Prenjatai on viiknoploun enismmniäen pväiä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Prenjatai on viiknoploun enismmniäen pväiä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Puolet palstan miehistä itkee verta, samoin kuin se miun ukko ;)
Vastaan swirlimäisesti: Frankly, my dear, I don't give a damn.
ninnithequeen

Re: Prenjatai on viiknoploun enismmniäen pväiä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

posteljaana kirjoitti:Lisäksi sillä on tosi huono tuuri miesten suhteen, saa kaikkein paskimmat. Mutta sen tissit on sen egon jatke. Mutta ei siitä kukaan välitä noin niinkuin syvällisemmin.
Nyt sohasit muurahaispesään ja pahasti...
posteljaana

Re: Prenjatai on viiknoploun enismmniäen pväiä

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

ninnithequeen kirjoitti:
posteljaana kirjoitti:Lisäksi sillä on tosi huono tuuri miesten suhteen, saa kaikkein paskimmat. Mutta sen tissit on sen egon jatke. Mutta ei siitä kukaan välitä noin niinkuin syvällisemmin.
Nyt sohasit muurahaispesään ja pahasti...
Osuin kipeeseen kohtaan. Jokaisella on joku sellainen. Yleensä sen akilleen kantapään tietää siitä mitä korostaa. Eli kannattaa tarkkailla omia puheitaan, sitä on yllättävän viisas tietämättään itse mistä se kenkä puristaa.

Vai tarkoitat, että sun mieheen ei saa puuttua, ei huolta, ei kiinnostakaan.
ninnithequeen

Re: Prenjatai on viiknoploun enismmniäen pväiä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

posteljaana kirjoitti: Vai tarkoitat, että sun mieheen ei saa puuttua, ei huolta, ei kiinnostakaan.
Ei, sä et oo sohinu mun mieheen ollenkaan. Bettyn tisseihin vaan.
BettyB.

Re: Prenjatai on viiknoploun enismmniäen pväiä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Bettyn tisseihin vaan.
Mitä sä nyt täällä sössötät? Keskity sä nyt ihan vaan siihen omaan elämääs ja jätä mun rintavarustus ihan rauhaan ettei tartte taas heittäytyä häijyks. Mulla ei ole mitään ongemaa tissieni kanssa, sua ne tuntuu kiinnostavan enemmän kun muita. Laitanko kuvia tulemaan vai pannaanko oikeen kipsivalos?
posteljaana

Re: Prenjatai on viiknoploun enismmniäen pväiä

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

ninnithequeen kirjoitti:
posteljaana kirjoitti: Vai tarkoitat, että sun mieheen ei saa puuttua, ei huolta, ei kiinnostakaan.
Ei, sä et oo sohinu mun mieheen ollenkaan. Bettyn tisseihin vaan.
Mutta kun mä en missään tissikisassa ole. Tuomarina korkeintaan.
daddykillkill

Re: Prenjatai on viiknoploun enismmniäen pväiä

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

posteljaana kirjoitti:Se on tosi tyhmä puheissaan... Mutta ei siitä kukaan välitä noin niinkuin syvällisemmin.
Case closed.
posteljaana

Re: Prenjatai on viiknoploun enismmniäen pväiä

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

daddykillkill kirjoitti:
posteljaana kirjoitti:Se on tosi tyhmä puheissaan... Mutta ei siitä kukaan välitä noin niinkuin syvällisemmin.
Case closed.
Kerta kiellon päälle. Huomasitteko muuten että parjantai alkoi aloittajalta ihan kännis, hirveesti kirjoitusvirheitä heti otsikossa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Prenjatai on viiknoploun enismmniäen pväiä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

posteljaana kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:
posteljaana kirjoitti:Se on tosi tyhmä puheissaan... Mutta ei siitä kukaan välitä noin niinkuin syvällisemmin.
Case closed.
Kerta kiellon päälle. Huomasitteko muuten että parjantai alkoi aloittajalta ihan kännis, hirveesti kirjoitusvirheitä heti otsikossa.
Posteljaana! Moi. Kirjoituksistasi päätellen sinä VOIT olla naispuolinen minä. Minä olen Stadinarska. Muista, tyttöseni, että täällä on sekä ns. mukavia immeisiä ja sitten niitä vähemmän mukavia ja sitten täällä on miinoja ja ansoja ja erilaisia yllättävyyksiä. On harmittomuuksia ja harmillisuuksia.
Katsoin äsken Ninnin ja BettyB:n juttuja kanssasi. Olit hieman tuuliajolla, mutta se ei tarkoita sitä, että olisit väärässä! Et suinkaan! Tunnut peräti täysjärkiseltä tapaukselta. Pyydän, että säilyt sellaisena.
Nyt täytyy vielä sanoa, että täällä minua on yllättänyt se, kuinka aluksi luulee, että kaikilla ei ole "kaikki himassa", mutta se kuitenkin on harhaa. Ihmiset täällä ovat valveutuneita. Itse olen tullut jonkinlaiseksi silmätikuksi täällä ainoastaan sen takia, että olen kirjoittanut kokonaisia lauseita ja sitten niitä ei ole jaksettu lukea. Ja sitten olen kummajainen kun en kirjoita kirosanoja enkä ole humalassa koskaan, enkä jaksa kirjoittaa latteuksia. Se ei vaan ole täällä tyyli. Täällä jätetään monia asioita ikäänkuin auki oman mielikuvituksen varaan. Ainiin, se, mikä täällä joitain ihmisiä ärsyttää, ei suinkaan ole se, että kirjoitusten laatu on puutteellinen ja ikäviä asioita sisältävä ja paskapuhetta joskus ja lyhyt ja kirosanoja sisältävä ja hyvin usein pahasti toista loukkaava, vaan esim. se, että tosiaan kirjoittaa kokonaisia lauseita ja käyttää isoja kirjaimia ja värejä ja ei loukkaa toista koskaan (niinkuin siis minä teen)! Se on asia, jota en haudassanikaan ymmärrä.
Mutta se, joka täällä on kuin tavallisessa elämässäkin, on aika selvä hiekkalaatikko-tyyli. On joitain mielipidejohtajia, ja muut sitten ovat heidän puolellaan joskus ärsyttävän laumasieluisesti.
Mutta sitten on poikkeuksia, kuten kerroin juuri niin, että täällä on niin erilaisia ihmisiä ja erilaisia täysin erilaisia persoonia. Toki se, mikä tällaisella Forumilla on loistavaa, on se, että asioita voi käsitellä suht anonyymisti ja täällä on käsitelty huikean intiimejä asioita ja myös vaikeita tärkeitä asioita. Joskus 50-luvulla tällainenkin Kitinä olisi ollut huikean tärkeä.

Minä en aina tunne itseäni kuuluvan joukkoon eikä varmaan muutkaan. Olen varmaan vanhempikin kuin useimmat, mutta se ikä on siitä omituinen juttu, että joku on saattanut olla vanha koko ikänsä mieleltään ja joku on aina nuori hupakko ja kevytkenkä koko ikänsä. Ei siis saisi katsoa pelkkään ikään. Ainakaan minä en niin tahdo, koska olen jo kakskymppisenä ajatellut ja kirjoittanut näin kun nyt teen.

Ainiin, konkretiaa sen verran, että esim. BettyB ja Ninni ovat sydämellisiä ihmisiä aivan selkeästi. BettB halajaa sitä oikeaa välittävää rehellistä rakkautta johon voi luottaa ja hänellä vain ilmeisesti on tosi isot ihanat heiluvat melonit ja kertoo sen. Minulla ja BettB:llä on violetti suhde!Se on lämmin ja odottava vielä. Sinun ei tarvi tätä ymmärtää. Ja NinniTheQueen on perheellinen, olemukseltaan rehevä nainen ( hersyvä), joka on arkipäiväinen, liiankin valikoiva ja tupakansavuinen samaan aikaan, mutta jolla on järki päässä. Valtavat tissit ja jatkuva pyykkääminen ovat häntä joka päivä.

Posteljaana. Ristisin sinut StadinJaanaksi mielellään! Tervetuloa joukkoon. Jos on sulla jotain kysyttävää, niin käänny puoleeni. Minä luullakseni osaan antaa kaikkein rehellisimmän vastauksen. Tässä lauseessa oli sitä ärsyttävyyttä, mitä minussa saattaa olla, mutta luulen, että osaan pukea sanoiksi, jos jotain kysyt. Kuitenkin, jos kyse on rajoittuneesta sisäpiirin jutusta ja joistain latteuksista, niistä en tajua mitään, enkä ole kiinnostunut. Niitäkin on paljon, liikaa, ihan kuten elämässäkin IRL.

Tervetuloa Kitinä-elämään!

STADINARSKA
aina titteli alla!!
posteljaana

Re: Prenjatai on viiknoploun enismmniäen pväiä

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Stadinarska kirjoitti:
Posteljaana! Moi


No moi moi ja kiitos! Samoin itsellesi kaikkea kaunista, mitä muista sanoit. Olet ilmeisen hyvä ihminen. Itsestäni en ole ihan varma.

Vaan ei mulla mitään ketään vastaan ole. Ainakin nyt aluksi on helppo olla, kun ette tunne tarkemmin, enkä minäkään teit.

Yhdyn sinuun siinäkin, että täällä on tosi hauskoja kirjoituksia ja ihmisiä.
Mutta se ei aiheuta kateusreaktiota vaan tajuaa, että se on kaikille, että jotkut oivaltaa sanoa jotain hauskaa. Se ei ole itsestä pois, vaan päin vastoin. Hieno foorumi ja henki täällä.
daddykillkill

Re: Prenjatai on viiknoploun enismmniäen pväiä

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

posteljaana kirjoitti:Huomasitteko muuten että parjantai alkoi aloittajalta ihan kännis, hirveesti kirjoitusvirheitä heti otsikossa.
Ei juopumistila ole mikään syy tehdä kirjoitushirveitä. Katso vaikka Bukowskin tuotantoa! :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Prenjatai on viiknoploun enismmniäen pväiä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Frederik Krueger kirjoitti:Kielilävärin aiheuttaman kärsimyksen kestää paremmin kun miettii mikä palkinto kärsimyksen jälkeen odottaa.

(Jos keksii mikä se palkinto sitten olikaan olevinaan.)
Hah! Palkinto on, että kärsimys loppuu. Eikä tämä edes ole kivuliasta kärsimystä enää, kömpelöä vaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Prenjatai on viiknoploun enismmniäen pväiä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

posteljaana kirjoitti:Huomasitteko muuten että parjantai alkoi aloittajalta ihan kännis, hirveesti kirjoitusvirheitä heti otsikossa.
Olet täydellisen väärässä. Otsikossa ei ole yhtäkään kirjoitusvirhettä. Ainoastaan kirjaimet satunnaisessa järjestyksessä. Mutta sillä ei ole mitään väliä niin kauan kuin sanan ensimmäinen/ensimmäiset ja viimeinen/viimeiset kirjaimet ovat omalla paikallaan. Aivot lukevat sanan ja kirjaimet kokonaisuutena, ja osaavat järjestää ne oikeille paikoilleen lennossa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Prenjatai on viiknoploun enismmniäen pväiä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kuva
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NegaDuck

Re: Prenjatai on viiknoploun enismmniäen pväiä

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

posteljaana kirjoitti:Lisäksi sillä on tosi huono tuuri miesten suhteen, saa kaikkein paskimmat.
Tarkoitat varmaan "valitsee" etkä "saa"?
BettyB. kirjoitti:Laitanko kuvia tulemaan vai pannaanko oikeen kipsivalos?
Laita laita! Jos ne tulevat olemaan mennyttä, niin kai ne ainakin kannattaa arkistoida jälkipolvien ihmeteltäviksi!
Vastaa Viestiin