Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Maanantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Synkkää näyttää nyt olevan, mutta ehkä uimahallissa pulikointi piristää.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Synkkää on juu ainakin täällä Soukassa. Kerään voimia herättääkseni pikkuveljen töihin, huoh. Pitkä päivä edessä.

Aarne käyksä vielä Espoonlahen uimahallissa? Voisin tulla stalkkaa :jouden:
Bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jaaha. Se siitä "lomasta" sitten...
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

^Lomahan on vasta edessä. :wink: Tämän viikon kun jaksaa vielä pyristellä töissä niin pääsee ansaitulle lepotauolle.
Älä löi! En ole hurrit!
Bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Eiku ipanan loma päiväkodista loppui ;)
Töitä täällä tehdään kun jaksellaan... suurin osa asiakkaista ainakin lomailee edelleen 8)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

^Niinjuu, sähän vissiin teetkin työt kotonasi. Kuinka kätevää, jos on sellainen ihminen joka ei ramppaa koko ajan jääkaapilla kotona ollessaan. Ei varmaan onnistuisi meikäläiseltä.

Masentava ilma, onneksi ei tarvitse olla ulkona.
Älä löi! En ole hurrit!
NegaDuck

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

ninnithequeen kirjoitti:Aarne käyksä vielä Espoonlahen uimahallissa?
Sinne oli tarkoitus mennä jep, nyt kun se on taas auki. Nyt on müslit mahassa joten täytyykin tästä ryhtyä tekemään lähtöä.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Newton »

Taitaa olla vuoden paskin duunipäivä mut toisaalta se tieto jeesaa että tän jälkeen tulee olemaan aika paljon helpompaa.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kiva ilma!

Kävin eilen systerin (uuden)miesystävän kyyditsemänä kaupassa muutaman päivän edestä, ei tartte kokoajan olla funtsimassa mitä sieltä tarttee ja kumpi käy.. varsinkin kun jos minä käyn, se tapahtuu vaunujen kera.

Snadi sammu tissille, ihana kun saa vetästä aamupalan rauhassa.

Mies nukahti vielä herätyksen jälkeen, herätin 2min ennenkuin bussi lähtee Puistolasta, eli 5 minuutissa suoriutui ulos, tiuski minkä ehti matkallaan. Äskön tuli anteeks-viesti :h: Jotkut (minäkään) ei oo aamuihmisiä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Se ois taas työviikko edessä. Huonekaveri on seuraavat kaks viikkoa lomalla. Sangen rentouttavaa!
Viikonloppu meni aikas nestepitoisella "ruokavaliolla"..Noh, kerrankos sitä. Ja jos ens viikonloppuna uusiks :wink:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen nostin parvekkeen rallit paikoiltaan, olisi varmaan kannattanut tehdä joskus aikaisemminkin kun oli melkoinen kerros juttua noiden alla. Suu täynnä moskaa.

Tyyppi pulttaa parvekkeella kouruja kiinni niin ei tässä itsekkään osaa olla toimettomana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Onpas täällä kylmää ja tylsää, koko siipi tyhjänä. Kenelle mä nyt kerron mun hauskoja juttuja?
Stinky

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

No voihan kyrsä. Työkaveri ketä tuurasin sen loman ajan, palas sorvin ääreen. Kaksi viikkoa meni mukavasti pikkukiireen keskellä jä nyt en osaa olla kun ei o "tarpeeks" hommia :shock:
Kivahan tää on vaihtees surffailla netissä ja popittaa musaa mut aika kuluu törkeen hitaasti. Äh.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Newton »

Stinky kirjoitti:No voihan kyrsä. Työkaveri ketä tuurasin sen loman ajan, palas sorvin ääreen. Kaksi viikkoa meni mukavasti pikkukiireen keskellä jä nyt en osaa olla kun ei o "tarpeeks" hommia.
Sama juttu, paitsi että "pikkukiire" oli täysin älytön kiire ja hommia on edelleen vähintäänkin kivasti.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Stinky

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Paas tuleen pari hommaa tännekkin päin.. Mä autan.
BettyB.

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:A-J parka
:lol:

Mun maha on kipee.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Newton »

Stinky kirjoitti:^Paas tuleen pari hommaa tännekkin päin.. Mä autan.
Panisin mutta en taida kyetä.

Potenssilääke time.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pitäis lähteä katselemaan mahdollisia tulevia asuinseutuja, mutta kun en jaksa. Mä en jaksa nykyään enää mitään. Milloin tää loputon väsymys menee pois?
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:Onpas täällä kylmää ja tylsää, koko siipi tyhjänä. Kenelle mä nyt kerron mun hauskoja juttuja?
Näpyttele tänne niin voi tulla lämminkin, jos ei tule niin ehkä mun sit pitää hoitaa se lämmitys ;)
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Pitäis alkaa raahaamaan tavaroita uuteen huoneeseen, mutta en vaan yksinkertaisesti viitsisi. Taidan odottaa, että meijän tietokoneihme on paikalla, ettei ite tartte konttailla pöydän alla johtoja laittelemassa, vaikka kyllähän mie ittekin osaisin. Joskus on kiva olla tyttö.

Mulla oli ihanan rentouttava viikonloppu landella... luin kaksi kirjaa ja nukuin varmaan enemmän kuin koko edeltävällä viikolla yhteensä.
BettyB.

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

pikkuego kirjoitti:Näpyttele tänne niin voi tulla lämminkin, jos ei tule niin ehkä mun sit pitää hoitaa se lämmitys ;)
No onneks tänne ilmaantu muutama heppu, ne vaan näyttäs olevan maanantaiseen tapaan pinna kireellä. Mä en ymmärrä näitä maanantain vihaajia :]

Kylmä täällä on silti, pitäs laittaa kynsikkäät niin ei takkuais tää naputtelu näin pahasti. Väänsin jo termostaattiakin lämpösemmälle... Hrrr!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Käänsin koko makkarin järjestyksen uuteen uskoon, mutta edelleen tuo yksi hyllykkö ottaa pahasti silmään. Ihme neiteilyä tämä meikäläisen touhu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Mä nyt voin tarvittaessa inhota vaikka torstaita, mut tää päivä näyttää olevan pikkusen syvältä viisaudenhampaan takia. Napit ei näytä auttavan ja mietinkin jäiskö suosiolla himaan. Ens viikolla se onneks lähtee, nauttikoon nyt vielä olostaan... :maanantai:
Vastaa Viestiin