Torstai???

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:
1108 kirjoitti:Häh? Toi on hauska vehje. Eihän se kulje kun 40km/h mutta kiihtyy sitäkin nopeemmin!!!
Mikä noitten nimi olikaan??
"Antintappovehkeet".
1108

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rouva Pupu kirjoitti:Mikä noitten nimi olikaan??
Kaljaskootteri!!!

[youtube]http://youtube.com/watch?v=_2XIP3aaoaY[/youtube]

Noissa on vähän tehokkaammat koneet, tossa meidän versiossa ole kuin 6,5 Hp.
Viimeksi muokannut 1108, 17.07.2008 12:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja swirl »

1108 kirjoitti:Kaljaskootteri!!!
Onpas hieno peli! Ole varovainen - taidat olla onnettomuusalttiudessasi samaa luokkaa kuin allekirjoittanut :o
NegaDuck

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:sain palkaksi piston ja huomattavasti suuremman ruhjeen kun mitä mehiläisen pisto oli aiheuttanut.

Freud, missä luuraat??!
Se sikariukko, jonka sikari on vain ja ainoastaan sikari, lausahtaisi tässä että tuo pistohan oli ihan selvä penetraatiometafora.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja aasi »

BettyB. kirjoitti:Mutta siis ihmettelen miten voinkin muistaa niin tarkkaan ne mustelmaisen ruhjeiset ja todella pahan näköiset ampparinpistot siinä unessa. Näytti sille että käsivarsiin oli pamautettu vähintään pesismailalla, pattien korkeus oli jotain luokkaa 15cm. Ja jos tarkkoja ollaan niin toiseen käsivarteen pisti mehiläinen ja toiseen kimalainen. Kimalainen oli jotenkin jäänyt jumiin hihaan ja pöristeli siellä kovin, kun yritin vapauttaa reppanan sain palkaksi piston ja huomattavasti suuremman ruhjeen kun mitä mehiläisen pisto oli aiheuttanut.

Freud, missä luuraat??!
Täähän on ihan selkee! Alitajuntasi muistuttaa että vaikka pörriäiset ovatkin meden ja pölyttämisen perässä, ne saattavat myös joskus pistää pahasti - erityisesti jos jäävät "nalkkiin"!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
BettyB.

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

aasi kirjoitti:Alitajuntasi muistuttaa että vaikka pörriäiset ovatkin meden ja pölyttämisen perässä, ne saattavat myös joskus pistää pahasti - erityisesti jos jäävät "nalkkiin"!
Tän mä ostan!
Vihtahousu

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

edit: oikeaan ketjuun. Vitutaah! Mut enää yks aamu Maideniin!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulle hymyili äsken maailman komein mies ensimmäistä kertaa ihan kunnolla :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Mulle hymyili äsken maailman komein mies ensimmäistä kertaa ihan kunnolla :h:
Ihanaa :h:


Joko se on ruvennu kulmakarvoja nostelee?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mulle hymyili äsken maailman komein mies ensimmäistä kertaa ihan kunnolla :h:
Ihanaa :h:


Joko se on ruvennu kulmakarvoja nostelee?
Naurettiin pari viikkoa sit kun aina nostaa vasenta kulmakarvaansa.. :jouden: Isäänsä tullu, pallit ja kaikki.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Naurettiin pari viikkoa sit kun aina nostaa vasenta kulmakarvaansa.. :jouden: Isäänsä tullu, pallit ja kaikki.
IhQ!!! Kuvia :D Ei palleista, vaan kulmakarvoista.
BettyB.

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Aaaaah, mun Kityily muuttui just astetta miellyttävämmäksi kun heppuli kävi asentamassa mun Mussukalle telakan ja kanto pöytään isomman näytönkin. Hiiri ja kaikkee! :] Ainoa huono puoli tässä on että samalla se asensi mun koneelle InDesignin kavereineen eli pitäs vissiin alkaa tehdä töitäkin...
Chap

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Chap »

BettyB. kirjoitti:Ainoa huono puoli tässä on että samalla se asensi mun koneelle InDesignin kavereineen eli pitäs vissiin alkaa tehdä töitäkin...
Nythän sinä voit taittaa tänne vanhojen hywien aikojen kunniaksi sellaisen feikki seiskalehden kannen. Tai oliko tämä sittenkin enemmän Gatin heiniä?
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Chap kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ainoa huono puoli tässä on että samalla se asensi mun koneelle InDesignin kavereineen eli pitäs vissiin alkaa tehdä töitäkin...
Nythän sinä voit taittaa tänne vanhojen hywien aikojen kunniaksi sellaisen feikki seiskalehden kannen. Tai oliko tämä sittenkin enemmän Gatin heiniä?
Voi sitä lämpimän nostalgian tunnetta, kun tuo ikivanha etukansi löyty koneen syövereistä...
BettyB.

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Chap kirjoitti:Nythän sinä voit taittaa tänne vanhojen hywien aikojen kunniaksi sellaisen feikki seiskalehden kannen. Tai oliko tämä sittenkin enemmän Gatin heiniä?
Asiallista! Ei muuta kun matskua yyveellä :]

Muahan kutsutaan jo töissä Anneli Isotissiksi, törkytoimittajaksi paskalehdestä (Peräsuoli lotkottaa, onko saastaa kansalle). Ja jos joku ei tajunnut, ihan hyvä niin ;)
BettyB.

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

pikkuego kirjoitti:Voi sitä lämpimän nostalgian tunnetta, kun tuo ikivanha etukansi löyty koneen syövereistä...
No heti galtsuun, mäki haluan fiilistellä!
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Voi sitä lämpimän nostalgian tunnetta, kun tuo ikivanha etukansi löyty koneen syövereistä...
No heti galtsuun, mäki haluan fiilistellä!
Mä pihtaan kunhan pääsen himaan asti :wink:
BettyB.

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

pikkuego kirjoitti:Mä pihtaan kunhan pääsen himaan asti :wink:
Senkin... pihtari!!1

Mä lähden NYT kotiin (tai no, sille suunnalle eniveis...)
bedlam

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No niin, tulipa valvottua sitten aamukahdeksaan ja herättyä hetki sitten. Olipa taas ilta, kaveri tippui änkyräkännissään kolmannen kerroksen parvekkeelta ja ranne ihan mutkalle. Mutta siitä ne bileet vasta alkoi.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Jessus... aika hyvä tsägä kävi, jos vaan ranne meni mutkalle :shock:
bedlam

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja bedlam »

swirl kirjoitti:^Jessus... aika hyvä tsägä kävi, jos vaan ranne meni mutkalle :shock:
Laskeutumisalustana oli onneksi nurmikko, eikä asfaltti. Känniläisen tuuria, ettei ranteen lisäksi muuta katkonut.
daddykillkill

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Huhhuh. Miten vajaasta 3L hanapakkauksesta voi tulla drakula? Nyt vasta uskaltaa jalkeille, mitä nyt muutama vaippa-varikkokäynti piti hoitaa...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Elppis »

daddykillkill kirjoitti:Huhhuh. Miten vajaasta 3L hanapakkauksesta voi tulla drakula? Nyt vasta uskaltaa jalkeille, mitä nyt muutama vaippa-varikkokäynti piti hoitaa...
Mulle tulis krapula varmaan 2 lasista viiniä :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
daddykillkill

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Meidän emo varmaan tipahtais jo ekasta lasillisesta. Kohta vuoden ollut ottamatta pisaraakaan.

Olen yrittänyt kantaa yhteiskuntavastuuni kunnialla ja lapottanut kahden edestä!
SikaMika

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Urheilullinen vapaapäivä takana. Tai siis sen urheilullinen osuus, illalla baariin. Tulkaa Kalleen heilumaan, jos alkaa janottamaan.
Vastaa Viestiin