Tuhoisa tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti: Voisko joku kieltää noita kasvamasta pituutta ~10 cm vuosivauhtia?
Sanos muuta :roll:

Kirpparilta löytää muuten välillä täysin uusia vaatteita parilla eurolla. Mun anoppi on ihan virtuoosi löytämään niitä. Se varmaan kyttää joka aamu ovella kahvassa kiinni millon ne aukee :D
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Bliss kirjoitti:Ostaiskohan kukaan täysin priimakuntoisia Sony VHS-videoita?? Turhaan mä tota härveliä hyllyssä pidän.
Sikäli mikäli en onnistu Cokiksella korjaamaan omiani, niin voisin harkita
Bliss

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

pikkuego kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ostaiskohan kukaan täysin priimakuntoisia Sony VHS-videoita?? Turhaan mä tota härveliä hyllyssä pidän.
Sikäli mikäli en onnistu Cokiksella korjaamaan omiani, niin voisin harkita
Ilmoittele. SLV-700 kaukosäätimellä.
SikaMika

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Melnais kirjoitti:
Mutta miten tämä voisi masentaa, mulla on karviaispensaita ja omenapuita!
Kuulostaa aivan pikku-Sian lapsuudenkodilta. Meillä oli lisäksi ainakin perunaporkkanahernemansikkayounameit-pelto, vadelma-tarha, raparperipuskia, musta-, puna ja valkoviiniherukkapuskia sekä kasvihuone + maakellari. Taisi siellä kasvaa villivadelmia ja -mansikoitakin. Pyydän jo etukäteen anteeksi siipaltasi, jos tämä listaus tietää hänelle hankaluuksia naisellisten mutku_mä_haluun -purkausten kuuntelun johdosta!

Nukuinpa huonosti. Siirtelin herätystä sitä mukaa kun edellinen alkoi lähestymään liian nopeasti. Parturissa kävin ja vedin samaan syssyyn pienen lenkin kaatosateessa. Olo on unista huolimatta freesi.

Toinen torstaideitti soitti mulle eilen, pitäisi nähdä huomenna. Toiselle soitin ja laitoin viestiä, muttei kuulunut mitään. Laitoin tänään vähän tiukemman ja agressiivisemman viestin, sitten tulikin heti soittoa. Pitäisi nähdä viikonloppuna. Jälkimmäinen ei vaikuta liian innostuneelta tai sitten sillä on liikaa menoa, helvetin kauniista ulkonäöstään ja rempseästä luonteestaan voisin päätellä helposti jälkimmäistä. Näytti aivan eräältä ameriiikkalaiselta näyttelijättäreltä, en saa nyt nimeä päähäni. Täytyy kahtella kuin tuon kanssa käy, hänestä nyt kuitenkin olisin eniten kiinnostunut koko siitä nelikosta joka tällä viikolla pitäisi treffata. On vaikeeta on...
Pyry-Matias

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

SikaMika kirjoitti:nelikosta joka tällä viikolla pitäisi treffata. On vaikeeta on...
:hail:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pyry-Matias kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:nelikosta joka tällä viikolla pitäisi treffata. On vaikeeta on...
:hail:
Osaisinpa vihata Sikaa, mutta kun en osaa... :roll:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
daddykillkill

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

SikaMika kirjoitti:Näytti aivan eräältä ameriiikkalaiselta näyttelijättäreltä, en saa nyt nimeä päähäni.
Kuva

Rosie O'Donnell?
1108

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:nelikosta
Mulla oli aikoinaan kierroksessa kolmikko (brunetti-blondi-brunetti) ja homma meni aivan reisille, pahimpina päivinä piti oikein aikatauluttaa ja miettiä tarkkaan missä kaupunginosassa kenenkin kanssa treffaa. Mutta kiinnihän tuostakin jäi, jos ei mennyt nimet sekaisin niin sitten meni aikataulut.
SikaMika

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:nelikosta
Mulla oli aikoinaan kierroksessa kolmikko (brunetti-blondi-brunetti) ja homma meni aivan reisille, pahimpina päivinä piti oikein aikatauluttaa ja miettiä tarkkaan missä kaupunginosassa kenenkin kanssa treffaa. Mutta kiinnihän tuostakin jäi, jos ei mennyt nimet sekaisin niin sitten meni aikataulut.
En mä oikeastaan ole aikeissa tapailla kaikkia kovin pitkään. Olen jo esivalikoinut koko poppoon siinä mielessä, että ainakin pari heistä täyttää kriteerit jotka vaaditaan seurustelua silmällä pitäen. Jos jonkun kanssa heistä synkkaa hyvin yhteen, olen valmis tarjoamaan ei_oota lopuille ja jäämään aloilleni. Jos taas ei synkkaa, saatan ajautua mainitsemiisi ongelmiin.
SikaMika

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

daddykillkill kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Näytti aivan eräältä ameriiikkalaiselta näyttelijättäreltä, en saa nyt nimeä päähäni.
Rosie O'Donnell?
Ei näyttänyt ihan tuolta. Mistä mä voisin yrittää bongata ko. näyttelijän, kun lähtöarvoina tiedän sen näytelleen 80/90-lukujen vaihteessa enkä tiedä nimeä enkä muista yhtään elokuvaansa?!! IMDB ei auttanut...
Bliss

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:lähtöarvoina tiedän sen näytelleen 80/90-lukujen vaihteessa
Koeillaan hakuammuntaa :D
Kuva

Kuva


Kuva

:?:
SikaMika

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:lähtöarvoina tiedän sen näytelleen 80/90-lukujen vaihteessa
:?:
Noista eniten ekan näköinen, mutta pitkät kikkarat, vaaleat hiukset ja leveä hymy. Vähän Andie Mcdowellin(?) näköinen...
posteljaana

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Gat kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:nelikosta joka tällä viikolla pitäisi treffata. On vaikeeta on...
:hail:
Osaisinpa vihata Sikaa, mutta kun en osaa... :roll:
Yleensä tuollaisia on helppo vihata, mutta sama tunne täällä.
Lisäksi hänen kohdallaan tuollainen toiminta kuulostaa perin reilulta naisia kohtaan ja fiksulta tulevaisuutta ajatellen.

Ei kannatakaan ottaa sikaa säkissä.
Fiksu Mika tietää sen.
BettyB.

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

pikkuego kirjoitti:Ja mä kun kuvittelin juovani noita tolkuttomasti, kunnes hammaslääkäri suositteli vähentämään :shock:
No mä en käytä kun blandiksena, mutta kohta alkaa kesäloma, pitää stokata! :D
1108

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:En mä oikeastaan ole aikeissa tapailla kaikkia kovin pitkään. Olen jo esivalikoinut koko poppoon siinä mielessä, että ainakin pari heistä täyttää kriteerit jotka vaaditaan seurustelua silmällä pitäen.
No niin minäkin olin, kolmannen (mikä jäi jäljlle) itseasiassa päädyin kihloihin ja sitä iloa kesti rapeet 4vuotta. Mutta hävetti sitten toimintani jälkeenpäin silleen pikkasen, saan kuulla hommasta kuittailua vanhoilta kavereilta vieläkin.

Mutta ompahan kokeiltu. Lucky me, never again.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

Puuh, uuden elämän toinen päivä.

Tiedossa tuskaa kunnes päivittäinen saliohjelma muuttuu rutiiniksi. Nyt tuntuu vaan niin pahalta kohdata paska lihaskunto muualla kuin jaloissa. Ehkä se tästä. Projekti kesäkuntoon 2009 ja penkistä sika ylös.

Uusi duunipaikka on oikein nastamesta. Me likes.
1108

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

huima kirjoitti:Tiedossa tuskaa.
Ikävä tuottaa pettymys mutta Tuska oli jo. Ens vuonna sitten taas uudestaan.

Kuuntele suruun vaikka tämä:

Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Elppis kirjoitti:Huomenet!


Ihanan viileä ilma! :h: Tulis jo syksy.
Jokainen joka sanoo tuon, saa minulta vain äärettömän halveksivan katseen ja lyhenteen HV.

V'ttu mä inhoan syksyä ja talvea, ja jos mä saisin päättää - maailmassa ei olis kumpaakaan - ei sit ikinä ja vain yksi vuodenaika, se olisi kesä.. kevät menee vain koska se johtaa kesään.
Muita vuodenaikoja en ole ikinä kaivannut, enkä tarvitse. Pelkkää selitystä se että ei osaisi arvostaa kesää, mä ainakin osaan, kun ei paleleminen kiinnosta.

Olen jopa tosissani ajatellut että tekisin samat kuin elco, ja jos niin kävisi lähtisin juuri Suomen ilmaston takia.
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

Ihanan viileä ilma! Tulis jo kevät.
Vihtahousu

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Juma että tein pitkään aikaan parhaat seitit salilla vaikka olenkin melkein täysinvalidi. Nyt Northeria koneeseen, kunnon venyttelyt ja salaattia tonnikalan kera, namskis. Edessä on vielä 17 työaamua ennen seuraavaa vapaata, täytyy pitää reeni yllä ettei energia lopu ja pääse psyykeen päälle ottaa toi työnteko. Huomenna voisin käydä ostaa palaria ja viikonloppuna sit tehä pyörälenkkiä pitempääkin. Kyl se tästä.
NegaDuck

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

1108 kirjoitti:Mutta kiinnihän tuostakin jäi, jos ei mennyt nimet sekaisin niin sitten meni aikataulut.
Missä mielessä "kiinni"? Naisethan saavat aina vähintään 200 vastausta deitti-ilmoituksiinsa joten treffiaikataulukin lienee aika täyteen buukattu. Olisi siinä vähän kummaa älähtää siitä että miehelläkin voi olla muita treffejä buukattuna?

Miehiltä ei varmaan kannata kysyä asiasta neuvoakaan koska tilaisuus multitreffailuun tarjoutuu niin harvoin. Osaatteko naiset neuvoa miten tässä on parasta toimia?
NegaDuck

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Niin, ja huomenna mennään Bengtskäriin tiirailemaan, jee. :ohyeah: Ollut kyllä niin paljon menoa ja tekemistä että sähköposteihin vastaamistakin olen laiminlyönyt. Hassua kyllä, Kitinään on aina aika kirjoittaa...
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Kokeilin just noraamista ja jumaliste täähän on hiano laji!!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Onks teillä, ilmeisesti tytöillä tai tytöllä, kokemusta kenelläkään Kuolleen meren suolasta? :?:

Tai Premier-tuotteista.

Mä ostin tänään :!:

Stadinarska
ostaja
Bliss

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

pikkuego kirjoitti:Kokeilin just noraamista ja jumaliste täähän on hiano laji!!
:cry:

Aijoo, mut ethän sä näe tätä :(
Vastaa Viestiin