Tuhoisa tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vihdoin sain oksasilppurin lainaan! Hahaa, tapan ja tuhoan valtavan risukasan! Ja jo on aikakin, tontille eksyi pari viikkoa sitten laitapuolen kulkija joka ilmeisesti luuli paikkaa asumattomaksi puolen metrin ruohon ja ruokkoamattomien puskien vuoksi. Tuli ihan sisään asti ja pyysi raparperia kiisseliä varten, sai nipun matkaan. Pihatyöt ovat pikkaisen kärsineet remontista. :oops:
Elämä kantaa, jos sen antaa
Chap

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Melnais kirjoitti:Vihdoin sain oksasilppurin lainaan! Hahaa, tapan ja tuhoan valtavan risukasan! Ja jo on aikakin, tontille eksyi pari viikkoa sitten laitapuolen kulkija joka ilmeisesti luuli paikkaa asumattomaksi puolen metrin ruohon ja ruokkoamattomien puskien vuoksi. Tuli ihan sisään asti ja pyysi raparperia kiisseliä varten, sai nipun matkaan. Pihatyöt ovat pikkaisen kärsineet remontista. :oops:
Ootteko ostaneet uuden kämpän? Millaisesta palatsista on kyse?
Vihtahousu

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huoment. Töis. Meil on vissiin kummatkin nosturit rikki täl hetkellä, hyvin menee :D
NegaDuck

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Morgenta vaan. Tänään olisi ainakin ylevänä tarkoituksena vähän urheilla aiempien päivien laiskottelun vastapainoksi... katsotaan miten käy. Vaa'an mukaan painoni on meinaan tippunut melkein pari kiloa. Olen siis selvästi näivettynyt. :?
NegaDuck

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Chap kirjoitti:Millaisesta palatsista on kyse?
Kuinkahan usein tulee vastaan tilanne jossa talo on naisen mielestä "ihana!!!11" ja miehen mielestä kamala laho mörskä aivan hevonvitunkuusessa, mutta mies muuttaa sinne kuitenkin koska muuten vaimokulta rupeaa nalkuttamaan?

En tarkoita nyt Melkkua vaan tälleen yleisesti vaan... kun joku aika takaperin vallitsi trendi että naiset haluavat muuttaa pois kaupungista hevonkuuseen "lasten takia" ja ajaa sieltä sitten joka päivä 2 tuntia autolla töihin ja puoli tuntia kauppaan. Ja tästä syystä rakennettiin Lohjan moottoritie.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla taitaa olla ongelma... heräsin yöllä itkien ja huutaen unesta, jossa mies oli myynyt lähes kaikki mun kenkäni, koska ne veivät liikaa tilaa vaatehuoneessa :? Toki myönnän, että vievät, enkä edes käytä läheskään kaikkia, mutta ne ovat mulle rakkaita jokainen pari :h:
NegaDuck

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mä näin muun muassa unta, jossa neljän porukalla hakkasimme päreiksi jonkun ison salin kalusteita. Jostain mafiahommasta oli kai kyse, en ihan hahmottanut. Sitten paikalle saapui todistajia ja nekin piti mätkiä hiljaisiksi.

Näin jonkun toisenkin yhtä inhalta tuntuvan unen, mutten nyt ihan muista mitä siinä tapahtui.
elco

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

swirl kirjoitti:Mulla taitaa olla ongelma... heräsin yöllä itkien ja huutaen unesta, jossa mies oli myynyt lähes kaikki mun kenkäni, koska ne veivät liikaa tilaa vaatehuoneessa :? Toki myönnän, että vievät, enkä edes käytä läheskään kaikkia, mutta ne ovat mulle rakkaita jokainen pari :h:
Oletko varma, että se oli unta?
milli

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä!

Alan jo toipua pienehköstä järkytyksestä, että pikkusisko menee ennen minua naimisiin. Saanhpahan hyvää kokemusta häiden järjestelystä, olen sitten hyvin valmistautunut omiin häihin.

Viikonloppu oli ihana, oltiin munakkaan kanssa mökillä :h: Saunottiin, grillattiin ja tehtiin pihatöitä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

elco kirjoitti:Oletko varma, että se oli unta?
No arvaa kävinkö heti herättyäni tarkistamassa, että kengät ovat edelleen paikallaan!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tuulinen tiistai sanoisin..
Liiterin taakse siitä pihahommia tekemään, ei näin julkisesti kitos!
Hevonkuusessa poronkuseman takana?? 8) 8)
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenet!

Tänään UÄ-kontrolli lastenklinikalla, tarkistetaan pojan munuainen, josko olisi laajentuma supistunut. Peukut pystyyn :)

Mies oli ihan töttöröö töissä - ei ollut herännyt kertaakaan 8h uniltaan. Kyseli että heräskö poika ja heräsinkö minä syöttämään.. Kukas muu :D

Ihanan viileä ilma! :h: Tulis jo syksy.
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elppis kirjoitti:Ihanan viileä ilma! :h: Tulis jo syksy.
Höp höp, tässä on meikäläisen kesäloma vielä välissä joten varaudu hellekeleihin :]
ninnithequeen

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tänään piti olla +25...mikä noita sääennusteita vaivaa???
Stinky

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Eiliset shoppailut meni vituralleen. Onni joutui taas lääkäriin. Nyt sai sitten kortisoni- sekä antibioottipiikin. Jumalvita jos nyt ei parane..

Mua ei nyt yhtään hotsittais olla duunissa. Työkamu on pahalla päällä ja sen huomaa. Se on muutenkin vähän takakiree nainen :roll:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Menin eilen ihan vartavasten stokkalle törsäämään rahaa. No voitte kyllä kuvitella paljonko meni, ei penniäkään.

Toisaalta löysin 87% meikäläisen kriteereitä vastaavan kahvimukin. Luultavasti toiseksi paras mitä on eläessä vastaan tullut, täytyy tänään hakea pari tänään pois kuljeksimasta. Kuka haluaa kolme vihreitä 24h kahvimukeja?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Menin eilen ihan vartavasten stokkalle törsäämään rahaa. No voitte kyllä kuvitella paljonko meni, ei penniäkään.

Toisaalta löysin 87% meikäläisen kriteereitä vastaavan kahvimukin. Luultavasti toiseksi paras mitä on eläessä vastaan tullut, täytyy tänään hakea pari tänään pois kuljeksimasta. Kuka haluaa kolme vihreitä 24h kahvimukeja?
Miksi et ostanut jo eilen? Päätit vielä nukkua yön yli ennen näin tärkeää hankintaa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Miksi et ostanut jo eilen? Päätit vielä nukkua yön yli ennen näin tärkeää hankintaa?
Kämpät, autot, yms voi ostaa samantien, mutta kun puhutaan todella tärkeistä jutuista, kuten kahvimuki, niin täytyy käyttää harkintaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Chap kirjoitti: Ootteko ostaneet uuden kämpän? Millaisesta palatsista on kyse?
Kyllä vaan, vanhahko omakotitalo tästä läheltä, kasvunvaraa perheelle ja harrastuksille. Todellinen linna ainakin siihen nähden että vie koko elämän! Meni hieman suunniteltua suurempaan remonttiin, kun alkoi hiljakseen löytyä yllätyksiä. Jos tätä haluaa verrata yleiseen asuntokaupan kehitykseen, niin kämppä oli ollut myynnissä vuoden verran, hintaa laskettu välillä ja vielä sitäkin pyyntiä alempi tarjous hyväksyttiin. Nythän hinta laskee vielä siitäkin, kunhan neuvotellaan löydösten kokonaiskustannuksista.

Mutta miten tämä voisi masentaa, mulla on karviaispensaita ja omenapuita!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Melnais kirjoitti:Mutta miten tämä voisi masentaa, mulla on karviaispensaita ja omenapuita!
Olen kade... en tosin rempan venymisestä - se pari-kolme viikkoa, joka meijän kämppää laitettiin oli ihan tarpeeksi rankkaa sekä henkisesti että fyysisesti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ma oon vähän väsy... tuolla yhdellä foorumilla joku myy "Koiramme lehtiä", enkä voi lakata kikattelemasta.
Bliss

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vaikka eilen (?) natisinkin postimyyntifirmojen vaatevalikoimasta, löysin siitä huolimatta muksulle 200 euron edestä vaatteita tulevalle syksylle.
Voisko joku kieltää noita kasvamasta pituutta ~10 cm vuosivauhtia?
BettyB.

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä lähden nyt noutamaan tilaamani egerniajuomat satamasta. Tilulii!
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:Mä lähden nyt noutamaan tilaamani egerniajuomat satamasta. Tilulii!
Ja mä kun kuvittelin juovani noita tolkuttomasti, kunnes hammaslääkäri suositteli vähentämään :shock:
Bliss

Re: Tuhoisa tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ostaiskohan kukaan täysin priimakuntoisia Sony VHS-videoita?? Turhaan mä tota härveliä hyllyssä pidän.
Vastaa Viestiin