SukkelaSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Unettomuus on perseestä. Ikinä aikaisemmin en ole tälläistä kokenut kuin nyt vajaan viikon aikana. Uni ei tule vaikka miten väsyttää ja hirveä jännitys ja paniikki iskee päälle, asiat pyörii mielessä ja kasvavat valtaisiin mittoihin. Keskellä yötä herää ihan pirteänä ja pyörii sängyssä unettomana. Aamulla herätys tulee aikaisin, silmät eivät aukea väsymyksestä, mutta nukuttuakaan ei saa kun ajatus alkaa taas kulkea. Tämä kaikki nukahtamislääkkeestä huolimatta. Eikä auttanut vaikka joi itsensä sammuksiin yks ilta. Perseestä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti:Perseestä
Mutsis on!
Mua väsyttää kohta ihan hyvin, mutten haluaisi mennä nukkumaan. Puoli pulloa olutta vielä ja sitten kukkumaan!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumari kirjoitti: Mutsis on!!
Haista kukkanen!

Mullon sun numero, mä tekstaan koko yön puolen tunnin välein raporttia valvomisestani!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ai lav juu all!! Vitun perseestä olla tähän aikaan vitun päissään, ja hienoo. Ihana äiti mulla on, kaksi vuorokautta tytär ollu hukassa ja juopottelemassa, niin mitä tekee hän; tarjoaa oluen kun tää pääsee loppujenlopuksi kotiin. Aivan ihana akka. Paitsi että pitäis ruveta vissiin nuks, ku noilla yksillä on aikanen ylösnousu. Sucks.

Ja, baitövei, en kerinny eilen toivottaan beddiksen porukoille hauskaa iltaa, niin toivotan nyt jälkikäteen, kovasti!! ...että siitä ny mitään hyötyä enää on, mutta toivottavasti oli hurjan hauskaa!
Dumari

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Mutsis on!!
Haista kukkanen!

Mullon sun numero, mä tekstaan koko yön puolen tunnin välein raporttia valvomisestani!
Kännyni on äänettömällä joka yö, just sun tyylisten juoppojen takii :P
Gina

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Dumari kirjoitti: Kännyni on äänettömällä joka yö, just sun tyylisten juoppojen takii :P
Sun onnes! Se kelle mä tapaan öisin lähetellä viestejä on luettelossa just sun jälkeen. Oon monesti meinannu painaa alas yhden liian vähän :o
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina, my friend!!! Kuin hurisoo?
Dumari

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Gina kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Kännyni on äänettömällä joka yö, just sun tyylisten juoppojen takii :P
Sun onnes! Se kelle mä tapaan öisin lähetellä viestejä on luettelossa just sun jälkeen. Oon monesti meinannu painaa alas yhden liian vähän :o
Teitä tuurijuoppojahan onkin joka oksalle! :twisted:
Vielä yksi karhu ja sitten kiltisti häti nukkumaan!
ninnithequeen

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gina kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Kännyni on äänettömällä joka yö, just sun tyylisten juoppojen takii :P
Sun onnes! Se kelle mä tapaan öisin lähetellä viestejä on luettelossa just sun jälkeen. Oon monesti meinannu painaa alas yhden liian vähän :o
Ja mun kännyssä on AarneAnkan numero ensimmäisenä, tytär mm. on sille soittanut, ja kännyni itsekseenkin, kun on laukussa heilunut näppäimet auki :roll:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Lolita kirjoitti:
Uni ei tule vaikka miten väsyttää ja hirveä jännitys ja paniikki iskee päälle, asiat pyörii mielessä ja kasvavat valtaisiin mittoihin.
Voisiko liittyä niihin asioihin? Tavallaan mieli tahtoo siloitella hankaavat seikat ennenkuin suo levon. Ainakin minulla. Synkkää korpivaellusta kunnes tietää mitä taas tehdä, väsymyskään ei ennen suostu helpottamaan. Vasta kun on ratkennut mitä ei tarvitse ja mitä tarvitsee tehdä, voi rentoutua. Tänä yönä nukunkin siitä hyvästä kuin lapsi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Gina

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

ninnithequeen kirjoitti:
Gina kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Kännyni on äänettömällä joka yö, just sun tyylisten juoppojen takii :P
Sun onnes! Se kelle mä tapaan öisin lähetellä viestejä on luettelossa just sun jälkeen. Oon monesti meinannu painaa alas yhden liian vähän :o
Ja mun kännyssä on AarneAnkan numero ensimmäisenä, tytär mm. on sille soittanut, ja kännyni itsekseenkin, kun on laukussa heilunut näppäimet auki :roll:
Mulla on Aasi <nimi> Saatko sä Aasi multa taskupuheluita?
Gina

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:Gina, my friend!!! Kuin hurisoo?
no hei mussu! :)

mä olen väsy, mutta en malta mennä nuQ ennenkuin The Rock loppuu.

Laiska:
Gina kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Huomenta! Kiitos pilettäjille, hauskaa oli!
Ihan luvattoman kivaa!
Mikä hassuinta, mä tunnen oloni enemmän levänneeksi ja palautuneeksi kuin moneen viikkoon. Ehdin nukkua vain neljä tuntia, mutta ehkä täydellinen työkuvioista irroittautuminen antoi taas uutta energiaa toimia? Ja se neljä tuntia oli hyvää unta, ei painajaisia töistä :h:

Mutta ei kai tuon pitäis mitään uutta olla, ois pitänyt vaan aikaisemmin tajuta että mitä rankemmat työt, sitä rankemmat huvit :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Melnais kirjoitti:Voisiko liittyä niihin asioihin? Tavallaan mieli tahtoo siloitella hankaavat seikat ennenkuin suo levon. Ainakin minulla. Synkkää korpivaellusta kunnes tietää mitä taas tehdä, väsymyskään ei ennen suostu helpottamaan. Vasta kun on ratkennut mitä ei tarvitse ja mitä tarvitsee tehdä, voi rentoutua. Tänä yönä nukunkin siitä hyvästä kuin lapsi.
Tuo on totta mitä sanoit ja helpotusta olooni odotan, kun kaikki muuttolaatikot on pakattu. Mutta ei ihan pelkästään ne asiat vie unta, sellasia tavallisia pienen pientä stressiä aiheuttavia juttuja, jotka on pystyasennossa ihan kohtuullisen kokoisia: muutto, visa-lasku ja vanhoja ihmissuhteita. Keskimääräistä huonompi kausi menossa muutenkin elämässä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin