä väliä miltä se on maistunut? Kummallista itsensä hemmottelua. Jonka ymmärrän pysyvämmissä asioissa kuten taiteessa, musiikissa ja teknisissä laitteissa, autoissa tai naisissa, mutta että tuommoosen takia vaivautuu joka hetikohta on kumminkin paskana pöntössä?

En muuten veiläkään hennonut poistaa sitä pöydälleni kuukausia sitten unohtunutta ja kiinteytynyttä puolta mukillista murukahvia. Se on kiintoisan näköinen rypyläisine pintoineen ja värinvaihteluineen ruskeasta vihreään. Ja onhan se nyt jo Elävä Olento, jolla saattaa olla oma tietoisuus ja tunteet!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Leila »

Mä en juo kahvia. Se maistuu pahalle, siitä jää paha maku suuhun, se alkaa pissattaa ja kahvin juonnin jälkeen tulee vielä omituista sydämentykytystä.
Äiti ei tiedä
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kahviin vähän maitoa ja 1/2 tl sokeria, nam. Mielummin vahvempi kuin laimeampi kahvi käy. Kahvi on nautintoaine, eikä se ole kielletty eikä ostolla ole ikärajaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti: Minä en muutenkaan ymmärrä, miksi ruuan yleensä pitäisi maistua erityisen hyvältä, saati miksi ruuan laittamisessa pitäisi nähdä vaivaa. Ja oikein hifistellä. Sen verran pitää olla siedettävää, että sen alas saa.. mutta kun se on syöty ja nälkä on poissa (tai on saanut ne kofeiinikiksit), niin mitä väliä miltä se on maistunut? Kummallista itsensä hemmottelua. !
Voi jestas sentään.

Ihmiset harrastaa ruoanlaittoa, minäkin kokeilen aina kivoja uusia reseptejä. Ruoan pitääkin olla nautinto. Ukko tosin pilaa aina kaikki hiellä ja rakkaudella tekemäni sapuskat ketsupilla tai chilikastikkeella. Se ottaa päähän.

Kysyin kans että eikös semmonen hieno ja kallis kahvinkeitin ois kiva, josta sais muutakin kuin normikahvia, ni ei käy. Turhaa hömpötystä kuulemma. Pah.
NegaDuck

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti:Minä en muutenkaan ymmärrä, miksi ruuan yleensä pitäisi maistua erityisen hyvältä, saati miksi ruuan laittamisessa pitäisi nähdä vaivaa. Ja oikein hifistellä.
Eri ihmiset nautiskelevat eri tavoilla. Jotkut syövät herkkuruokia, jotkut runksivat, jotkut painavat kaasua ja jotkut kuuntelevat musiikkia. Sinun käsityksesi ruuasta on utilitaristinen, jonkun toisen käsitys siitä on hedonistinen. Ei sen kummempaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en ole oikeastaan ikinä huomannut kahvin piristävää vaikutusta. Valtavan isoina annoksina se kyllä parantaa päänsärkyä ja aiheuttaa käsien tärinää, mutta kofeiini ei oikeastaan piristä mua. Tai ainakaan en sanoisi piristymiseksi sitä kummallista oloa joka litran paikkeilla tulee.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vastajauhettua tummapaahtoista espressoa, mieluiten arabicaa. Yleensä maitokahvina, mutta ruoan jälkeen myös pelkkä espresso sopii hyvin.

En tajua kuka vapaaehtoisesti juo kotonaan jotakin juhlamoskaa. Yhhyh, kitkerää ja pahaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lilo kirjoitti:
En tajua kuka vapaaehtoisesti juo kotonaan jotakin juhlamoskaa. Yhhyh, kitkerää ja pahaa.
Mä muuten keitän JuhlaMoskasta parhaat tietämäni kahvit normikeittimellä. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa; mies kun keittää kahvia, siitä tulee eittämättä kakkaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Gat kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Kahvi on minulle piristävä huume, ei sen tarvitse maistua hyvältä.
Hän, joka näkee paljon vaivaa kahvinsa maun takia.. tai kieltäytyy juomasta "väärän" makuista tai "väärin" laitettua kahvia.. saati käyttää kofeiinitonta (pyhäinhäväistys!!!) .. ei oikeastaan tarvitse kahvia vaan homoja hedonistisia makustelunautintoja (oi oi, minä pidän, hemmotelkaa minua, naminami), ja voikin siirtyä suoraan teehen.
Miten tämä yllämainittu teksti EI yllättänyt yhtään... :)

Vastaukseni: sokerilla ja maidolla. Joskus käytän kermaa. Homotunnustus, tiedän. :roll:
Minä en muutenkaan ymmärrä, miksi ruuan yleensä pitäisi maistua erityisen hyvältä, saati miksi ruuan laittamisessa pitäisi nähdä vaivaa. Ja oikein hifistellä. Sen verran pitää olla siedettävää, että sen alas saa.. mutta kun se on syöty ja nälkä on poissa (tai on saanut ne kofeiinikiksit), niin mitä väliä miltä se on maistunut? Kummallista itsensä hemmottelua. Jonka ymmärrän pysyvämmissä asioissa kuten taiteessa, musiikissa ja teknisissä laitteissa, autoissa tai naisissa, mutta että tuommoosen takia vaivautuu joka hetikohta on kumminkin paskana pöntössä?

En muuten veiläkään hennonut poistaa sitä pöydälleni kuukausia sitten unohtunutta ja kiinteytynyttä puolta mukillista murukahvia. Se on kiintoisan näköinen rypyläisine pintoineen ja värinvaihteluineen ruskeasta vihreään. Ja onhan se nyt jo Elävä Olento, jolla saattaa olla oma tietoisuus ja tunteet!
Minkälainen vitun niljakehomo kantaa jotain saatanan kaljaa kaupasta? Mitä vitun väliä sillä on miltä se juoma maistuu. Jos juo alkoholia niin laitetaan vettä, sokeria ja hiivaa ämpäriin ja kohta on 10 litraa juomaa. Ei maistu kyllä hyvältä, mutta tuollaiset lutkat ja hintit, jotka käy meikit naamassa ja pikkurilli ojossa jotain olutpulloja ostamassa, pitäs tappaa. Mitä vittua on tapahtunut suomalaiselle miehelle. Ihme hemmottelua.

(Ote teoksesta Kotkalainen miljonääri kertoo millaista on"
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Niin ja siinä kahvimukissa voi kuvailusi perusteella olla faijasi lastit muutamalta yöltä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Crowbar kirjoitti: Minkälainen vitun niljakehomo kantaa jotain saatanan kaljaa kaupasta? Mitä vitun väliä sillä on miltä se juoma maistuu. Jos juo alkoholia niin laitetaan vettä, sokeria ja hiivaa ämpäriin ja kohta on 10 litraa juomaa. Ei maistu kyllä hyvältä, mutta tuollaiset lutkat ja hintit, jotka käy meikit naamassa ja pikkurilli ojossa jotain olutpulloja ostamassa, pitäs tappaa. Mitä vittua on tapahtunut suomalaiselle miehelle. Ihme hemmottelua.

(Ote teoksesta Kotkalainen miljonääri kertoo millaista on
Siis yritätkö sä Perseetön (ite en kattonna, mutta on kaksi luotettavaa todistajanlausuntoa), kaiken vahingossa rikkova sähläri, jota astiat turvatakseen pitäisi syöttää (todistajat samoin kuin edellä) Tinttitukkapuppeli (Ite näin) VITTUILLA mulle? Älä yritä jos et osaa. Huvittavaa kun nöösipojat koettaa hypellä silmille.

Totta kai olutta voisi Panna itse. Mutta kun se teettäisi ns. "Työtä". Jonka välttely on minulle Arvo sinänsä. Suuri yhtälö tasapainoilla laiskuuden ja rahallisen hyödyn välillä. Oluen mausta en niin huolehdi. Juon sen aina lämpimänä, mitä suotta viedä kohta katoava pussikalja jääkaappiin asti? Refleksinä ostan Karhua. Kai siinä Wanhaan Aikaan oli eniten prosentteja keskareista. Pitkään olen miettinyt, että eikö alkoholia voisi piikittää Suoraan Suoneen, niinkuin useimpia muitakin huumeita? Silloin luultavasti riittäisi ihan pieni ja siis tosiedullinen määrä etanolia euforiaan ja krapulaan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Homo olet kun juot kaljaa. Siinä on työtä raahata sitä kaupasta. Voisit hyvin laittaa sen kolmen aineksen ämpärin porisemaan tietokonepöydän viereen. Vitusti vähemmän duunia. Sitten ei tarvitse edes koneelta nousta kuselle kun voi lorotella siihen. Turha selittää, paljastit juuri olevasi metroseksuaali.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Crowbar kirjoitti:Homo olet kun juot kaljaa. Siinä on työtä raahata sitä kaupasta. Voisit hyvin laittaa sen kolmen aineksen ämpärin porisemaan tietokonepöydän viereen. Vitusti vähemmän duunia. Sitten ei tarvitse edes koneelta nousta kuselle kun voi lorotella siihen. Turha selittää, paljastit juuri olevasi metroseksuaali.
Haluutko persettä vai?
No, ok. Kerran Pantiin meillä kotona olutta.
Ei toimi, koska Isäni joi sen kaiken ja heti.´
(Isä on normaalisti juomaton alkoholisti, minä välttelen juopon leimaa äidin silmissä.. joka taitaa niin väittää... äh. Ainakin elämäni on niin surkeaa, että kännissä olosta ei ole koskaan ollut haittaa, edes "töissä" ollessani.)
Crowbar kirjoitti:Niin ja siinä kahvimukissa voi kuvailusi perusteella olla faijasi lastit muutamalta yöltä.
No sitten varsinkaan sitä ei pidä tappaa. Sehän on Velipuoleni!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kahvia runsaalla (Hyla)maidolla. Kotona pavut jauhetaan kahvimyllyssä, mutta en ole nirso joten en nyrpistä nenääni, jos vieraisilla tarjotaan Juhlamokkaa tmv. vaan juon niin paljon kuin annetaan. Enemmän vituttaa, jos en saa Hyla-maitoa kahviin, mutta en minä senkään puutteeseen kuole.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Gat kirjoitti: No sitten varsinkaan sitä ei pidä tappaa. Sehän on Velipuoleni!
Että voikin ihmisriepu olla sekaisin.. :boohoo:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:Pitkään olen miettinyt, että eikö alkoholia voisi piikittää Suoraan Suoneen, niinkuin useimpia muitakin huumeita? Silloin luultavasti riittäisi ihan pieni ja siis tosiedullinen määrä etanolia euforiaan ja krapulaan.
Voi, mutta jos pelkää piikkejä, paljon parempi tapa on kastaa tamppooni kossuun ja tunkea se peräsuoleen, jolloin alkoholi pääsee sitä kautta suoraan verenkiertoon. Nimim. kokemusta on. Perse siinä kyllä puutuu heti kättelyssä, mutta känni on kova.

Jos olet maasturilla liikenteessä ja tulee poliisit vastaan puhalluskokeidensa kanssa, voit pieraista heidän pilliinsä uudet ennätyslukemat.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Herra Manala

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Silloin harvoin kun juon, juon murukahvini irlantilaisella viskillä, ruokosokerilla sekä pursotinkermavaahdolla maustettuna. Muuten yritän pysyä ko. myrkystä visusti erossa. Kofeiiniaddiktio on yksi vittumaisimmista.
aimohaiku

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kyllä kahvinjuonnistakin saa näköjään omituisen ketjun aikaiseksi. ;)
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Latte tai jäälatte kardemummalla tai kanelilla maustettuna. Maito mielellään jotain muuta kuin rasvatonta sorttia; erityisesti jääkaffe muuttuu kovin vetiseksi, jos käyttää "väärää" maitoa.
Don't Panic!
NegaDuck

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti:Haluutko persettä vai?
... mutta jos sinulla on niin utilitaristinen suhtautuminen kofeiiniin, mikset käytä kofeiinitabletteja kahvin sijaan? Yksi tabu vastaa yhtä kaffekupillista, ja pääset paljon halvemmalla sekä vähemmällä vaivalla kuin jos kaffetta keittäisit. Yhdessä purkissa 100 nappia (100 mg / tabu), eli mulle kolmen kuukauden ja parin viikon annos, irtoaa muutamalla eurolla.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Crowbar kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Miten tämä yllämainittu teksti EI yllättänyt yhtään... :)

Vastaukseni: sokerilla ja maidolla. Joskus käytän kermaa. Homotunnustus, tiedän. :roll:
Minä en muutenkaan ymmärrä, miksi ruuan yleensä pitäisi maistua erityisen hyvältä, saati miksi ruuan laittamisessa pitäisi nähdä vaivaa. Ja oikein hifistellä. Sen verran pitää olla siedettävää, että sen alas saa.. mutta kun se on syöty ja nälkä on poissa (tai on saanut ne kofeiinikiksit), niin mitä väliä miltä se on maistunut? Kummallista itsensä hemmottelua. Jonka ymmärrän pysyvämmissä asioissa kuten taiteessa, musiikissa ja teknisissä laitteissa, autoissa tai naisissa, mutta että tuommoosen takia vaivautuu joka hetikohta on kumminkin paskana pöntössä?

En muuten veiläkään hennonut poistaa sitä pöydälleni kuukausia sitten unohtunutta ja kiinteytynyttä puolta mukillista murukahvia. Se on kiintoisan näköinen rypyläisine pintoineen ja värinvaihteluineen ruskeasta vihreään. Ja onhan se nyt jo Elävä Olento, jolla saattaa olla oma tietoisuus ja tunteet!
Minkälainen vitun niljakehomo kantaa jotain saatanan kaljaa kaupasta? Mitä vitun väliä sillä on miltä se juoma maistuu. Jos juo alkoholia niin laitetaan vettä, sokeria ja hiivaa ämpäriin ja kohta on 10 litraa juomaa. Ei maistu kyllä hyvältä, mutta tuollaiset lutkat ja hintit, jotka käy meikit naamassa ja pikkurilli ojossa jotain olutpulloja ostamassa, pitäs tappaa. Mitä vittua on tapahtunut suomalaiselle miehelle. Ihme hemmottelua.

(Ote teoksesta Kotkalainen miljonääri kertoo millaista on"
TÄMÄ OLI AIVAN LOISTAVA
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Bliss

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Menkää muualle mun kahviketjusta kaljajuttuinenne!!!1
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Elokuvassa "The Principal" James Belushi muistaakseni sotkee kaakaota kaljan kanssa, kun jääkaapista löytynyt maito on kovin hapanta. Miltäköhän (muru)kahvi maistuisi kaljaan sekoitettuna? Gat voitko testata ellet jo ole kokeillut?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kahvia, kiitos!

Viesti Kirjoittaja Gat »

NegaDuck kirjoitti: ... mutta jos sinulla on niin utilitaristinen suhtautuminen kofeiiniin, mikset käytä kofeiinitabletteja kahvin sijaan? Yksi tabu vastaa yhtä kaffekupillista, ja pääset paljon halvemmalla sekä vähemmällä vaivalla kuin jos kaffetta keittäisit. Yhdessä purkissa 100 nappia (100 mg / tabu), eli mulle kolmen kuukauden ja parin viikon annos, irtoaa muutamalla eurolla.
Hyvä ehdotus.
Lukioaikana muistan kofeiinipillereitä nappailleeni. Silloin tuntui liiankin rajulta kamalta. Intissä ja kertausharjoituksissa mulla oli myös kofeiinitabletteja, kun valvoa piti, eikä useinkaan saanut kahvia. Nyt elimistöni on tottunut runsaaseen kofeiiniin. Tablettimuodossa saattaisi olla vatsalleni parempi kuin nykyinen liejumainen terva-murukahvini. Joka varmaan lopulta pistää sisuskumini pykimään.
Frederik Krueger kirjoitti:Elokuvassa "The Principal" James Belushi muistaakseni sotkee kaakaota kaljan kanssa, kun jääkaapista löytynyt maito on kovin hapanta. Miltäköhän (muru)kahvi maistuisi kaljaan sekoitettuna? Gat voitko testata ellet jo ole kokeillut?
Hmmm.. sekoitan murukahvin kuumaan tai lämpimään veteen. Ihan kuumaa kaljaa olen juonut vain, jos on unohtunut autoon auringonpaisteeseen, ja kuuma olut häiritsee jopa minua. Ehkä silti voisi koettaa lämmittää Karhua mikrossa ja kahvia sekaan. Muuten olen kyllä joskus lantrannut skotti- ja irkkuviskiä murukahviini. Bourbon ei siihen ole kovin hyvää.

Ai helvetti, yllä sorrun hedonistiseen homomakusteluun. Pupuppi-duu uu!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin