S niin kuin sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: S niin kuin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vielkin tekee mieli röökiä vaikka pari viikkoa on kohta kulunut. Prkl! Ei uskalla olutta ees juoda ettei tee liikaa mieli.

edit: niin ja koska olin pakkolaihiksella sairaalassa, niin nyt mulla on nälkä kokoajan... must eat food... food!
NegaDuck

Re: S niin kuin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ei etene musa, ei. Ei vaan tule ideoita. :tiistai: Poistin vanhaa ja lisäsin uutta, poistin senkin ja lisäsin taas uutta, ja lopputulos oli erilainen mutta ei yhtään parempi. Eitästtuummittään.

Nyt nukkumaan. Huomenna kun pitää taas syöksyä virkainnosta karjuen töihin.
ninnithequeen

Re: S niin kuin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oikeesti kuolen siihen, miten suloinen yks pieni kissa voi olla :h:
Nyt suhistaan ja sähistään mutta päästään jo nuuskutusetäisyydelle. Tää sankari vetää leikkihiiren kanssa pitkin seiniä ja isommat kattelee vieressä että miks toi tyyppi leikkii MEIJÄN hiirillä?

Ja just ny se rupes taas riehuu, ku oli tarkotus mennä nukkumaan hitto. Täällä on ihmisillä huomenna töitä!
Bhven

Re: S niin kuin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

NegaDuck kirjoitti:Ei etene musa, ei. Ei vaan tule ideoita. :tiistai: Poistin vanhaa ja lisäsin uutta, poistin senkin ja lisäsin taas uutta, ja lopputulos oli erilainen mutta ei yhtään parempi. Eitästtuummittään.
MORE COWBELL!!!
Stinky

Re: S niin kuin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mitä helvettiä. En ollut kirjautunut sisään ku lueskelin tekstejä ja tossa luki Vihtiksen kohalla että Vihtahousu norattu? Ja kun kirjauduin sisään niin taas näky tekstit. Rupeekohan mun silmät ja pää hajoon tost juopottelusta..

Edit. Eikä, kirjauduin ulos ja tarkistin niin sillon ei näy Vihtiksen tekstejä. Omituista.
Bliss

Re: S niin kuin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Stinky kirjoitti:Eikä, kirjauduin ulos ja tarkistin niin sillon ei näy Vihtiksen tekstejä. Omituista.
Heeeei, sama juttu. Mitä pahaa Vihtahousu on tehny? :o
Vihtahousu

Re: S niin kuin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Aasi, on norannut mut... :cry: :cry:

edit: very strange, loggasin ulos ja katoin omia tuotoksiani, niin viestin alalaidassa oli "unignore"-laatikko ja sitä painamalla viestit muuttui takas näkyviksi loggaamattomana. Duh! :roll:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: S niin kuin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Oon ollut laiska ja jättänyt yhden bugin korjaamatta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Stinky

Re: S niin kuin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Saat piiskaa etkä porkkanaa tosta hyvästä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: S niin kuin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kiva että ees jotain.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin