SukkelaSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
puujalka
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2005 20:01
Paikkakunta: Häslinki

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja puujalka »

Päätin kutsua äiteen kahveelle.
Äiti, mulla ei oo mitään tekemistä...
Se mikä ei tapa, masentaa.
Lilo

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

puujalka kirjoitti:Päätin kutsua äiteen kahveelle.
Äiti, mulla ei oo mitään tekemistä...
Jiphaa, Puupää is back. :hep:
Keitä äidille hyvää kahvia.
Avatar
Klaara
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 03.10.2005 18:14

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Klaara »

Mä voisin kutsua äidin siivoamaan tämän tuparisotkun kämpästä (tyhjiä pulloja, löyhkääviä juustoja, edesmennnyttä salaattia, likaisia laseja enemmän kuin edes tiesin omistavani laseja ylipäätään). Ei vaan taitaisi tulla. :(
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tänään on tämän viikon viimeinen, eli seitsemäs työpäivä, ja sitten onneksi tämä viikko on ohi...
Ja tänään menee töissä puolilleöin, ja maanantai alkaa seitsemältä henkilökunnan kokouksella, jee. Upea alku kolmelle vapaapäivälle.

Muuten on hyvä olo, ehkäpä jopa henkisellä tasolla. Suihkuun, kahvia ja duuniin... Kyllä tämä tästä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kylläpä väsyttää. Tukeva syöminen vei viimeisetkin mehut miehestä. Olisi vallan ihqua jos formuloita ajettaisiin ihmisten aikoihin kolmelta, niinkuin yleensä, sohvalle voisi helposti nukahtaa rauhoittavaan surinaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Exsat

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tein pojille aamiaiseksi pitsaa. Oli hyvää, nyt ramasee kyllä ihan kunnolla. Meille on majoitettu jotain urheiluhulluja, ja telkkarista on näkynyt vain kilvanajoa ja potkupalloa. Blaah. Meitä pyydeltiin karaokebaariin, mutta mä olen ilmeisesti ainoa sellaisessa kunnossa, että olisi valmis lähtemäänkin.

Huomenna tulee hyvä ystäväni Tampereelta vierailemaan Ouluun. Jei! :h:
ninnithequeen

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Imuroitu, pyyhitty pölyt, pesty lattiat ja pyykki pyörii. Nyt ku jaksais vielä kuurata tän pienen huoneen jossa mun tietokone asuu, niin jee. Kylppärin voi pestä samalla sit ku mennään saunaan *ovelaa*
1108

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Biltemasta voi muuten ostaa tuotetta nimeltä 'Jakorasia 12V'
Ei vittu!
millivanilli

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

miten ihmeessä saan kaiken opiskelua huomista tenttiä varten... olisikohan ollut tarkoitus, että tenttiin luetaan noita asioita pitkin kurssia, eikä vain panikoida tenttiä edeltävän päivän ajan? :roll:

ajatukset harhailee. yritän keskittyä oppimaan, mutta päässä liikkuu mm ajatus pyykkäämisestä ja täytetyistä broilerin rintafileistä.
killkill

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Advanced Nitrox-kurssin ekat avovesiharjoitukset. Opeteltiin dekopullon käsittelyä sekä kaasun käyttöönottoa. Hauskin harjoitus oli uida ilman maskia 50 metriä opasnarua seuraten ja ottaa sokkona pullo irti narusta, klipata kiinni, irrotella regut ja ottaa dekokaasu käyttöön pelkällä käsikopelolla. Seuraaviin treeneihin koutsi lupasi keksiä jotain "kivaa", joka tarkoittanee sitä että oppilailta voi lähteä varoittamatta maski päästä, regu voi ruveta "puhaltamaan" ynnä muuta pientä kivaa.

Keskiviikkona sitten Punaisen Meren safari. Ilman lämpötila perillä +36- +40C, vesi +26C. Ahh..
Edith

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Noniin, käväisin viettämässä isän syntymäpäiviä ja nytkin minunkin pitäisi lukea tiistain kahteen tenttiin. Alun perin luulin, että niitä olisi vain yksi, mutta, kas, esiin putkahti viime viikolla toinenkin. Ja ei siis niiku yhtään huvittais. Se, mikä huvittais, olis mennä baariin, vetää kännit ja avautua vähintään parin tunnin ajan jaarin-jaarin-merkeissä ihmissuhde-elämästään ja -elämättömyydestään jollekulle sattumalta baaritiskillä viereen sattuneelle huono-onniselle.

Mutta, näh, ehkä mä vaan jatkan juuston syöntiä.
aimohaiku

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Naivistinäyttelyssä käyty. Pesukone päällä. Siivoamista. Ruuanlaittoa.

Tämäkin sunnuntai on kohta koettu. Yö tuo mukanaan uuden aamun. Elämä on tässä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Edith kirjoitti:Noniin, käväisin viettämässä isän syntymäpäiviä ja nytkin minunkin pitäisi lukea tiistain kahteen tenttiin. Alun perin luulin, että niitä olisi vain yksi, mutta, kas, esiin putkahti viime viikolla toinenkin. Ja ei siis niiku yhtään huvittais.
Lukuinnottomuutta täytyy toki kompata. Kas näin: :komp: :komp:

Itse olen sinänsä tarpeellisen lukemisen (myöskin kaksi tenttiä ensi viikolla) sijaan harrastanut itselleni aivan poikkeuksellista ja luonnonvastaista toimintaa. Olen siis siivonnut. Kävin läpi reilut 10 mapillista sekalaista puujohdannaista, joista osaa olen raahannut kämpästä toiseen muuttojen mukana tarpeellisuusarviointia koskaan tekemättä. Ja turhuutta sieltä löytyikin säkkikaupalla. Esimerkkinä mapillinen säädöskokoelmapäivityksiä n. lukuvuodelta 1999-2000, vuokrasopimus kämppään, jossa asuin muutama vuosi takaperin, kurssitovereiden harjoitusseminaaritöitä vuodelta 2001, kopioituja tenttikirjoja ja artikkeleita gradua varten yms. yms. Paljastui myös, että olen ollut laiska mapittamaan ja järjestämään kurssimateriaalia, jota edelleen joskus _saatan_ tarvita, joten päivää on kulutettu myös rei'ittäen ja jälleenmapittaen. Jiihaa, what a life.
Don't Panic!
Edith

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

nexie kirjoitti: Lukuinnottomuutta täytyy toki kompata. Kas näin: :komp: :komp:
Oletko sä kuunnellut Asger-sedän CD:itä? Mulle taitaa käydä niin, etten ehdi-jaksa-viitsi. Tiistain ekana on sentään vain Tala 1:n fonetiikkakuulustelu; se ei voi olla vaikea, mutta kannattanee silti tuo oheismateriaali selailla.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Edith kirjoitti: Oletko sä kuunnellut Asger-sedän CD:itä? Mulle taitaa käydä niin, etten ehdi-jaksa-viitsi. Tiistain ekana on sentään vain Tala 1:n fonetiikkakuulustelu; se ei voi olla vaikea, mutta kannattanee silti tuo oheismateriaali selailla.

Varsinainen _kuunteleminen_ on vähän si och så, mutta olen pyörittänyt ko. levyjä tässä siivoamisen taustalla luottaen passiivisen turtumisen voimaan. Se kieliopillinen osio enemmän jänspää, koska mystinen infortissvaekkelsen sun muut ihmeet eivät aivan ole allekirjoittaneelle avautuneet. Vähän sellainen EVVK -fiilinki vaivaa. Kai se läpi menee kuitenkin...
Don't Panic!
Avatar
puujalka
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2005 20:01
Paikkakunta: Häslinki

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja puujalka »

Lilo kirjoitti:Jiphaa, Puupää is back. :hep:
Keitä äidille hyvää kahvia.
One and only. Äitee saateltu turvallisesti matkaan. Nyt voi taas hyvällä omallatunnolla tehdä jotain hauskaa.
Se mikä ei tapa, masentaa.
ninnithequeen

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hiphop, Hunis ja Elppa menossa hevikaraåkeen tänään, ja kaikkia, jotka EIVÄT saavu paikalle, pannaan persiiseen.

Tämän ilmoituksen tehtyäni saan kiitokseksi nännien nuolentaa seuraavassa miitissä :shock:
Enthu

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

en todellakaan lähre mihkään hevikaraokeen..arvaan että edellämainitut ois ruikuttanu mua mukaan :P
tonttu8

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Saikkua, ei huomenna töihin. Saa nähä määrääkö lääkärisetä jotain troppeja tälle. Lepoa ja kuumaa mehua ainakin huomenna.
bedlam

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta! Kiitos pilettäjille, hauskaa oli! Ja juomisteni tarkempi seuraaminen kannatti, ilman rajoitinta en varmaan kellon ympäri olisi jaksanut tälläkään kertaa bailailla. Harmi jottei rallikierrokset jääneet muistikortille, voisi formulanpuutteessa katsella vaikka niitä. Krapula.
Edith

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

nexie kirjoitti: Varsinainen _kuunteleminen_ on vähän si och så, mutta olen pyörittänyt ko. levyjä tässä siivoamisen taustalla luottaen passiivisen turtumisen voimaan. Se kieliopillinen osio enemmän jänspää, koska mystinen infortissvaekkelsen sun muut ihmeet eivät aivan ole allekirjoittaneelle avautuneet. Vähän sellainen EVVK -fiilinki vaivaa. Kai se läpi menee kuitenkin...
Juu, ajattelin pyhittää suurimman osan huomisestani tuolle svakkelseista oudoimmalle. Mutta sittenpä on ohi. Ja pakkohan siitä on läpi päästä, jos on ne kaikki ryhmätyöt tehnyt ja ollut tunneilla läsnä. Ei taatusti voi pakottaa käymään koko kurssia uudelleen.

Ja hevikaraoke. Totta kai olisin mielummin siellä kuin täällä, mutta jonkinlaista tärkeysjärjestystä on kai noudatettava. Pihkura.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onneksi tuli F1 niin sai edes olohuoneen siivottua, muuten onkin päivä mennyt ihan hukkaan.

Samperinmoinen luuserifiiliskinkin hakkaa lekalla päähän, eikö edes joku asia voisi onnistua elämässä keskipitkällä aikajanalla mitattuna lakisääteisesti?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Gina

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

bedlam kirjoitti:Huomenta! Kiitos pilettäjille, hauskaa oli!
Ihan luvattoman kivaa!
Mikä hassuinta, mä tunnen oloni enemmän levänneeksi ja palautuneeksi kuin moneen viikkoon. Ehdin nukkua vain neljä tuntia, mutta ehkä täydellinen työkuvioista irroittautuminen antoi taas uutta energiaa toimia? Ja se neljä tuntia oli hyvää unta, ei painajaisia töistä :h:

Mutta ei kai tuon pitäis mitään uutta olla, ois pitänyt vaan aikaisemmin tajuta että mitä rankemmat työt, sitä rankemmat huvit :D
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja brona »

Enthu kirjoitti:... mua väsyttää nykysin ihan liikaa,suunnittelen kaikkea jota en jaksa toteuttaa,muita kroonisesta väsymyksestä kärsiviä?
_o/ Hyvä kun duunit saa tehtyä, tenttiin pänttääminen tuntuu ihan ylivoimaiselta, samoin koiran kusettaminen kolmesti päivässä.
...
millivanilli

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ok *haukotus* nyt on luettu enemmän tai vähemmän aktiiviisesti aamu kasista lähtien *haukotus*

Voisi katsoa C.S.I Miamin ja sitten painua pehkuihin.
Vastaa Viestiin