Perjantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Newton »

Bluntly kirjoitti:Pitäisiköhän väsätä uusi saliohjelma kun nyt pyhästi lupaan ensi maanantaista palata pikkurillisalille.

Täytyykin vakavasti harkita tekisikö kolmelle vai neljälle päivälle jaetun. Ja keskittyisikö sitä ihan kokonaan voimaan mikä tietää kyllä melkoisia kipuja.
Perusvoimanostosetti ei petä.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Rouva Pupu

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: Juon karhua ja runkkaan. :perse:
:pics:
BettyB.

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

On mullakin huvit. Höpöttelen kummitytöille Kreikkaan webcamin kautta ja niiden koneen takana hengaa joku törkee könsikäs punaisissa shortseissa :D Saiskohan tota kuvaa zoomattua... hmmmm...
ninnithequeen

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi Elppa :paijaa:

Miten vanha hää oli?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

- Osanotot Elpalle.
- Bluntly, vain kolmelle päivälle. Pitäähän sitä muutakin elämää olla kuin punttisali.
- BB, ota webcam sessio talteen ja laita youtuubiin.

Sitten tärkeämpiin asioihin. Sain eilen vihdoinkin itsestäni irti pistää muinoin Ikeasta ostamani TV-tason kuntoon ja siirsin paikalleen lainassa olleen tilalle. Tähän asti tuo puolikuntoinen TV-taso, johon Ikea oli laittanut väärän päätykappaleen mukaan, oli toiminut apupöytänä. Ei se sitten kuitenkaan muuta vaatinut kuin piti porata neljä lisäreikää siihen väärään kappaleeseen. Pelkäsin ettei se sittenkään sovi paikalleen, onneksi olin väärässä.

Sehän sopii paikalleen paremmin kuin oletin, vaikka tila onkin vähissä TV-nurkkauksessa. Telkkari on nyt selvästi aikaisempaa ylempänä ja digiboksi on mukavan hiljainen ollessaan lasin takana. Vanhan ja raskaan jättitöllön nosteleminen yksinään hieman arvelutti, mutta olinkin voimakkaampi kuin oletin.

Nyt olen jälleen elämääni tyytyväinen, yksi häiriötekijä vähemmän elämässäni.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Frederik Krueger kirjoitti:- Bluntly, vain kolmelle päivälle. Pitäähän sitä muutakin elämää olla kuin punttisali.
Joo, kolme muuta päivää saa HIIT:ä. Tosin aika kovalle joutuu kolmijakoisessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
aimohaiku

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Tänään näyttäisi olevan mahdollisuus keventää tunnelmaa Tavastialla Sir Elwoodin Hiljaisten Värien keikalla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

9 vuotta täytti pari viikkoa sitten. Takajalkojen polvien ristisiteet leikattu vuosia sitten erikseen, eikä enää oikein jaksanut 5min pidempiä lenkkejä tehdä. Jonain päivinä ei halunnut mennä edes ulos, piti väkisin raahata. Joskus taas veti rodeota hihnan kanssa kuin parikuinen. Kipulääkkeitä ja nivellääkkeitä on syönyt jo monta vuotta.. Vanhemmat muuttaa Pekingiin (isä huomenna, äiti viikon päästä), me asutaan 3. kerroksessa (ei hissiä), eikä olisi reilua koiralle pistää enää lentokoneeseen.. ja vanhemmat asustaa 17. kerroksessa paikan päällä.. Joten tähän ratkaisuun päädyttiin.

Joku fiksu kirjoitti näin:

Jos niin käy, että minusta tulee hauras ja heikko
ja kivut häiritsevät untani,
niin sinun on tehtävä mitä on tehtävä
sillä viimeistä matkaa ei kukaan ole estävä.

Sinä tulet surulliseksi - minä ymmärrän.
Älä anna surusi estää sinua,
sillä tänä päivänä, enemmän kuin koskaan ennen,
rakkautesi ja ystävyytesi punnitaan.

Meillä on ollut niin monta hyvää vuotta.
Tulevaa ei kannata surra.
Et haluaisi minun kärsivän,
kun aika koittaa, anna minun mennä.

Vie minut sinne missä he auttavat minua,
mutta, pysy luonani loppuun.
Ja pidä minua lujasti ja puhu minulle,
kunnes silmäni ovat sulkeutuneet.

Tiedän, että aikanaan, sinäkin huomaat,
se on ystävyyttä, jota minulle osoitat.
Vaikka häntäni on viimeisen kerran heilahtanut,
niin kivulta ja kärsimykseltä olen säästynyt.

Älä sure sitä että sen täytyy olla sinä,
jonka täytyy tehdä päätös.
Olemme olleet niin läheisiä - me kaksi näinä vuosina,
älä anna turhaan sydämesi itkeä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Newton »

Kohta vois lähteä roksin terangille asti ja mehustella siinä.

Otan yhden sympatiasyistä myös edesmenneen rotikan kunniaksi.
Viimeksi muokannut Newton, 25.07.2008 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Voi Elppaa... :cry: Eläimiä kai sureekin niin paljon juuri tuon vastuun vuoksi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Pyry-Matias

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vittukyrpä, että voikin olla hapokas äijä yksi entinen esimieheni. Äijä yritti harjata minua, vaikka ei tiennyt asiasta mitään. Ohi meni.
BettyB.

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lisää kuvia galleriaan, mun lehti kaipaa materiaalia! :D
NegaDuck

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Vege-soijajauhelihamakaronilaatikko uunissa (systeri on kasvissyöjä, ja mihin mä muka siittiöitä tarvitsisin?). Aika tohinalla alkanut päivä, mutta ehkä nyt voi vähän hengähtää. Ai niin joo paitsi että noi e-mailit odottaa vastausta...
SikaMika

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

aimohaiku kirjoitti:Tänään näyttäisi olevan mahdollisuus keventää tunnelmaa Tavastialla Sir Elwoodin Hiljaisten Värien keikalla.
Joo. Jos saan nukuttua ennen iltaa, lähtenen mestoille.

Eiliset treffit menivät täysin odotusten mukaisesti. Leffan jälkeen siiderille ja siitä deitin kämpälle - taas nukkumaan. Vittu, saa olla viimeinen kerta, neiti saa hoitaa mahdollisen yhteydenpidon tästä lähtien, ainoa hyväksymäni tapaamismuoto on leffa-ilta mun luonani, muusta en edes keskustele.
Meni kuitenkin höpötellessä ja söpötellessä pikkutunneille, parin tunnin tirsat alle ja vitun virkeänä töihin puoli seiskaksi. Olen ihan kuollut, vituttaakin vähän. Ilma on aivan liian hyvä päikkäreille, joten venytän niille ryhtymistä mahdollisimman pitkään.

Sunnuntaina(?) seuraavan kerran, sitä ennen täytyy keskittyä baarielämän mukanaan tuomiin mahdollisuuksiin/mahdottomuuksiin. Ugh.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Nyt ostamaan duunihääparille häälahjaa vai kavaltaisko kolleegojen rahat terassille? Vaikeita nää rahan ja moraalin väliset kaksintaistelut...
ninnithequeen

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Faija täyttää kohta 60 ja ne lähtee mutsin kanssa Pariisiin, Hilton-hotelliin. Siinä se kersku liput kädessä shamppanja-aamiaisilla ja muilla. Eikö kukaan jätä meille mitään perintöä perkele!!!??? :tiistai:

(ai miten niin kateellinen)
BettyB.

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

On niin kuuma ettei koira jaksanut puolta tuntia pidempään lenkkeillä, oli pakko armahtaa ja kääntyä takaisin. Mun tekis mieli kylmää siideriä, Porvooseen anyone?
Bliss

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
(ai miten niin kateellinen)
Mikä estää lähtemästä? Ei se niin ihmeen kallista huvia ole.
ninnithequeen

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
(ai miten niin kateellinen)
Mikä estää lähtemästä? Ei se niin ihmeen kallista huvia ole.
Jos ny hoidettas noi lainat ja normaalit lapsiperheen menot ensin...Ei tässä paljoa käteen jää, saati sivuun pistettäväksi. Muksu sai vielä eskaripaikan Espoosta, ja se on aika kallista lystiä, kun itse asutaan toisessa kunnassa...
Bliss

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Muksu sai vielä eskaripaikan Espoosta, ja se on aika kallista lystiä, kun itse asutaan toisessa kunnassa...
Miksi? Meneekö se ekaluokallekin Espooseen?

edit: Teitähän on 2 maksamassa menojanne?? Mä olen yksin lainoineni ja siltikin jää sivuun laitettavaksi. Ei voi käsittää.
(ja ei, en ole mitenkään megapalkkainen, kaikkea muuta)
ninnithequeen

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Muksu sai vielä eskaripaikan Espoosta, ja se on aika kallista lystiä, kun itse asutaan toisessa kunnassa...
Miksi? Meneekö se ekaluokallekin Espooseen?
Siksi, että me ollaan molemmat Espoossa töissä, ja anoppi asuu vielä eskarin vieressä, joten voi sen hakea jos työpaivä venyy.

Ekalle luokalle menee tuohon viereiseen kouluun, ja mun työpäivät ja työmatkat muuttuu siksi aika radikaalisti. Mutta siihen on vielä yli vuosi. Yli vuosi aikaa ajaa kortti siis ;)
BettyB.

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti: Yli vuosi aikaa ajaa kortti siis ;)
Kannattaa ajaa NYT. Kortti kallistuu kohta sillä liikenneministeriö haluaa nuorille kuskeille lisää kuria ja yksi ehdotettu keino on lisätä teoriatuntien määrää.
aimohaiku

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Työviikosta sitten selvittiin kuolematta tylsyyteen. Näin heinäkuussa muistaa hyvin mitä sanonta "hiljaista ku huopatossutehtaalla" tarkoittaa. Ensi viikolla olen ahkera ja ryhdyn hoitamaan rästitöitä *lupaus*.

Kuntoilemaan ei tänään jaksa. Taidan ottaa tilkan cavaa ja kuunnella hieman Elwoodia. :)
ninnithequeen

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Yli vuosi aikaa ajaa kortti siis ;)
Kannattaa ajaa NYT. Kortti kallistuu kohta sillä liikenneministeriö haluaa nuorille kuskeille lisää kuria ja yksi ehdotettu keino on lisätä teoriatuntien määrää.
Voipi olla että jää ajamatta muutenkin. Totesin sen (rahapulan lisäksi) ajaessani rakkaalla Cibyllämme pitkin mökkipihaa ja peltoa että ei helkkari mä en osaa enää...

Kyllä me jotain keksitään ens vuoden syksyksi. Kotonahan mun on oltava viemässä ja vastassa ekaluokkalaista. Jos pitäs sitte ihan lomalomaa.
Bliss

Re: Perjantai?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Kyllä me jotain keksitään ens vuoden syksyksi.
Töitä lähempää kotia?
Vastaa Viestiin