Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Olen romanttinen hölmö. Mikseivät he voineet saada toisiaan?
8
33%
Olen paska kyynikko. Nauratti kun putoava mies osui potkuriin
10
42%
En ymmärrä kysymystä
6
25%
 
Ääniä yhteensä: 24

NuoriDaavid

Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Katsoin eilen Titanicin perheen lasten toivomuksesta (seli seli).
On se hieno elokuva. Miljardi markkaa ei mennyt hukkaan.

Tottakai kyynikko voi haukkua laskelmoiduksi lässynlää romanssileffaksi, joita mahtuu 13 tusinaan, mutta silti vierähti taas kyynel poskelle lopussa.

:cry: Mikseivät he voineet saada toisiaan.

Mites sinä? Koskettiko sydäntäsi, vai onko sinulla takaiskuventtiilein varustettu pumppu rinnassa?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:
:cry: Mikseivät he voineet saada toisiaan.
Siks koska Leonardo on yök. 8) Kate Winslett on sen sijaan ihku, ja menikin sitten myöhemmin naimisiin jonku muun kanssa ja sai lapsia ja lastenlapsia. (Tai siis se sen roolihahmo.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
:cry: Mikseivät he voineet saada toisiaan.
Siks koska Leonardo on yök. 8) Kate Winslett on sen sijaan ihku, ja menikin sitten myöhemmin naimisiin jonku muun kanssa ja sai lapsia ja lastenlapsia. (Tai siis se sen roolihahmo.)
Leonardo ei olisi pettänyt sua!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti: :cry: Mikseivät he voineet saada toisiaan.
Jätkä oli persaukinen, seurapiirineidin laiva"seikkailu" eli lomapano. Naisten romanttis/eroottisiin fantasioihin sopii hyvin, että tuollainen hukkuu ajoissa, ja jää vain hyvät muistot panos.. eikun romantiikasta. Ilman jatkohankaluuksia selittää hienoston ystävättärille, kuka se resuinen pummi on.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Romanttinen hölmö kyyisen paskan ulkokuoressa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti: Leonardo ei olisi pettänyt sua!
Ehkä näin. Mut en kai mäkään nyt helkutti kaikille anna!
8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen kyynisyyteen kietoutuva romanttinen hölmö. Titanic ei kuitenkaan saanut kyyneliä poskelle, vaikka muuten tunnustaudunkin varsinaiseksi itkupilliksi. Jostain syystä se nauratti mua kaikessa korniudessaan, enkä oikein osaa Leonardo Di Capriota pitää romanttisen tarinan sankarina.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Voiko pallottaa molemmat? Titanicissa nauratti propellista lähtevä matkustaja ja eron jälkeen silmäkulma kostui ja alahuuli värähti kun näin töihin tullessa varpuspariskunnan puuhastelevan yhdessä nurmikolla :roll:
BettyB.

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pitää vissiin virkistää muistia katsomalla ko. leffa. Mutta noin muuten olen aika ällöpylly romantikko joka sitten romautetaan pilvilinnoista säännöllisin väliajoin alas kyyniseksi paskaksi.

Just nyt on kesä ja kärpiäiset eli oon ällöpyllynä :h:
NegaDuck

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

pikkuego kirjoitti:Voiko pallottaa molemmat? Titanicissa nauratti propellista lähtevä matkustaja ja eron jälkeen silmäkulma kostui ja alahuuli värähti kun näin töihin tullessa varpuspariskunnan puuhastelevan yhdessä nurmikolla :roll:
Voiko pallottaa ei-kumpaakaan? En nauranut enkä kyynelehtinyt, lähinnä totesin vaan "siistiä" kun laiva alkoi upota ja hienostoväki panikoitua ja hukkua.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

NegaDuck kirjoitti:Voiko pallottaa ei-kumpaakaan?
Voi, et vain pallota kumpaakaan.
sanctus

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Ehkä tuo miehen putoaminen potkuriin ja kohtaamisen tuottamalle äänelle naurahtaminen oli enemmänkin jonkinlainen kliimaksi elokuvan oheisjuonen aiheuttamasta vaivaannuttavuudesta.

Siis okei. Jos kirjoitetaan romanttinen rakkaustarina, johon sisältyy rakastuminen toiseen, on syytä kirjoittaa toiseen rakastuvan henkilön puolisosta hahmo, joka ei jokaisella eleellään ja käyttäytymisellään viesti olevansa ikävä mulkku. Siis mikä rakastuminen toiseen. Eihän se nainen edes ollut rakastunut siihen, mikä-lie-sen-status-nyt-olikaan -puolisoonsa. Toisin sanoen se rakastuminen Jackiin oli väistämätöntä! Ilmeistä! Pakonomaista! Järjellistä! Argh!

Se perusjuoni Titanicin tuhosta oli kyllä ihan hienosti kuvattu. Ja kohtaaminen jäävuoren huipun kanssa huomattavasti romanttisempi kuin Jackin ja Ann/Amanda/Anna/Ööö? -nimisen naisen välinen kuhertelu.
NuoriDaavid

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sanctus kirjoitti:Ehkä tuo miehen putoaminen potkuriin ja kohtaamisen tuottamalle äänelle naurahtaminen oli enemmänkin jonkinlainen kliimaksi elokuvan oheisjuonen aiheuttamasta vaivaannuttavuudesta.

Siis okei. Jos kirjoitetaan romanttinen rakkaustarina, johon sisältyy rakastuminen toiseen, on syytä kirjoittaa toiseen rakastuvan henkilön puolisosta hahmo, joka ei jokaisella eleellään ja käyttäytymisellään viesti olevansa ikävä mulkku. Siis mikä rakastuminen toiseen. Eihän se nainen edes ollut rakastunut siihen, mikä-lie-sen-status-nyt-olikaan -puolisoonsa. Toisin sanoen se rakastuminen Jackiin oli väistämätöntä! Ilmeistä! Pakonomaista! Järjellistä! Argh!

Se perusjuoni Titanicin tuhosta oli kyllä ihan hienosti kuvattu. Ja kohtaaminen jäävuoren huipun kanssa huomattavasti romanttisempi kuin Jackin ja Ann/Amanda/Anna/Ööö? -nimisen naisen välinen kuhertelu.
No mutkun sen oli niinQ pakko mennä naimisiin sen pohatan kanssa, kun perheen rahat olivat loppumassa. Toki se pohatta ehkä oli alleviivatun paha hahmo.

Mutta elokuva oli IMHO hienosti tehty. Juuri esim. tuo kohtaaminen jäävuoren kanssa on mahtava kohtaus alkaen siitä, kun tähystäjä huomaa vuoren. Vaikka tietää, miten käy, niin silti jännittää.

Asiasta kukkaruukkuun: Monesti leffasta ei näe, mihin ne rahat ovat menneet. Siis esim. Waterwold, joka taisi olla maailman kallein leffa ennen Titanicia. Titanicista voi sanoa, että miljardi markkaa paloi, mutta näyttääkin kyllä helvetin hienolta.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

sanctus kirjoitti: Ann/Amanda/Anna/Ööö?
Rose. (Tarkkana siellä päässä. 8) )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

En niinkään kyyninen, vahingoniloinen vaan.

Siinä kohtaa missä Leo vajoaa laudanpalaselta syvyyksiin, koko leffateatteri itki ja mä sanoin kovaan ääneen "JES!" Vähänkö sain tympeitä katseita kun valot syttyivät ja piti kävellä hiljalleen ulos Tennispalatsi 1:n ylimmältä riviltä :lol: Mä en vaan diggaa siitä DiCapriosta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Hyi mitä kyynikköjä. Minulla silmät kostuivat kun Titanicin näin leffateatterissa silloisen elämänkumppanini kanssa. Silti hieman huvituin toisella puolella istuneesta naisesta joka vollotti aivan avoimesti elokuvalle.

On muotia ja cuulia haukkua Titanicia ja selittää kuinka pitkästyi kyseisen leffan parissa. Yleisin oikea kuulemani syy elokuvan vihaamiseen oli alituiseen radiossa ja telkkarissa soiva Celin Dionin tunnarisoittoääni. Täytyy myöntää ettei se kestänyt kovin montaa kuuntelukertaa, kuten ei myöskään Final Fantasy 8:n vastaava tunnusmusa, joka on vielä kauheampi.



Taidan kuitenkin olla hiukan kyyninen koska Aerisin "yllättävä" kuolinkohtaus Final Fantasy 7:ssa ei saanut minua samalla tavalla sekaisin kuten muun videopelaavan kansan. Ohitin sen olankohautuksella.

[youtube]http://youtube.com/watch?v=Wx3duFYCcho[/youtube]
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 16.07.2008 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sanctus

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Rose! Ah. Tietysti. Jack&Rose. No Kate Winslettin takia sitä leffaa toki mentiin katsomaan. Tai siis menin.

Tehosteet Titanicissa ovat kyllä kohdallaan - ainakin näin viime vuosituhannen alussa rakennettujen laivojen uppoamista vähemmän tuntevan katsojan näkökulmasta analysoituna.

Leffassa oli ymmärtääkseni käytetty melkoiset määrät fyffeä lavasteiden rakentamiseen ja muutenkin tehosteet olivat kaiketi enimmäkseen fyysisiä tai mekaanisia (mikä lie oikea termi), eivätkä visuaalisia.

Ja kaipa se Atlantin pohjassa käyminenkin jotain maksoi. Eikös Cameron ollut ensimmäinen, joka, tai jonka kuvausryhmä, kävi elokuvaamassa Titanicia?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti: Mä en vaan diggaa siitä DiCapriosta.
En mäkään. Se pilaa aina kaikki hyvät leffat.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Mä en vaan diggaa siitä DiCapriosta.
En mäkään. Se pilaa aina kaikki hyvät leffat.
Ei niinkään leffoja mun mielestä, enemmän se pilaa jonkun hahmon uskottavuuden.

Oon maininnut jo kerran että esim. Blood Diamond- elokuva on itsessään loistava, joskin Etelä-Afrikkalaisena salakuljettajana DiCaprio ei ollut niin uskottava. Pisteet Giselestä :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Frederik Krueger kirjoitti:Taidan kuitenkin olla hiukan kyyninen koska Aerisin "yllättävä" kuolinkohtaus Final Fantasy 7:ssa ei saanut minua samalla tavalla sekaisin kuten muun videopelaavan kansan. Ohitin sen olankohautuksella.
Mun puolestani Aeris sai kuolla. Fanitin Tifaa!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tifa oli ärsyttävä pissis. Aeris oli kiltti naapurintyttö, eli luultavasti aika peto sängyssä.

EDIT: Kaikkein ärsyttävin tyyppi tosin oli päähahmo eli Cloud. Miksi pelin kaikki naiset olivat niin hotsina sellaiseen kusipäähän joka oli koko ajan pahalla päällä? Sama pätee Final Fantasy 8:n päähahmoon.

Mikä videopelien naisia oikein vaivaa?!?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mun mielestäni Aeris oli suunnattoman ärsyttävä, neiti täydellinen muka. Niin herttainen ja suloinen *yrjö*

Cloudista ja Squallista olen kyllä vähän samaa mieltä kanssasi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En ole nähnyt Titanicia enkä aio katsoakaan. Kolmetuntisessa elokuvassa, jossa näyttelee rotannaama Leonardo ja jonka alusta saakka tiedetään miten laivan käy, ei ole mitään kiinnostavaa. Ai niin, ja se kamala tunnarikin vielä.

Olen höpsö romantikko.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
daddykillkill

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Suvinen kirjoitti:Oon romanttinen kyynikko.
Kömps tälle.

Joskus oli aika, jolloin uskoin että kivat kundit pääsevät oikeasti ensimmäisenä maaliin ja siihen että kaikkein tärkeimmilläkin hetkillä käsikirjoittajani sujauttaisi käteeni daamilta-jalat-alta-vievän repliikin, jolla pääsee aina kolmospesän kautta onnelliseen loppuun.

Onneksi viisastuin.
ninnithequeen

Re: Oletko romanttinen hölmö vai paska kyynikko?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä multa itku pääs leffateatterissa, ku eksän kans käytiin se kattoo. Tosin ei sen rakkaustarinan takia, vaan sen vanhan pariskunnan, jotka halasivat hytissä toisiaan kun vettä tulvi sisään. Eksä tuijotti mua kokoajan et millon se pillahtaa :D

Ostin juuri ko. leffan kirpparilta kahella eurolla, katsoin sen ja ulvoin taas samassa kohdassa.
Vastaa Viestiin