Sönzzzdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Pimeät tulee, samoin tirkistelijät. Prkl!

Havahduin askeliin pihassa, ajattelin sen olevan naapuri. Ketään ei kuitenkaan näkynyt kurkattuani ikkunasta. Keskityin taas hetkeksi vakuutuslappusiin. Samat askeleet kuului taas jonkin ajan kuluttua, jolloin sammutin valot keittiöstä ja kurkistin sälekaihtimien välistä ulos. Tirkistelijähän se siellä seisoskeli ikkunan takana! Samainen mies samalla autolla, jolla ainakin kerran aiemminki. Ehti vielä aitojen yli karkuun autolle, enkä ehtinyt saada rekkaria ylös. Käskivät 112sta tehdä rikosilmoituksen, luultavasti muitakin havaintoja samasta miehestä tältä alueelta. Taitaa välillä olla hoidossa ja paluu arkeen tuo mukanaan taas saman tirkistelyn tarpeen.

Seuraavalla kerralla on varmasti oikeutettua päästää koira kimppuun?? Kotivakuutus kuulemma korvaa, jos koiramme puree jotain meidän alueelle luvatta tunkeutujaa. Iski vallan suuri halu tainnuttaa se tuolla miehekkeen työnpuolesta tarvitsemallaan sumuttella sekä käsiraudoilla, ensin lupaan yrittää heittää vaikka suurella kivellä..tai sitten päästän toisen puoliskon valloilleen ja seuraan itse vierestä :jouden:

Nyt nukkumaan!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Bliss

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Äidin hoiviin koko päiväksi. :]
Ei tätä kämppää ja ympäristöä kestä tämmösenä päivänä...
ninnithequeen

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hyi, kamalaa tommoset tirkistelijät. Mä kumauttaisin paistinpannulla päähän.

Nukahin eilen sitten sekunnissa ja nukuin komeat 8 tuntia putkeen, heräämättä kertaakaan. Jos meinaan oisin heränny, oisin komentanu ukon sohvalta sänkyyn, mutta tuolla se vetelee sikeitä sohvalla kaukosäädin kädessä :D

Hotsittais lähtee Hakaniemen torille tänään.
NegaDuck

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Harmi että tänäänkin on kiva ilma, sillä nyt on hommia jotka pitää tehdä ajoissa loppuun - ja se edellyttää sisällä koneen ääressä kökkimistä. No, ehkä sitä ehtii käymään ainakin lenkillä.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja Hellu »

syttiK kirjoitti:Pimeät tulee, samoin tirkistelijät. Prkl!
Muutenkin hulluja liikkeellä, oli kaupassa aika erikoinen kohtaaminen yhden naisen kanssa eilen.
Vihannesosastolla myytiin herneitä, ja mä maistoin yhden. Tää nainen, sellanen 150cm pitkä pikkusen pullee, rupee huutamaan täysillä mua varkaaks.
Se tulee siihen selittää että on ollu torilla töissä ja että jos jokainen ottais yhden herneen sille ei olis jääny mitään. Yritin vielä siinä vaiheessa ihan järkevästi keskustella ja kysyin eikö se antanu kenenkään maistaa niitä herneitään, antoi kuulemma jos nätisti kysyttiin.
Yritin selittää ettei siellä kaupassa ollut ketään keneltä kysyä, muuten olisin. Sit käännyin ympäri ja rupesin ottamaan niitä herneitä, kun käännyin takas ympäri se muija veti banaania siinä! Sit kun se oli syöny sen niin rupes repimään meidän korista sitä hernepussia ja huusi että kai se nyt saa meidän pussista ottaa kun mekin otetaan kaupalta. Siinä vaiheessa kun se oli jo repiny hajalle sen pussin tuli vartija paikalle ja me liuettiin.
Muutaman minuutin päästä kuuluu taas selän takaa että kannattaa varmaan siitä juustostakin haukata että tiedät mitä maistuu! Onneks se vartija lähti tulee sitä kohti niin ei se voinu enää jäädä siihen piinaamaan.
Muuten nauratti mutta siinä vaiheessa kun se repi sen pussin niin pelotti jo vähän, ei mun mieskään voinu sille mitään, niin raivona se oli!
ninnithequeen

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^:D

Hitto miten kuuma! No, ei auta muu ku lähteä sinne torille paistumaan, ja hakemaan iiiiihania vihanneksia.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja Newton »

Vois pikkuhiljaa ruveta skarppaamaan. Viimesen kolmen viikon sisään on tullut otettua ainakin 5 kaljaa per päivä yhteensä 12:n päivän aikana (ja 4-5t melkoiset tumut). Alkaa tuntua niin lompakossa kuin päässäkin ja myös näkyä kropassa ja naamassa.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ootko on niin kännissä, niin kännissä, niin kännissä jne.
:doh:
Paras päivä ikinä.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja Newton »

Riemumieli kirjoitti:Ootko on niin kännissä, niin kännissä, niin kännissä jne.
:doh:
Sama suomeksi?
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
ninnithequeen

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Newton kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Ootko on niin kännissä, niin kännissä, niin kännissä jne.
:doh:
Sama suomeksi?
Riemumieli on ottanut yhden liikaa näin aamutuimaan.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Voi luoja että puhalluttaa. Pahoittelut B-sedälle epäonnistuneesta marasta. Otetaan tänään uusiks.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mylwin kirjoitti:Voi luoja että puhalluttaa. Pahoittelut B-sedälle epäonnistuneesta marasta. Otetaan tänään uusiks.
No hätä. Hauskaa oli katella kun lehmä vetää seinille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kaverin synttäreiltä onnistuneesti hankitun krapulan kourissa mennään. Pileet meni ennakkoodotuksista huolimatta ihan mallikkaasti, booli alkoi tottatosiaan toimimaan viimeisen satsin kohdalla koska huljautin sekaan bonuksena 0.7l Suomi viinaa. Kotio mie ainakin olen päässyt, tosin muistikuvaa että millä, mutta himassa ollaan.

Babylon 5 ja toinen tuotantokausi pyörimään ja sohvalle tärräämään. Tekee mieli kebabbia mutta autolla ei uskalla lähteä rässimään, fillarilla lähtee henki ja bussilla ei jaksa lähteä. Soitan siis kohta Sairalle ja nakitan sen hakeen.

Näillä mennään.
ninnithequeen

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hih, nyt mä vast tajusin ton otsikon. Tänäänhän on unikeon päivä.

Ja nyt saamari tuo ukko vois lopettaa noi työpuhelut ni päästään lähtee, kele.
aimohaiku

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Lämmintä on :h: ja krapula :evil:.
Herra Manala

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tsaijai. Pitäis kohtapuoliin raahata perseensä Olympiaterminaalille. Kylmä lonkero Silja Symphonyn aurinkoisella kannella ei tunnu oikestaan yhtään paskemmalta ajatukselta tällä hetkellä.

Vähän huolestuttaa noi vihannekset, kestääkö ne 2 vuorokautta hengissä ilman kastelua. Toissapäivänä juotin 6 litraa vettä niille, ja eilen sai juottaa 11 litraa lisää kun olivat ihan nuukahtaneita. Toivottavasti ei oo ihan pe-la akselin helteitä seuraavaan kahteen vuorokauteen. Täytyy kokeilla ylijuottaa niitä vähän.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:Kaverin synttäreiltä onnistuneesti hankitun krapulan kourissa mennään. Pileet meni ennakkoodotuksista huolimatta ihan mallikkaasti, booli alkoi tottatosiaan toimimaan viimeisen satsin kohdalla koska huljautin sekaan bonuksena 0.7l Suomi viinaa. Kotio mie ainakin olen päässyt, tosin muistikuvaa että millä, mutta himassa ollaan.

Babylon 5 ja toinen tuotantokausi pyörimään ja sohvalle tärräämään. Tekee mieli kebabbia mutta autolla ei uskalla lähteä rässimään, fillarilla lähtee henki ja bussilla ei jaksa lähteä. Soitan siis kohta Sairalle ja nakitan sen hakeen.

Näillä mennään.
:perse:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti: :perse:
Kuva
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja saira »

^Lähdetään juuri perheen kanssa rannalle...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Pyry-Matias

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ei kahta ilman kolmatta, taas täytyy mennä väijymään Kalevan kisoihin. Muija lähti just rannalle, mutta tuntuu, että olen saanut viime päivinä liikaa appea...appi->appea. Miesten keppi kiinnostaa...keppi, heppi, kepakko, kermakko...eehhehe.
1108

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^homo.
BettyB.

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jahas. Kohta pitäs lähteä kentälle ja sen jälkeen koittaa VAPAUS! Mii sou häpi! Kahden pihallisen asunnon loukku on ollut melko tuskainen. Tänään oon jo ehtinyt puunaamaan systerin kämpän, pesemään lakanat ja pyyhkeet, leipomaan kuningatarpiirakan, pyöräyttämään koneellisen tiskiä ja leikkaamaan nurmikon (kunnes bensa loppu). Ah!
Jos hilpasis suihkuun ja klenninkiä niskaan.

KESÄ! :h:
Pyry-Matias

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

1108 kirjoitti:^homo.
Eilen ziigailin miesten seivästä.
1108

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Uberhomo.

Ois kyllä komia keli, saatan hilpasta katsoon itsekin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sönzzzdag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Anoppi tuli ja kaappasi pojan. Äsken löydettiin se mun mutsin kanssa lähtemässä vaunulenkille rapusta kun käytiin ukon kanssa pihalla hengähtämässä :shock: Nyt meidän pitää kuulemma lähteä terassille. Kääk - kyl tää tästä.. perään huutelin ohjeita ja takas tuli lähes paljaan pyllyn näyttö "eiköhän me pärjätä!"

:oops: Oonkohan mä vähän ylihuolehtivainen. Kai se pitää yrittää ottaa yks päivä rennosti, käydä vähän siideriä/olutta juomassa miehen kanssa, ehkä vois pussailla ja päästää noi niskalihkaset rentoutumaan..

Lähteeks joku mukaan? :jouden: (pistää sit viestiä, lähdetään NYT)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin