Kopea keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Se just, kohta tutimaan.
Paras päivä ikinä.
SikaMika

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ei mitään uutta.

Selvä päivä, lusin krapulan parvekkeella ja kävin nakkaamassa eilen lainaamani levyt kaverille ja kotiin nukkumaan. Eikun hetkinen...



...tapasin kaverin Alppilan baarissa, nakkasin levyt kouraan ja olin poistumassa kun päätinkin että kai sitä yhden voi ottaa. Ensimmäisen kulauksen jälkeen kävi ilmi, että olivat aikeissa mennä Rocksiin katsomaan jotain tuttunsa bändiä. No kai sinnekin voisi lähteä nopeasti käväisemään, vaikka päällä onkin paskaiset shortsit ja kauhtunut bändipaita...



...bändit soitti ja kaverit lähtivät valmistautumaan tulevaan työpäivään. Mä jäin vielä kokeilemaan paikalle myöhään saapuneen seurueen tarjontaa. Fiilis oli vähintäänkin väsynyt ja tympääntynyt, mutta päätin kokeilla vaikka väkisin jottei ilta menisi täysin munille. Seurueeseen kuului kaksi lihavusta ja kaksi hottista, toinen blondi hottis ympärikännissä ja toinen brunette silminnähden tylsistynyt. Nimesin blondin humalatilansa takia ykköstargetikseni, mutta koska alkoi flirttailemaan toisen bändin rumpalin kanssa, jouduin tyytymään vielä paremman näköiseen brunetteen. Aravasin kuinka siinä kävisi, mutta kävin silti kokeilemassa, dialogi oli hyvin simppeli:

Mä: Moro, kelpaako seura? *hymy*
Hän: Saanko olla ihan rehellinen?
Mä: Saat.
Hän: Mua väsyttää, mä en haluan vain päästä täältä kotiin enkä jaksa jutella yhtään.
Mä: Jos rehellisiä ollaan, niin en mäkään. Hyvää yötä. *hymy perseeseen*

Lähdin vetämään, koska baari oli muuten lähes tyhjä. Arvoin hetken pihalla nappaisinko fillarin alle ja painelisin himaan vai menisinkö käymään nopeasti Molly's:ssa. Tiedätte jo kuinka kävi.

Molly's:ssa menin suoraan tupakalle ja aloin jututtamaan jotain oikein kivan näköistä blondia. Tupakan verran paskajorinaa ja hyvät illanjatkot. Loppuilta meni siideriä litkiessä ja hyvää housebändiä kuunnellessa. Bongasin tanssilattialta erään n. 20v. tytön, joka oli aavistuksen verran ylimääräistä lastia omaava mutta helvetin muodokas ja nätti. Sellainen naapurintyttömäinen ilmestys, ei mikään syöjätär jotka ei mua niin hotsita vaan kiltin oloinen söpistys. En mennyt sähläämään mitään bändimekkalan aikana, koska ei kuulisi mitään, vaan odottelin kunnes bändi lopetti ja näin hänen saapuvan näköpiiriin. Yritin aloittaa jutustelun mutta hän vain loikki karkuun selittäen että pitää mennä nukkumaan. Moikattiin kun tavattiin ja hän olio mennyt. Pilkkuun aikaa kymmenen minuuttia, paikka muuten täysin kuollut joten sidukka naamaan ja fillarilla poliiseja varoen umpijurrissa kotiin. Hauskaa oli...

Unikaveri1 laittoin tänään viestiä. Lupasin itselleni etten ota häneen enää yhteyttä ja jos hän ottaisi, sopisin leffatapaamisen mun luokseni. Koetetaan saada järjestymään sellainen mun luokseni ennen kuin lähden viikonlopuksi Turkuun. Mukavampi nukkua omassa kodissa... :wink:
Täytyy ottaa selville huomenna kyseisen miitin ajankohta, niin voin kokeilla sählätä vielä toiselle päivälle tapaamisen toisen lauantai-puhelinnumeron kanssa. Eihän tämä ole enää edes hauskaa, en olisi uskonut että tämänkin homman saa maistumaan pakkopullalta näinkin nopeasti!

Paras kaveri ei vastaa puheluihin eikä viesteihin. Ollaan järkkäämässä luokkakokousta lukioaikaisten tyyppien kanssa ekaa kertaa koskaan, ja kyselin hänen halukkuuttaan lähteä mukaan. Kiukuttelee, kun kävin harrastamassa seksiä erään hänen vanhan hoitonsa kanssa Tammerfesteillä, otti vanhan pukin luonnon päälle kun yritti vielä pokata samaa naista ja lyötiin kättä päälle että parempi mies vieköön. Samaa kyysoppaa syötetty mulle aiemmin samaiselta taholta samoilla ehdoilla, joten jos alkaa vittuilemaan niin on kyllä kaikkien tekopyhien tuplastandardoijien kuningas. Toivottavasti tokenee siitä, tyyppi on aivan liian hyvä ystävä menetettäväksi. Ollaan. mm. sovittu että ollaan toistemme bestmanit jos jompi kumpi joskus erehtyy menemään naimisiin ja siinä vaiheessa kun toinen meistä täältä lähtee, pitää toinen lähteneen muistolle tilaisuuden, johon kutsuu vain parhaat yhteiset ystävät ja muistellaan niitä helvetin hienoja hetkiä joita vainajan seurassa oli kunnia aikanaan viettää. Eiköhän se siitä tokene, on kuitenkin vanhemmiten viisastunut...

Nukkumaan saatana. Kokeillaan liikunnalisen beach-viikon aloittamista huomenna/tänään. Oli näköjään satanut vettä Molly's:ssa ollessani, huominen paskakeli voisi hyvin rauhoittaa ylikuumentunutta lomamieltä...
NegaDuck

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ja huomenta. Alkoi eilen väsyttää jo aika aikaisin, ja heräsinkin sitten aikaisin. Väsyneenä, muttei kuitenkaan enää nukuta. :swirl: Tänään taitaa vihdoin olla päivä jolloin ei ole mitään ihmeellisempää vipinää.
Bliss

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kello herätteli 5.30. Silmät ei aukea sitten millään, ja pitäis vielä lähteä liikenteeseen. Menisin bussilla jos pääsis mutta kun ei.
ninnithequeen

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Väsy. Töihin. Blaah.
daddykillkill

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Aikaisemmin olen tavannut rauhoitella baanalle mielivää levotonta mieltäni lukemalla Bukowskia. Nykyään SM:n kenttäraportit ajavat melkein saman asian :)

Eilinen meni kummallisen vitutuksen merkeissä. Yhdistelmä huutava lapsi + pitkän loman jälkeen töissä samat paskahommat edessä + kaveripiirin rebreather-hankinnat, joihin ei ehkä itse voi osallistua + ei pääse mihinkään pisemmälle reissuun pienen kanssa, vaan pitää jumittaa kotona == "kaikki on perseestä" -fiilis.

Ainoa valopilkku on eilen iPodiin säädetty hauska mash-up -kokoelma. Osa on aika heikkoja, mutta joukkoon mahtuu myös helmiä tyyliin "U Cant Touch This Short Dick Man"
Viimeksi muokannut daddykillkill, 30.07.2008 8:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Newton »

Helvetin hieno aamu, aamiaisen jälkeen suoraan puntille ja nyt endorfiinit jyllää kuin manala impeä. Ei tästä tuu paskaa päivää ku tekemällä.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Blaah. Tää viikko on jatkunut jo ikuisuuden. Perjantaina pakataan kissaeläimet autoon ja hurautetaan landelle viikonlopuksi. Unta, saunomista ja uintia luvassa... kaljoittelu ei kiinnosta lainkaan.

Mun pyöränavain katosi muuttohässäkässä, enkä oo vieläkään löytänyt sitä. Fillari on edelleen entisen asuintalon kellarissa lukittuna tolppaan kiinni :cry: Hajoan kohta, jos en pääse pyöräilemään.
Pyry-Matias

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Newton kirjoitti:Helvetin hieno aamu, aamiaisen jälkeen suoraan puntille...
Helvetin normi aamu. Rähmät kalvoilla zombiena aamupalaverissa. Olen aina kaihtanut aamuliikuntaa, ei oikeasti pysty. Illalla olis oma futispeli, saas nähdä uskallanko flunssa jäljiltä lootaan. TamU:llakin olis tossa naapurissa oma pelinsä.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Newton »

Pyry-Matias kirjoitti:Olen aina kaihtanut aamuliikuntaa, ei oikeasti pysty.
Mullakin on useampi vuosi siitä että olen pystynyt tekemään aamutreenin. Oli aika mehukas fiilis onnistua ja saada homma läpi hyvällä fiiliksellä. Yleensä aamusin ei riitä löpö ja ajatuskin reenistä vaan vituttaa.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
BettyB.

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mulla on suunnitelmissa ottaa HIIT aamuohjelmaan tossa loman aikana. Jos nyt krapuloiltani jaksan.

Mutta asiaan. Sen verran autopilotilla taas tänä aamuna, että tossa kehä kolmosen kohdilla aloin miettimään ajoinko aamulla töihin Nikkilän vai Jäken kautta. Sitten muistin ne toisiaan niin ihkusti nuolleet lehmät ja päädyin maalaisreittiin. Tämän jälkeen muistin sen Nikkilässä kävelleen kuumottavan blondin, josta mun oikeesti piti kirjoittaa tonne läskiketjuun.

Ihana aamu :h: Ja taas mua pussailuttaa, pakko olla niiden lehmien syytä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Saikkua tää vko ja ehkä pitempäänkin jos ei tokene. Levätä pitäis ja makuuasennossa vielä, mutku mutku, siivota pitäis ja postissa ja apteekissa ja kirjastossa käydä ja huomenna Oulusta saapuvalle kummitytölle 4v-synttärilahja käydä ostamassa ja ja... :roll:
Pyry-Matias

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Newton kirjoitti:Yleensä aamusin ei riitä löpö ja ajatuskin reenistä vaan vituttaa.
Hienoa, olet selvästikin poistunut omasta mukavuusalueestasi. Tuota odotellessa...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huusin ja räyhäsin tunnin työtilassa kun järjestelmä kettuilee. Sitten huomasin tehneeni neljä pilkkuvirhettä putkeen.

*on hiljaista poikaa*
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
elco

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Vittua, että 100m päässä naapurissa on IMAX. Bätmän katsotaan perjantaina 30 metriä korkealta kankaalta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Irmuskille lämpimät onnittelut! Hogasin kyllä tilasi jo joku aika sitten, mutta unohdin onnitella! Miksi sun täytyy olla varotilassa? Kaikki kuitenkin ok?

Jaksamista ja onnea matkaan pienelle! Milloin sen ois määrä ilmestyä?=)
Prepare for the worstest.
daddykillkill

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

elco kirjoitti:Vittua, että 100m päässä naapurissa on IMAX. Bätmän katsotaan perjantaina 30 metriä korkealta kankaalta.
Mä käsitin, että koko filmiä EI olisi filmattu IMAX-kalustolla, ainoastaan muutama lyhyt pätkä.

"THE DARK KNIGHT: THE IMAX EXPERIENCE, from Warner Bros. Pictures, will feature six sequences filmed with IMAX® cameras.
"
http://www.imax.com/ImaxWeb/filmDetail. ... de__.__448
elco

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

daddykillkill kirjoitti: Mä käsitin, että koko filmiä EI olisi filmattu IMAX-kalustolla, ainoastaan muutama lyhyt pätkä.

"THE DARK KNIGHT: THE IMAX EXPERIENCE, from Warner Bros. Pictures, will feature six sequences filmed with IMAX® cameras.
"
http://www.imax.com/ImaxWeb/filmDetail. ... de__.__448
Katopas perkele! Teatterin webisivut sanovat samaa:
http://www.imax.com.au/films/film.asp?id=61

Letterboxaavat loput.
daddykillkill

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Eipä sillä, makealta se vähäkin varmaan näyttää.

Imaxin yleistymisessä taitaa olla tuo filmiruudun koko yksi yleistymista rajoittava tekivä. Muistelen lukeneeni, että yhteen kelaan ei mahdu kuin jokunen minsa - olisko vaikka 10 min - filmiä ja sekin painaa lähemmäs sata kiloa tjmsp. Aikamoista temppuilua vaatisi kolmituntisen teatteri-leffan näyttäminen moisella kalustolla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Äh, piti lähteä äidin luokse rapuja maistelemaan iltapäivällä, kun snadein meistä ottaa iltapäivätirsoja (helpoin aika lähteä vaunuilla), mutta äijä päättikin vetästä aamupäiväunista, jotka yleensä kestää 30min-1h, ne iltapäiväunet.. On nyt 2,5h nukkunut :shock: Pakko on käydä kokoajan tarkistamassa että hengittääkö.. mikäköhän sillä on. Olisko tää viileämpi ilma tehnyt hyvää, kun on muuten kauhea kuumakalle (äitiinsä tullu).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

nowaysis kirjoitti:Irmuskille lämpimät onnittelut! Hogasin kyllä tilasi jo joku aika sitten, mutta unohdin onnitella! Miksi sun täytyy olla varotilassa? Kaikki kuitenkin ok?

Jaksamista ja onnea matkaan pienelle! Milloin sen ois määrä ilmestyä?=)
Kiiiiitooos ♥ Lepotilasuositus ei liity olioon ollenkaan vaan lähinnä tuolla peräosastossa mättää :x juunou.. Mähän oon tämmönen suolisto- ja mahavammanen ollu aina niin tokihan ne vaivat ny triplaantuu vähintään sitte tässä tilassa.

Ilmestyy ku ilmestyy.. ehkä joskus loppuvuonna sitte :wink:


Imuroin, pyykkäsin, apteekissa ja postissa kävin mutta lahjaa en ostanu vielä enkä kirjastossa käyny, äitiltä saan kirjoja lainaan kun meen värjäämään tänään systerin tukan. Missähän välissä mä lepään siis..?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

SikaMika kirjoitti:Aravasin kuinka siinä kävisi, mutta kävin silti kokeilemassa, dialogi oli hyvin simppeli:

Mä: Moro, kelpaako seura? *hymy*
Hän: Saanko olla ihan rehellinen?
Mä: Saat.
Ensimmäinen virhe.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
ninnithequeen

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jestas! Onnea Irmeliini! :h:

Kukas sit seuraavaks? En minä ainakaan. *repii hiuksia päästä uhmiksen kanssa*
SikaMika

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

daddykillkill kirjoitti:Aikaisemmin olen tavannut rauhoitella baanalle mielivää levotonta mieltäni lukemalla Bukowskia. Nykyään SM:n kenttäraportit ajavat melkein saman asian :)
:)

Jollei Teppo M. olisi jo perustanut sata naista -blogiaan, niin mä varmaan tekisin sen. Tyhmäähän näitä on ilmaiseksi tänne rustailla jos joku hölmö maksaa moisista rahaakin. Innostuisikohan heebon kustantaja jonkinlaisesta titaanien taistelu -tyyppisestä jatko-osasta, jossa me molemmat juoksisimme kilpaa yössä pyrkien kaatamaan mahdollisen/mahdottoman monta hamehenkilöä tietyssä ajassa?! Mä saisin tietenkin jonkinlaisen händikäpin alfaromeottomuudestani sekä valtaosan kirjoituspalkkioistani etukäteen. Jään odottelemaan yhteydenottoansa... :wink:

Tänään vietän kyllä ihan rauhallisen koti-illan. Jos nyt sattuisin saamaan tänne jonkun rauhanhäiritsijän illanviettoon niin ei sekään väärin olisi, mutta ei paljon häiritsisi vaikken saisikaan. Olisiko nyt aamiaisen paikka?
BettyB.

Re: Kopea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Puolivuotiskeskustelu takana ja sain jälleen huippuarviot. Ei uskois tällä Kitinöinnin määrällä :]
Vastaa Viestiin