Kopea keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:Puolivuotiskeskustelu takana ja sain jälleen huippuarviot. Ei uskois tällä Kitinöinnin määrällä :]
Mahdolliset sössimisetkin on minimissä kun kitinöi tarpeeks :wink:
BettyB.

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

pikkuego kirjoitti:Mahdolliset sössimisetkin on minimissä kun kitinöi tarpeeks :wink:
Äläpä nyt, pomon mielestä olen mm.

Vahvuudet ovat pysyneet vahvuuksina (huolellisuus, vastuuntunto aikatauluista, korkeatasoiseen lopputulokseen pyrkiminen sekä iloinen asenne). Näiden lisäksi kunnianhimo, ammattimaisuus sekä aktiivinen osallistuminen osaston asioihin ovat nousseet esille.

Hah, oon guru!
1108

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vituttaa, pakitin aamusta heti kärkeen autolla päin telinettä ja siitä seurauksena vasen takaumpio paskaksi. Onneksi pelteihin tullut mitään lommoja mutta ei tästä nyt niin kovin halpaa keissiä siltikään tullut.

Oli vaan niin vitun AHDASTA!!!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:Jestas! Onnea Irmeliini! :h:

Kukas sit seuraavaks? En minä ainakaan. *repii hiuksia päästä uhmiksen kanssa*
Kiituus ninni <3 Äläs ny, eiku pökköö pesään vaa! Lapsella on hyvä olla sisaruksia :lol:
Pyry-Matias

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Sovitaan, että Artmedia kaatuu illalla.
Pyry-Matias

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

1108 kirjoitti: Oli vaan niin vitun AHDASTA!!!
Se saatanan teline hyppäs eteen kuin tyhjästä, ja mitä niitä nyt on...
1108

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pyry-Matias kirjoitti:Se saatanan teline hyppäs eteen kuin tyhjästä, ja mitä niitä nyt on...
No vittu aivan täysin puuntakaa se paukahti ja lujaa!!!
BettyB.

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Heiiii, täältähän voi lähteä kotiin! Vai lähtiskö terassille... *naps naps*
daddykillkill

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Päivystystä huomisaamuun kahdeksaan saakka, eli eipä huudella mistään terassihommista.

(millähän saisi puhuttua itselleen iltaloman lauantaiksi..?)
Bliss

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Kukas sit seuraavaks?
Tahto olis kova, toteutus vaan vähän tökkii :(
posteljaana

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Laitoin nikkini näkyviin, että koska olen paikalla ja koska en.
Elikkä runkkaamassa. Juodahan voi aina tässäkin.
Pyry-Matias

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Siniset :cry: Tontteja oli vaikka naapurikunnille, mutta liekö kolea koillisvirtaus hyydyttänyt jalat ratkaisuhetkellä. Sinänsä viihdyttävä ja välillä erittäin tasokas matsi Ratinassa.
BettyB.

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mitäs sitte tehtäis?
Stinky

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Jos keksit niin kerro mullekkin.
NegaDuck

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

---
Viimeksi muokannut NegaDuck, 30.07.2008 21:44. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Bliss

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Miksi mulle satelee Facebookissa kaveripyyntöjä turkkilaisilta?? Tunnustakaa, kuka tän pilan takana on?! :?
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Minulla onkin mitä mainioin olo! Kämppä kiiltelee puhtauttaan lattiasta kattoon, kyllä nyt kelpaa. :)
Viimeksi muokannut Starflare, 30.07.2008 21:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Meillä on kaunis takapiha. Siellä lojuu muutama lihanpala, porsaan korva sekä lampaan kylkiluut. Narttu ihan puhku! Rakkaus sai muutaman säkillisen lihaa suoraan teurastamolta haettuna 8) Oksettavaa! Perkaamista kattellessa hävis nopsaa oma ruokahalu, täs alkaa ihan laihtua ku riittänee muutamaks viikoks täys pakkasellinen noita lihoja.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Starflare kirjoitti:Minulla onkin mitä mainioin olo! Kämppä kiiltelee puhtauttaan lattiasta kattoon, kyllä nyt kelpaa. :)
Älä siellä kehuskele, tuu tänneki siivoomaan!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Storia

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Storia »

Bliss kirjoitti:Miksi mulle satelee Facebookissa kaveripyyntöjä turkkilaisilta?? Tunnustakaa, kuka tän pilan takana on?! :?
:D En ole juoninut mitään, mutta yksinkertainen arvaukseni on seuraava: Mun turkkilaiset ystävät ja niiden ystävät on katsonut profiiliani, jossa komeilet wallilla viehkeänä blondina ja näin ollen kokeilevat kepillä jäätä. Perkele, kolmen kuukauden aikana mm. couchsurfingin ja hospitalityclubin kautta tuli esim. meseen mulle joku 70 kaveripyyntöä, kun osoite ja kuva on vaan näkyvissä siellä..Ota se imarteluna, nothing more.
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

syttiK kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Minulla onkin mitä mainioin olo! Kämppä kiiltelee puhtauttaan lattiasta kattoon, kyllä nyt kelpaa. :)
Älä siellä kehuskele, tuu tänneki siivoomaan!
Eiiiiiioöäääärrrghh! Väsyttää kovin kaiken tuon kohkaamisen jälkeen, ja verenpainettakin pitää tasata kun joku vatipää tunki mun pyykkivuorolla tuvalle.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Teemalla esittelyssä helppoo elämää, miks rehkiä lihasten kasvattamisen ja rasvan hävittämisen kanssa, kun yhtä hyvin voidaan tuupata implantit nykyisten lihasten alle ja imuroida läskit pussiin. Ja lopputuloshan on ihan älyttömän luonnollisen näköinen siinä vaiheessa kun implanttien väli rupsahtaa mutta ympärillä on tiukkaa tavaraa...
BettyB.

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

syttiK kirjoitti: Narttu ihan puhku!
Kaks Nartun kaiffaa tuli mua tänään lenkillä vastaan. :h:

Suunnittelen rapujuhlia. Maanantaina koeravustus ja jos rapuja riittää, aaah, fiesta!
NegaDuck

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^^ Toimii siihen asti kunnes joku hihkaisee että "siinäpä on rotevan näköinen jamppa! Autatkos minua kantamaan nämä raskaat esineet portaita tonne yläkertaan, jookosta?"
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Olipa hyvä päivä... töissä en tehnyt mitään hyödyllistä, juttelin mukavia ja join kahvia. Päätin tehdä lihapullia joten kävin kaupassa hakemassa kilon jauhelihaa ja kermaviiliä. Tuli ihan ok pullia, vaikka mummu tekee kyllä parempia. Loppuillan istuin kaveripariskunnan sohvalla, paranneltiin maailmaa kahvia juodessa. Ja putkahti sinne eräs toinenkin kaveri jota en ole nähnyt pitkään aikaan. Kotiin tultaessa oli jo hieman viileää, melkein tekisi mieli mennä kävelylle. Olisipa nyt loma niin lähtisin uimaan... parempi mennä nukkumaan niin jaksaa huomennakin olla töissä tekemättä mitään. :]
Älä löi! En ole hurrit!
Vastaa Viestiin