Lauantai <3

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja aasi »

Sahara Hotnights <3 <3
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Rouva Pupu

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Taitaa joutua katsomaan tuon Kansio putken subilta kun ei kroppa suostu uskomaan ettei huomenna tarvitse raahautua töihin. Pitäis vissiin juhlistaa kun kerrankin on lauantai vapaana sitten jeesus muistin.

Ulkona salamoi nätisti, mittään kyllä kuulu. Dääm.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Moi!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rollo heti nukkumaan!!!!!

(eli moi)
aimohaiku

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Hieno esitys Sir Elwoodilta.

Öisen kaupungin halki kävellessä ehtii miettiä kaikenlaista joutavaa. L'Amour et La Violence.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei gummempaa Googletan..
Pesen jo pyykkini Berliinissä!
Madame tussun salonkikin.
Taidan ottaa kannettavan infrapuna-lämmittimen mukaan..
800 tuntia pers hahmo rakennusta, 16 minuuttia tuho! :lol: :lol: :lol:
Ai niin nukkuakin pitäisi..
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Nuoehmta. Niin, tänään voisi mennä Finnconiin, mutta on ollut liikaa menoa ja on vielä liikaa tehtäviä. Ei taida pystyä. :(

(Myönnän tässä että tapahtuma kiinnostaa minua enemmän paitsi kaverien tapaamisen, niin myös potentiaalisten nörttityttöjen bongauksen kuin itse sisältönsä vuoksi. :oops: Pikakeikka lauantai-illan bileisiin voisi siis olla yksi optio. )
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Moi!

Muistaako kukaan mitä Posteljaana postasi päivä pari sitten "Stadinarskan sanomiin ja varmat vastaukset"-ketjuun?

Hän poisti sen postauksen, mutta se ehti olla pari päivää ja minä olin pahuksen hidas vstauksessani.

Posteljaana toki itse varmaan vastaa tähän. YV on myös käytettävissä kuten tyyliin on kuulunut!

Se oli aivan kiltti ja mukava kommentti, mutta sen muistan, että siinä oli jokin kirjoitusvirhe tai sananpuute kun en sitä ainakaan heti edescymmärtänyt.

NYT EI PÄÄASIA ole se, mitä siinä oli vaan mua harmittaa kun en muista mitä siinä oli. Se kiusaa mua, kun en muista!

Okay, asia ei oo tärkeä, mutta kumminkin jos teistä olisi apua.

Voitte halutessanne myös vastata "Stadinarskan sanomat"-palstalle, mutta jos ette kaikki sitä lue niin sitten tähän tai YV:llä, jos ette kehtaa tähän.

Lähetän kaikelle Kitinäkansalle oikein makoisat kauniin lauantaipäivän terveiset!

Mustaenkeli kenties Savossa on saanut sähköttömyyden ja ukkosta?

Stadinarska
lauantaisin lamautunut ei
posteljaanan postauksen pääkirjanpidostaan menettänyt
Viimeksi muokannut Stadinarska, 26.07.2008 8:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aimohaiku

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Suvinen kirjoitti:Olo on sekava, vasynyt ja hyvin yksinainen, vaikka seka paikalliset etta muut matkaajat ovat kaikki olleet hyvin ystavallismielisia.
Nauti olostasi. USA? Mainio paikka. Ensi kesänä toivottavasti taas. :)

Naapurin rakennusmiehet keskeyttivät komeusuneni, mutta täytynee sitten tänään pärjätä hieman lyhyemmillä unilla. Taidanpa lähteä piakkoin ulos nauttimaan aurinkoisesta lauantaista, kun kesä näköjään on vihdoinkin täällä! Hauskaa lauantaita itse kullekin! :]
ninnithequeen

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

LINTSILLE!!!!! :cheer:

Voi jee, vähänkö siel varmaan on porukkaa...
Bliss

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tässä kaupungissa ei voi tehdä yhtään mitään tämmösenä(kään) päivänä. Mä haluan pois täältä HETI eikä vasta ensi keväänä :apuva:
1108

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tämä päivä on pyhitetty tälle:

Kuva

Heissan.
ninnithequeen

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Kai sä tiedät et sielt tuli viime yönä ja tulee tänä yönä Subilta X-files läpi yön? NUUH!
Herra Manala

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Jaaha, ja sitten töihin. Onneksi tänään vaan 12h työpäivä edessä. Muutenhan voisi tulla vaikka kuuma.
SikaMika

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Krapulattomuuden ylistäminen on aikansa elänyttä ja tylsää, mutta viime aikojen valossa olen pakotettu tekemään niin: lauantai-aamu ilman krapulaa!!
Ensinnäkin, olin eilen niin väsynyt ettei ollut järkeä lähteä minnekään. Toiseksi ja tärkeämpänä, ei yhtään huvittanut lähteä minnekään. Normaalisti kesällä todellakin huvittaa lähteä vaikka joka päivä, mutta kun lämpötila nousee hellelukemiin, ei hyvää biitsi&urheilupäivää halua pilata darralla tai kännillä.

Kohta pienelle fillaripyrähdykselle ja siitä suoraan rannalle, yippiekayeemotherfucker!
BettyB.

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hmm... mitähän keksis?
SikaMika

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

BettyB. kirjoitti:Hmm... mitähän keksis?
Suokkiin?
Storia

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Storia »

Ei kannata koskaan luottaa ultraan! 5 % virhemarginaali on LIIKAA. Koko suku venasi siskolle tyttöä ja sisko hävitti jo kaikki poikien vaatteet kaapista...Nyt viime yönä syntynyt "Illuusia" puetaan pinkkiin laitokselta lähtiessä! Toivottavasti se ei enteile mitään transua sukuun...;)
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Newton »

SikaMika kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hmm... mitähän keksis?
Suokkiin?
Kaikkea sitä! Vai että ulos tällaisena päivänä!
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
1108

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Kai sä tiedät et sielt tuli viime yönä ja tulee tänä yönä Subilta X-files läpi yön?
Aivan sama, niin itseään toistava sarja kuin vain voi olla. Ei napeksi yhtään.
Herra Manala

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Storia kirjoitti:Ei kannata koskaan luottaa ultraan! 5 % virhemarginaali on LIIKAA. Koko suku venasi siskolle tyttöä ja sisko hävitti jo kaikki poikien vaatteet kaapista...Nyt viime yönä syntynyt "Illuusia" puetaan pinkkiin laitokselta lähtiessä! Toivottavasti se ei enteile mitään transua sukuun...;)
Kyllähän ultraan voi luottaa. Pienimunaisuuteen vaan ei!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja aasi »

Keltainen jaffa <3
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihana ilma! Pyykkien pyörähdettyä loppuun pitäis lähtee kaupungille etsimään mulle musta tuubitoppi ja maitohappobakteerikapseleita, ja sitten jatkaa siitä porukoille rillaamaan, itteesä sekä läskiä.

Storia kirjoitti:Ei kannata koskaan luottaa ultraan! 5 % virhemarginaali on LIIKAA. Koko suku venasi siskolle tyttöä ja sisko hävitti jo kaikki poikien vaatteet kaapista...Nyt viime yönä syntynyt "Illuusia" puetaan pinkkiin laitokselta lähtiessä! Toivottavasti se ei enteile mitään transua sukuun...;)
Onnea siskolle ja tädille rinssistä :) Itse emme missään nimessä halua tietää etukäteen sukupuolta. Sehän on just se juttu! Vaikka tyttöjä sitä on aina ennenkin syntyny näihin meijän sukuihin pelkästään...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23474
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei ihan ruusuisin olotila. Taidan lähteä suokkiin napostelemaan herneitä ja kuolaamaan misuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:Taidan lähteä suokkiin napostelemaan herneitä ja kuolaamaan misuja.
Muista aurinkorasva!!
Vastaa Viestiin