Kiasma-keskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko järkeä?

Kyllä.
3
16%
Ei.
16
84%
 
Ääniä yhteensä: 19

-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

-Superior- kirjoitti: Onko muuten tässä järkeä: "Rakastan lastani - siksi laitan hänen kuvansa internetiin." :?:
Oliks tää niinku mulle? Kun on niin monta kuvaa Nitskusta galleriassa? Ei niitä ole pakko kattoa jos ei kiinnosta :(

Just toisella palstalla tapeltiin pedofilijutuista, kun joku ei ymmärtänyt miksi vanhemmat antavat 2-3-vuotiaiden juosta alasti uimarannalla, siellähän voi olla puskassa joku inha setä! Kaappiinko nuo lapset pitäisi tunkea siihen asti, että täyttävät 18, ilmeisesti. Sairaita ihmisiä on, ja on aina ollut, silti on lapset saatu kasvatettua.
aimohaiku

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

You suddenly bring
A bluer sky
whenever you're around
You always bring
a bluer sky
a brighter day
Birds fly
even higher in the sky
Sun shines
It's a new day


Huomenta! Kaunista keskiviikkoa itse kullekin. :)
NegaDuck

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Aurinko paistaa, nam. Nyt voisi mennä pitkästä aikaa salille. Toivottavasti tajuan aloittaa rauhallisesti, kun taukoa on ollut.
Bliss

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Andy Warholin syntymästä on tänään kulunut 80 vuotta.


Kuva
NegaDuck

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:Andy Warholin syntymästä on tänään kulunut 80 vuotta.
Kuukausi ja kolme päivää sitten hänen aNpumisestaan oli kulunut 40 vuotta.
ninnithequeen

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mistä tää flunssa nyt taas tuli? ATSHUU!!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Huolestuttaa jo huominen, kun pittää tänään lähteä kuuntelemaan rokkia. Ja ehkä juotava muutama olutkin. Ei näin vanha jaksa keskellä viikkoa riekkua. Saati sitten kahta iltaa putkeen. Huomennakin pitää nimittäin lähtä keikalle.

Kämppäkin pitäisi saada viimeisteltyä, koska tupa tulee lauantaina täyteen ihmisiä. Onneksi on kuitenkin vaatehuone, johon saa hätätilanteessa tungettua kaikki ne tavarat, jotka eivät omaa paikkaansa vielä ole löytäneet.
ninnithequeen

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:Onneksi on kuitenkin vaatehuone, johon saa hätätilanteessa tungettua kaikki ne tavarat, jotka eivät omaa paikkaansa vielä ole löytäneet.
Just ton takia meillä on kaks vaatehuonetta, joista toinen tuntee nimen "romuhuone". Sinne ahdettiin kaikki mikä ei verkkokellariin mahtunut. Ja se on ihan tupaten täynnä tavaraa. Tytär sanoo sitä farkku-huoneeksi, kun ukko heittää aina farkkunsa sinne vanhan baarijakkaran päälle.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kappas. Ennakkotiedoista poiketen duuni ei alakaan viä tänään, joten joutunee kuluttamaan viä yhen päivän mm. shoppailuun ja poweriin. Käy! Tars löytää viä toisen väriset Adidakset, parit housut ja shampanja-cooleri.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Stinky

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

En ole tehnyt tänään vielä mitään duunia vaikka tulin kasiin töihin. Meneeköhän koko päivä samaa rataa? Toinen kuppi kahvia menossa ja kait sitä vois röökille taas ravata. Miksi ei voi olla jo perjantai?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kiasma on paska paikka ja näyttää ulkoapäin epämuodostuneelta teollisuushallilta harmaine ja mustine metallipintoineen. Yök.
-Superior- kirjoitti:Onko muuten tässä järkeä: "Rakastan lastani - siksi laitan hänen kuvansa internetiin." :?:
On. Sillä tavoin muutkin voivat rakastaa kyseistä lasta. Enkä nyt todellakaan puhu mistään pedofiileistä, kuvottavaa että edes ajattelitte sellaista vaihtoehtoa!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Hereillä, ihme kun ei edes väsytä. Kahvia!

Sain hakea maanantaina mun kahet uudet (ekat!) silmälasit, ihQt! Olivat just oikea valinta. No, kauan mä niit valkkasinki siel firmas.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Stinky

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jahas, tunti humahti salakuunneltua.fi:n parissa. Mitäs sitte tekis?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Stinky kirjoitti: Mitäs sitte tekis?
Lähe kotio! :wink: Selkeesti ihan liian hyvä päivä tuhlata töissä. Mä taidan hankkia muutamat korvatulpat omaan työnalkuun 8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Siirretään tänne urheiluosastolta kun menee siellä liian off-topic.
NegaDuck kirjoitti:22:34? Mua väsyttää aina jo kymmeneltä. Mutta untentarpeet ovat yksilöllisiä.
Niin on. Menin eilen nukkumaan 00:20. Herätyskello olisi herättänyt 7:25, mutta heräsin itsekseni 5:59. Vaikka olin sinänsä valmis nousemaan ylös, pienen pohdiskelun jälkeen nukahdin kevyesti uudelleen ja heräsin seuraavaksi vasta herätyskelloon. Tuo on aika normimeininkiä minulla.

Alakerran naapurissa asuu joku tupakoitsija joka tuntuu joutuvan käymään parvekkeella röökillä parin tunnin välein, myös keskellä yötä. Sääliksi käy tuollaisia nikotiiniorjareppanoita, pitäisköhän ne päästää kärsimyksistään niskalaukauksella?

Tämän mukaan ja ehkä tämänkin nyrkkisääntö tuntuu olevan että kunhan seitsemän tuntia saisi unta plakkariin, ollaan normihenkilön kohdalla suht hyvässä jamassa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti: Onko muuten tässä järkeä: "Rakastan lastani - siksi laitan hänen kuvansa internetiin." :?:
Korrelaatio ei merkitse kausaliteettia.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vihtahousu

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Frederik Krueger kirjoitti:Alakerran naapurissa asuu joku tupakoitsija joka tuntuu joutuvan käymään parvekkeella röökillä parin tunnin välein, myös keskellä yötä. Sääliksi käy tuollaisia nikotiiniorjareppanoita, pitäisköhän ne päästää kärsimyksistään niskalaukauksella?
En ole kyl vielä kuullut että kenenkään pitäs herätä keskellä yötä polttamaan, kyllä savuttelijatkin yleensä nukkuvat yönsä siinä missä muutkin. Veikkaan että tyypillä on jokin toinen juttu joka pitää hereillä parin tunnin välein ja sitten tyyppi käy röökillä kun ei saa heti nukuttua.
ninnithequeen

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:tyyppi käy röökillä kun ei saa heti nukuttua.
Noin mä teen ku en saa unta. Ku menee pihalle viileään ni on kivempi mennä vällyjen väliin lämpimään takas ja saada ehkä paremmin unta?
Vihtahousu

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kikkeli sentään, heräsin kasilta. Haavakin on vähän kipiä, en tosin eilen vetänyt mitään nappeja, toisinkuin toissayönä yhden ibu400mg:n että nukahti paremmin.

Hassua kun ei osaa sanoa onko nälkä vai ei :D Söin eilen kaksi pientä perunaa ja pienen jauhelihapihvin sekä kaksi lusikallista salaattia, olin sitten ihan täynnä. Varmaan aika tervettä melkein 100-kiloselle :wink:
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Newton »

Kylläpä maistuu metukka ja juusto.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Stinky

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kylläpä nyt maistuis olut. Mulla on ihan v*tun tylsää.
Bliss

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Äh. Mulla olis sovittu koeajo klo 13. En taida uskaltaa ottaa pankkikorttia mukaan vielä tässä vaiheessa kumminkaan... :D
Pyry-Matias

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

-Superior- kirjoitti: Onko muuten tässä järkeä: "Rakastan lastani - siksi laitan hänen kuvansa internetiin." :?:
Harvinaisen tylsiä kuvia nuo. Vauva nyt näyttää vauvalta. Annan silti synninpäästön, olenhan Jumala. Todennäköisesti itsekin laittaisin lapseni kuvan galleriaan.

Mutta nukuin tänään telamiinaan. Uuden kapulan herätysasetukset ovat hanurista. Olin tallettanut herästyksen toistona tiistaille eli viikon päähän :doh: ...uin syvissä vesissä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kiasma-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:Äh. Mulla olis sovittu koeajo klo 13. En taida uskaltaa ottaa pankkikorttia mukaan vielä tässä vaiheessa kumminkaan... :D
Otat vaan maksupäätteesi? :P

Kiasma on lentokonehangaari.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin