SukkelaSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enthu

SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

SukkelaaSunnuntaita kaikille...erityisesti eilen baareissa olleille krapulapeikoille... mua väsyttää nykysin ihan liikaa,suunnittelen kaikkea jota en jaksa toteuttaa,muita kroonisesta väsymyksestä kärsiviä?
Kittys

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kuin myös! Tää sukkeloi viel kahvin tippuun ja joskos sitten sukkeloituis sänkyyn..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos nyt edes hiukan liikahtaisi vaikkei baariin jaksakkaan mennä. Pieni lenkki grillille ostamaan thai-tytöiltä iso purilainen, nam nam.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulli75

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Mascotissa kävin, näin ja join muiden kityläisten kanssa jotka olivat raahautuneet sinne.

Tulipahan nähtyä minkälainen on Faghag, rento, iloinen ja muutenkin positiivinen tyyppi.

Nyt jääkaapin kautta unten maille.
slam

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Humala ja pitäisi lähtee tänään töihin ja katsoon isosiskon miehen hommaamaa linja-autoa, josta hän teke asuntovaunua...
slam

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Meen nukkuun, halleluja. Olen humalassa ja iloinen ja vitun humoristi ja naurettava. :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Humalassa. Eräitä kolmekymppisiä viettetty. Söisin mielelläni tarjoiltua voilepäkakkua enemmänkin. Mutta nyt nukkumaan, huomenna voi sitten potea kankkusta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Runkkis

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kököt oli bileet... Ilmainen viina, kun sitä viimeinkin sai, teki tehtävänsä. Tajusin sentään lähteä kotiin vaikka seisoinkin Manalan jonossa tupankan verran "jos sitä kuitenkin fiiliksissä". Nyt kotona. Puku röhnöttää sohvalla... Vihaan työtäni ja suurinta osaa ihmisistä siellä... No, kakku oli hyvää...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Vittu runkkiskin elää vielä. Kerro nyt ihan tarkkaan mitä sulla oli siellä bileissä päällä ja miksi se saa olla eikä joku muu. Niin ja hieroitko jalkoja?

Edit: O.K. puku, siis virallista. Pitääkö ollla joku trendimerkki? Armani? Boss?
Viimeksi muokannut Gattaca, 16.10.2005 2:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aimohaiku

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Teatteria, ystäviä, kasipalloa, olutta.

ajoin ylös aamua vastaan
kunnes tunto katosi naamasta
levikkeellä sielun ummesta
tirisi esiin vaikeita satuja
Viimeksi muokannut aimohaiku, 16.10.2005 9:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
huima

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Megaväsy ja kohta takas sänkyyn.

Tänään takaisin kunnollisen elämän pariin, eli taidetta ja urheilua -- pitkän, pitkän tauon jälkeen.

Kotona muutokset saatu siihen vaiheeseen, että täällä on mukava olla vaikka kamaa on lisääntynyt hirveästi. Ei enää erillisen työhuoneen pitämistä Vallilassa, joten nyt kotiin pitää mahduttaa kaikki se roju - joka on aiemmin täyttänyt melkeinpä puolet tämän asunnon kokoisesta työhuoneesta.

Jos kohta takas nukkumaan.
huima

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Ai niin.

Virgin Radio UK:n kuunteleminen on syksyllä huono idea. Minulla ainakin alkaa aina jalkaa kutittamaan ja fiilarit palaa takaisin Englantiin. Katsellessa pimeälle Töölöntorille tulee sellainen jännä kaipuu takaisin pimeän kosteaan Lontooseen, vaikka siellä tuli aina kitistyä kaikesta mikä siellä on huonosti.

Tosin jos nyt asuisi Lontoossa, katsoisin varmaankin mitä näyttelyitä on sunnuntaina auki -- ja viettäisin mitä todennäköisimmin koko päivän Thamesin rannalla Tate Modernissa hengaillen. Tänään täytyy tyytyä Taidehalliin ja johonkin muuhun.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja alja »

hahaa!
onks sata metrii paljon vai vähän?
mä ooooon kännissä, aattelin vaan ilmottaa
että tieäätttte
ja miks te ootte nukkumassa ku mäkään en oo?
pusi pusi nusi nusi vuttu
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Feiz

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Hirvee darra, automaattikorttiki hukkunu.
Viina on viisasten juoma ja minä en ole viisas.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Konppaan avausta.

Itellä kummallinen mutta ok olo. Pitkästä aikaa nukuin normaalien ihmisten kaavan mukaan yöllä. Tosin se ei paljoa lohduta ko ens yönä ollaan töissä.

Vähän aikaa nyt vormuloita ja sitten lähtöä vantaalle myyrmäkeen palloilemaan :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Runkkis

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Gattaca kirjoitti:Vittu runkkiskin elää vielä. Kerro nyt ihan tarkkaan mitä sulla oli siellä bileissä päällä ja miksi se saa olla eikä joku muu. Niin ja hieroitko jalkoja?

Edit: O.K. puku, siis virallista. Pitääkö ollla joku trendimerkki? Armani? Boss?
Kiukku?
aimohaiku

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Näin viime yönä ketun, se yritti ylittää Mannerheimintien, mutta rohkeus ei riittänyt, kun meitä ihmisiä ja autoja oli ympärillä.

Olen asiasta täysin varma. :)

"Nauti Naivisteista" -näyttely on tänään viimeistä päivää esillä Kalevan talossa (Kaivokatu 12) klo 12-16. Liput 5 euroa.
tonttu8

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Nenä enemmän tukossa kun eilen ja yskää pukkaa. Pitäne vierailla tänään apteekissa. :(
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kolme tuntia unta kaaliin viimeyönä, pannu kahvia naamaan ja pari tabua perään.

Hitto kun maailma heiluu, voisi pistää vaikka saunan lämpiämään ja mennä sinne tuutimaan noin neljäksi tunniksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RolloTomasi

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hiphei =)

No ei tullu nukkumisen ja suihkun jalkeen mitaan niista kouluhommista. Perkele. Liikaa toita yhdelle paivalle, mutta tehdaan sitte. Nih.

Hyvaa sunnuntaita. Kaykaa kirkossa, jos sille paalle satutte. Mina en.

Viime kesana kavin koulun vieressa olevassa kirkossa ihailemassa rakennusta ja maalauksia. Oli se aika hieno, olisi pitanyt olla kamera mukana.
nypari

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Syysväsymystä täälläkin päin havaittavissa. Liekö pelkästään pimeät kelit vai kaipaisiko hän enemmän virikkeitä ja jotain, jota odottaa. Naisrintamalla piggu zäbinä aina auttais, no ens perjantaina stadiin rellestämään.
slam

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Nukahdin uudelleen. vois lähteä jalotteleen ja sitten tööhin. Ai, saakeli... pitkästä aikaaaa... *haukotus, ja venytys*
slam

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

alja kirjoitti: mä ooooon kännissä, aattelin vaan ilmottaa
olin miekin yällä, mutta en enaa :lol: naur*

hei, hei lapset. menet nyt workkiin piakkoin! :lol:
RolloTomasi

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

alja kirjoitti: ja miks te ootte nukkumassa ku mäkään en oo?
Emma ainakaa ollu....
ninnithequeen

Re: SukkelaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.
Täälläkin nokka pahemmin tukossa ja yskää pukkaa. Yyh. Eilisen ihanan lekottelupäivän jälkeen tänään onkin sitten jo ihan pakko siivota. Kaaosta kaaosta...
Vastaa Viestiin