Vadim takaisin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Vadim takaisin?

Kyllä! Heti!
9
47%
Kiviäkin kiinnostaa...
8
42%
Njet! Alemmuuskompleksini on tarpeeksi paha muutenkin.
2
11%
 
Ääniä yhteensä: 19

Herra Manala

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Quinevere kirjoitti:^Väännän rautalangasta: Ei mulla ole väliä ketä täällä kirjoittelevista mut tunnistaa. Kyse oli IRL-syistä.
Se nyt on valitettavasti ihan sama mitkä sun omat syysi on sille, jos sä et itse osaa pelata omaan pussiisi. Toisille anonyymiteetin takaa vittuilevan henkilöllisyyden spekulointia on paha pitää minkäänlaisena rikoksena.

PS. Kannattaisko harkita uutta avatarta?
Quinevere

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Herra Manala kirjoitti:Toisille anonyymiteetin takaa vittuilevan henkilöllisyyden spekulointia on paha pitää minkäänlaisena rikoksena.
Kyllä, se on rikos, katso vaikka Suomen laki, pykälä 65, asetus 1137.

Silti, sinä valittamassa vittuilusta :D Alitit juuri omatkin tuplastandardisi, onneksi olkoon!
Quinevere

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

exPertti kirjoitti:Kuka sinun puuroosi on kussut?
Tietääkseni ei ketään. Murot taas oli kyllä aamulla vähän epäilyttäviä 8)
Quinevere

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

exPertti kirjoitti:Nyt kyllä omani maustuivat keltaisella nesteellä. "ketään", minkä maan kieltä tämä on? :x

Mut, vakavissaan mistä ihmeestä on kysymys kun jaksat peräti lakipykäliäkin kaivaa netistä?

Kai kaikki on ok?
Ketään on Turun kieltä.

Ja Pertti-kulta, kaivoin nuo pykälät ihan omasta taikastetsonistani :)
Quinevere

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Nyt meni muuten aika pipariksi tämä Vadimin ketju. Ei varmaan tule takaisin kun juuri ilkeilyn vuoksi lähti :cry:
Quinevere

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

exPertti kirjoitti:Kaivaisitko taikastetsonistasi myös työmotivaatiota Pertille. Vicodin näkyy toimivan Housella...
Panacodin nimellä taitaa kulkea täällä Suomessa. Lupaan järjestää heti kun näytät ja kuulostat Houselta :)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Quinevere kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Kaivaisitko taikastetsonistasi myös työmotivaatiota Pertille. Vicodin näkyy toimivan Housella...
Panacodin nimellä taitaa kulkea täällä Suomessa. Lupaan järjestää heti kun näytät ja kuulostat Houselta :)
Ei Saatana, olin varma, että Housella on kunnon aineet.. mutta-että Panacodia, vittu.
Nyt penikseni on fantastinen!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Quinevere kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Toisille anonyymiteetin takaa vittuilevan henkilöllisyyden spekulointia on paha pitää minkäänlaisena rikoksena.
Kyllä, se on rikos, katso vaikka Suomen laki, pykälä 65, asetus 1137.

Silti, sinä valittamassa vittuilusta :D Alitit juuri omatkin tuplastandardisi, onneksi olkoon!
Ei hirveästi järjen tuulet taida kopassa suhista? Jos olet sitä mieltä että vittuilen ihmisille anonyymiteetin turvin, niin osoita toki minkälaista näyttöä sinulla on asiasta. Jos ja kun et moista näyttöä voi esittää, niin tungehan juttusi tuplastandardeistasi tuplahanuriisi.

Mikään ei ole niin säälittävää kuin aukoa päätään naamattomana, ja pysyn tässä standardimielipiteessäni vaikka miten yrittäisit naisen logiikallasi etsiä porkkanaa hernepenkistä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Herra Manala kirjoitti: PS. Kannattaisko harkita uutta avatarta?
Mä en edes missään vaiheessa huomannut että neiti X oli vaihtanut nimeään, kun yleensä katselen vain pikasilmäyksellä. Eikä kiinnosta että kuka seurusteli kenen kanssa ja kuka laittoi minkävärisen kynttilän pyllyynsä, vain noin teknisenä yksityiskohtana.

Joo, eiköhän ruutulippu anonymiteetin kanssa heilahda siinä vaiheessa kun jatkaa saman seksustelukuvakkeen käyttöä. En sitten tiedä millä on lähdetty liikenteeseen tokikaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
prosessi

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exPertti kirjoitti:Muistatko/olitko mukana, kun historiallinen muuttomme citystä näkökulmaan alkoi ja päätyi kityn kautta tänne?

Emme sopineet porukkaan. :D
Alkoi ihmetyttää, että mitä te oikein siellä teitte? Minusta kun tuonne on ollut hyvin helppoa sopeutua, olen pulahtanut kuin kala veteen.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

prosessi kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Emme sopineet porukkaan. :D
Alkoi ihmetyttää, että mitä te oikein siellä teitte? Minusta kun tuonne on ollut hyvin helppoa sopeutua, olen pulahtanut kuin kala veteen.
Alkuasukkaat hämmentyivät kitinäläisten aloittamista viikonpäivä- ja "Mitä söit tänä aamuna?"-keskustelunaloituksista, ja kitinäläisiä puolestaan kai lähinnä ärsytti joidenkin alkuasukkaiden ilmentämä törkeänoloinen snobismi ja ksenofobia uusia tulokkaita kohtaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
prosessi

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Frederik Krueger kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Emme sopineet porukkaan. :D
Alkoi ihmetyttää, että mitä te oikein siellä teitte? Minusta kun tuonne on ollut hyvin helppoa sopeutua, olen pulahtanut kuin kala veteen.
Alkuasukkaat hämmentyivät kitinäläisten aloittamista viikonpäivä- ja "Mitä söit tänä aamuna?"-keskustelunaloituksista, ja kitinäläisiä puolestaan kai lähinnä ärsytti joidenkin alkuasukkaiden ilmentämä törkeänoloinen snobismi ja ksenofobia uusia tulokkaita kohtaan.
Eli kitinäläiset käyttäytyivät kuin muslimit Suomessa, eivätkä ymmärtäneet käyttäytyä maassa maan tavalla? Ja päätyivät sitten rasismin uhreiksi, mutta onneksi sentään keksivät perustaa oman valtion? Näinhän se menee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

prosessi kirjoitti:Eli kitinäläiset käyttäytyivät kuin muslimit Suomessa, eivätkä ymmärtäneet käyttäytyä maassa maan tavalla?
Joo just noin. Eivät voineet kitinämusut oppia päivässä syömään läskipottua ja saunomaan.

Viime lauantaina kävin uimahallissa, ja samaan saunaan eksyi somali-isä neljän poikansa kanssa. Kaikilla oli uimahousut jalassaan vaikka saunan ulkopuolella selvästi luki että vain paljain persein saunaan. En viitsinyt kuitenkaan valittaa heille koska he luultavasti vain pelkäsivät esitellä pienenpieniä pippeleitään minulle, ja pelkäsin myös joutuvani kunniamurhan uhriksi. Toisaalta kyseisen uimahallin vesi ei myöskään ole kloorattua, joten sikäli pelkoa kloorihöyryisestä saunasta ei ollut vaikka jollain uimahousut jalkaan jäivätkin.

Vähän sama juttu siis tuolla Näkökulmassa. Fotot esiin! sanoi Kunta Kinte ympärileikkausjuhlassa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Quinevere kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Toisille anonyymiteetin takaa vittuilevan henkilöllisyyden spekulointia on paha pitää minkäänlaisena rikoksena.
Kyllä, se on rikos, katso vaikka Suomen laki, pykälä 65, asetus 1137.

Ne lait mitä mä joudun pyörittämään päivittäin ilmoitetaan muodossa "1137/2006" josta sit voin etsiä pykälän sen mukaan mitä tarvitsen..
Samoin asetukset jne. on diarioitu..


Suomen lainsäädäntö on laaja, ja tod näk joka vuosi tulee tuollaisillakin numerolla olevia lakeja ja asetuksia. Eli joo, kerros mullekin tarkat tiedot mihin lakiin tuo perustuu.

Kun utelias olen (en henkilöllisyydestäsi) vaan siitä mistä olet tuon löytänyt...
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Bliss

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NomenNescio kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Toisille anonyymiteetin takaa vittuilevan henkilöllisyyden spekulointia on paha pitää minkäänlaisena rikoksena.
Kyllä, se on rikos, katso vaikka Suomen laki, pykälä 65, asetus 1137.

Ne lait mitä mä joudun pyörittämään päivittäin ilmoitetaan muodossa "1137/2006" josta sit voin etsiä pykälän sen mukaan mitä tarvitsen..
Samoin asetukset jne. on diarioitu..


Suomen lainsäädäntö on laaja, ja tod näk joka vuosi tulee tuollaisillakin numerolla olevia lakeja ja asetuksia. Eli joo, kerros mullekin tarkat tiedot mihin lakiin tuo perustuu.

Kun utelias olen (en henkilöllisyydestäsi) vaan siitä mistä olet tuon löytänyt...
Luetaan niitä ketjuja!!!!1 :P
Quinevere kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Mut, vakavissaan mistä ihmeestä on kysymys kun jaksat peräti lakipykäliäkin kaivaa netistä?

Kai kaikki on ok?
Pertti-kulta, kaivoin nuo pykälät ihan omasta taikastetsonistani :)
elco

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja elco »

Annan kontribuutioni tälle ketjulle: kun Vadim näkee nimimerkkini niin hän ei voi vastustaa paluuta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vadim, varo!!! Se on ANSA!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Nope, ei lueta, vaan kysytään perusteet..
Koska lainsäädäntö on asia, jolla en leiki, kun kaikesta sanomastaan, kirjoittamastaan ja tekemästänsä on vastuussa ja sen pitää perustua lakiin, ja se pitää pystyä näyttämään. Valvovan virkamiehen tylsä elämä pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki sanomiset irroitetaan kontekstistansa ja muutetaan elämää suuremmiksi huhuiksi.

Hitto et kaipaan aiemmasta työpaikasta joitain luontaisetuina tulleita piristeitä... että saattoi vaan heittää levotonta läppää ja nauraa (vaikka sekin taisi siellä tarkoittaa muiden silmissä, että yritän pokata.. =D)

Olen oppinut, että minusta ei ole töihin maaseudulle. Miten joillain voi olla niin vähän elämää, että tiedetään kaikki muitten asiat, ja ne tullaan kertomaan minulle? (Ja, kun muistan vanhan sanonnan "ne jotka juoruavat sinulle, juoruvat sinusta muille".)
Arvaa kiinnostaako minua tietää kenellä on rahaa, maata tms omaisuutta, kuka on eronnut, karannut, nainut jne.
Haloo...

Ymmärrän, miksi ihmiset muuttavat kaupunkiin, jossa saa olla itsensä, eikä ketään kiinnosta.
Siitä ilosta olen valmis ottamaan seuraavan paikan vaikka tonnia pienemmällä palkalla.
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Quinevere

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

NomenNescio kirjoitti:Koska lainsäädäntö on asia, jolla en leiki, kun kaikesta sanomastaan, kirjoittamastaan ja tekemästänsä on vastuussa ja sen pitää perustua lakiin, ja se pitää pystyä näyttämään.
No vittu. Antaudun.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Quinevere kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti:Koska lainsäädäntö on asia, jolla en leiki, kun kaikesta sanomastaan, kirjoittamastaan ja tekemästänsä on vastuussa ja sen pitää perustua lakiin, ja se pitää pystyä näyttämään.
No vittu. Antaudun.
Kenelle?
Pyyhin Netikettiin..
Quinevere

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Herra Manala kirjoitti:Vittu sä olet urpo lehmä.
Nostaakseni laatuketjun kommentoin tähän että olet pahansisuinen lihapulla.
Herra Manala

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Quinevere kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Vittu sä olet urpo lehmä.
Nostaakseni laatuketjun kommentoin tähän että olet pahansisuinen lihapulla.
Eikös whinewere ole ihanaa kun niin kovasti pientä sielua kaihertaa?
ninnithequeen

Re: Vadim takaisin!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manis on muuten ihan avattarensa näkönen.

Tais Vadim unohtua?
Vastaa Viestiin