Lauantai <3

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Krapula. Mulla on kyllä mukava työkaveri. Asuu tossa näköetäisyydellä ja eilen töissä puhuttiin et otettas perjantaikännit. Ja niin tehtiinkin. Mieli tekis pihalle ottaa aurinkoa mut ei pysty. Tulis varmaan oksu tos kuumuudessa. Öh.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Ei swiddu tätä kuumuutta, suihkusta oli apua ehkä minuutin ajan. Nyt sit irtisanomaan kuntosalijäsenyys, mahtaa tiskin takana olla naurussa pitelemistä kun selviää, etten oo käyny vuoden aikana siellä kertaakaan. Money well spent once again.
BettyB.

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Newton kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hmm... mitähän keksis?
Suokkiin?
Kaikkea sitä! Vai että ulos tällaisena päivänä!
Olisin ehdottomasti lähtenyt Suokkiin JOS mulla ei olis koira hoidossa ja JOS sukulaiset ei olis tunkeemassa viiden jälkeen kylään.

No, kävin kotona leikkaamassa & trimmaamassa nurmikon ja siivoamassa. Ja kaks kertaa suihkussa. Detaljina kerrottakoon että onnistuin sheivatessa viiltämään itseäni kahdesti (sääret, senkin pervåt!) ja koska eilen ostin BodyShopista lahjoja, sain jonkun näytteen ja nyt tuoksun kilometrien päähän aivan mangolle.

Tulkaa kaikki tänne mun seuraks, maalla on mukavaa ja lämmintä! :]
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Gat »

Piti olla päivällä selvinpäin kun apteekki on muuttanut ajomatkan päähän. Ketorinia tarviin tuleviin karpeloihin. Jotenkin ihmisarka olo liikkua kaupoissakaan. Kuitenkin ostin R-kioskin pantavan näköiseltä nuorelta misulta "High Society Teen Angels" -lehden, ja minua haisevaa vanhusta hävetti entistä enemmän.

Lehti on Tarpeen kun kohta taas siirryn maalle. Siellä ei ole vielä nettiä enkä enoni puhelinlinjaan tietty voi laittaakaan. Vanhempani lähti jo eilen edellä, minä kerrankin käytän kahden auton etua ja menen vähän myöhemmin. Siellä tänään ovat tehneet varmaan normaalin rutiinin eli enoani katsoamassa sairaalssa ja sitten kaupassa. Menee monta tuntia, kuin työpäivä. Tosi raskasta se dementikon kanssa seurustelu ja tupakille rullatuolilla kärrääminen. Toivottavasti hoitajat suostui auttamaan vanhempiani tuoliin lastauksessa, tähän asti olen joutunut nostelemaan yksin.

Mietitään myös, saisiko äijän toisella kotilomalle (Eka pari kuukautta sitten). Nyt että olisi yön yli. Mutta kova homma sekin. Invataksi, vaipanvaihdot, mahdollisesti syöttäminenkin. Kääpä luonnollisesti haluaa kokonaan kotiinsa. Ei ole ollut vielä sydäntä kertoa, että Kotihoito on sanoutunut irti, koska ei enää pärjäisi hetkeäkään yksin. Minä taas yksinäni en selviäisi edes vaipanvaihdoista, toisen tarvii nostaa kun toinen vaihtaa. Enkä haluakaan vittu. Äitini tulisi kumminkin ja isäni myös, ja ne nääntyisivät siihen. Onneksi äidilläkin jo järkiintyminen, että ei moiseen rupea. Eri juttu jos eno itse pystyisi yhtään liikkumaan, mutta se raja on ylitetty.
Viimeksi muokannut Gat, 26.07.2008 16:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
aimohaiku

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Sipulipihvi syöty ja mansikoita ostettu! Olipa mitä mainioin ulkoiluilma. Kuorrutin itseäni säännöllisin väliajoin aurinkorasvalla, toivottavasti en palanut.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Ei se neiti reagoinu oikein mitenkään, oli reppana ekoja päiviä ylipäätään siinä hommassa ja ihan pihalla kaikesta. Tästähän seuraa tietysti se, että jatkossa on 60 euroo kuussa ylimääräistä paalua, mihin hittoon mä senkin nyt laitan???

Toinen iso ongelma on jääkaapissa makaava skumppapullo, mitä ei tietenkään yksin voi juoda.
BettyB.

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Heiii, voit laittaa sen rahan mun tilille, voin maksaa sillä mun turhan salikortin :D Enkä mä usko että skumppakaan on ongelma... :jouden:
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:^ Heiii, voit laittaa sen rahan mun tilille, voin maksaa sillä mun turhan salikortin :D Enkä mä usko että skumppakaan on ongelma... :jouden:
Kulta, mä tiesin et suhun voi luottaa! :h:
Rouva Pupu

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tuli tuossa pikaisesti käytyä paremman puoliskon kanssa katsastamassa autoja. Merkistä ollaan sentään samaa mieltä, mutta mun valinnassa hintaa ois 11 500e enemmän. Kyllähän tuo siihen toki lämpesi, mutta mutta... Oli se kyllä päheen näköinen :)

Pitäis vissiin tiskata.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja aasi »

PMMP <3

Missasin nyt kyllä YUP:n, mutta pakko oli tulla hetkeksi huoltamaan itseään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SikaMika

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eka miitti selvänä ikinä takana! Oli silti hauskaa, ei edes tehnyt mieli mitään Miestä väkevämpää. Nyt vähän tekee, joten lähden yhden partsi-oluen jälkeen ytimeen hillumaan.

Olipa hieno päivä, perkele tätä ollaan odotettu vasta tällä viikolla loppuneesta talvesta asti. Jäi aurinkolasien muotoiset rajat lärviin, täytyy ottaa huomenna korjaussarjaa taivaalta.
Bliss

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä taidan yrittää myydä suurimman osan huonekaluista. Kyllästyttää.
Stinky

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä pääsen huomenna Tykkimäkeen ja meijän Onnin poski on kunnossa ja katti ilman kauluria :]
ninnithequeen

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi luoja mä olen POIKKI!

Koko aukioloajan oltiin Lintsillä. 11-22. Jestas sentään. Me ollaan ukon kans ihan veke, tyttö vaan ilonen ja pirtee.

Mies saakeli sai kuin saikin mut ylipuhuttua Space Shottiin. Ekaa kertaa viiteen vuoteen, vaikka vannoin, etten siihen koskaan enää mene.. Ja Kirnussa käytiin 4 kertaa (sama vannomus), Kiepissä 7 kertaa. Joka kerta Kiepissä ajattelin erästä Xiberiaa :D
Ja mun ääni on aivan kähee. Ja vatsalihakset niiiiin kipeet, ettei tosikaan.

Kaks kertaa käytiin syömässäkin, että jotenkin jaksais. Kyl meist on tullu vanhoja. Ku loppuu happi kertakaikkiaan...
Herra Manala

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Jeah, työpäivä pulkassa. Vissiin ihan suhteelisen mieletön nestehukka, kun puolet 0.75l strong-siideristä kihahti hattuun kuin mikäkin.
posteljaana

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Jautahainen.
Herra Manala

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Herra Manala kirjoitti:Jeah, työpäivä pulkassa.
Ja vitut, ei muuta kuin takas töihin. Onneksi saan sentään kyydin. :D
Herra Manala

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noniin, nyt uusi yritys. Jos vaikka suihkuun.
daddykillkill

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

pikkuego kirjoitti:Ei swiddu tätä kuumuutta
Kokeiles pukeutua avomerellä, suorassa auringonpaahteessa villakerrastoon, päälle makuupussimainen haalari ja kaiken kukkuraksi kuivapuku. Sitten 60 kg painava rigi niskaan ja pinnalla vielä toinen lisävarusteita mokoma, jonka jälkeen ruvetaan vasta tositoimiin. Parin tunnin levon - edelleen koko ajan kannella suorassa paahteessa - koko homm alusta.

Join päivän aikana kuusi litraa vettä.
Vastaa Viestiin