Kepeä Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kummallista. Olisin ostanut asunnon täydellä pyynnin mukaisella hinnalla, mutta myyjä ei suostunut tulemaan yhdessäkään kolmesta asiasta: 1. julkisen ensiesittelyn peruminen, 2. vapautumisen aikaistaminen kahdella viikolla, 3. yhdenkään koukun, verhotangon, hyllyn tai naulakon jättäminen seinään. Ihme sakkia, itse olisin aikanaan kiljunut riemusta, jos joku toope olisi pyyntiä tarjonnut ja muuttanut kahdeksi viikoksi vaikka pahvilaatikkoon. No, nyt meni se ensimmäinen julkinen esittely ja välittäjä soitteli perään. Ilmoitin, etten ole enää valitettavasti kiinnostunut. Jos ostaa höperöltä pissapäältä asunnon, niin luultavasti muuttuu itsekin lopullisesti sellaiseksi.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Sain nukuttua ekaa kertaa moneen yöhön \0/
Vihtahousu

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Ekatpkkptake. Kahvia ja sillein.
NegaDuck

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Huh, eilen oli niin paljon kaikkea samana päivänä päällekkäin ja peräkkäin että tänään on ihan pakko ottaa vähän rennommin.
NuoriDaavid

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:Kummallista. Olisin ostanut asunnon täydellä pyynnin mukaisella hinnalla, mutta myyjä ei suostunut tulemaan yhdessäkään kolmesta asiasta: 1. julkisen ensiesittelyn peruminen, 2. vapautumisen aikaistaminen kahdella viikolla, 3. yhdenkään koukun, verhotangon, hyllyn tai naulakon jättäminen seinään. Ihme sakkia, itse olisin aikanaan kiljunut riemusta, jos joku toope olisi pyyntiä tarjonnut ja muuttanut kahdeksi viikoksi vaikka pahvilaatikkoon. No, nyt meni se ensimmäinen julkinen esittely ja välittäjä soitteli perään. Ilmoitin, etten ole enää valitettavasti kiinnostunut. Jos ostaa höperöltä pissapäältä asunnon, niin luultavasti muuttuu itsekin lopullisesti sellaiseksi.
:) Alkaa myyjää vielä vituttamaan myöhemmin. Ahneen loppu jne.
NuoriDaavid

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kokeilin eilen ensimmäistä kertaa elokuvan vuokraamista suoratoistona netistä.

Palvelu oli http://www.sf-anytime.com/

Jätti hiukan ristiriitaisen vaikutelman:
-Elokuva (Titanic) oli 4:3 formaatissa, vaikka traileri oli laajakangas. Tuota formaattia ei ilmoitettu missään
-Tekstityksien kanssa oli alkuun ongelmia, eli niitä ei ollut. Lopulta sain toimimaan.
-Ohjeet tuohon tekstitysongelman korjaamiseen olivat saitilla puuttelliset
-Kuvan ja äänenlaatu oli tuota formaattiongelmaa lukuunottamatta positiitivinen yllätys 2M:n nettiyhteydellä. Ruudun päivys hidastui ainoastaan pari kertaa muutamaksi sekunniksi.
-Jouduin maksamaan leffan kaksi kertaa, kun tekstitysongelmaa korjatessani (ohjeiden mukaan) tilaukseni katosi. Ehkä väliaikaisten tiedostojen poiston tai keksien poiston takia.

Laitoin reklaamatiota ja vaadin maksun palautusta. Saas nähdä. Palveluntarjoaja voi tietysti aina syyttää esim. asiakkaan palomuuria ongelmista, se on turvallinen selitys, koska vaikea todistaa, että näin ei olisi.


Elokuvan lopussa tuli taas kyyneleet poskille. Olen romanttinen hölmö.
Chap

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Kummallista. Olisin ostanut asunnon täydellä pyynnin mukaisella hinnalla, mutta myyjä ei suostunut tulemaan yhdessäkään kolmesta asiasta: 1. julkisen ensiesittelyn peruminen, 2. vapautumisen aikaistaminen kahdella viikolla, 3. yhdenkään koukun, verhotangon, hyllyn tai naulakon jättäminen seinään. Ihme sakkia, itse olisin aikanaan kiljunut riemusta, jos joku toope olisi pyyntiä tarjonnut ja muuttanut kahdeksi viikoksi vaikka pahvilaatikkoon. No, nyt meni se ensimmäinen julkinen esittely ja välittäjä soitteli perään. Ilmoitin, etten ole enää valitettavasti kiinnostunut. Jos ostaa höperöltä pissapäältä asunnon, niin luultavasti muuttuu itsekin lopullisesti sellaiseksi.
:) Alkaa myyjää vielä vituttamaan myöhemmin. Ahneen loppu jne.
Joo, ei ollut myyjällä (välittäjällä?) pelisilmää. Näinä vaikeina aikoina myyjän on kyllä syytä joustaa jos vain mahdollista. Mutta ehkä myyntihinta oli laitettu sellaiseksi, että siinä ei ollut hirveästi ilmaa? Laita linkkiä kehiin niin arvostellaan se asunto ;).
Vihtahousu

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mul on vähän tylsää täälä. Nyt vois juoda lisää kahvia.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Sain niiiiin ihqa postia äsken Turkkussest: kirja Onko tämä muka hauskaa?, jonka välissä lippu Maidenin keikalle. <3

Tänään alkaa loma, woo-hoo, ja vajaan kuukauden kuluttua koulu. Siistii. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
safi

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Olen aina ajatellut, että itseä huomattavasti vanhempia ihmisiä kohtaan pitää käyttäytyä kohteliaasti. Siitäkin huolimatta, että he ajoittain käyttäytyvät todella röyhkeästi. No sitten tuli vastaan sellainen setä kaupan parkkipaikalla, että jouduin heittämään kohteliaisuuden romukoppaan. Sain palautetta, että ajoin parkkipaikalle liian kovaa ja alueella on kuulemma olemassa nopeusrajoitus. Tässä vaiheessa yritin vielä olla kohtelias, mutta vastineeksi sain uhkauksen, että vetää minua päähän. Pinna paloi siinä vaiheessa ihan täysin ja vastasin " että ihan vapaasti V***N pelle ja jos et nyt lähde kävelemään sinne oman kotteros suuntaan, niin saatana starttaan autoni uudestaan ja ajan sun yli. Tuli ukkoon hiukan liikettä, kun paineli oman autonsa suojiin. Nauratti vielä kaupassakin.

Hemmetti jotain rajaa tuohonkin touhuun. Olisin ymmärtänyt, jos olisin ajanut paikalle kumit vinkuen tai liian läheltä ukkoa, mutta kun ei. Odottelenkin mielenkiinnolla, että löytyykö paikallislehden tekstaripalstalta jotain rutinaa röyhkeästä "nuorisosta".
Bliss

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä oon yksin kotona sunnuntai-iltaan asti :?
Mitähän keksis... perjantaiksi on ohjelmaa, muuten aika hiljaista...
BettyB.

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ No höh, houkuttelisin sut paheisiin jollei mulla olis koiranhoitoviikko :/
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Noni, sainpas sitte selville, etten ookaan ainoa ketä se vitun teatteriohjaajanalku on käyny nu**imassa naimisiinmenon ohella. :kele:
Kelailen just, et pitäiskö mun käydä vähän jututtamassa sitä naisraukkaa, kenen kanssa se suunnittelee avioliittoa..vai ei. (Ei kyl ehkä kiinnostais puuttua toisten väleihin, mut toisaalta ite arvostaisin sitä et joku tulis kertoo millasen kusipään kanssa oon tekemisissä.)
Lisäksi olin söpöillä nuorilla pojilla yökylässä. Hmm..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sipsi kirjoitti:Kelailen just, et pitäiskö mun käydä vähän jututtamassa sitä naisraukkaa, kenen kanssa se suunnittelee avioliittoa..vai ei.
"Moi, sä et ehkä tunne mua, mutta mä tulin vain kertomaan että olen pannut sun avokkiasi. Et silleen, herättääkö tää sussa mitään tuntemuksia?"

Vaikka sinänsä olisi herkullista käräyttää, saattaa käydä niinkin että kyseinen nainen pitää sinua mustasukkaisena riidanhaastajana joka yrittää rikkoa heidän välinsä jotta saisit miehen takaisin itsellesi, ja kohta on koko maailma sinua vastaan. Ei ehkä kannata.

Tai sitten lähetä sille nimettömästi jotain todisteita miehensä uskottomuudesta, esim. munakarvoja kirjekuoressa tms.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sossupoke suosisi yhteydenottoa morsiameen. Järki ei. Mitä enemmän tunkiota kääntelee, sitä enemmän paska haisee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:Sossupoke suosisi yhteydenottoa morsiameen. Järki ei. Mitä enemmän tunkiota kääntelee, sitä enemmän paska haisee.
Niin ellei tunkio ole über nykyaikainen ja hyvin ilmastettu?

Muistoissa kaikki yhteiset bakteerit? 8)
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ihkut, kiitti neuvoista.
Oon oikeasti ihan fiksu mimmi ja aika samoilla linjoilla Frederikin (miksei Davenkin) kanssa. En mä siinä itse mitään voita, jos meen jotain rähisee. Enkä muutenkaan oo mikään riidanhaastaja. Ja enhän mä tiedä niitten suhteesta yhtään mitään.. Kelasin vaan sitä, että eikö sen naisen muka pitäisi saada tietää, millasen tyypin kanssa se on menossa naimisiin? No, mut ei oo mun asia vasikoida yhtään mitään toisaalta, pesen coolisti käteni koko hässäkästä. (Onneks en oo ite menos naikkariin, ku maailma on kerran tällänen..)
Sitäpaitsi, tapaan tänään sen jätkän parhaan kaverin. Ehkä voin purkaa sille mieltäni. Mahdollisesti.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:Kelasin vaan sitä, että eikö sen naisen muka pitäisi saada tietää, millasen tyypin kanssa se on menossa naimisiin?
Mistä tietää, millainen luukku se nainen on? Ehkä he ansaitsevat toisensa.
BettyB.

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ette taaskaan tajua. Odottelet tietysti muutaman vuoden että tää alotteleva ohjaajaretku saa mainetta ja kunniaa. Sitten myyt tietos todistusaineiston kera eniten maksavalle ja naurat koko matkan pankkiin.

V*ttu mitä alottelijoita!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:Ette taaskaan tajua. Odottelet tietysti muutaman vuoden että tää alotteleva ohjaajaretku saa mainetta ja kunniaa. Sitten myyt tietos todistusaineiston kera eniten maksavalle ja naurat koko matkan pankkiin.

V*ttu mitä alottelijoita!
Oletko sinä ohjaajaoppilas? Tv-ohjaaja vai?

Arskis
NuoriDaavid

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Ette taaskaan tajua. Odottelet tietysti muutaman vuoden että tää alotteleva ohjaajaretku saa mainetta ja kunniaa. Sitten myyt tietos todistusaineiston kera eniten maksavalle ja naurat koko matkan pankkiin.

V*ttu mitä alottelijoita!
Tuota, niistä valokuvista. Deletoithan sä ne varmasti?
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

NuoriDaavid kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ette taaskaan tajua. Odottelet tietysti muutaman vuoden että tää alotteleva ohjaajaretku saa mainetta ja kunniaa. Sitten myyt tietos todistusaineiston kera eniten maksavalle ja naurat koko matkan pankkiin.

V*ttu mitä alottelijoita!
Tuota, niistä valokuvista. Deletoithan sä ne varmasti?
Pelkkä deletointi ei auta, kannattaa kirjoittaa muistikortti täyteen päälle, jos haluaa edes vähän vaikeuttaa kuvien pelastamista. Et kai sä nyt noin helppoon menny? :shock:
BettyB.

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Stadinarska kirjoitti:Oletko sinä ohjaajaoppilas? Tv-ohjaaja vai?
Ei kun mä olen rakkauden ja hyvän tahdon suurlähettiläs.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti:Ette taaskaan tajua. Odottelet tietysti muutaman vuoden että tää alotteleva ohjaajaretku saa mainetta ja kunniaa. Sitten myyt tietos todistusaineiston kera eniten maksavalle ja naurat koko matkan pankkiin.
No, näin voisin tietysti tehdä. Mut ensinnäkään mulla ei ole mitään todistusaineistoa. Ja toisekseen, vittu siitä jätkästä mitään kuuluisaa ikinä tule..
Mut kaikenkaikkiaan, ehkä tää kuitenkin oli aika opettavainen juttu loppujen lopuks. Oon ennenki tienny et oon aika turhan sinisilmänen..ja sehän tässä tulikin taas todistettua.
Haluutteko muuten kuulla (välttämättä) mitä siinä toisessa tarinassa kävi?
8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Kepeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

sipsi kirjoitti:Haluutteko muuten kuulla (välttämättä) mitä siinä toisessa tarinassa kävi? 8)
Tottakai halutaan, sopo on tän palstan kantava voima!
Vastaa Viestiin