Torstai???

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Elppis »

daddykillkill kirjoitti:^ Meidän emo varmaan tipahtais jo ekasta lasillisesta. Kohta vuoden ollut ottamatta pisaraakaan.

Olen yrittänyt kantaa yhteiskuntavastuuni kunnialla ja lapottanut kahden edestä!
Sama selitys omalla miehellä. "Kun sä et näitä juo niin jonkun pitää...". No ei ;) Raukka tulee yhtä helposti huonovointiseksi :D
Kyllä mä oon lapsen nukkumaan mentyä juonut sen oluen tai siiderin tässä parina iltana, kun kuitenkin nukkuu 4-6h ekalla otolla ja meitä on kuitenkin 2.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mua on tänään tökitty useampaan kertaan isolla neulalla. Ensin kävin luovuttamassa verta ja sitten otin lävistyksen kieleen. Muuten ois ihan hyvä olla, mutta toi pitkä koru on aina tiellä, kolhii alahampaisiin ja satuttaa syödessä ja juodessa. Kaksi viikkoa ei voi kulua liian nopeasti!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Stinky

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Voi jee! Nyt oon kade sun kielestä. Mä jouduin ottaan oman koruni pois kun unessani pyörittelin kieltä suussa siihen malliin ettei hampaat tykännyt :(
Noh, olihan se reilut 5 v..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Stinky kirjoitti:Mä jouduin ottaan oman koruni pois kun unessani pyörittelin kieltä suussa siihen malliin ettei hampaat tykännyt :(
Jotain tuollaista mäkin pelkään vielä eteen tulevan, mutta sitä ennen kokeilen kyllä kaikki mahdolliset bioplast-korut ja pienemmät pallot. Siis, tietenkin sillä edellytyksellä että tuo koru jää tuohon ja siihen totun.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sanctus

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Lolita kirjoitti:Ensin kävin luovuttamassa verta ja sitten otin lävistyksen kieleen.
Kas. Double respect!

Mä käyn tekemässä tuon ensimmäisen ilmeisesti kahden viikon päästä. Jälkimmäisen tein kerran, annoin olla muutaman vuoden ja otin pois, kun menin "aikuisten" töihin. Se päätös oli kyllä silkka virhe.

Uusintaan en taida tehdä, sillä kieleni on huono lävistyksen tekemiseen.
Olen nimittäin puraissut sen lähes irti poikki erään jännittävän jalkapallo-onnettomuuden seurauksena ja haavan ompelemisen jäljiltä kovettunut arpi estää tehokkaasti paksun neulan survomisen läpi kudoksen. Namnam.
Viimeksi muokannut sanctus, 17.07.2008 17:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

En vieläkään tajua mitä ihmeen kiksejä lävärin ottamisesta varsinkaan kieleen voi saada, varsinkin juuri tuollaisten ongelmakertomusten jälkeen. Ilmeisesti se pitää itse kokea jotta tajuaisi, ja miljoona kärpästä ovat sittenkin oikeassa.

Ilmeisesti kyseessä on enemmän imago-juttu?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ai niin, mua huvitti eilisessä rokkileffassa (SubTV?) kun läski poliisi repäisi yhdeltä häntä kovistelevalta rokkarilta nännilävistyksen irti.

Samantapaisen tarinan luin jostain taistelulajisaitilta kun oli ollut joku kansainvälinen Bujinkan- tai BJJ-leiri, ja ulkomaalainen harjoittelija oli kirkunut kuin pikkutyttö kun toinen (suomalainen osallistuja) oli yrittänyt yliolanheittoa, ja epähuomiossa käsi oli ottanut kopin gi:n läpi myös nännilävistyksestä. :D

Kannattaisi totella kun sanotaan että kaikki lävistykset ja korut vittuun ennen harjoituksia. Oppi äijä varmaan tuosta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Stinky

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Frederik Krueger kirjoitti:En vieläkään tajua mitä ihmeen kiksejä lävärin ottamisesta varsinkaan kieleen voi saada, varsinkin juuri tuollaisten ongelmakertomusten jälkeen. Ilmeisesti se pitää itse kokea jotta tajuaisi, ja miljoona kärpästä ovat sittenkin oikeassa.

Ilmeisesti kyseessä on enemmän imago-juttu?
Mulla ei ainakaan ole/ei ollut imagoa :P Eikä kaikille käy noin kuten mulle. Toisilla kestää hampaat ja toisilla ei. Ei tehdä kärpäsestä härkästä.
Jos mun hampaat ois vahvemmat, se koru ois edelleen suussa.
Pyry-Matias

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Frederik Krueger kirjoitti: Ilmeisesti kyseessä on enemmän imago-juttu?
Eieiiiii! Kyl sulla on lävärin kanssa seksikkäämpi olo. Ei masenna ja vastakkainen pyrkii iholle. Sit hehkut hyvää oloa ja sulle tarjotaan olut. Penkkitulos ponnahtaa potenssiin ja olet ääniharava. Seiskakin kiinnostuu.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jaa. Mä olen käsittänyt että kaikki nänni- ja genitaalilävärit ja -herpekset parantavat kyseisten vehkeitten tuntoa ja täten seksielämää. Kieliläväri puolestaan parantaa mahdollisesti makuaistia? Nauttii ruoasta enemmän ja paremmin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Bliss

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Bliss »

sanctus kirjoitti:Jälkimmäisen tein kerran, annoin olla muutaman vuoden ja otin pois, kun menin "aikuisten" töihin. Se päätös oli kyllä silkka virhe.
Lävistys vai töihin meno?

Joudun ehkä jo ensi viikolla ostamaan kilokaupalla nahkavaatteita. Kävin bike worldissa sovittamassa... :P
SikaMika

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Frederik Krueger kirjoitti:Kieliläväri puolestaan parantaa mahdollisesti makuaistia? Nauttii ruoasta enemmän ja paremmin.
Pidempään tietty, koska pöperö jää muhimaan lävistykseen.
bedlam

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kylkyl, korvarengas parantaa kuuloa, nenäkoru hajuaistia ja kulmakoru näköä. Olen ollut täysin usvassa siitä lähtien kun itse aikoinaan poistin lävärit.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Kylkyl, korvarengas parantaa kuuloa, nenäkoru hajuaistia ja kulmakoru näköä. Olen ollut täysin usvassa siitä lähtien kun itse aikoinaan poistin lävärit.
Ja 9mm päälävistys aivotoimintaa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Mä pihtaan kunhan pääsen himaan asti :wink:
Senkin... pihtari!!1

Mä lähden NYT kotiin (tai no, sille suunnalle eniveis...)
Ja alkaa näyttää siltä, että taittelen kokonaan uuden kannen nopeemmin kuin löydän sen vanhan enää uudestaan, mut kun mä TIEDÄN että se on tuolla jossain... :kontrolli:
Stinky

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Voihan pylly. Mä unohdin viime sunnuntaina puhdistaa ton mein grillin levyt tai ne. Vähänkö joutu hinkkaamaan niitä että sai ne puhtaaks. Riittääkö muuten vesi ja harja? Ei kait siihen mitään mömmöjä tartte? Kun toi on aina ollu mister misterin hommaa mut se ei ole nyt täällä :?
bedlam

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tulevan Metallica-levyn kannessa on karvainen pimppi:

Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Haluan kertoa melko ainutlaatuisen tapahtuman, eli palstallani "Stadinarskan Sanomat ja varmat vastaukset" -ketjussa oli äsken

11111 lukukerta!!!!! :komp: :cheer: :cheer:

22222:een on matkaa...huh.

Nyt samaan syssyyn kerron, että kirjoitin äsken palstalleni kirjoituksen, joka saattaa olla ihmisistä hauska tai sitten se ei ole hauska. En kertakaikkiaan tiedä. Itse olin siksverran hullu, et nauroin omalle jutulleni. Olisi toki kiva, jos katsastaisitte sen ja ehkä kommentoitte, jos jaksatte :!:

toivoo

Stadinarska
Viimeksi muokannut Stadinarska, 17.07.2008 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^^Beddis, aika mennä nukkumaan!!

(vähänkö repesin kyl... :oops: )
bedlam

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti:^^Beddis, aika mennä nukkumaan!!
Vasta heräsin 5 tuntia sitten, onks pakko?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bedlam kirjoitti:Olen ollut täysin usvassa siitä lähtien kun itse aikoinaan poistin lävärit.
Voi ei miksi niin teit?!?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja swirl »

Se kaivattu kansi löytyy mun galleriastani!
BettyB.

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ :h:
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

swirl kirjoitti:Se kaivattu kansi löytyy mun galleriastani!
Hmm... saattoi olla tietysti etten nähnykään sitä omalla koneella vaan kun lomalla taisin selailla noita gallerioita läpi niin oon ehkä nähny sen siellä. Se vois selittää sen miksei tuota löydy MISTÄÄN koneelta, kovalevyltä tai cd:ltä...

Ai niin mut tää päivä olikin tää :roll:

:tiistai:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Niba »

swirl kirjoitti:
1108 kirjoitti:Kaljaskootteri!!!
Onpas hieno peli! Ole varovainen - taidat olla onnettomuusalttiudessasi samaa luokkaa kuin allekirjoittanut :o
Onneks mä nään onnettomuudenvaaran hyvin etukäteen, en menis noilla pörräämään, ei vanha kestäisi
(Mä luulen et poikain vehje ei oo ihan noin mähee)
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin