Torstai???

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Tulin sit kahdesti, taitaa kuulua päivän teemaan :roll:
BettyB.

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

sipsi kirjoitti:Jaa, no sitte. (Harrastin muuten ite just seksiä silleen, ettei pussattu kertaakaan. Et ei sit niinku tartu mitkään pikkuflunssapöpöt. Ja tänki kaikki halus välttämättä tietää..)
Sukupuolitaudit, kultaseni, sukupuolitaudit! *vääntää rautalangasta*

Jotenkin menee aina näiltä mun tosihauskoilta jutuilta terä kun tarttee selitellä...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti: Sukupuolitaudit, kultaseni, sukupuolitaudit! *vääntää rautalangasta*

Jotenkin menee aina näiltä mun tosihauskoilta jutuilta terä kun tarttee selitellä...
Sori, esitin tahalleen skidisti tyhmää. Safe sex. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

sipsi kirjoitti: Safe sex. 8)
Kuuluisia viimeisiä sanoja...
milli

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä!

Nyt pidän peukkuja, täytyy toivoa, että huomenna saamme lähteä munakkaan kanssa mökille. Riippuu nyt hänen töistään.

Eilen kuulin ihania uutisia, ensikesänä saa tanssia häissä ja olen kaasona. Projekti!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja swirl »

Väsymys ei vaan lopu. Eilen nukahdin duunissa näppiksen ääreen ja tänään kävelin suurimman osan työmatkasta silmät kiinni, kunnes aloin pelkäämään, että nukahdan ihan oikeasti. Tai vaihtoehtoisesti törmään johonkin pylvääseen.
BettyB.

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kylläpä shuffle nyt pihtaa biisiä!
NuoriDaavid

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Kylläpä shuffle nyt pihtaa biisiä!
:ditchthepig:
NegaDuck

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Vihtahousu kirjoitti:Sun pitää joskus toimia ilman 100% varmuutta ja kysästä vaan että "lähdetkö kahville koska, ei mul oo muuta mielessä"... siis toimia!
No, niinpä. Too late. :doh:
NegaDuck

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Frederik Krueger kirjoitti:Viittaako se anaaliseksiin?
No ei ihan. Karkealla kansankielellä hyttyisenpistot == AAA-kuppiset. ANpiaisenpistot lienevät sitten vähän toista kaliiperia. No joo, olipas taas hauskaa, öhhöhö. :doh:
BettyB.

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Kyllä tässä meikäläisen tapauksessa kyseessä jo lienee hainpuremat.

Mutta siis ihmettelen miten voinkin muistaa niin tarkkaan ne mustelmaisen ruhjeiset ja todella pahan näköiset ampparinpistot siinä unessa. Näytti sille että käsivarsiin oli pamautettu vähintään pesismailalla, pattien korkeus oli jotain luokkaa 15cm. Ja jos tarkkoja ollaan niin toiseen käsivarteen pisti mehiläinen ja toiseen kimalainen. Kimalainen oli jotenkin jäänyt jumiin hihaan ja pöristeli siellä kovin, kun yritin vapauttaa reppanan sain palkaksi piston ja huomattavasti suuremman ruhjeen kun mitä mehiläisen pisto oli aiheuttanut.

Freud, missä luuraat??!
aimohaiku

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Eipä ole tuo Stockmannin uuden kanta-asiakas-Masterin lasku ihan selkeimmästä päästä. Ennustan Nordean ja Stockmannin asiakaspalveluun ruuhkaa. Ja kun muutama huomaa ottaneensa epähuomiossa luottoa, soi kuluttaja-asiamiehen puhelin. Työllistävä vaikutus. :)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Nonni, johan pomppas. Mun hienot aurinkolasit on teatteriohjaajan bestiksen ruokapöydällä! Mitenköhän nyt sit saan ne sieltä helpoiten?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:^ Kyllä tässä meikäläisen tapauksessa kyseessä jo lienee hainpuremat.

Mutta siis ihmettelen miten voinkin muistaa niin tarkkaan ne mustelmaisen ruhjeiset ja todella pahan näköiset ampparinpistot siinä unessa. Näytti sille että käsivarsiin oli pamautettu vähintään pesismailalla, pattien korkeus oli jotain luokkaa 15cm. Ja jos tarkkoja ollaan niin toiseen käsivarteen pisti mehiläinen ja toiseen kimalainen. Kimalainen oli jotenkin jäänyt jumiin hihaan ja pöristeli siellä kovin, kun yritin vapauttaa reppanan sain palkaksi piston ja huomattavasti suuremman ruhjeen kun mitä mehiläisen pisto oli aiheuttanut.

Freud, missä luuraat??!
Mun unienselityskirjassa jokainen uni selitetään seuraavasti; Kaipaat väkivaltaista penetraatiota.
NuoriDaavid

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:Nonni, johan pomppas. Mun hienot aurinkolasit on teatteriohjaajan bestiksen ruokapöydällä! Mitenköhän nyt sit saan ne sieltä helpoiten?
Lähdet juomaan sidukkaa sen kanssa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Lähdet juomaan sidukkaa sen kanssa.
Ei ollenkaan huono idea, mut aikataulullisesti vähän vaikea toteuttaa. Lisäksi aina on vaarana, että itse ohjaajanalku sattuu olemaan myös paikalla, eikä mun ole välttämättä terveellistä tavata sitä just nyt.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Lähdet juomaan sidukkaa sen kanssa.
Ei ollenkaan huono idea, mut aikataulullisesti vähän vaikea toteuttaa. Lisäksi aina on vaarana, että itse ohjaajanalku sattuu olemaan myös paikalla, eikä mun ole välttämättä terveellistä tavata sitä just nyt.
Mitämitä ihmettä sä nyt oot taas menny tekemään??? Yyveellä jos et tähän kehtaa kertoa. Tämä on käsky!111
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
Mitämitä ihmettä sä nyt oot taas menny tekemään??? Yyveellä jos et tähän kehtaa kertoa. Tämä on käsky!111
Ihana, ihan ku oisit vähän huolissas.
Eli lyhyesti: Yks kusipää valehteli mulle (tai siis jätti kertomatta, että on rakastunu ja menos naimisiin)..ja kävin purkaa vähän sydäntäni eilen sen jätkän parhaalle kaverille. (Edelleenkään mulle ei vittuilla. 8) )

Sitäpaitsi meillä sodassa ja itä-helsingissä on kaikki sallittua. Nähtävästi.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Mitämitä ihmettä sä nyt oot taas menny tekemään??? Yyveellä jos et tähän kehtaa kertoa. Tämä on käsky!111
Ihana, ihan ku oisit vähän huolissas. 8)
Eli lyhyesti: Yks kusipää valehteli mulle (tai siis jätti kertovansa, että on rakastunu ja menos naimisiin)..ja kävin purkaa vähän sydäntäni eilen sen jätkän parhaalle kaverille. (Edelleenkään mulle ei vittuilla. 8) )
No voi hemmetti. Ei kukaan mulle tuttu ihminen kuitenkaan vai? Mäkin voisin vähän käydä mainitsemassa tommosesta "unohtamisesta" :kele:

Nimimerkillä omalle kohdalle osunut kans yks pikkunen unohdus pitkäaikaselta avomieheltä aikanaan...
1108

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja 1108 »

*Rumpujen pärinää*

1108 Proudly Presents: Sairasloma Part III

Kuva

Nyt on saatu jarrutkin vehkeeseen (tosin ne ei toimi mutta on saatu silti!!!).

Ja hetkeä myöhemmin:

Kuva

Huomatkaa roskakoriin johta rivetyskaari... Onneksi roskis oli kokolailla tyhjä, ois vituttanut keräillä itsensä lisäksi vielä roskiakin maasta. Hommaa siis todellakin kesti 10min auton valmistumisesta ja kajautin pienen pyörityksen jälkeen kolarin.

Mutta ei se haittaa, mie olen saikulla jo!!! Ei tarvinnut lähteä lääkäriin.
ninnithequeen

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Voi Luoja sun kanssas.
1108

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Häh? Toi on hauska vehje. Eihän se kulje kun 40km/h mutta kiihtyy sitäkin nopeemmin!!!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Ei kukaan mulle tuttu ihminen kuitenkaan vai? Mäkin voisin vähän käydä mainitsemassa tommosesta "unohtamisesta" :kele:
Ei oo varmaankaan sun tuttuja, eikä tää ees asu idässä. Mut kiitti tarjouksesta! Raportoin jos tartten rähinäseuraa..mut hoidin toisaalta jo jutun aika hyvin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti:Häh? Toi on hauska vehje. Eihän se kulje kun 40km/h mutta kiihtyy sitäkin nopeemmin!!!
Mikä noitten nimi olikaan??
ninnithequeen

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ei kukaan mulle tuttu ihminen kuitenkaan vai? Mäkin voisin vähän käydä mainitsemassa tommosesta "unohtamisesta" :kele:
Ei oo varmaankaan sun tuttuja, eikä tää ees asu idässä. Mut kiitti tarjouksesta! Raportoin jos tartten rähinäseuraa..mut hoidin toisaalta jo jutun aika hyvin.
Mul on kova ääni, raportoi ihmeessä :D
Vastaa Viestiin