LalalaLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Yösiivosin! Nyt on puhdasta :)

Päivällä aion mennä kattomaan Koptereita ja Harrikoita. Onneks meiän perheeseen ei mahdu tällä kesää enää lisäystä, niin mulle ainakin fiilistelyistä huolimatta luvattiin.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
BettyB.

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mua ehkä loukattiin tänään jokseenkin verisesti, en oikeestaan edes tiedä pitäskö itkeä vai nauraa. Tai siis eilen, nythän on jo lauantai. Ehkä syytä mennä nukkumaan.

Lupasin kyllä olla kirjottamatta tänne enää. Sori, en pystyny vastustamaan. Noraa mut?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

BettyB. kirjoitti:Mua ehkä loukattiin tänään jokseenkin verisesti, en oikeestaan edes tiedä pitäskö itkeä vai nauraa.
Jokseenki tuttua :evil: Raivoterapiaa!

Ehkä tylsintä evö, miks mun pitää olla kaikki vkoloput yksin? Yötyöt on saatanasta!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Zeb

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Rekkaudunpa vaihteeksi ulos ja palaan varmaan piakkoin jollain muulla nikillä. Ei nimittäin oikein inspiroi että ex voi seurata edesottamuksiani suoraan stagelta.
daddykillkill

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Meni eilen sukellusreissulla oletettua myöhempään. Ajattelin kurvata kotimatkalla kukkakaupan kautta. Oli jo myöhä ja kaasujalka raskas. Hämeenpuiston alapäässä siviili-Töjötä ja kyttä käsi pystyssä.

325 e ja kilvet veks (oli unohtanut katsastaa). Jäi kukat ostamatta.

Seuraavan kerran tilaan rehut Inter-Floorasta. Tulee vitun paljon halvemmaksi :twisted:

Poliisikoulussa on ilmeisesti katsottu elokuvia. Toinen kerta peräkkäin, kun joudun hyvä poliisi-paha poliisi -kaksikon sakotettavaksi. Vanhempi konstu oli leppoisan setämäinen, vähän pahoitteli kun pitää näin paljon sakottaa. Nuorempi oli taas vähän enempi "etkö sinä vittu tiedä, ettei ylinopeutta saa ajaa" -tyylinen tiukka-spfinkteri.
Pyry-Matias

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Normi päivä toimistolla: töitä, sali ja TamU:n peli.
NegaDuck

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huonemta. Hui kuinka myöhään tuli nukuttua, melkein yhdeksään asti. Mutta tulipahan sitä valvottuakin. Tänään lisää vastaavanlaista luvassa. Sekä pyykinpesua (ninni jee).
Bliss

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kuinka voi ihmistä väsyttää ja uuvuttaa näin paljon?! :?
NegaDuck

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Voimia. :paijaa: En oo seurannut tilannetta kauheen tarkkaan mutta oot kyllä kuulostanut aika väsyneeltä viime aikoina.
BettyB.

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hmmm... Tarkeneekohan tuolla nyt ihan kesävermeissä tänään?
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Ei jessus, mähän oon jo hereillä! Tottakai siellä tarkenee, siellähän paistaa aurinko. Ja kun meinasin lässyttää et sähän oot ite aurinko, niin taas iski ihqupihqu Samulin päähän, tydydy-tytty-dy!
BettyB.

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lämmität sitte jos palellun pikkupikkuhamosessani ;)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Kuinka voi ihmistä väsyttää ja uuvuttaa näin paljon?! :?
Samoin *haukotus* Snadein on ollut hirmu levoton koko yön.. kyl tää tästä! Mä iloitsen noista pilvistä, viileästä säästä ja tuulettomuudesta. Veikkaan että vaunuttelu ton kuumakallen kanssa onnistuu tänään vähän paremmin. Tai sit ei. Elän epätietämyksessä.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Home sweet home :h:

Pikkubroidi sitten teki temput yöllä tullessaan mutsille ja faijalle. Heräsin vessaan ja tupakille klo 4:20, ja siellä se pyöri ympyrää keittiössä lautanen kädessä että "mishä she borshhikeitto on?". Totesin että jääkaapissa ja menin takaisin nukkumaan. Noh, jätkä oli sammunut keittiönpöydän ääreen naama ja hihat siinä punaisessa keitossa :lol:
Äitimme oli kantanut herran sitten kuuden aikaan yläkertaan omaan huoneeseen nukkumaan. Way to go tuore isä!!!!111
Ja tästä se saa kuulla loppuikänsä kyllä.
aimohaiku

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Viikonloppu :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Home sweet home :h:

Pikkubroidi sitten teki temput yöllä tullessaan mutsille ja faijalle. Heräsin vessaan ja tupakille klo 4:20, ja siellä se pyöri ympyrää keittiössä lautanen kädessä että "mishä she borshhikeitto on?". Totesin että jääkaapissa ja menin takaisin nukkumaan. Noh, jätkä oli sammunut keittiönpöydän ääreen naama ja hihat siinä punaisessa keitossa :lol:
Äitimme oli kantanut herran sitten kuuden aikaan yläkertaan omaan huoneeseen nukkumaan. Way to go tuore isä!!!!111
Ja tästä se saa kuulla loppuikänsä kyllä.
Sä voit antaa vinkkejä miten punajuuren saa pesussa pois :D

(JA HYI VITTU KUKA SYÖ BORSKEITTOA?!)
The great club outshines the individual, always and forever.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hei apua. Te, jotka ootte irc-galleriassa, toimiiko teillä kommentointi? Mä en oo koht viikkoon voinu kommentoida mitään kenellekään, lyö erroria heti entterin jälkeen, why? Enkä ole kyllä saanu itekään kommentin kommenttia.
ninnithequeen

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hei apua. Te, jotka ootte irc-galleriassa, toimiiko teillä kommentointi? Mä en oo koht viikkoon voinu kommentoida mitään kenellekään, lyö erroria heti entterin jälkeen, why? Enkä ole kyllä saanu itekään kommentin kommenttia.
Paappa laittaen keksit päälle selaimeen tai vaihda selainta.
Sä puhut nyt ihmiselle, joka ei ymmärrä tietokoneista mitään.

Vaihda selainta? Ööö...mulla on vaan tää IE. Vai mitä sä tarkotat? :D
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

daddykillkill kirjoitti:Jäi kukat ostamatta.
IhQ! Ajatus oli kuitenki tärkein :wink:

Mun silmät on väsyneet ja kaali kans, saisivat tulla jo ne lasisilmät! Olin villi ja otin kahet yhteensyssyyn. Viel ku sit kans oppis pitämään niit. Plop plop!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
ninnithequeen

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
Sä voit antaa vinkkejä miten punajuuren saa pesussa pois :D

(JA HYI VITTU KUKA SYÖ BORSKEITTOA?!)
Oisit nähny sen keittiön pöydän. Mutsi nauro ettei pese mitään pois ennenku faija ja broidi näkee mikä sotku. Mainitsin kyllä ettei punajuuri sitte lähde äitikulta välttämäti irti...Äiti tekee ihan hirveetä ruokaa yleensä, mutta tuon keiton se osaa tehdä. NAM!

Varsin harmillista etten jäänyt katsomaan miltä broidin naama näytti herättyään :D

Ja se keitto on IHANAA! Tyttären kans syödään hulluna sitä, äiti anto mukaankin, mut ukko ei suostu koskee. Ainoastaan maksalaatikko kuulemma on pahempaa. Ihme äijä.
NegaDuck

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Jaaha, taas meni kaupassa semmoinen "dude, she was totally hitting on me and I was too dumb to play along" -tilanne. :doh: Mutta ihan kivaa että hän ylipäätään flörttaili. :)
aimohaiku

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Teinpä hyvää makaronilaatikkoa. :]

Mutta Presidentin Tumma maistuu hiukan valjulta, kun on muutaman viikon nauttinut Mokkamestareiden kahvista.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

- Uimastadionilla käyty kauhomassa, 2000m.
- Minulle tärkeitä ihmisiä käyty tapaamassa.
- Nyt syön lounasta: maustamaton broilerinkoipi (ei sisällä aromivahvennetta E621), täysjyväriisiä, itusalaattia, porkkanaa, paprikaa, retiisejä.
- Lounaan jälkeen jaksamisen mukaan siivousta.
- Illalla mahdollisesti pitkästä aikaa ulos viihteelle, senhetkisen viitsimistason mukaan.

Kysyttävää? Ei? Hyvä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: LalalaLauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Pyykit pesty (no ei ihan kaikki vielä), sekä ruoka- ja härpätinkaupassa käyty.

Kappas perhanaa, sähkömies teki laskutusvirheen ja veloitti liikaa (12 kappaletta kaapelilistoja, vaikka oikeasti kyseessä oli 12 metriä, eli 6 kpl 2-metrisiä listoja). Hinnan pitäisi pudota €35.

Meitsillä on luvassa vielä Assemblyillä hillumista, sitten hetki stand-up -komiikkaa, ja sen perään vielä hieman lisää Assembyillä hillumista.

Nyt pitänee suorittaa syönti. Munakasta, pitkästä aikaa. Vähän niiq hätäratkaisu koska varastossa ei ollutkaan mitään parahultaisesti lounakseksi varattua.
Vastaa Viestiin