Kepeä Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Haluutteko muuten kuulla (välttämättä) mitä siinä toisessa tarinassa kävi? 8)
Tottakai halutaan, sopo on tän palstan kantava voima!
:komp: Mahdollisimman tarkasti, kiitos!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Haluutteko muuten kuulla (välttämättä) mitä siinä toisessa tarinassa kävi? 8)
Tottakai halutaan, sopo on tän palstan kantava voima!
Hahaa, kiitos..oisin kyllä kertonu sen jokatapauksessa. 8) Eli toi, mitä kirjottelin tuolla suhteettomuusketjussa.
Siis mähän ajattelin lauantaina reilusti, että kerron sille kundille suoraan, missä mennään ja ei mennä. Jutskasin (livenä) pitkään ja oikeasti järkevästi siitä, että "ei tästä nyt tule yhtään mitään". Että oli hauska harrastaa seksiä, mutta se sitten siitä..ei minkäänlaisia jatkohässäköitä mielessä. No..(nyt hävettää), mut niinhän siinä kävi et heräsin sen vierestä seuraavana aamuna. Siltikin. Virheveto. Mut nyt sain onneks lopullisesti "dumpattua" sen eilen puhelimessa. Tuli kyl aika paska fiilis, mut näin oli tehtävä. Lisäksi kerroin sille, että oon sairas hutsu, et ei muhun kannata tutustua. Eli tuskinpa ollaan mitään frendejäkään jatkossa..
Tervettä meininkiä taas meillä itästadissa. Kettu kuittaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

sipsi kirjoitti:Siis mähän ajattelin lauantaina reilusti, että kerron sille kundille suoraan, missä mennään ja ei mennä. Jutskasin (livenä) pitkään ja oikeasti järkevästi siitä, että "ei tästä nyt tule yhtään mitään". Että oli hauska harrastaa seksiä, mutta se sitten siitä..ei minkäänlaisia jatkohässäköitä mielessä. No..(nyt hävettää), mut niinhän siinä kävi et heräsin sen vierestä seuraavana aamuna. Siltikin. Virheveto. Mut nyt sain onneks lopullisesti "dumpattua" sen eilen puhelimessa. Tuli kyl aika paska fiilis, mut näin oli tehtävä. Lisäksi kerroin sille, että oon sairas hutsu, et ei muhun kannata tutustua. Eli tuskinpa ollaan mitään frendejäkään jatkossa...
Noilla kertomuksilla mies on perässäsi kuin perskärpänen konsanaan. "Et tietenkään ole sairas hutsu, tykkään susta ja sitä rataa. Ja totta kai tulee vaikka mikä, mieti nyt kaikkia orgasmeja, joita olen sinulle antanut. Tulepas tänne, niin setä puhaltaa, oho, mites se muna lipsahtikin piNppaan." Tuohan on vähän sama kuin uskovaisilla tytöillä, joille munan saanti ennen papin aamenta on ah niin syntistä ja kiihoittavaa. Ja mikä muukaan kiinnostaisi metsästäjää niin kuin pyristelevä saalis.
Paras päivä ikinä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Riemumieli kirjoitti: Noilla kertomuksilla mies on perässäsi kuin perskärpänen konsanaan. "Et tietenkään ole sairas hutsu, tykkään susta ja sitä rataa. Ja totta kai tulee vaikka mikä, mieti nyt kaikkia orgasmeja, joita olen sinulle antanut. Tulepas tänne, niin setä puhaltaa, oho, mites se muna lipsahtikin piNppaan." Tuohan on vähän sama kuin uskovaisilla tytöillä, joille munan saanti ennen papin aamenta on ah niin syntistä ja kiihoittavaa. Ja mikä muukaan kiinnostaisi metsästäjää niin kuin pyristelevä saalis.
Ja taas sinä! Alan kohta jo kuvittelee, että SÄ et pidä musta, ku vesität aina mun hienot teoriat ja toimintamallit. 8)
Se mikä oli kyl aika hämärää, niin se kundi väitti olevansa ihan samaa mieltä mun kanssa. "Joo, siis noinhan mäkin ajattelen, mutta tavataanko kuitenkin tänään..?" Juuei.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

sipsi kirjoitti:Se mikä oli kyl aika hämärää, niin se kundi väitti olevansa ihan samaa mieltä mun kanssa. "Joo, siis noinhan mäkin ajattelen, mutta tavataanko kuitenkin tänään..?" Juuei.
Seuraavaksi varmaan pyytää sidukalle, kun haluaa jutskata ja olla ystävä ja sitten löydätte toisenne taas vaakamamboilemasta tai mitä perversioita nyt harrastattekin.
Paras päivä ikinä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Riemumieli kirjoitti: Seuraavaksi varmaan pyytää sidukalle, kun haluaa jutskata ja olla ystävä ja sitten löydätte toisenne taas vaakamamboilemasta tai mitä perversioita nyt harrastattekin.
No just tän takia en mennykään näkee sitä eilen. Enkä mee muutenkaan. On mulla nyt helkutti muitakin kavereita. (Sitäpaitsi äiti on sanonu, et ei mun tartte aina kaikkien kanssa olla ystävä. Äiti on aina oikeassa.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oliskohan tänään hyvä päivä tehdä ens vuoden budjetti? Vai olisko vaihteeks tekemättä mitään? Valintoja, valintoja... huoh!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Snadein meistä nukkuu makkarissa sängyssään, mies on töissä ja ja ja.. mitä mä teen?! Pyykit on koneessa, astianpesukoneen sisältö kuivuu luukku auki, keittiö on putsattu ja pölyt pyyhitty: 30 min käytetty. Nukkumaan ei kannata mennä kun viime yö nukuttiin 7h putkeen, syötettiin ja taas pari tuntia, joten ei nukuta. Pitäis nauttia vapaudesta ja hiljaisuudesta, mut on vähän orpo olo.

Tänään ristiäisistä suuttuneen kaverin synttärikahville keskustaan viiden jälkeen. Oon saanut sen lepyteltyä, onneksi. Toivottavasti tajuu et meikä ei voi tosta vaan mihinkään söpöön pikku kahvioon rynnätä noilla vaunuilla ja rupatella mukavia cappucinon ääressä. Jos ei tajuu, niin voi voi :twisted:

Satay- kastikkeenhan pitäis olla mietoa? Aina kun sitä olen ravintolassa tilannut, niin maku on ollut lievän soijamainen ja kookos- tyylinen inkivääriseos.. Eilen ostin pienen valmiskastikepussin, ja iskin vielä sweet&sour- purkin perään, silti meinas suu palaa. Miesraukka tuntui pidättelevän tulipierua koko illan kun ei todellakaan siedä tulista ruokaa. Hyvin meni alas ruisleivällä ja maidolla :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Taas kaikki kiinnostaa. Tahdon Timbuktuun.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti:Taas kaikki kiinnostaa. Tahdon Timbuktuun.
Sama juttu. Saanko tulla mukaan? Ostetaan pelkkä menolipuke?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

sipsi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Taas kaikki kiinnostaa. Tahdon Timbuktuun.
Sama juttu. Saanko tulla mukaan? Ostetaan pelkkä menolipuke?
Otetaan rekallinen kepua&zidua ja trivial pursuit mukaan...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Taas kaikki kiinnostaa. Tahdon Timbuktuun.
Sama juttu. Saanko tulla mukaan? Ostetaan pelkkä menolipuke?
Otetaan rekallinen kepua&zidua ja trivial pursuit mukaan...
Sounds like a plan, a good one. 8)
Crowmoor-dieetti Timbuktussa piristää hienosti mielialaa. (Tosin inhoan trivialissa orkkuja ja keltsuja.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hei mäki tuun jos voidaan Trivialin sijaan pelata Unoa??

Edit: Oho, kellohan on jo yli kolme, himppeen hompsis!
Bliss

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Taidan hiipiä Helsinkiin treffaamaan yhtä håttis-frendiä. :wink:
Edith

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Emme sittenkään kerro työtehtävistämme täälllä.
Viimeksi muokannut Edith, 16.07.2008 15:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Taidan hiipiä Helsinkiin treffaamaan yhtä håttis-frendiä. :wink:
Nähdään siellä :lol:

Juu.... :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

sipsi kirjoitti: Kelasin vaan sitä, että eikö sen naisen muka pitäisi saada tietää, millasen tyypin kanssa se on menossa naimisiin?
Näin mäkin olen aina ajatellut. Nyt yllätyin keskustellessani kaverin kanssa, joka ilmoitti kantansa tiedotukseen olevan ehdottoman kielteinen. Mies voi pettää (kaikkeahan voi käydä, abduktioitakin sattuu) mutta hän ei koskaan siitä tahdo tietää. Ymmärrän toisaalta että aiemmat erittäin huonot kokemukset liiton sortumisesta eri puolilta tulevaan infoon miehen juoksentelusta kyrpä ojossa ja suoranaisesta kaksoiselämästä ovat jättäneet haavansa, mutta silti.

Mitä siinä taas voittaa jos suhde perustuisi valheelle? Tuli mieleen vain ettei hänen psyykensä enää kestä ja mahdollinen kuviteltu onnikin on parempi kuin tieto toisen uskottomuudesta. Itse tahtoisin tietää. Oletan kyllä sen verran kunnioitusta että näin ikävät uutiset tulisivat myös suoraan mieheltä eivätkä välikäsien kautta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Melnais kirjoitti:Mitä siinä taas voittaa jos suhde perustuisi valheelle? Tuli mieleen vain ettei hänen psyykensä enää kestä ja mahdollinen kuviteltu onnikin on parempi kuin tieto toisen uskottomuudesta. Itse tahtoisin tietää.
Jospa hän epäilee että kokisi kyseisen miehen menetyksen suuremmaksi potentiaaliseksi onnettomuudeksi kuin epäilemänsä syrjähypyt, koska kokee että mies on noin muuten niiiin ihana (renttu)? Tyytyy tilanteeseen ja pyrkii suojelemaan itseään olemalla kuuntelematta syrjähyppyepäilyjä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Reps! Eiks abduktio oo se, ku ufot kaappaa ihmisen? 8) (Tunnen sivistyssanat.)

Mut joo, oli miten oli..niin en aio mennä puuttumaan toisten parisuhteisiin. Siitäkin syystä, että mä en edes tiedä kuka se nainen on. Ja muutenki. (Voisin kyllä piruuttani mennä tsiigaa sen näytelmän jokatapauksessa.. :idea: )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Chap

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chap »

sipsi kirjoitti: Siitäkin syystä, että mä en edes tiedä kuka se nainen on.
Eikö sinua ole kutsuttu häihin?! Se sika ...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Chap kirjoitti: Eikö sinua ole kutsuttu häihin?! Se sika ...
No, tuskin se edes on menossa naimisiin. En usko enää yhtään mitään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

sipsi kirjoitti:Noni, sainpas sitte selville, etten ookaan ainoa ketä se vitun teatteriohjaajanalku on käyny nu**imassa naimisiinmenon ohella.
Onko sipsi törmännyt Olli Saarelaan? :P
Chap

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chap »

sipsi kirjoitti:
Chap kirjoitti: Eikö sinua ole kutsuttu häihin?! Se sika ...
No, tuskin se edes on menossa naimisiin. En usko enää yhtään mitään.
Voihan se olla, että se nainen olet sinä! Ehkä hän on koko ajan puhunut häistä sinun kanssasi. "Olen ensi kuussa menossa naimisiin elämäni naisen kanssa." Miten romanttista! :h:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bliss kirjoitti:
Onko sipsi törmännyt Olli Saarelaan? :P
Hmm, Bad Luck Love on kyllä mun lempileffa. 8) (Mikä onki sitte ainoa syy, miksi koskisin johonki Saarelaan.. Sipsin logiikka.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olin sitten ihan väärään aikaan menossa luovuttaan verta. Veripalvelu meni kiinni yhdeltä ja mä revin ovenkahvasta puol kaksi. Tämän takaiskun jälkeen oli pakko shoppailla hampaat irvessä, vaikkei yhtään huvittanut. Huomenna uusi yritys. Siis veripalveluun.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin