Suruton sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Hapokasta! Jos hippasis suihkuun ja laittas ittensä edes jonkinmoisen kuosiin.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jeps Kallessa meni puoli kahteen, laimee meno, paljon suomalaisia naisia ja ulkomaisia miehiä, kummatkaan kiinnosta sillee..
Sit melkeen kotiin kävellen, urheilija oon..
Kumma join kotona enemmän kuin ravintolassa?
Kulttuurin muutos vai rahan puutos? :lol: :lol: :lol:
Eikä krabbiksesta tietookaan..

Ai niin serkkupoika yllätti uudella kymäläisellä tyttöystävällä!
Sieltä ne taitaa joen varrelta parraat naiset löytyä?
Kyllä nuoret jaksaa, vaikka Diplomityö painaa päälle..

Mulla loppuu kolmas lomaviikko, kaks jäljellä!
Painokn tippunu seittämän kiloo..
Kilo viikossa kesäkuun alusta?
Suokissa sai vähän karvat värjäytymään, tublisti varovaisesti merenrajassa, ennen karmean kity-porukan katsastusta.

EIT: ARSKA missä oot? Taivaalle loistamaan siitä! Ei sulla muuta tarkoitusta oo eikä voikkaan olla eikä tulla!
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^^^^Nothing compares 2 me.

Mutta taisi aasi hivenen auttaa.
Viimeksi muokannut 1108, 20.07.2008 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Join eilen rekkalastin keittoa, nyt katellaan pasilaa jo neljättä tai viidettä jaksoa. Join eilen Laphroaigia pokaalista, kertonee menon tasosta. Niin ja oon vielä aika pieruissa.
1108

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Ämmä alkoi siis vittuileen.
Vihtahousu

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mikäs se teinihevibiisi on jossa lauletaan kertsissä jotain "figh, fight, fight the brake(?) is on"... Soinut päässä ties kuinka kauan eikä hajua esittäjästä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vihtahousu

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Olipas se sittenkin tuo piisi jota epäilinkin... ei vidu oon nolo nyt. Joo, kyl mä osaan. Kiitsan swööli 8)
ninnithequeen

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olipahan formulakisa. Aikamoinen yllättäjä kakkoseksi. Super-triplan kerroin 95 000 :D
Vihtahousu

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

On kyl olotila, kaikki pelottaa. Jos katsoisin jotain kauhua, niin en varmana sais yöllä nukuttua hetkeäkään. Täytyy vissiin katella joku eeppinen sankaritarina tjms...
NuoriDaavid

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:Kävin Wäiskissä syömässä kavereiden kanssa. Olis tehnyt mieli vähän juodakin mutta kun asun edelleen täällä hiton perämettässä :(

*röyh*
Olet täällä kertonut, että et ota mitään, koska alkoholi ei sovi sinulle. Asuinpaikastako se on vain kiinni?
Bliss

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Kävin Wäiskissä syömässä kavereiden kanssa. Olis tehnyt mieli vähän juodakin mutta kun asun edelleen täällä hiton perämettässä :(

*röyh*
Olet täällä kertonut, että et ota mitään, koska alkoholi ei sovi sinulle. Asuinpaikastako se on vain kiinni?
Ei. Mieliteosta ottamiseen on aika pitkä matka. Jos sattuisi lipsumaan ottamisen puolelle, on parasta että oma koti on mahdollisimman lähellä.

Älä viitsi kirjata ylös mun sanomisia ja tekemisiä.
Pyry-Matias

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Siivoin vessan :shock: ...muija herätti päikkäreiltä ja pakotti :cry:
1108

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Auto imuroitu ja pölyt pyyhitty sisältä.
Ihme homma että tästäkin suorituksesta tuli talohallituksen pj nillittään. Harmi vaan että äijä joutui nieleen nillityksensä koska meikä oli vetänyt näppäränä omasa kämpästä virran imurille.
Mutta vituttaa moinen kyttäys, eikö ihmisillä ole mitään muuta tekemistä kuin kytätä kyrpä otsassa mun tekemisiä???
NuoriDaavid

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Kävin Wäiskissä syömässä kavereiden kanssa. Olis tehnyt mieli vähän juodakin mutta kun asun edelleen täällä hiton perämettässä :(

*röyh*
Olet täällä kertonut, että et ota mitään, koska alkoholi ei sovi sinulle. Asuinpaikastako se on vain kiinni?
Ei. Mieliteosta ottamiseen on aika pitkä matka. Jos sattuisi lipsumaan ottamisen puolelle, on parasta että oma koti on mahdollisimman lähellä.

Älä viitsi kirjata ylös mun sanomisia ja tekemisiä.
Eikö tämä ole keskustelupalsta? Itse olet aloittamaani alkoholiketjuun kiivaasti propagoinut alkon käytön tyhmyyttä, siihen nähden tuo yllä kirjoittamasi tuntui yllättävältä. Ristiriitaisuudet ovat yleensä kiinostavia.
1108

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mua nyt kiinnostaa että mihin NuoriDaavid jätti autonsa!!!

Kerro!
bedlam

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aaargh, yheksään asti aamulla meni taas. Auringon noustessa kaveri strippasi rap-musiikin tahdittamana itsensä palavaan grilliin, tämän jälkeen grillailtiin pihamaalta löytyneitä sukkia. Vessanpöntön oli joku hajottanut vielä aamupvästä ja koko huussi oli lainehtinut vedestä.

Onneks nyt pääsee muutamaksi päiväksi rauhottumaan.
NuoriDaavid

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:Mua nyt kiinnostaa että mihin NuoriDaavid jätti autonsa!!!

Kerro!
Koskikeskuksen parkkihalli, hinta 5e. Ainoa pikkumiinus ulosajo, joka kesti 15-20 min. Pelkäsin jo, että lippu menee vanhaksi, mutta ilmeisesti asetukset ottivat ulosajoruuhkan huomioon, yleensähän pitäisi ajaa ulos 15 min kuluessa maksusta.
Uma
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 18.07.2008 21:53

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Uma »

Huh huh, tämä nainenhan näyttää viikko viikolta hirveämmältä. Aivan kuin viisikymppinen bubiruusu Kallion lähiräkälästä. Kauhistuttaa ajatuskin, että moinen hirvitys tekee uraa ulkomailla ja tuo Suomea esille. http://static.iltalehti.fi/viihde/tukin ... 7NS_vi.gif
BettyB.

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Toihan on jo vanha kuva.

Muhun iski joku pesänrakennusvietti. Leivoin kuningatarpiirakkaa työkavereiden iloksi, oiken sydänkoristeltua! Huh.
Bliss

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Älä viitsi kirjata ylös mun sanomisia ja tekemisiä.
Eikö tämä ole keskustelupalsta? Itse olet aloittamaani alkoholiketjuun kiivaasti propagoinut alkon käytön tyhmyyttä, siihen nähden tuo yllä kirjoittamasi tuntui yllättävältä. Ristiriitaisuudet ovat yleensä kiinostavia.
On. Oletan, että saan jumalauta höpistä mieliteosta, joka on kokolailla eri asia kuin toiminta.
Tekee toisinaan myös mieli tupakkaa, vaikka en ole polttanut helvetin moneen vuoteen (en edes muista kuinka moneen, voinet tarkistaa).
Vituttaa lähinnä se, että pitää kaivella joku ikivanha sanominen esiin. Tee se siinä vaiheessa, kun ilmoitan vetäneeni kolmen päivän maratonkännit, jooko.
NuoriDaavid

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Älä viitsi kirjata ylös mun sanomisia ja tekemisiä.
Eikö tämä ole keskustelupalsta? Itse olet aloittamaani alkoholiketjuun kiivaasti propagoinut alkon käytön tyhmyyttä, siihen nähden tuo yllä kirjoittamasi tuntui yllättävältä. Ristiriitaisuudet ovat yleensä kiinostavia.
On. Oletan, että saan jumalauta höpistä mieliteosta, joka on kokolailla eri asia kuin toiminta.
Tekee toisinaan myös mieli tupakkaa, vaikka en ole polttanut helvetin moneen vuoteen (en edes muista kuinka moneen, voinet tarkistaa).
Vituttaa lähinnä se, että pitää kaivella joku ikivanha sanominen esiin. Tee se siinä vaiheessa, kun ilmoitan vetäneeni kolmen päivän maratonkännit, jooko.
Sulla tuntuu olevan pinna aika tiukalla 24/7.
Bliss

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Sulla tuntuu olevan pinna aika tiukalla 24/7.
Ei edes ole, mä olen luonnostani takakireä nillittäjä.
BettyB.

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ei oo todellista. Yks lukioaikainen stalkkeri on bongannut mut naamakirjasta. Mä olin jo onnellisesti unohtanut koko tapauksen...
NegaDuck

Re: Suruton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Nyt olen vihdoin kotona, Itävallasta palanneena. Tulin seutulipulla Helsingin kautta kompensoidakseni menomatkalla käyttämäni keltaisen taksin törkeää kiskurihintaa. Eipä kannattanut, matkaan meni aikaa about tunti.

Mut upee reissu. Ei mennyt 100% täydellisesti (olisi ollut tyhmää odottaakin sellaista) - esmes läppäri simahti juuri ennen presistä ja piti kiireessä todeta että Plan B:kin oli unohtunut kotiin - mutta aika loistavasti meni kuitenkin.
Vastaa Viestiin