Perjantai 8. päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
aimohaiku

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Xiberia kirjoitti:Meille saattaapi muuttaa ihana maine coon -katti! :h:
Kuva

We'll be watching you... :)
1108

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

daddykillkill kirjoitti:Ei tuo luokkansa huonoimpia ole. Kuten muissakin bridge-kameroissa kenno vaan kohisee aivan vitusti hiemankaan vähemmässä valossa. Meillä on saman luokan Lumix FZ-18 ja ihan hyvin sillä on tämmöinen "tavallisen ihmisen näppäilykuvaus" hoitunut.
No ajaa varmasti asiansa minun käytössä. Ja mitä arvosteluja googletin niin ei tuota ainakaan paskaksi haukuttu, hinnaltaan kokolailla ok vehje.

Paskemmallakin olisin tullut toimeen, tajua mistä arvasivat että olen kameraa vailla.
posteljaana

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Aamulla ihmettelin, että ihmeellinen sade kun kusee housuja pitkin, vaikka sontsa oli päällä. Töissä tajusin, että työkaverin lainalehti oli kärsinyt vesivahingon avautuneesta vesipullosta. No, onneksi olin ehtinyt ostaa kaverille jo matkalla uuden tilalle.
masa

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: edit: Masa ja kerrotko vielä mikä Seateissa oli vikana, laatu, huolto? Oon vaihtamassa kärryä siks kysään.
Laatu ja huolto, sekä äänieristeet.


Älä vaihda Seatia. Ihan oikeasti. :?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

MGandhi kirjoitti:Tämä interwebkommuuni on nyt lopullisen pilalla...
Olen melkeinpä samaa mieltä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Tämä interwebkommuuni on nyt lopullisen pilalla...
Olen melkeinpä samaa mieltä.
Ei vihjailla siellä, me tavalliset, tyhmät kuolevaiset emme tajua. Selkokielinen selvitys, kiits!

edit: typotypotypo...
Viimeksi muokannut Bliss, 08.08.2008 22:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti: Ei vihjailla siellä, me tavalliset, tyhmär kuolevaiset emme tajua. Selkokielinen selvitys, kiits!

Marisevat lastenvaunukeskusteluista..
Bliss

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti: Marisevat lastenvaunukeskusteluista..
Hm.. samahan se on vertailla fillareita tai autoja tai ihan mitä tahansa kulutushyödykkeitä.
Vihtahousu

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: edit: Masa ja kerrotko vielä mikä Seateissa oli vikana, laatu, huolto? Oon vaihtamassa kärryä siks kysään.
Laatu ja huolto, sekä äänieristeet.
Älä vaihda Seatia. Ihan oikeasti. :?
Laatu ja äänieristeet nyt ovat nyt useimmissa edukkaammissa autoissa aika schaisseja noin pääsääntöisesti. Mutta mitäs huollossa vikaa ja onko tietoa että jollain muullakin oli paskaa palvelua...? Missä yleensäkin huollatit? Kiitos :)
masa

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: Mutta mitäs huollossa vikaa ja onko tietoa että jollain muullakin oli paskaa palvelua...? Missä yleensäkin huollatit? Kiitos :)
Testasin hertsikan vw-auton, keravan laakkosen ja tampereen laakkosen.

Pk-seudun liikkeistä keravan laakkonen oli ihan luokattoman huono, ja kallis. Hertsikan vw ei paljoa paremmaksi vetänyt ja Tampere vei voiton hyvän huoltoneuvojansa ansiosta. Vikaa ne ei tosin saaneet sielläkään korjattua, vaikka auto siellä pari viikkoa oli. Pari paikkaa ne kyllä autosta sai rikki..

Ikinä ei tule enää seatia, mutta toinen hyundai kyllä tulee. :ohyeah:
Pyry-Matias

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vihtahousu kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Komeeta lähteä tuonne sateeseen pelaamaan. Onneksi on tekonurmipeli Kaupin "pyhätössä". Tulis meinaan äiteetä ikävä, jos joutus hiekkakentällä kuravellissa uimaan.
Meniskö Christianon hiukset sekaisin?
Vahva kyllä.

Toivottavasti ei tule mulle pissatulehdusta, läpimärkä siitä lähtien kun ekan kerran moikattiin nurmea. Ja vittu hävittiin 0-1 TVP/2:lle, tiputaan ehkä putoamisviivan alle, perkele.
posteljaana

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Pyry-Matias kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Komeeta lähteä tuonne sateeseen pelaamaan. Onneksi on tekonurmipeli Kaupin "pyhätössä". Tulis meinaan äiteetä ikävä, jos joutus hiekkakentällä kuravellissa uimaan.
Meniskö Christianon hiukset sekaisin?
Vahva kyllä.

Toivottavasti ei tule mulle pissatulehdusta, läpimärkä siitä lähtien kun ekan kerran moikattiin nurmea. Ja vittu hävittiin 0-1 TVP/2:lle, tiputaan ehkä putoamisviivan alle, perkele.
Häviöllä ei ole väliä, vaan sillä ettei loukkaantunut. Tuo nurmishakki on vaarallista. Olette turvassa, Luojan kiitos.
1108

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

masa kirjoitti:Tampere vei voiton
Yleensä.

Olit muuten huono ottaan suihin, siitä hiljaisuuteni.
posteljaana

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

1108 kirjoitti:
masa kirjoitti:Tampere vei voiton
Yleensä.

Olit muuten huono ottaan suihin, siitä hiljaisuuteni.
No hyvä, luulin jo, että se olin minä.
daddykillkill

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Bliss kirjoitti:
masa kirjoitti: Marisevat lastenvaunukeskusteluista..
Hm.. samahan se on vertailla fillareita tai autoja tai ihan mitä tahansa kulutushyödykkeitä.
Eikä ole. Jonkun tähän keskusteluun osallistuneista pitäis alkaa nillittää (kiitos Numba) muiden valinnoista ja kirjoittaa pitkä essee siitä, miksi juuri HÄNEN valitsemansa titaanirunkoiset, ilokaasubuustatulla V8:lla varustetut vauvavankkurit ovat se ainoa oikea valinta.
Bliss

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^No kiitti mielikuvasta :D
Lisäks herätän naapurit hihitykselläni.

edit. Pitäisköhän mun nyt laittaa MEIDÄN vähänkäytetyt laatuvankkurit myyntiin tän palstan ostetaan/myydään topicciin. Kuka aikoo lisääntyä seuraavaksi??
posteljaana

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Bliss kirjoitti:^No kiitti mielikuvasta :D
Lisäks herätän naapurit hihitykselläni.

edit. Pitäisköhän mun nyt laittaa MEIDÄN vähänkäytetyt laatuvankkurit myyntiin tän palstan ostetaan/myydään topicciin. Kuka aikoo lisääntyä seuraavaksi??
Jos tällä pääsee piireihin, niin käyn hakee kierrätyskeskuksesta parit vaunut. Hyvät ja huonot.
Pyry-Matias

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

posteljaana kirjoitti: Häviöllä ei ole väliä, vaan sillä ettei loukkaantunut. .
Mutta kun olen loukkaantunut häviöstä. Mua on petetty.
posteljaana

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Pyry-Matias kirjoitti:
posteljaana kirjoitti: Häviöllä ei ole väliä, vaan sillä ettei loukkaantunut. .
Mutta kun olen loukkaantunut häviöstä. Mua on petetty.
Sitten vaan olet ansainnut häviösi. Nuolemaan haavojasi mirrin kylkeen.
Vihtahousu

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:Ikinä ei tule enää seatia, mutta toinen hyundai kyllä tulee. :ohyeah:
Saman konsernin kiesiä olen tässä katellut ja mietiskellyt, kun sais 7 vuotta takuuta ja edullisesti rahoituksen.
1108

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vihtahousu kirjoitti:
masa kirjoitti:Ikinä ei tule enää seatia, mutta toinen hyundai kyllä tulee. :ohyeah:
Saman konsernin kiesiä olen tässä katellut ja mietiskellyt, kun sais 7 vuotta takuuta ja edullisesti rahoituksen.
Nyt hei homppelit pyyhitte meikit naamastanne ja ostatte Fordin. Fordin, V8 koneella, isolohkolla. Katsokaas hinarit se on takatuuppari kuten tekin ja sillä pääsee. Sillä pääsee niin että mälli lentää ja paska haisee.

Ostakaa Ford ja koni laukkaa iloisesti.
posteljaana

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

1108 kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
masa kirjoitti:Ikinä ei tule enää seatia, mutta toinen hyundai kyllä tulee. :ohyeah:
Saman konsernin kiesiä olen tässä katellut ja mietiskellyt, kun sais 7 vuotta takuuta ja edullisesti rahoituksen.
Nyt hei homppelit pyyhitte meikit naamastanne ja ostatte Fordin. Fordin, V8 koneella, isolohkolla. Katsokaas hinarit se on takatuuppari kuten tekin ja sillä pääsee. Sillä pääsee niin että mälli lentää ja paska haisee.

Ostakaa Ford ja koni laukkaa iloisesti.
Sla jku pska frd mnsä?
Vihtahousu

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^^ Ei kyl tee mieli ostaa voortia. Sakemanneilla olis paras tekniikka tarjolla, mutta taitaa idän ihmeiden edullisuus mennä ohizze. No joo jos veli ei olis firmassa töissä niin varmasti miettisin enempi sakemannia.
posteljaana

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Joo, kyllä mäkin ostaisin heti, jos olis tarjolla jonkun muun maalainen.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai 8. päivä

Viesti Kirjoittaja Newton »

Newton kirjoitti:Paska treeni. Nukun tunnin.
Olipas pitkänhuiskee tunti.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Vastaa Viestiin