torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ei kannata ottaa päikkäreitä klo 19 illalla ja nukkua 23.38 saakka... vaikka kuka sanoisi mitä.
No, sainpa ajettua ton pahemman puoliskon vierashuoneeseen nukkuun.
Jos sit laittais viel puhtaat pyykit kaappiin ja pyykkikoneen pyöriin...
(Tätä menoo saa isäntä ihan keskenään lähtä pojan kaa puolvuotisneuvolaan...).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Ei kannata ottaa päikkäreitä klo 19 illalla ja nukkua 23.38 saakka... vaikka kuka sanoisi mitä.
No, sainpa ajettua ton pahemman puoliskon vierashuoneeseen nukkuun.
Jos sit laittais viel puhtaat pyykit kaappiin ja pyykkikoneen pyöriin...
(Tätä menoo saa isäntä ihan keskenään lähtä pojan kaa puolvuotisneuvolaan...).
MUSTIS SAVONMUSTIS!!. SE ON MORO! :)

Hienoa kun sinäkin oot ehtinnä kirjoooottaa. Nyt mulla kyllä olisi taas senlaatuinen kysymys jotta miltä ne savolaistyttöset näyttää mielessäsi vai onkos sulla ihan nyt äitirojekti menossa? Minä luulen, että sulla on joku nappula, josta saa äitimoodin, Kallio-moodin, Mustismoodin, Pii-moodin, yms.
Vastaan sulle kaikkiin.

Ei kannata ottaa päikkäreitä klo 19 illalla ja nukkua 23.38 saakka... vaikka kuka sanoisi mitä.

Sitä ei vaan kannata!

No, sainpa ajettua ton pahemman puoliskon vierashuoneeseen nukkuun.

Hyvä! Mutta muista, että ei hän sinusta ole puolikas. Sinä olet kokonainen palanen. Mistä tiedät, että hän nukkuu? Onko oppinut ajamaan jo?Siis autoa, ei sinua.

Jos sit laittais viel puhtaat pyykit kaappiin ja pyykkikoneen pyöriin...

MustaNinni![/b](Ninni on siis kuulu siitä, että pyykkää aina eikä nuku ikinä)

(Tätä menoo saa isäntä ihan keskenään lähtä pojan kaa puolvuotisneuvolaan...)

Nyt taisi kirjoitustaito Mustikselta loppua. Luulen, että nukahdit juur viimesen sulun jälkeen!

Tänään, pääsetkö rannalle? Ja nyt kyllä vastaat, että katsotko rannalla miehiä, naisia vai vain vauvojasi?

Terkut Arskalta! Tervetuloa saareen!


Stadinarska
Ulos Stadiin lähtevä
Vihtahousu

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Ei tullut taas yöllä paljoa nukuttua, selkä vaivas.
ninnithequeen

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pesukone pyärii jo, aamujumppa vedetty, plikka nukkuu viel. Kohta neitille puuroa ja sekaan paljon mummulta saatuja mustikoita.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oonks mää ollu eilen juopottelemassa, enkä vaan oo kertonut ittelleni? Vai kenen krapulaa kärsin? Tuntuu kuin ois kamala darra, vaikka en tosiaan ole mitään juonut. Epäreilua.

Tänään hyppään yöjunaan ja huomenaamuna herään - jos saan nukuttua siis - rakkaassa synnyinkaupungissani Kemissä. Vähän jännittää, tässä on kuitenkin muutama vuosi vierähtänyt siitä, kun oon viimeksi siellä käynyt.
NegaDuck

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Heräsin aamulla vitutukseen. Sitten tulin Kitinään. Tuplavitutus. Mutta ei se mitään, tänäänkin on tarkoitus reissata ja nähdä nähtävyyksiä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Puolitoista tuntia tullut tuijotettua tuota hoopeen paskatuotetta jaksamatta logata sisään. Ei taas taida urpoa napata hommat, häh?

Ei edes syömien kiinnosta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Yhyy, ens viikolle suunniteltu keikka on peruttu ja kai sitä myöten tyttöjen iltakin :/
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:Yhyy, ens viikolle suunniteltu keikka on peruttu ja kai sitä myöten tyttöjen iltakin :/
:cry:

Mulla on ensi viikon lauantaina ensimmäinen tyttöjen ilta aikoihin. Kaikki kaverit jotka asuu ulkomailla on samana aikaan suomessa, ja tupareiden muodossa pidetään pikkubileet. Tosin jatkopaikka (Kaivohuone) rasittaa mua jo henkisesti, mutta joskus se on seurasta kiinni onko paikka hyvä valinta vai ei.

Tosin mitkään vaatteet, mitä senlaisessa paikassa pidetään, ei sovi mulle, tai mulla ei ole niitä. Ja vakaa aikomus on tästä kokoajan kutistua alkuperäisiin mittoihin, niin ei viitsi paljoa rahaakaan pistää haisemaan uusi look- mielessä. HMPF. MÄ tartten muotikonsulttia.
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elppis kirjoitti:MÄ tartten muotikonsulttia.
:yo:

Jotkut kertakäyttöreleet alennusmyynnistä, iisi piisi :]
Pyry-Matias

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vittumaista, muuten ei väsytä paitsi silmien kohdalta *kainolofartti*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:
Elppis kirjoitti:MÄ tartten muotikonsulttia.
:yo:

Jotkut kertakäyttöreleet alennusmyynnistä, iisi piisi :]
Miehen idea: Hankin kireän (hyi) topin jossa lukee isolla "I gave birth 5 weeks ago, what's your excuse?"
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Iski lounaskutsu Jumboon, sinne siis, tilulii!
daddykillkill

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^^ Löytyisköhän jostain iskälle samanlaisia t-paitoja? Itsellekin on pari "raskaus"- (lue: lonkero-) kiloa siunaantunut.

Pari päivää peräkkäin aerobista "liikuntaa" ja heti ylikunnon oireita. Huolestuttavaa.

Lauantaina pääsee merelle sukeltamaan pitkästä aikaa. Voi tulla nasta päivä, jos keli pysyy näin hyvänä!

Pikkujätkä kokeili äsken rintarepussa istumista ja tuntui ihan tykkäävän.
Stinky

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mua vähän, ihan vähän vaan ärsyttää toi mun työkamu kenen kanssa jaetaan huone. Se on jotenkin niin tiukkapipo työasioiden suhteen vaikka muuten onkin tosi mukava. Mulla itellä on jotenkin kiree olo aina kun ollaan yhessä paikalla, eli lähes jatkuvasti.
Nyt se lähti työkeikalle loppupäiväks ja mä huomasin samantien itessäni muutoksen elikkäs rentouduin.
Miksi näin on?
Kun se oikeesti on mukava ja huumorintajuinen. Silti tuo mutta :?

Eilen kävin naapurin miehen kanssa taas kukkakaupoilla ja nyt mansikantaimet ja vadelmapensas odottaa istuttamista ♥
NuoriDaavid

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

fägärin http://kitina.net/viewtopic.php?p=379187#379187

kohtaan seitsemän tehty pieni päivitys.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Mitä ne jutut lomalle laskeutumisen vaikeudesta oikein on? Saavutin heti ensimmäisenä lomapäivänä luontaisen rytmini (kahdelta nukkumaan, yhdeltatöistä hereille) ja olen sitä noudattanut ongelmitta. Siistiä kun on työ jonka paineet eivät seuraa kotiin.

Pari räväkkää hääpainajaista on kyllä nähty. Peruuntui kampaus ja meikki, unohtui valita musiikki, isä ei tiennyt miten morsiamen luovuttaminen tapahtuu ja hortoili penkkien välissä, sormukset jäi, vieraat tappeli ja kaiken kruunuksi sulhanen oli väärä. Ajattelen asiasta pitkälti mieheni tapaan; ei ole oikeita ongelmia kun on mahdollista huolehtia pikkuasioista.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:Eilen kävin naapurin miehen kanssa taas kukkakaupoilla ja nyt mansikantaimet ja vadelmapensas odottaa istuttamista ♥
Meil on tyttö saanu jo monta mansikkaa omista puskista :]
bedlam

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Toinen korva täysin lukossa. Ostin apteekista semmosta suihketta kun on aamuisin ollu korvat pikkasen tukossa, niin siitähän se meni täysin lukkoon sitten. Eiku terkkariin, vittu.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kävin hakemassa subista batongin ja reippailin Konalan jätemäen "huipulle" lounastamaan. Kivaa öögailla maisemia kun on niin mukavat kelitkin. Duunin jälkeen taas luistelemaan ja illemmalla grillaamaan. Mun puolesta saisi aina olla kesä!
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Äää, en jaksa enää. Lähen kyllä varmaan jo kolmen jälkeen huiteleen... pitää käydä ostamassa kameralaukku ja kontaktimuovia, jolla saa sulakeboksin kannen päällystettyä, kun se on ihan hiton ruma. Ajattelin myös käydä nypityttämässä kulmakarvani, kun itellä ei nyt oikein riitä energia ja kiinnostus.

Lisäksi tapaan siskoni. Oon iloinen siitä, että ollaan taas puheväleissä, vaikka se onkin tymä.
Pyry-Matias

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

bedlam kirjoitti:Toinen korva täysin lukossa. Ostin apteekista semmosta suihketta kun on aamuisin ollu korvat pikkasen tukossa, niin siitähän se meni täysin lukkoon sitten. Eiku terkkariin, vittu.
Halusitte kuitenkin kuulla osastoa:
Mulla on sevverran ahtaat korvakäytävät, että joudun ne (itse) puhdistamaan kerran puolessa vuodessa. Välineistö on korvavahaa liuottava tippaneste ja pumpulit tukoiksi sekä pikku vesiruitta, jolla lämpösellä vedellä tykitän paskat pois kunnes poistovesi on kirkasta. Kaikkee oppii, kun ei jaksa terkkarilla ravata.
BettyB.

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Massu täynnä pariloitua lohta ja jotain aivan tautisen hyvää uutta kirsikkajätskiä. Kesäkesäkesäkesäkesä! *laulaa Siwamaisesti*

Koska lähetään terassille??
NuoriDaavid

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kimmen kirjoitti:Kävin hakemassa subista batongin ja reippailin Konalan jätemäen "huipulle" lounastamaan. Kivaa öögailla maisemia kun on niin mukavat kelitkin. Duunin jälkeen taas luistelemaan ja illemmalla grillaamaan. Mun puolesta saisi aina olla kesä!
Tuota mäkeä olen ihmetellyt. Se on siis jätteistä tehty? Onko siellä jotain aktiviteettia?
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: torstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

NuoriDaavid kirjoitti:Tuota mäkeä olen ihmetellyt. Se on siis jätteistä tehty? Onko siellä jotain aktiviteettia?
Ei varsinaisesti jätettä, vaan ylimääräistä maata/massaa rakennustyömailta. Kukkulahan tunnetaan myös nimellä "Täyttömäki". Mitään varsainaisia aktiviteetteja siellä ei ole, mutta se on kuntoilijoiden ja turistien suosiossa. Talvella se on hyvä pulkkamäki.
Älä löi! En ole hurrit!
Vastaa Viestiin