Nussuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kun minä kerrankin pitkästä aikaa olisin mennyt Flirttipuistoon, ei siellä ole ketään. Tylsimykset!

Kyllä, olen hieman kuohuviinihuppelissa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
aimohaiku

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Lapsiperheiden arkea ihmettelee hän. :h:
Bliss

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Edelleen veto poissa. Ja pitäis lähteä synttäreille. Onneks synttärisankarin äiti on aika guru tekemään kakkuja...
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Newton »

Bliss kirjoitti:Edelleen veto poissa. Ja pitäis lähteä synttäreille. Onneks synttärisankarin äiti on aika guru tekemään kakkuja...
Sama juttu, paitsi että synttärien sijaan on rippijuhlat. Aioin nukkua koko viikonlopun, mutta nyt en tiedä kehtaanko.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
BettyB.

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä sammuin eilen jo kymmeneltä, harvinaista tälle yökukkujalle. Nyt on jotenkin veltto meininki, mut pitäs lähteä futisturnaukseen ja kampaajalle. Ei kai se auta kun pukea ja liikahtaa.

*haukotus*

Ainiin! Ja se perjantaina kokemani kaamea loukkaus osottautuikin oikeastaan järisyttäväksi kehuksi, enpä olis ikinä uskonut :D
Pyry-Matias

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Piti jo eilen huikata, että aamu-usvan keskeltä, työmatkani puolivälistä, kohosi horisonttiin häviävä jono I dolls-karsijoita. Niin olivat nuoria ja elämä edessä. Kävi mielessä, josko Gat vaani lähipusikossa, mutta en häntä siellä nähnyt.

Tänään tehdään tulosta valtiolle...
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Hmm... vasemmassa hartiassa on joku pieni naarmu. Se vois olla tietty jostain eilisestä vispilästä, mutta koska en muista nähneeni tota vielä illalla, mulla on täytyny olla unessa taas joku raapimassa mua. Miks näitä unia ei vois muistaa aamulla :?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

pikkuego kirjoitti:Hmm... vasemmassa hartiassa on joku pieni naarmu. Se vois olla tietty jostain eilisestä vispilästä, mutta koska en muista nähneeni tota vielä illalla, mulla on täytyny olla unessa taas joku raapimassa mua. Miks näitä unia ei vois muistaa aamulla :?
Sen siitä saa kun on niin rankat seksileikit, ettei edes muista aamulla tapahtunutta. Betty, syyllisyys paistaa kasvoiltasi!

Kaivohuoneen rokkibaari oli yllättävän hyvä mesta, varsinkin kun baarihenkilökunta olikin yllättäen tuttua :P Nyt mulla on jalat muussina, mutta muuten hyvä olo. Batteryn ja yhden siiderin voimin bailattiin tyttöjen kanssa armottomasti. Baarista lähdin jo yhden jälkeen että "pääsen ajoissa kotiin". Paskat, takseja ei mailla halmeilla, ulkona kaatosade. 2 tuntia seisoin kaatosateessa, ennenkuin sain itselleni auton. ÄRH! 3.45 olin vasta kotona, ihan litimärkänä ja vittuuntuneena. Tää hormoonihirviö meinas oikeasti ruveta itkemään siellä tolpalla kun ei kotio miesten luo päässyt :lol: :oops:

Nyt äijät on miehen veljen luona kahvittelemassa, lähtivät jo kympin jälkeen vaunujen kera ulos. Tulis jo takas, ikävä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Jahas, lounaalle Subiin.
ninnithequeen

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:Jahas, lounaalle Subiin.
Hilijaa! Nyt rupes tekee mieli kunnon patonkia täynnä tavaraa.
Ai mitenniin kaksmielistä?
Pyry-Matias

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

ninnithequeen kirjoitti: Hilijaa! Nyt rupes tekee mieli kunnon patonkia täynnä tavaraa.
Ai mitenniin kaksmielistä?
Kastikkeena oli muuten kevytmajoneesi.
ninnithequeen

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Hilijaa! Nyt rupes tekee mieli kunnon patonkia täynnä tavaraa.
Ai mitenniin kaksmielistä?
Kastikkeena oli muuten kevytmajoneesi.
NUUH!!!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

BettyB. kirjoitti: kampaajalle
Mun pitäs kans, mutta en oo tänää yhtää vastapalvelustuulella!

Plop plop!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Hilijaa! Nyt rupes tekee mieli kunnon patonkia täynnä tavaraa.
Ai mitenniin kaksmielistä?
Kastikkeena oli muuten kevytmajoneesi.
NUUH!!!
Mä suunnittelen täs just ison makkarakeittosatsin tekemistä :h: Makkaran pitäisi kotiutua minä hetkenä hyvänsä.. eiku miehen.. eiku.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lopettakaa jo! Nälkäisenä ei saa mennä kauppaan. Ja formulatki alkaa kohta, KIIRE!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Olin lievästi pettynyt Kotipizzan Berlusconiin, joten ajattelin tänään tehdä uunileipiä sienistä-porotäytteellä. Eilen paistetut sipulini olivat menestys - 2,5-vuotias tuomari työnsi karkkipurkin pois ja pyysi lisää sipulia.
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Formulaa ja pannu kahvia. Elämä voittaa taas.
1108

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jaahas, hyvä ystäväni pääsi sitten Idolssissa eteenpäin. Nikula oli kuulemma oikein innostunut kehumaan. Toisaalta plikka laulaa niin hyvin että ei ihme.

Mutta nyt lähden hakeen järvestä kalaa virvelillä. Palataan!
NegaDuck

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

En kekkaa järkevämpää paikkaa todeta tätä, niin todetaan vaikka sitten tänne: perhana, sellaiset jatkoroikat joissa töpselit ovat vaakasuunnassa ja sopivan etäällä toisistaan, jotta muuntajamokkulat mahtuvat niihin siististi vierekkäin, tuntuvat olevan aika kiven alla nykyään. Ei löytynyt Sokoksesta eikä Sittarista, siellä oli vain roikkia jossa töpselit olivat vieri vieressä 45 asteen kulmassa (huonoin mahdollinen muuntajien kannalta).

Yleiselektroniikasta niitä saa, mutta sepä ei ole just nyt auki. Sinne täytynee kuiteskii mennä... hhhh.
ninnithequeen

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei tosta Räikkösestä oo vittu mihinkään. Hohhoijaa.

Antti^^ tuo mullekki kalaa. Ihme himo kalakeittoon! Ja suolakurkkuihin! (joista en ees tykkää) Olenkohan mää raskaana?
SikaMika

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Turuus oli hauskaa. Sex & alcohol & rock'n'rollia, eilen käytiin lisäksi pelaamassa mölkkyä paikallisessa urheilupuistossa.

Kesä taisi sitten olla siinä. Jos huomiseksi ei ole töitä, lähden kyllä vielä tänään hieman irrottelemaan jotta saan pidettyä lomaviikon täysin työviikkoon nähden käänteisenä (5 päivää baarissa, 2 huilaten). Pienenä ongelmana on lähes tyystin kadonnut ääneni, lentsuinen kurkku ei ole erityisesti tykännyt älämölötyksestäni.
BettyB.

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

syttiK kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: kampaajalle
Mun pitäs kans, mutta en oo tänää yhtää vastapalvelustuulella!
Siirtyikin huomiselle kun oli muutakin puuhaa :] Huomenna hilpasen suoraan duunista rapuhommiin ja tiistaina taidan pitää rokulia.

Sadonkorjuu suoritettu ja massu pullollaan herneitä, marjoja ja porkkanoita. Kyllä maalla on mukavaa! Nyt jos vielä jaksais pyöräyttää koneelliset pyykkiä, levittää sipulit kuivamaan ja virittää uuden aurinkovarjon terassille. Ehkä, ehkä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:Perkele, yritän kääntää, mutta ei vaan tuu ideoita. Vittu että vituttaa!
Aina ei kääntäminen onnistu.

http://adweek.blogs.com/adfreak/2008/07 ... -grab.html
Tasan ei mene muumit kanootissa.
BettyB.

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Heiii, kuka on lähettänyt mulle yksityisviestin klo 14:33? Sähköposti väittää että sellanen on lähetetty, mutta ei sitä tuolta vonkauksista löydy. Tunnustakaa!
Vastaa Viestiin