Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Olen selkä, vaikka luulittekin jonkun jo pahan tappaneen. Se joku olisi voinut olla solmussa oleva suoli, mutta onneksi kirurgeilla on terävät puukot. Elokuu saikkua, täytyy vissiin laittaa kaistat kuntoon ja katella elokuvia..
BettyB.

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vihtahousu kirjoitti:Olen selkä, vaikka luulittekin jonkun jo pahan tappaneen.
Ja mä kun sua juuri tossa viikonloppuna ikävöinkin, notta minne oot kadonnu. Pikaista paranemista! :h:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päätös

Haen roskaruokaa ja katson jonkun leffan. Sitten menen suihkuun parvekekalustoni kanss.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Olen selkä, vaikka luulittekin jonkun jo pahan tappaneen.
Ja mä kun sua juuri tossa viikonloppuna ikävöinkin, notta minne oot kadonnu. Pikaista paranemista! :h:
IhQdaa :D :h:
Taidan olla muutenkin sekaisin kun ei ees pahemmin vituta vaikka kaikki suunnitelmat menikin taas uusiksi... Mut nyt syön pizzaa kohta, oon himoinnut sitä jo 10 päivää, tekee muuten kummia kun ei syö tai juo 3 päivään mitään... ja sitten siihen päälle vielä 5 päivää laattaa kaiken ulos mitä on yläkautta masuunsa laittanut. Nyt se pizza, Bon Appetit!
BettyB.

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mäpä lähden nyt rapuhommiin, tilulii! :]
daddykillkill

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Pyry-Matias kirjoitti:Idolls-jonosta poimittua:
Toivottavasti veit putkaan. Syy: julkisivun rumentaminen tms..
1108

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt jauhelihakastiketta, perunamuusia ja mäkkylän suolakurkkua.
milli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

ugh, mansikkaöverit..

Mä en oikein tajua millä matematiikalla mä sain laskettua viiden kilon mansikoita mahtuvan seitsemään 0.3L:n pakasterasiaan. Ne mansikat oli niin edullisia, että oli sit oli pakko ostaa kokoinainen laatikko.

*alkaa vihertää*
Vihtahousu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vihtahousu kirjoitti: tekee muuten kummia kun ei syö tai juo 3 päivään mitään... ja sitten siihen päälle vielä 5 päivää laattaa kaiken ulos mitä on suun kautta masuunsa laittanut.
Ette muuten tiedä miten kivaa syöminen on.
Bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vihtahousu kirjoitti: Ette muuten tiedä miten kivaa syöminen on.
Voin vannoa, että tiedetään :oops:
Mistä tämä kaikki liha muuten ympärille kerääntyisi...
Vihtahousu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Ette muuten tiedä miten kivaa syöminen on.
Voin vannoa, että tiedetään :oops:
Mistä tämä kaikki liha muuten ympärille kerääntyisi...
Kehuja saat lisäämällä lisää kuvia galleriaasi ei alentamalla itseään.
Joskus luulin itekin olevani läski ennenkuin näin sairaalassa pari vuodekaveriani jotka painoivat yhteensä varmaan 300kg, eivätkä olleet bodareita. Eivätkä päässeet sängystä ite ylös.
Bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^En mä kehuja tartte vaan ehjän peilin :D
Vihtahousu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:^En mä kehuja tartte vaan ehjän peilin :D
No tuota ylekertaan asennettavaa peiliä ei voi korjata kuin täti itse, toki jonkun uroon avustuksella se helpottuu toki.
Herra Manala

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

^ Vihtis sä oot just sopiva mulle! Et yhtään liian läski! <33<33<33
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Väsynein päivä ikinä. Nukahdin pari kertaa kahvitauoilla pää pöydällä kuorsaten, olen vieläkin aivan kuollut. Onneksi olin eilen tarpeeksi tolkuissani passatakseni baaritouhut kaverien hyperaktiivisesta houkuttelusta huolimatta.

Nyt olisi kova hinku salille ja fillaroimaan, pelkästään työmatkoista olisi tarjolla päälle 100 kilometrin potti tälle viikolle. Ja paskat, mä olen niin lentsuinen että urheilut jää väliin ainakin tämän viikon ajan. Vituttaa.

Lähetin eilen illalla Elämäni Naiselle tekstiviestin, ei ole ainakaan toistaiseksi kuulunut vastinetta. Huomasin tänään, etten edes pahemmin välitä koko asiasta. Johtuneeko väsymyksestä vai mistä, en tiedä. Toisaalta hyvä, näin on helpompi unohtaa koko tapaus. Toisaalta, tämä ei välttämättä tiedä ainakaan helpotusta jo valmiiksi kiivaana pyörivään irtosuhderumbaan.

Sapuska naamaan ja saunaan, sitten voisinkin katsella unia aamuun asti.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jutsuilu nurmikolla on sikäli vittumaista että harjoitteluvaatteet (joka oli tällä kertaa tuulipuku) ovat nyt hanhenpaskatahroja täynnä. Pitäisi vähän katsoa mihin niitä ukemeita tekee. Iiik, lintuinfluenssa!

Tuulinen ja viileä sää oli siinä mielessä mukava ettei tullut hiki.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Karsea ja outo päivä, kaikki masentaa & ahdistaa, mutta soitto kulkee aivan käsittämättömän hyvin.
Vastaa Viestiin