Mahdollisuuksien Muanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

daddykillkill kirjoitti:
Gat kirjoitti:Siis ei sinulle fakiirille ainakaan kelpaisi
Oikeassa olet.
Joo, hieman vituttaa, että harrastustoiminnankin (kaikilla aloilla) pitäisi nykyään näyttää professionaalilta. Vie kaiken ilon tuo kasvanut vaatimustaso.

Tuohon Superiorkuvaan käytin periaatteena (Toisin kuin sinä harrastuksessasi, josta johtuen sinulla on tekniikka muttei sielua), että pohjan tulee näyttää vartalotyypiltään niin lähellä "uhria" olevalta, kuin vajailla havainnoillani itse sen käsitän. Duunailin varjoja nassuunkin, eka kertaa, mutta nassuvarjon tummuus heittää vielä. Sitten mulle on arvoitus millä varmuudella pään ja kropan suhteen saa oikeaksi. Tuossa Superiorissa on silmät, nenu ja suu täsmälleen samoilla kohdin kuin pohjakuvassa, ja silti pää näyttää hivenen liian isolta, täytynee korjata.

Lisäsankaruutta että on vittu vähän vaikeempi tehdä harvoista ja huonoresoluutioisista Kitinäkuvista kuin oikeiden julkkisten hyvälaatuisista kuvista, joista riittää valita. Eli ny kun kroppaa löydän, joka pään asentoon sopii, se pohjakuva onkin paljon parempaa laatua kuin kitinäkuva.. toista pitää parantaa, toista huonontaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
daddykillkill

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Gat kirjoitti:Joo, hieman vituttaa, että harrastustoiminnankin (kaikilla aloilla) pitäisi nykyään näyttää professionaalilta. Vie kaiken ilon tuo kasvanut vaatimustaso.
Ilmaisin itseni ehkä hieman epätarkasti.
Tarkoitin, että "minua ei kiinnosta väsätä fantasiakuvia autoeroottisiin tarkoituksiin, semminkin kun suurin osa fantasioiden kohteesta on sitä vastentahtoisesti".

Lisäksi juniorin jatkuvasti kasvava ruokahalu sekä siitä seuraava biojätteen määrän ja tuotantotiheyden eksponentiaalinen kasvu pitävät huolen siitä, ettei moiseen olisi aikaakaan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

daddykillkill kirjoitti:
Ilmaisin itseni ehkä hieman epätarkasti.
Tarkoitin, että "minua ei kiinnosta väsätä fantasiakuvia autoeroottisiin tarkoituksiin, semminkin kun suurin osa fantasioiden kohteesta on sitä vastentahtoisesti".

Lisäksi juniorin jatkuvasti kasvava ruokahalu sekä siitä seuraava biojätteen määrän ja tuotantotiheyden eksponentiaalinen kasvu pitävät huolen siitä, ettei moiseen olisi aikaakaan.
Nii no, lisäsit kiinnostamattomuuden vasta kommenttini jälkeen.

Ja "autoeroottisuus"? Laupias taivas, monestiko pitää sanoa: Ehkä valikoin misuja, joiden kanssa haluaisin olla sukupuoliyhdynnässä, mutta ei itsetehty vaivalla nysvätty feikkinakukuva mulle mitään runkkumatskua VOI olla! Ei ole oikeasti se misu ja kyrvän hermotkin kuoleutuu tasoja laitellessa.

Superiorin mainitsin, koska arvioin että saattaisi olla niin hullu, että haluaisi jopa nähdä tuotokseni. Julkisesti en sellasia esille laita. (Hmm,.. Kreitsun galleriassa kerran kyllä vilahti ihan eka yritykseni (josta alunperin veti ankarat agret) , laittais nyt takaisin vaikka huono olikin :D )
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
1108

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppa: Tjeu!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

-Superior- kirjoitti:Olen maailman seksikkäin nainen.
Ihan kaikillako mittareilla mitattuna?

Unohdin eilen mainita että syömästäni avocadosta osa oli ehtinyt jo pahentua. Minun piti erottaa veitsellä mädäntynyt osa pois ennenkuin söin loput.

Ei tuosta kuitenkaan suurempaa haittaa ollut, lisäsin sitten tänä aamuna mysliini hieman normaalia enemmän jauhettuja pähkinöitä jotta sain energiavajeen korvattua. Nyt on hyvä olla, ei edes pieretä.

Newtonin vastauksesta huolimatta vihreän teen väri- ja makuerot ihmetyttävät edelleen. Onko varmaa ettei tummempia vihreitä teelaatuja ole käytetty (= laitettu käymään), kuten esim. mustalle teelle tehdään? Wikipedian artikkeli ei tuonut erityistä valaistusta asialle. Selitys vihreiden teelaatujen eri voimakkuuksista ei ihan avautunut.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 28.07.2008 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:Elppa: Tjeu!
Hyi saatana.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Frederik Krueger kirjoitti:Unohdin eilen mainita että syömästäni avocadosta osa oli ehtinyt jo pahentua.
Parempi termi varmaankin olisi "pilaantua"? Anteeksi norskismi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Frederik Krueger kirjoitti:
Newtonin vastauksesta huolimatta vihreän teen väri- ja makuerot ihmetyttävät edelleen. Onko varmaa ettei tummempia vihreitä teelaatuja ole käytetty (= laitettu käymään), kuten esim. mustalle teelle tehdään? Wikipedian artikkeli ei tuonut erityistä valaistusta asialle. Selitys vihreiden teelaatujen eri voimakkuuksista ei ihan avautunut.
Vihreä tee
"Vihreää teetä ei fermentoida ja hapetus estetään käsittelemällä lehtiä kuumassa
esim. höyryttämällä tai paahtamalla. Höyrytys on vanhin menetelmä, joka saa lehdet säilymään
ruohomaisen tuoreen vihreänä ja hapokkaina. Paahtaminen taas muuttaa lehtien värin vihreän rusehtavaksi ja maku muuttuu paahteisen makeahkoksi."
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Kiitos Saira! Siinä se oli! Tummempi vihreä tee on siis paahdettua, vihreä kitkerämpi tee on höyrytettyä.

Pitihän se arvata että joku juoni siinä on takana. Vaadin tästälähin höyrytettyä vihreää teetä koska se on pahempaa ja vihreämpää.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

-Superior- kirjoitti:Olen maailman seksikkäin nainen.
Meille/teille?


Eiliset treffit menivät odotusten mukaisesti. Ensimmäinen virheeni oli mennä paikalle selvinpäin ja ilman viinaa. Menin pelaamaan neidon ja tämän muutaman naispuolisen ystävän kanssa lautapelejä puistoon, ja tietty ne lipitti siellä viiniä mun istuessa vieressä kuivin suin. Pelailtiin pimeän tuloon saakka jonka jälkeen daamit halusivat lähteä Onnelaan, joka on ehkä kaupungin suurin persläpi. Mua ei paljon tanssituttanut eikä puhettakaan oikein metelissä kuullut, joten aloin imuroimaan sivistyneesti kaljaa samalla kun neidit keikuttivat perseitään. Sanomattakin selvää, ettei puitteet mahdollistaneet kovinkaan suuren vaikutuksen tekemistä, puistossa sentään oli ihan hauskaa kun pystyi puhumaankin.
Daami lähti kotiin kahden maissa, kysyin huvittaako nähdä joskus uudestaan jossain paremmassa paikassa. Vastauksena emmätiijä, jonka sanoin tulkitsevani eiksi ja toivotettiin hyvät jatkot. Ei se nyt ihan niin hyvännäköinen ollut mitä muistelin, mutta varsin pätevä silti. Jostain syystä ei edes vituttanut yhtään eikä vituta vieläkään. En tiedä onko se hyvä vai huono asia. Sillä oli aivan mieletön kaveri messissä, mallinmitoissa oleva kaunotar joka oli onneksi yli 10cm mua pidempi, joten ei tullut houkutusta alkaa vääntämään sen kanssa mitään. Mukava mimmi, harvinaista hänen kaliiberiaan olevalle otukselle.

Kävin sitten Mollysta noukkimassa mukaan erään vanhan tutun, jonka kanssa mentiin Rocksiin. Hän törmäsi kuitenkin yllättäviin moraalisiin ongelmiin joten jouduin jatkamaan juttua lähistöllä patsastelleen tutun tutun kanssa. Tuosta se äsken kömpi kotiinsa, mutta homma meni taas kerran pelkäksi nukkumiseksi. Ärrrrsyttävää. Lähden kohta sen kanssa rannalle.

Täytyy varmaan sittenkin kaivaa naftaliinista ne lauantaiset numerot ja alkaa värkkäämään taas uusia treffejä. Linjaa täytyy muuttaa vieläkin pari piirua agressiivisemmaksi ja alkaa noudattamaan tiukkaa tulos tai ulos -filosofiaa. Ei kiinnosta pätkääkään roikkua joissain kahviloissa loppukesää kuuntelemassa lässytystä, täytyy heittää enemmän Sikaa jotta jyvät erottuvat akanoista vikkelämmin.

Elämäni Nainen taitaa saapua Suomeen tällä viikolla. Pakko ottaa kontaktia ja puhua asiat läpi, jos vaikka jonkin ihmeen kautta homman saisi futaamaan. Mulle on ollut koko tämän Hullun Jakson ajan täysin selvillä, että nää kaikki muut tapaukset ovat olleet pelkkää korviketta ja ajanvietettä jotta unohtaisin hänet. Ei toimi, homma pitää saada kansiin ja pakettiin jotta "normaali" elämä voi jatkua. Nyt kuitenkin sinne rannalle...
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Newton »

Frederik Krueger kirjoitti:Vaadin tästälähin höyrytettyä vihreää teetä koska se on pahempaa ja vihreämpää.
Ei vihreä tee ole pahaa. Taannoin ostin tuolta annankadun japilaisesta senchaa, ja taitaa hyvinkin olla parasta teetä mitä on tullut tyyppailtua. Ja on vihreää.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Newton kirjoitti:Ei vihreä tee ole pahaa.
Olen kuullut vinkin että vihreän teepussin liian pitkäaikainen liottaminen tekee teestä kitkerää, mutta en ole huomannut suurta eroa käyttämässäni javalaisessa vai mikä lie vaikka liottaisin sitä vain puoli minuuttia (normaalisti 3-5 min). Toisaalta tuossa Sairan artikkelissakin mainittiin höyrytetyn vihreän teen olevan hapokkaampaa, mikä selittäisi kitkeryyttä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Pyry-Matias

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Viideltä tsekkaamaan yks kämppä. Ois nässynäkymää ja lasiseinää.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

SikaMika kirjoitti:Täytyy varmaan sittenkin kaivaa naftaliinista ne lauantaiset numerot ja alkaa värkkäämään taas uusia treffejä.
Vahinkojen minimointia joo.

Lähden kohta työpaikan punttisalille. Toivottavasti törmään siellä tänään johonkin tosi hehkeään neitoon joka haluaa harrastaa seksiä kanssani! Tähän mennessä olen törmännyt siellä vain rumiin insinöörimiehiin, jotka eivät ole edes halunneet harrastaa seksiä kanssani. Ehkä parempi niin, ei olis oikein itseäkään hotsittanut.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Metsäneuvojani näkyy soittaneen kun poikkeuksellisesti kävin suihkussa mennäkseni poikkeuksellisesti parturiin. Että minulla pitääkin olla puhelinfobia! En tiiä uskallanko soittaa takaisin ilman "vahvistusta". Helpompaa kun soittavat ite ja satun vastaamaan. Kännyn puhelinmuistio alkaa täyttyä mitä kummemmista konsulteista, bisneskontakteista ja pankin tädeistä, ja mun rassun pitäisi niille kuulostaa niinkuin jotain jostain ymmärtäisin. Hui.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sain päähäni tehdä alustan kahvinkeittimelle, joka estää roiskuneen veden ja kahvin seisomisen pöydällä ja omaa pidikkeen kahvikupille ja hermesetakselle.

Hitto kun elämä on jännää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Paska maanantai, mua riepoo edelleen se tirkistelijä. Kyttikselle ilmotettu. Seuraavaks pitäs pestä noi 2 vastapestyä ikkunaa, jotka se saatana sotki.
Lupasin Nartulle, että se saa miehen kokosen lihanpalasen seuraavalla kerralla, jos se hiippari uskaltautuu viel meiän pihamaalle.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

syttiK kirjoitti:Paska maanantai, mua riepoo edelleen se tirkistelijä. Kyttikselle ilmotettu. .
En se minä ollut.. mutta miksi riepoo tirkistelijä?
Eikö sinua imartele, että sinua ihaillaan niin, että halutaan nähdä sinut alastomana? Tai jos miehestä riippuu kuka sut näkee, miksi et silti sallisi jollekin säälittävälle runkkarille armoa katsoa sinua? Itseäni kiinnostaisi tirkistely harrastuksena, mutta pelkään liian vaikea toteuttaa kiinni jäämättä. Täytyiskin kysyä neuvoa jos elektrovempaimilla yrittäisin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
BettyB.

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Perskeles, Scorpparit oli Kotkassa eikä kukaan sanonu mulle! Olisin virittänyt stendarit ja kirmannu paikalle heilumaan.

Pääsen kun pääsenkin tänään lepakkoleffaan, toivottavasti löytyy edes jostain näytöksestä tilaa kun ei kaveri halunnut varata lippuja vanhenevien yrityslippujensa takia.
bedlam

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tulipa istuttua metsän keskellä kodassa alkuillasta aamuyöhön. Hämmästyttävää oli se, että koko tapahtuma oli täysin alkoholiton. Syömisetkin puuttui, mutta savunhaju sentään tarttui mukaan. Seura oli kuites oikein miellyttävää.
1108

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gat kirjoitti:Itseäni kiinnostaisi tirkistely harrastuksena, mutta pelkään liian vaikea toteuttaa kiinni jäämättä.
Vittu sä olet sekaisin.

Mielestäsi on ok kiva harrastus huohottaa puskassa tappi tanassa kyyläten ihmisiä omassa kodissaan? Olet täydellistä saastaa.

Siltavuoren Jammu on varmaan mielestäsi ihan mukava kaveri? Et meinaan kovinkaan paljoa hänestä enään eroa.

Nyt saat ottaa henkilökohtaisesti: hakeudu runkkari hoitoon.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

1108 kirjoitti:
Gat kirjoitti:Itseäni kiinnostaisi tirkistely harrastuksena, mutta pelkään liian vaikea toteuttaa kiinni jäämättä.
Vittu sä olet sekaisin.

Mielestäsi on ok kiva harrastus huohottaa puskassa tappi tanassa kyyläten ihmisiä omassa kodissaan? Olet täydellistä saastaa..
Idolini ja samaistumiskohteeni Beavis ja Butthead eräässä jaksossa yrittivät tirkistellä miten hippiopettajansa hoitelee tyttöystäväänsä. Kiiinni jäätyään pojilla oli hyvä perustelu: "Kun me ei kumminkaan Saada, olisi oikeus ja kohtuus että me edes nähtäisiin. Miksei tuo misu ole vielä nakuna?".

Edit: oli ihanata hivellä kyrpääni kun suosikkikarjakkoni pyllisteli naapuripellolla. Väijyin pusikossa kiikarien kera. Harmi ettei ollut alasti. Naapurilla on saunakin tien toisella puolella.. hmmmm..
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
daddykillkill

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Tirkistely on tuomittavaa tosielämässä, mutta elokuvissa hauskaakin. Muistaakseni naureskelin ainakin Delta-Jengin Blutolle (John Belushi)

Kuva

Ns. "terve ihminen" tosin ymmärtää, että kaikkea mitä elokuvista näkee ei ole syytä toteuttaa oikeasti.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Newton »

1108 kirjoitti:enään
Teit juuri äidinkielellemme saman kuin Jammu-setä niille tytöille.

Hyi.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mahdollisuuksien Muanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

daddykillkill kirjoitti: Ns. "terve ihminen" tosin ymmärtää, että kaikkea mitä elokuvista näkee ei ole syytä toteuttaa oikeasti.
En liene terve. Tai siinä määrin, että ymmärrän oikean ja väärän eron ja haluaisin tehdä väärää tirkistelemällä. Ja sen verran terve, että ymmärrän että tirkistelystä jäisin nolosti kiinni, eikä se olisi kivaa. Tekniset apuvälineet saattaisi olla mahdollisuus, mutta kameroiden sijoittelu ja ohjaaminen , tai esim. toiselta puolelta läpinäkyvien peilien asentaminen ym. olisi liian vaikeaa ja käytännössä mahdotonta. Alkeellisin konsti on tietenkin vanha pikkupoikien konsti porata reikiä uimarantojen niihin pukukoppeihin, jossa miehet ja naiset samassa pömpelissä vain väliseinän erottamina. Mutta sinne kurkkimisesta varsinkin jäisi kiinni.

Fantasiani on olla näkymätön ja viettää päivät uimahallissa naisten puolella. Mutta tietenkin se on mahdotonta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin