Mahdollisuuksien Muanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

DKK sanoi aikoinaan josakin ketjussa että tatuoitu nainen ei ole kaunis, esitän erittäin vahvan eriävän mielipiteen:

Kuva

Kuva

MINKKI!!!!!!
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Newton »

1108 kirjoitti:MINKKI!!!!!!
Kauniimpi olis ilman. Omaperäsempi myös.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
1108

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Vittu, kukaan ole kysynyt sun mielipidettä. Jos n00b pitää turpansa kiinni ja menee lutkuttaan peukkuansa takaisin nurkkaan.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

1108 kirjoitti:MINKKI!!!!!!
Todellakin. Yksi maailman hoteimmista naisista :h:
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Newton »

1108 kirjoitti:^Vittu, kukaan ole kysynyt sun mielipidettä. Jos n00b pitää turpansa kiinni ja menee lutkuttaan peukkuansa takaisin nurkkaan.
No sori jos loukkasin.

Ps. Aika komee könsikäs sulla on avatarissa, onko ihan poikaystävä?
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

1108 kirjoitti:DKK sanoi aikoinaan josakin ketjussa että tatuoitu nainen ei ole kaunis, esitän erittäin vahvan eriävän mielipiteen:
Itse asiassa ei ollenkaan huono tatuoinneista ja isotissisyydestä huolimatta.
Muuten mitä sun oma vihitty "Tamma" (aivan söpö hellittelynimi) tykkää kun kuolaat ja postailet ihan eri naisten kuvia? Monella naisella ei hermo pitäisi, saattaisi käsittää että vertailet kuvia vaimoosi ja haluaisit vaihtaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
BettyB.

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Gat kirjoitti:Monella naisella ei hermo pitäisi, saattaisi käsittää että vertailet kuvia vaimoosi ja haluaisit vaihtaa.
Kyllä. Gatilla on niin vankka naiskokemus että tämä neuvo kannattaa kyllä pistää korvan taakse!
1108

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^ Thanx Betty, sanoit kaiken tarvittavan.
BettyB.

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ei kestä.

Mä lähden nyt eläviin kuviin, tilulii!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

syttiK kirjoitti:Paska maanantai, mua riepoo edelleen se tirkistelijä. Kyttikselle ilmotettu. Seuraavaks pitäs pestä noi 2 vastapestyä ikkunaa, jotka se saatana sotki.
Onko sulle ehdotettu vielä liikkeentunnistimella varustettuja ulkovaloja?

Vaikka koko lapsuus- ja nuoruusikäni olen asunut kahdessa omakotitalossa metsän ympäröimänä (Helsingissä kuitenkin, tietysti), pidän enemmän kerrostaloasumisesta koska ei tarvitse niin paljoa pelätä että lomilla joku tulee kellarin tai olohuoneen ikkunasta sisään, ja sitten juuri nuo tirkistelijät. Ärsyttävää ajatella että joku irstas neiti tarkkailisi minua tultuani suihkusta kuivattelemaan kulkusiani ilmavirrassa avoimen ikkunan äärelle. Tuollaista se katutasoasuminen on.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Tuo ensimmäinen kuva on todella hyvä, mutta tuo toinen taas aivan kamala. Nuo jalan tatuoinnit ovat aivan karmivat. Kuka lienee kyseinen täti?
daddykillkill

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

1108 kirjoitti:DKK sanoi aikoinaan josakin ketjussa että tatuoitu nainen ei ole kaunis, esitän erittäin vahvan eriävän mielipiteen:
Niitähän saa ja tuleekin esittää. Yläkuva ihan ok, mutta alakuvassa tökkivät eniten jalkojen tatuoinnit. Liian "leikekirjamaiset" mun makuuni. Kuka tämä daami muuten on?

EDIT: kuvalinkistä löytyi merkkijono Kat Von D, joka kai on se nimi.

Kyllä taas tuntee itsensä tyhmäksi. Jäätiin pojan kanssa kaksin kotio kun äitee läksi lenkille. Mitä näin pienen kanssa voi tehdä - jos ei vaippojen vaihtamista tai röyhtyyttämistä lasketa? Eihän se edes ymmärrä mitä sille puhuu eikä reagoi mitenkään.
1108

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

daddykillkill kirjoitti:Kat Von D
Old padawan, correct are you.
Storia

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Storia »

SikaMika kirjoitti:Ei kiinnosta pätkääkään roikkua joissain kahviloissa loppukesää kuuntelemassa lässytystä, täytyy heittää enemmän Sikaa jotta jyvät erottuvat akanoista vikkelämmin.

Elämäni Nainen taitaa saapua Suomeen tällä viikolla. Pakko ottaa kontaktia ja puhua asiat läpi, jos vaikka jonkin ihmeen kautta homman saisi futaamaan. Mulle on ollut koko tämän Hullun Jakson ajan täysin selvillä, että nää kaikki muut tapaukset ovat olleet pelkkää korviketta ja ajanvietettä jotta unohtaisin hänet. Ei toimi, homma pitää saada kansiin ja pakettiin jotta "normaali" elämä voi jatkua. Nyt kuitenkin sinne rannalle...
Tämä oli ihana postaus! Toivon onnea matkaan, jotta saat homman pakettiin.

Olen nyt jumitellut mökkimaisemissa viikon reissusta palattuani ja enemmän netissä kuin yhteensä viimeiseen kolmeen kuukauteen. Päivät kuluu musaa ja leffoja ladaten, meilejä ja kortteja kirjoitellen, uiden, perunoita nostellessa, puhelimessa, apilapellossa, lueskellessa ja saunoessa. Ylihuomenna pääsee taas tien päälle; rinkka sekä minä. Mustalaiselo jatkuu vielä reippaan kuukauden, koska vuokrasin järkevänä asuntoni eteenpäin koko kesäksi. Kumma miten sitä on kuitenkin aivan riittävästi tavaraa 15 kg:ssa ja siinäkin liikaa! Kaikki vanhat vaatteet jotka vein toukokuussa mukanani reissuun lensi yksi kerrallaan roskiin tai tuli annettua eteenpäin ja korvattua basaareista uusilla. Koti-ikävästä ei ole tietoakaan, ihme homma.

Jännittää kyllä ihan homona miten sitä taas sopeutuu kahdeksan tunnin työpäivään toimistossa viikon kuluttua. Tällä hetkellä pelkkä ajatus tuntuu nimittäin hyvin kaukaiselta..
daddykillkill

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^^ Siis tämähän on se "Miamin Tatuointitarinat" -bööna, joka whinetti ettei halua tehdä värillisiä kuvia. Hitto, yksi harvoja sarjoja joita tulee seurattua enkä tunnistanut.

Sarjassa on ollut muutamia ihan asiallisia kuvia, muttei mitään sellaista joka saa haukkomaan henkeään. Konsepti kaikessa yksinkertaisuudessaan on kyllä ihan toimiva.

Aikaisempaan postaukseen palatakseni: mä en vaan ole koskaan tykännyt enkä koskaan tule tykkäämään siitä, että nahkaan hakataan ihmiskasvoja. Se ei vaan toimi. Väsyneinkin tribaali on paremman näköinen. Sinä päivänä kun näette mun nahassani esikoispojan kasvot tatuoituna, ampukaa samantien dum.dum-luodeilla perseeseen.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Frederik Krueger kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Paska maanantai, mua riepoo edelleen se tirkistelijä.
Onko sulle ehdotettu vielä liikkeentunnistimella varustettuja ulkovaloja?

Vaikka koko lapsuus- ja nuoruusikäni olen asunut kahdessa omakotitalossa metsän ympäröimänä (Helsingissä kuitenkin, tietysti), pidän enemmän kerrostaloasumisesta koska ei tarvitse niin paljoa pelätä että lomilla joku tulee kellarin tai olohuoneen ikkunasta sisään, ja sitten juuri nuo tirkistelijät. Ärsyttävää ajatella että joku irstas neiti tarkkailisi minua tultuani suihkusta kuivattelemaan kulkusiani ilmavirrassa avoimen ikkunan äärelle. Tuollaista se katutasoasuminen on.
Meillä on valaistu oma etu-ja takapiha, valot olivat myös hiipparin aikana päällä, mutta eipä se sitä kuitenkaan häirinnyt. Takapihalle tulee jotain uutta valoa, liikkeentunnistimella ja maholisesti jollain laser/hälytinjutulla. Tässä on nimittäin metsä takapihalla, tuolla sitä on vapautta hääriä yön pimeydessä. Jotain plussaa siitä, että kaikki makkarit/suihku-ja saunatilat on yläkerrassa.

Vituttaa kuitenkin. Tuntuu, että joku tarkkailee. Näitä hassuja sattumia on tapahtunu melkeen liikaa sattumiksi ja aina silloin, kun olen yksin kotona. Seuravaks pääsen varmaan lehteen sillä, että nimeltämainitsematon isokokoinen koira raateli rivitalopihassa liikkuneen hiipparin :roll:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Vaola kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Seuravaks pääsen varmaan lehteen sillä, että nimeltämainitsematon isokokoinen koira raateli rivitalopihassa liikkuneen hiipparin :roll:
Kai teillä on kaikissa mahdollisissa paikoissa varoitus vapaana liikkuvasta koirasta, niin hiipparia on ainakin varoitettu. :twisted:
Pitää varmaan laittaa, saletisti löytyy joku porsaanreikä jostain vakuutuksesta, jos sitä joskus joutus käyttämään.
Toisaalta, Narttu rakastaa lihaa, just veti lampaan siankorvineen tuol takapihalla :wink:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin