Torstai???

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Torstai???

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Onko?
Oli sen verran jännä ilta ja yö, että ei voi olla varma :shock:
Vihtahousu

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ En usko, ei sun elämäs ole kovinkaan jännää tai ainakaan kuulosta siltä :D

Nyt ei oo kyl hyvä huomen, mut toivotetaan huomenta kuitenkin. Töissä taas, vielä tämä ja huominen.
Bliss

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vihtahousu kirjoitti:^ En usko, ei sun elämäs ole kovinkaan jännää tai ainakaan kuulosta siltä :D
Jännimpiä asioita ei huudella täällä ;)
Sähkökatko aiheutti eiliselle myöhäisillalle/yölle pienen seikkailun. Palasin kotiin klo 7 aamulla 8)
Vihtahousu

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mulle voi myös laittaa YV:llä jänniä juttuja 8)
Kerro nyt alkuu sähkökatkos-seikkailusta!
Bliss

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vihtahousu kirjoitti: Kerro nyt alkuu sähkökatkos-seikkailusta!
Yritin tehdä töitä, mutta tuli sähkökatko. Läppärin akkukin uuvahti. Ei väsyttänyt, joten soitin Yhdelle Tyypille ja ajelin Espoon takamaille. Ja jäin sitten sinne... :roll:

(tämän vois kai laittaa Eroottisin tekosi -ketjuun) :D
Vihtahousu

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ No laita sit, tarkat kuvailut messiin!... not. Hyvä että oli kivaa ja jännää :)
Bliss

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä lähden iltapäivällä sovittamaan uusia ajokamppeita (kun vanhat pyörii päällä). Tuli nyt todettua, että ei o elämää ilman moottoripyörää.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Saikun toiseksi viimeinen päivä. Tänään pitäis kai taas pestä pyykkiä.. Eilen hyrskytin kolme koneellista, joista kaksi tyhjänä kylläkin, sitruunahapolla pesin masiinan. Jalatkin lähti irti koneparasta siinä rytäkässä. Huomenna alkaa Wanajafest, 2pv liput sinne. Helsingistä tulee joku kaveripariskunta majoittautumaan meille koko vkonlopuksi. Suattaapihan se olla aika rankka koettelemus tuo weekendi mutta luojankiitos kännäys miinustettuna tuosta niin ehkä mä selviän maanantaina töihin.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Bliss kirjoitti:ei o elämää ilman moottoripyörää.
Onpas, mä onnistun olemaan yhden kerhon jäsen vaikkei pyörää ookaan :roll:

Meni vähän säätämiseks taas eilen, sain vihdoin toteutettua yhden kuvausidean, mutta lopulta koko session parhaimmaks kuvaks jäi testikuva. :roll:

Nysväämisen jälkeen jäi unet vähän vähiin ja nyt sit järki juoksee ympyrää korvien välissä, raukka yrittää vissiin jahdata häntäänsä :roll:
NegaDuck

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Öörrmmm.. missämieoon? Heräsin kuudelta väsyneenä, ja sitten puoli yhdeksältä vieläkin väsyneempänä. No, kofeiini potkii kyllä hereille.

Tänään on reissu Sammattiin systerin tuttua tsiigaamaan. Lopun ajasta väännän presentaatiota tukka putkella.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NegaDuck kirjoitti:
Tänään on reissu Sammattiin systerin tuttua tsiigaamaan.
Onko se riparilla?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NegaDuck

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

sipsi kirjoitti:Onko se riparilla?
Ei, vaan mökissä, selkä niin kipeänä ettei pääse liikkumaan mihinkään. :|
BettyB.

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Töissä taas. Näin viime yönä todella kummallisen unen jossa olin suunnistukilpailussa ja jouduin ampiaisen pistämäksi. Tarkkaan ottaen kahden ampparin. Ja ne patit oli valtavia! Pitää varmaan tutkituttaa (taas!) pää...

Mulla on tänään maailman hurjimmat kiharat :]
NegaDuck

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:Tarkkaan ottaen kahden ampparin. Ja ne patit oli valtavia!
Toihan on selvä Freudilainen vertaus. Ainakin kun mitä olen kuullut puhuttavan ns. hyttysenpistoista... :)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Viittaako se anaaliseksiin?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja nexie »

Päiväkammassa enää yksi piikki ennen kolmen viikon lomaa, hiphip. Tilaamani uusi työluuri ei ehdi saapua ihmeteltäväksi ennen lomia, joten jää jotain odottamisen arvoista lomaltapaluun yhteyteenkin.
Don't Panic!
NegaDuck

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ai niin, päivän epätoivoinen suhteilukysymys: kun kävin lääkärillä tossa toissapäivänä, se söpö lääkärityttö sanoi lopuksi, että "Jos sulla ei ole vielä jotain muuta mielessä, niin mukavaa kesää!". Olikohan se ihan virallinen "jotain muuta mielessä" vaiko epävirallinen sellainen? Olin meinaan näkevinäni hänen hymyssään jotain, mutta se taisi olla vain toiveajattelua....?
BettyB.

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Kai sä sanoit sille että pilluhan se on aina mielessä mut vedetään tää antibioottikuuri nyt ensin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti:^ Kai sä sanoit sille että pilluhan se on aina mielessä mut vedetään tää antibioottikuuri nyt ensin.
No ei kai nussiminen(kin) ole kiellettyä antibioottikuurin aikana? :shock:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

^ :D :D :D :D :D
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:^ Kai sä sanoit sille että pilluhan se on aina mielessä mut vedetään tää antibioottikuuri nyt ensin.
^ :D :D :D :D :D
BettyB.

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

sipsi kirjoitti:No ei kai nussiminen(kin) ole kiellettyä antibioottikuurin aikana? :shock:
Ei toki, mut ei oo reilua tartuttaa partneria! Hyi hyi, tuhma tyttö, täti antaa sapiskaa!
Vihtahousu

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

NegaDuck kirjoitti:Ai niin, päivän epätoivoinen suhteilukysymys: kun kävin lääkärillä tossa toissapäivänä, se söpö lääkärityttö sanoi lopuksi, että "Jos sulla ei ole vielä jotain muuta mielessä, niin mukavaa kesää!". Olikohan se ihan virallinen "jotain muuta mielessä" vaiko epävirallinen sellainen? Olin meinaan näkevinäni hänen hymyssään jotain, mutta se taisi olla vain toiveajattelua....?
Ei sillä ole jälkikäteen paljoa väliä, ellet ole menossa vastaanotolle uudestaan. Sun pitää joskus toimia ilman 100% varmuutta ja kysästä vaan että "lähdetkö kahville koska, ei mul oo muuta mielessä"... siis toimia!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti: Ei toki, mut ei oo reilua tartuttaa partneria! Hyi hyi, tuhma tyttö, täti antaa sapiskaa!
Jaa, no sitte. (Harrastin muuten ite just seksiä silleen, ettei pussattu kertaakaan. Et ei sit niinku tartu mitkään pikkuflunssapöpöt. Ja tänki kaikki halus välttämättä tietää..)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Torstai???

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:^ Kai sä sanoit sille että pilluhan se on aina mielessä mut vedetään tää antibioottikuuri nyt ensin.
:rofl:

Nimimerkillä: edelleen antibioottikuurilla itekin.
Vastaa Viestiin