Perjantai 8. päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: kun sais 7 vuotta takuuta

Pitkä takuu on minullakin nykyään se yksi merkitsevä tekijä auton ostossa. Volkkarin "no siinä on takuu mennyt umpeen 5 kk sitten, joten ite korjaat jos hajoaa" -mentalitteeti ei kiinnosta, kun koneessa on tyyppivika ja pahimmassa tapauksessa 4-6Keuron remppa tiedossa.

En tiedä Kia palveluista, mutta Hyundain asiakaspalvelu on ollut tähän asti täydellisen hyvää. Tosin tässäkin tapauksessa Tampereen huoltoliike on se, joka saa täydet 10 pinnaa.

Ps. Kia kannattaa huoltaa huihailla. Se on kuulemma halvempaa siellä. Vai olikos se veikkas deltan miehiä?
Vihtahousu

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: kun sais 7 vuotta takuuta
Pitkä takuu on minullakin nykyään se yksi merkitsevä tekijä auton ostossa. Volkkarin "no siinä on takuu mennyt umpeen 5 kk sitten, joten ite korjaat jos hajoaa" -mentalitteeti ei kiinnosta, kun koneessa on tyyppivika ja pahimmassa tapauksessa 4-6Keuron remppa tiedossa.

En tiedä Kia palveluista, mutta Hyundain asiakaspalvelu on ollut tähän asti täydellisen hyvää. Tosin tässäkin tapauksessa Tampereen huoltoliike on se, joka saa täydet 10 pinnaa.

Ps. Kia kannattaa huoltaa huihailla. Se on kuulemma halvempaa siellä. Vai olikos se veikkas deltan miehiä?
Just luin 1.4 Tsi-koneesta ja 7-lovisesta DSG:sta :P Maistuis kyllä, toisin kuin H-konsernin vanha tekniikka jolla on tosin pitkä takuu. Huihai äs in Hyundai-liikkeessä? Veli on kylä Deltalla duunissa, joten sinnehän se olis vietävä.
masa

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: Just luin 1.4 Tsi-koneesta ja 7-lovisesta DSG:sta :P Maistuis kyllä, toisin kuin H-konsernin vanha tekniikka jolla on tosin pitkä takuu.
Tottahan tuo on joo. Huihai tussussanikin on vaan 4 lovinen automaatti ja vakiona 112 heppaa, joten vanhaakin vanhempaa tekniikkaa on joo. Tosin vanhassa tekniikassa ei sitten olekaan enää niitä lastentauteja jota esim tuossa vw:n 2.0 tdi koneessakin on. :wink:

Laitoin muuten huihaihin boksin. Kyllä 300 eurolla saa ihmeitä aikaan. :P
Herra Manala

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Osta se mikä on paras ajaa. Muu vain vituttaa, joka päivä.
Vihtahousu

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Herra Manala kirjoitti:Osta se mikä on paras ajaa. Muu vain vituttaa, joka päivä.
Täytyy sit vähän säätää korvien välissä olevaa tehon tarvetta, koska nykyisellään ei kyllä oikein pysty ajamaan "tussuilla autoilla" jotka vaativat niin saatanasti polkemista että liikkuvat. Kukkarokaan oikein tahtois antaa periksi ostaa yli 22ke autoa.
Hermann Hoth

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Vihtahousu kirjoitti:Just luin 1.4 Tsi-koneesta ja 7-lovisesta DSG:sta :P Maistuis kyllä, toisin kuin H-konsernin vanha tekniikka jolla on tosin pitkä takuu.
Kannattanee lukea ihmisten kokemuksia VAG-lootista. Aika paljon niissä tuntuu olevan ongelmia. Tosin, kun kaikki menee hyvin, niin harvemmin sitä ollaan mihinkään kirjoittamassa. Siis multi ja DSG ovat ihan jees kun toimivat. Sitten kun ongelmia ilmenee, niin kukkaro ohenee aika huomattavasti. Ja niitä kun tuntuu monella ilmenneen. DSG ei kirjoitusten mukaan kestä taxi käytössä. Tulee kai liikaa vaihteiden puljaamista kilometriä kohti (jos vertaa vaikka maantieajoon).

Ja joo, itse huollan ja ajan silloin tällöin multitronic & tiptronic lootallisia VAG autoja. Toistaiseksi toimineet ok. Toivottavasti jatkossakin. :?
Vastaa Viestiin