Perjantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Kotonahan mun on oltava viemässä ja vastassa ekaluokkalaista.
Ai miks? Ei mua ainakaan kukaan ollut vastassa saatikka viemässä kouluun. Oikein mainiosti pärjäsin kun oli opetettu itsenäiseksi jo ennen koulua.
ninnithequeen

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kotonahan mun on oltava viemässä ja vastassa ekaluokkalaista.
Ai miks? Ei mua ainakaan kukaan ollut vastassa saatikka viemässä kouluun. Oikein mainiosti pärjäsin kun oli opetettu itsenäiseksi jo ennen koulua.
Ei tulis mieleenkään antaa hälle omaa avainta. Niin pientä ei saa jättää vielä yksin, oon ihan sitä mieltä. Ja se olis kolme kissaa karussa sitte ja avot...

Mulla oli aina vastassa samassa taloyhtiössä asuva mummu, joka teki mun kanssa läksyt ja laittoi sapuskan. Mutsi ja faija tuli neljän jälkeen kotiin, ja kirmasin kellarin kautta reppu heiluen omaan rappuun. Terveisiä vaan mummulle (joka teki mun matikanläksyt, haha) sinne pilvenreunalle.
Ihannetilanne siis silloin oli, niinkun meilläkin vähän nyt: anoppi katsoo muksun perään, kun ei ole kerhoa kesällä. En mie muuten pääsis töihin.
Bliss

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:...ei ole kerhoa kesällä. En mie muuten pääsis töihin.
Päiväkoti?
(mikä tollanen kerho on?)
ninnithequeen

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:...ei ole kerhoa kesällä. En mie muuten pääsis töihin.
Päiväkoti?
(mikä tollanen kerho on?)
Se oli seurakunnan kerhossa. Kolme kertaa viikossa. Samoin minä olin sen kolme kertaa viikossa töissä. Espoossa molemmat.
Bliss

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Miten voi näin hienona päivänä vituttaa näin paljon???????

Ryhdyn maalaushommiin, ei kai tämä tästä enää miksikään muutu.
ninnithequeen

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Miten voi näin hienona päivänä vituttaa näin paljon???????

Ryhdyn maalaushommiin, ei kai tämä tästä enää miksikään muutu.
Mua ei vituta ku noi saatanan ampiaiset tuol etupihalla. Mistä ne yökötykset yhtäkkiä on ilmestyny??? Mun piti nyppiä siemeneiset talteen mun raaskuorvokeista ni ei ku nää kuvottavat pistiäiset vaanii mua siellä :evil:
NegaDuck

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Hyökäys, taitaa sitten tältä kesältä jäädä Finncon väliin. En vain jaksa, enkä sitten ehtinyt järkätä bunkkauspaikkaakan TaNpereelta. Ja kiireisiä hommia jäljellä. :|
aimohaiku

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Bliss kirjoitti:Miten voi näin hienona päivänä vituttaa näin paljon???????
Naiset. :?
aimohaiku

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

McJanne kirjoitti:Lopputulos seisoo pihassa. Olis edes auto :grunt:
Ympyrä ja nuoli, siitä alkoi huoli?
ninnithequeen

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kyllä me jotain keksitään ens vuoden syksyksi.
Töitä lähempää kotia?
Yksi vaihtoehto juu. Valitettavasti mutsi suunnittelee osa-aikaeläkettä. Ei perheyritystä voi kuseen jättää.

Eikä saa ehdottaa muuttamista takas Espooseen, tästä asunnosta mä en lähe kuin ruumispussissa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Patz: Se Porvoo kuulostais jonain muuna päivänä oikein oivalta! :)
Prepare for the worstest.
SikaMika

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Meenkö mä katsomaan Elwoodin muutaman kaljan taktiikalla vai jäänkö kuittaamaan univelat? Huvittaisi oikein kovasti nähdä bändi pitkästä aikaa, mutta kaverit feidasi keikan tyylikkäästi viime metreillä ja väsyttäisikin perkeleesti. Ei oo taaskaan heleppoo...

EDIT: Taidan jäädä kotiin. Ykköseltä tulee 21.30 musta kertova elokuvakin!
BettyB.

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

nowaysis kirjoitti:Patz: Se Porvoo kuulostais jonain muuna päivänä oikein oivalta! :)
Kivakiva :]

Edit: Muistutan tässä vaan itseäni että hihattomassa mopoilu aiheuttaa mustelmia käsivarsiin, pikku pörriäinenkin muuttuu ikävän kovaksi satasen vauhdissa...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Voitteko vinkata mistä mun kannattaisi katsoa (netissä siis) edukkaita ja tyylikkäitä päiväpeittoja. Jotain japanilaistyylistä ehkä tai yksiväristä. Oon jo elloksen katsonut vaan ei tule yhtään muuta postimyyntifirmaa mieleen...

Pikku sisustusinto päällä, verhoja tarvis katsoa myös.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:Voitteko vinkata mistä mun kannattaisi katsoa (netissä siis) edukkaita ja tyylikkäitä päiväpeittoja. Jotain japanilaistyylistä ehkä tai yksiväristä. Oon jo elloksen katsonut vaan ei tule yhtään muuta postimyyntifirmaa mieleen...

Pikku sisustusinto päällä, verhoja tarvis katsoa myös.
Jotexilla oli ainakin (okei, vuosia sitten) ihana päiväpeitto jossa japanilaisia kirjaimia. Samaa sarjaa sai ainakin verhot, matot, suihkuverhot, kylppärin matot, hammasharjapurkit (!!!) ja vaikka mitä. Olivat ihkuja.
daddykillkill

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Kun sais ton pikku-ukon nukkumaan, voisi helliä itseään toiseksi parhaalla gangsta-pätkällä ikinä: Blood In, Blood Out kertoo kahdesta latinoveljeksestä ja heidän puoliverisestä serkustaan Losin pahamaineisissa hispanogetoissa. Tiet erkanevat, halfbreedistä tulee vankilassa major-tekijä huumekaupassa ja toinen veljeksistä päätyy merijalkaväen kautta huumepoliisiin ja joutuu jahtaamaan broidiaan. Tiukkaa uhoa! Vatos Locos!

Kuva
bedlam

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mää halluun tällaasen skeban! Halluun!

Kuva
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

bedlam kirjoitti:Mää halluun tällaasen skeban! Halluun!

Kuva
Iski just flashbackin yhdestä helvetin onnistuneesta keikasta, ilmoitettu bändien aikataulu kusi niin hyvin vastatuuleen, että ehdin nähdä viimeisen biisin loppuosan siltä bändiltä mitä menin kattomaan. Heti tän setin jälkeen arvottiin illan sponsorin juomien ostajien kesken nätin näkönen Les Paul ja voittajaks onnistuttiin arpomaan tyyppi joka ei tienny kitaroista mitään. Olis todennäköisesti vaihtanu sen helpostikin viinaan jos olisin älynny tän idean siellä paikan päällä...
bedlam

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

^^ Mä en itte asiassa aidolla Lespalla osaa soittaa. Tai testauksesta on jo vuosia aikaa, mutta se kaula tuntui ainakin siinä mallissa ihan järettömän paksulle kun oli tottunu noilla tilulilukepeillä soittamaan. Enkä halua kitarasta maksaakaan täyden lespan hintaa, toi Espin ltd tai Tokai varmasti toimis ihan hyvin. Mutta tollanen mattamusta lespamalli sen on pakko olla, jotenkin tohon nyt on jääny vähän ajan sisällä jumiin samalla tavalla kuin autoissa mustaan Mustangiin.

Edit: Laskin juuri, että olen sunnuntaiaamusta tähän hetkeen polttanut 7 kpl tupakkeja. Miks ei siitä osaa kokonaan luopua jos sitä näin vähän tulee vedettyä?
Viimeksi muokannut bedlam, 25.07.2008 22:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kiitos Ninni!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

^^^ En tiiä kun lähdin hiihtelemään takas himaan aika äkkiä tuon arvonnan jälkeen

^^ Ite oon kokeillu aitoa tasan kerran hätäsesti, eikä tuo ainakaan tuon halpis-Straton jäljiltä tuntunu kauheen omituiselta. Näillä soittomäärillä tosin taitais mennä sarjaan ihan-kiva-mut-ei-kovinkaan-tarpeellinen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:Miten voi näin hienona päivänä vituttaa näin paljon???????

Ryhdyn maalaushommiin, ei kai tämä tästä enää miksikään muutu.
Siis mikä hiton juttu tuo sulla on. :?: AINA sä maalaat ja aina sä muutat varsinkin ja remontoit.

Miten sitä pintaa aina vaan riittää? Minkälainen yhdistelmä sinun ja Ninnin yhteistalous olisi? Toinen maalaa ja kiroaa ja toinen kiroaa vastaan ja siivoaa liian aikaisin ja kaikki leviää?

Mutta joko Bliss asuu 50 huoneen linnassa ja tarkoittaa muutoilla siirtymistä talon toiseen siipeen tai sitten mää en tajjuu mittään.

SA
ollut kiva vauva ennen
on kiva ....nyt
Bliss

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä olen juhannuksen jälkeen ostanut 11 paria kenkiä :oops:
NYT saa loppua, saamari sentään.
ninnithequeen

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Mä olen juhannuksen jälkeen ostanut 11 paria kenkiä :oops:
NYT saa loppua, saamari sentään.
Tänne vaan ne vanhat, koko oli 37 :D
Bliss

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä olen juhannuksen jälkeen ostanut 11 paria kenkiä :oops:
NYT saa loppua, saamari sentään.
Tänne vaan ne vanhat, koko oli 37 :D
Ei taida oikein käydä, koko on 39/40 :D
Vastaa Viestiin