Kiasma-keskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko järkeä?

Kyllä.
3
16%
Ei.
16
84%
 
Ääniä yhteensä: 19

Quinevere

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

ninnithequeen kirjoitti:Se on vittu ero nyt.
Loppuu usko ja ymmärrys.
Et oo tosissas kuitenkaan.
ninnithequeen

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Quinevere kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Se on vittu ero nyt.
Loppuu usko ja ymmärrys.
Et oo tosissas kuitenkaan.
No en niin. Helvetin vihanen vaan.


*painuu itkemään omaa tyynyä vasten*
Quinevere

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^ :paijaa:
Bliss

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Helvetin vihanen vaan.
Öljyä liekkeihin... Jos se juur sen takia on niin myöhään töissä?
Stinky

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Helvetin vihanen vaan.
Öljyä liekkeihin... Jos se juur sen takia on niin myöhään töissä?
Komps. Sen takia et toinen on myöhään töissä, kannattaakiin uhota erolla? Hohhoijakkaa.
Chap

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Chap »

Stinky kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Helvetin vihanen vaan.
Öljyä liekkeihin... Jos se juur sen takia on niin myöhään töissä?
Komps. Sen takia et toinen on myöhään töissä, kannattaakiin uhota erolla? Hohhoijakkaa.
Häh, siitäkö tässä nyt vaan oli kysymys?
ninnithequeen

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Helvetin vihanen vaan.
Öljyä liekkeihin... Jos se juur sen takia on niin myöhään töissä?
Komps. Sen takia et toinen on myöhään töissä, kannattaakiin uhota erolla? Hohhoijakkaa.
No ei se varmaan ole ainoo syy. Kaikkea en edes minä täällä kerro.
Mein kesälomat ja kaikki on kustu. Kettu.

No äsken tuli soitto, herra istuu mein Cibyssä tulossa kotiin. Ihan tolkuton helpotus. Kohta saa unenpäästä kiinni. Tyhmää ehkä teidän mielestä, mutta kaks yövuorolaista on tapellu töistä täällä ennenkin, pienen lapsen kanssa. Niiden piti hitto loppua. Yhtäaikaa lopetettiin hommat paskavuoroissa.
Stinky

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Kannattaa silti vähän miettiä et mikä on tärkeintä. Teillä molemmilla on duunit, ootte perusterveitä, teillä on lapsi ja yhteinen koti. Jos niin vituttaa ja ahistaa - puhukaa. Jos ette osaa, hankkikaa apua. Parisuhdeterapiaa tms.
Turhaan sä täällä itket ja valitat jos et asian suhteen mitään tee himassa ja siellä missä ongelma on.
Bliss

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Komppaan Stinkya.
Jos kaiken aikaa vituttaa ja on vihainen, kovin helposti se toinen jää pienelläkin tekosyyllä venyttämään duunipäivää. Jos himassa siis ahistaa.
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Frederik Krueger kirjoitti:Pelkkää paskaa tuollaiset parvekelasitukset, omani otin vain koska useimmat muutkin taloyhtiössä aikoivat ottaa, ja halusin sillä osaltaan lisätä asuntoni arvoa. Just joo, tosi hyvä, mussun mussun.
Ehkä muuten yksi ärsyttävimmistä asioista evar nuo lasitetut parvekkeet. Onneksi omalla parvekkeella tuuli tuivertaa. :]
Chap

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Chap »

Komppaan Ninniä. :ditchthepig:
ninnithequeen

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tärkeintä on koti ja perhe.

Ja mieshän se tekee niitä töitä juurikin elättääkseen perheensä? Kyllä mä sen tiedän. Harmittaa vaan lupaukset ja muut :( Kohta kymmenen vuotta yhdessä, on tässä ollu riitaa ennenkin. Pois en vaihda, en sitten ikäpäivänä.

Ai muut saa kiukutella tääl mut mä en enää? Pöh.
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:Ai muut saa kiukutella tääl mut mä en enää? Pöh.
Kiukkuu vaan. :) Tärkeintähän on kuitenkin skeba.
BettyB.

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jessus että oon taas kuitti. Olis pihahommia ja pitäs imuroida, pykkikone pyörittää kolmatta koneellista ja pitäs vähän kattella kamoja viikonloppua varten. Karvojakin pitäs värjäillä ja huomista duunijuttua suunnitella. Mutta kun ei enää riitä virta! Jos vaan menis nukkumaan :]
Stinky

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mun on paree pitää turpani nyt kiinni tosta yhestä asiasta...

Joo, söin sitten päivän ekan aterian tossa hetki sitten. Vähän oksu olo. Pitäs oppia taas syömään normaalisti kun tämmönen on sangen epäterveellistä.
Rytmit on vaan ihan sekasin ja kahvi+tupakka on ainuut mitkä maistuu :roll:
Herra Manala

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Frederik Krueger kirjoitti: Kerro mulle Len, mihin hyödylliseen lasitettua parveketta voi käyttää?
1. Lumi ei sada talvella sisään eikä muina aikoina esiintyvät tuuliset sateet kastele koko parveketta lattialautoineen.
2. Kukkia/vihanneksia voi asetella suoraan auringonvaloon ilman pelkoa UV-palamisesta ja tuulen repimisestä.
3. Vihanneksien kasvukausi pidentyy parhaimmillaan kuukaudella molemmista päistä.
4. Tupakoitsijoiden aiheuttamat hajuhaitat naapurustoon vähentyvät.
5. Ainakin näin meren rannalla julkisivusta ulos työntyvällä avoparvekkeella ei voi pitää mitään eikä sitä voi käyttää mihinkään tuulisella säällä ellei halua kaiken parvekkeella asuvan näyttävän blenderistä ulostulleelta.
6. Lasit tuovat suojaa (varsinkin kalvotettuina) naapureilta, kun kyseessä on julkisivusta ulostyöntyvä avoparveke.
7. Kaikkea parvekkeellaolevaa ei tarvitse pyyhkiä siitepölystä kerran viikossa alkukesän aikaan.
SikaMika

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nää aikaiset herätykset yhdistettynä flunssaan poistavat paljon turhia pohdintoja vapaa-ajan käyton suhteen. Keskellä yötä toihin, siellä nuokkumista, köhimistä ja niistelyä alkuiltaan ja sitten kotiin valvenukkumaan. Olen ollut alkuviikon niin väsynyt, etten edes saa päikkäreillä unta! Jos yrittää tehdä jotain muuta, niin silmäluomet alkavat lupsaamaan saman tien. Nyt ei onneksi pahemmin väsytä, kun pitäisi jo olla nukkumassa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Muutetaan syyskuussa kolmioon! Oli tosi valoisa ja kiva kämppä, ja nykyinen omistaja tykästyi kovasti tähän meidän kaksioon, joten päittäin vaihdetaan. Mies on menossa huomenna kiinteistöhemmojen kanssa keskustelemaan muuttopäivästä, taitaa mennä syys-lokakuun vaihteeseen.

Jee :h:

Yön Ritari oli katsomisen arvoinen.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Mulla on perseessä järkyttävän kokoinen näppy, kipeäkin on.. hankaa just istuimen reunaa polkupyörällä. Varmaan joku kasvain, tai UFO.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Frederik Krueger kirjoitti:Kerro mulle Len, mihin hyödylliseen lasitettua parveketta voi käyttää?
No omaani ainakin rakentelen mukavan lekotteluhuoneen kun kaikki muut tilat on varattu muuhun käyttöön.

Lisäksi Manalan mainitsemien lisäksi pistetään nyt muutama hyötyseikka lasituksesta, joita olen huomannut tässä kolmen päivän aikana:

- kehä I:n ja rakennustyömaiden meteli on kadonnut melkein kokonaan
- edes eilisen kovempi tuuli ei enää helisyttänyt olohuoneen ikkunaa mikä oli todella ärsyttävä ääni
- huoneiston lämpötila on laskenut huomattavasti kiitos lasien verhon joka estää aurinkoa lämmittämästä olohuonetta[/list]
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Munhan piti mennä nukkumaan!! Sen sijaan koukutuin Jossun blogiin ja sen kommentteihin. Mun idoli!

Aamulla väsyttää. Huoh.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Moi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Herra Manala

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Moi.
Vihtahousu

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Moi. Miten menee? Tää keskustelu on kivaa, onko teilläkin kivaa?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tää on kivaa. Hyvin menee. Entä teillä?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin