Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Quinevere

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Lapitii kirjoitti:Siis se mikä tulee tonne selaimen osoteriville.
Äh, eikö sinne tuu vaan nettisivun osoite eikä kuvan?
Quinevere

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^^^Ok.

Kiitos.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Quinevere kirjoitti:Äh, eikö sinne tuu vaan nettisivun osoite eikä kuvan?
No jos laitat ton "Näytä kuva" niin tulee kuvan. Testaa. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
nastamuumio

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Löysin ihkun avatar-kuvan, mutten osaa pienentää sitä. Opiskellako pitäis?!?!
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kalasoppa tuoksuu ihanalle :]
Tää lähtee nyt yläkertaan naapurille viemään salaattia pihasta, kun se vielä on freesiä. Toi myrsky oli kaatanu mun ruukkuruusut, prkl :evil:
SikaMika

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Väsyttää vitusti, menen nukkumaan. Edellistä lausetta enempää en kykene kirjoittamaan enkä ajattelemaan. Paitsi tietenkin tuon edellisen lauseen. Ja tuon edellisen + tuon seuraavan. Mutten enää yhtään enempää...
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

nastamuumio kirjoitti:Löysin ihkun avatar-kuvan, mutten osaa pienentää sitä. Opiskellako pitäis?!?!
Koska tuota on kysytty usein ja tullaan varmasti kysymään vastaisuudessakin, laitoin vastauksen Päivän vinkki-keskusteluun.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
nastamuumio

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Frederik Krueger kirjoitti: Koska tuota on kysytty usein ja tullaan varmasti kysymään vastaisuudessakin, laitoin vastauksen Päivän vinkki-keskusteluun.
Oot vähänkö ihmisen paras ystävä! Ja eiks mun avatar oo upee?
BettyB.

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jeesus että oon puhki. Koko saakelin päivän veivannu rapujen kanssa, nyt niitä on vajaat parisataa keitetty ja pakastettu, loput vapautin luontofilmimäisesti takaisin järveen :] Yks peijooni yritti vielä murjoa mun pikkurillinkin, hävis onneks kädenväännössä. Nyt jos lakkais kynnet ja painuis pehkuihin, voi olla huomenna vähän pirteempi ja sais ehkä illalla pyykättyä ja pakattua möksäreissua varten.

*tööt*
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Pakko mainostaa, puolisoni tulee esiintymään uudessa, rasittavassa Grandiosa-mainoksessa! Olen usein miettinyt miten ihmiset mainoksiin joutuvat ja nyt se selvisi, sattumalta. Olin koemeikissä ja meikkaaja alkoi kysellä toisen osapuolen ulkonäköä, pituutta, hiustenväriä ja -pituutta ja lopulta kuvaa. Vähän katsoin pitkään mutta sitten kerrottiin mitä ja mihin etsitään ja annoin yhteystiedot. Mies ei varsinaisesti hyppinyt riemusta mutta onhan tuo jälleen erilainen kokemus.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vihtahousu

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Annoin hoitsulle vapaaillan, tai se otti sen :D No saapas rauhassa pelailla pokkaa&nettailla. Teki se safkaa ja kävi kaupassa, vaihtoehtona olis mutsi täällä pyörimässä, ei kiitos.

Ens maanantaina meen vissiin keikalle On the Rocksiin kuunteleen kaverin pändiä jonka olen missannut lahjakkaasti useasti ja on hän kait jo vaihtanut orkkaakin tässä välissä :D Ehkäpä huomenna tulee saikkulappu kotia niin tietää paljon on lomaa jäljellä.
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Melnais kirjoitti:Pakko mainostaa, puolisoni tulee esiintymään uudessa, rasittavassa Grandiosa-mainoksessa!
Ei shitto mitään pizzaperjantaijuttuja!! Miehesi tuhoaa uransa!!111
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Melnais kirjoitti:Pakko mainostaa, puolisoni tulee esiintymään uudessa, rasittavassa Grandiosa-mainoksessa!
Mun rakkaimpani esiintyi viime talvena McDonalds-mainoksessa, jota en ikävä kyllä onnistunut bongaamaan telkkarista kertaakaan. Ehkä pitäisi laittaa töllö päälle useammin kuin kaksi kertaa viikossa...
Herra Manala

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

swirl kirjoitti:Mun rakkaimpani esiintyi viime talvena McDonalds-mainoksessa, jota en ikävä kyllä onnistunut bongaamaan telkkarista kertaakaan. Ehkä pitäisi laittaa töllö päälle useammin kuin kaksi kertaa viikossa...
"Ai vitsi ku tulista, hoo hoo, ooh ooh!"
Vastaa Viestiin