Maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Blossomia vai ei?

Kyllä!
10
43%
Ei.
13
57%
 
Ääniä yhteensä: 23

Vihtahousu

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Noni, nyt loppu meetukat kesken. Sapuskaa kyl muuten taitas olla vielä vähän. Pitäs vissiin käydä lähikaupassa niin vois tehä lenkin ulkoilmassa samalla, salettiin alkaa sataa kun työnnän lapikkaani ovesta ulos.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
Niba kirjoitti: Olisikohan se liimautunut kiinni kun liimapuikosta kyse?
Nöy. Se on ihan uusi, käyttämätön :D
Siinä on joku muovistoppari joka ei prrrrkle liiku mihinkään suuntaan. Soitan iskälle...
Älä soita, tulen illalla käymään? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Soitin jo, ei tartte tulla :P
BettyB.

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Hirvee painajainen :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:^Soitin jo, ei tartte tulla :P
Olisin mielelläni tullut edes kerran.. 8)
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^Soitin jo, ei tartte tulla :P
Olisin mielelläni tullut edes kerran.. 8)
Impotenssi on yleinen ongelma :boohoo:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^Soitin jo, ei tartte tulla :P
Olisin mielelläni tullut edes kerran.. 8)
Impotenssi on yleinen ongelma :boohoo:
Enhän saanut edes tilaisuutta, toisaalta se olisi voinut tehdä minusta varkaan?
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Niba kirjoitti:toisaalta se olisi voinut tehdä minusta varkaan?
Riippuu siitä mihin miessegmenttiin kuulut:


Kuva
Vihtahousu

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Err... jaksoin käydä kaupassa. Tavalliseen tyyliini mua ei kiinnostanut paljon ostoskassin painoksi muodostuu, tai olinhan mä etukäteen laskenut noin painon. Noh eihän siitä paljoa painoa tullut, mutta huomasin että se pienikin paino vähän alkaa painaa masussa. Loppumatka tultiin sit kaupasta rauhassa ja tunnustellen, vähän surkuhupaisaa ettei jääkaappipakastin-yhdistelmän kokoinen mies saa alle 15kg kauppakassia kannettua ilman tuskaa kotiin :roll:
NegaDuck

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Vatsan lihaspeitteet ja selkä kärsivät vähemmän jos painon jakaa tasaisesti kahteen kassiin, yksi kumpaankin käteen.
Vihtahousu

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

NegaDuck kirjoitti:^ Vatsan lihaspeitteet ja selkä kärsivät vähemmän jos painon jakaa tasaisesti kahteen kassiin, yksi kumpaankin käteen.
Tein komprossin koska en tahtonut ostaa toista muovikassia ja tuhlata ympäristöä; kannoin yhden puolentoistalitran pullon toisessa kädessä ja toisessa kassin. Ei tasan, mutta sen verran mitä pystyi tasoittamaan.
ninnithequeen

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oon edelleen aivan umpirakastunut tuohon pikkukissaan :h:

Oli se saanu aika paljon tuhoa aikaan, mutta kuitenkin...utelias kun nyt on. Ja makoili Kasjan kanssa jo sängyssä äsken, edistystä!! Uskaltaakohan ne jättää keskenään tänne kauppareissun ajaksi vai pitäskö pikkunen sulkea taas kylppäriin ja tietokonehuoneeseen? Oli työpäiväni jälkeen aika surkeena itkemässä oven takana kun "minut on hylätty!" No ihan omaksi parhaakseen vaan kyl.

Paska työpäivä. Ihan kamala. En jaksa siivota!!11 Pyykkiä pesen kyl...
NegaDuck

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Vihtahousu kirjoitti:Tein komprossin koska en tahtonut ostaa toista muovikassia ja tuhlata ympäristöä;
Mutta kuovimassit voi käyttää uudelleen monta monta monta kertaa. :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Paska työpäivä. Ihan kamala. En jaksa siivota!!11 Pyykkiä pesen kyl...
Mä täs just kattelen työkkärin sivuja, josko joku tarttis sunnuntaisiivoojaa (ja siitä maksettaiskin..). Kela ei noista sunnuntaitöistä vähennä tukien määrää...
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Miks mulle mainostetaan kirjautuneenakin? Ja vielä mustaa raamattua!
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:Miks mulle mainostetaan kirjautuneenakin? Ja vielä mustaa raamattua!
Samaa ihmettelin itekin, oikeessa yläreunassa jököttää Google-mainos eli joutuu scrollaamaan etusivua että näkee onko Shrinkissä mitään uutta. Nyt en tosin ihmettele mitään vaan hiihtelen himppeen.
BettyB.

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ja nyt mainostetaan goottikenkiä. WTF, ei olis vissiin pitäny klikata tota Numban linkkiä...
ninnithequeen

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Galleriassa pari erittäin tuoretta kuvaa uudesta perheenjäsenestä.

Kai te kohta jo kyllästytte mun hehkutukseen :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:Ja nyt mainostetaan goottikenkiä. WTF, ei olis vissiin pitäny klikata tota Numban linkkiä...
Mwaha :D

Tää palsta tekee sellasen self repeatin joka toinen vuosi.. tuntuu siltä et just kun on jonkun topikin unohtanut, se tulee uudestaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Serkkutytöltä tuli viesti, että heille on tänään klo 15.49 syntynyt uusi perheenjäsen.

En edes tiennyt, että hän on (taas) raskaana. Täytyy reklamoida viestintäosastoa.
Don't Panic!
Vihtahousu

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

nexie kirjoitti:Serkkutytöltä tuli viesti, että heille on tänään klo 15.49 syntynyt uusi perheenjäsen.

En edes tiennyt, että hän on (taas) raskaana. Täytyy reklamoida viestintäosastoa.
Hop, mä oon sulkenut viestintälinjani maalaisserkkutyttöjen suuntaan, ei voi millään enää muistaa kuka on kenenkin jälkeläinen ja niitä on PALJON. Mulla oli viime laskujen mukaan yli 10 serkkua landella... :roll:
Stinky

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Helemee. Mä tein sen. Mä kävin salilla ja nyt joka paikka tärisee. Uuuh.
Josko vielä ajais ton murmikon ja menis sit kaappiin. Se pitää siivota.
Ai kaamee, mun vanhempi kummityttö menee huomenna ekalle luokalle ♥
SikaMika

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mitäs uutta...

Viime yö meni Nukkujan luona. Nukkuen totta kai, ainoa motiivini mennä sinne oli lyhyt työmatka tänä aamuna. En edes jaksanut vongata, onneksi sain nukuttua edes joten kuten.

Töissä oli pakko todeta, ettei flunssa ole hellittänyt vieläkään. Olin ottanut varmuuden vuoksi kolme t-paitaa mukaan, mutta töiden keveydestä huolimatta hikoilin ne läpimäriksi puoleen päivään mennessä. Päivän päätteeksi kymppi päätti että lahjoitamme kaikki puolen tunnin palkkamme hyväntekeväisyyteen ja laitamme tunnit puoli viiteen lopetettuamme työt n. varttia vaille viisi. Laitoin reklamaation Isolle Pomolle, katsotaan millaista feed backia on luvassa. Jos menee vittuiluksi, säädän viime aikoina yllättävänkin korkealla keikkuneen työmotivaationi ja sitä myötä työni laadun alle normaalitason. Kun muistaa, ettei hyvää ja ilmaista ei ole olemassakaan ja ettei mulle kannata vittuilla, pärjää aina pidemmälle.

Ei vieläkään mitään, kuten esim. puheluun vastaaminen, ex-tulevalta työnantajalta. Ihme vitun porukkaa, jollei pian kuulu jotain järkevää selitystä touhulle niin mun on vaikea oikeasti uskoa kyseessä olevan yhden maanosamme isoimmista lafkoista.

Joko pikkusiskoni lukee mua kuin avointa miestenlehteä tai sitten se stalkkaa mua täällä. Soitti tänään kertoakseen viimeöisestä yövieraastaan:

Sisko: Arvaa, kenen vieressä vietin viime yön?
Mä: No?
Sisko: Lepakon.
Mä: Lesbon vai sellaisen lentävän ötökän?
Sisko: Sellaisen lentävän ötökän. Oli yöllä ilmestynyt jostain sängylle pötköttämään!
Mä: Siistii. Arvaa, kenen vieressä mä vietin viime yön?
Sisko: Varmaan jonkun naisen?
Mä: Oikein! Arvaa, kenen vieressä mä vietin sitä edellisen yön?
Sisko: Varmaan jonkun toisen naisen?
Mä: Taas oikein!

On se epeli. Nyt mä menen saunaan, saatana.
Bliss

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kun on koko päivän syömättä (vetoan kiireeseen), ei näköjään pysty syömään sitten kun oikein yrittää :?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:Kun on koko päivän syömättä (vetoan kiireeseen), ei näköjään pysty syömään sitten kun oikein yrittää :?
Sun päivä on ollut koko päivä täynnä ongelmia? Koeta kestää.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin