Tiedoton tiistantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

1108

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onnittelut paksuksi pamahtamisesta!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lolita kirjoitti:
Mä luotan suhun (ja Elcoon) tässä asiassa, katsokin ettei ala päätös horjua!
Hitto, yht'äkkiä alkoi jännittää että oonko niinQ missannu jotain, onko tässä sellainen riski että mä saan mukulan elcon kanssa?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Bliss kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Sitäpaitsi mä en siedä epäjärjestystä enkä likaa enkä hajuja yhtään enkä tavaroita esillä, enkä METELIÄ ja älämölöä. Eli en tiedä miten ikinä tulen selviytymään ja sopeutumaan, en varmaan tulekaan.
Muru, en mäkään siedä. Tai en sietänyt. Kummasti sitä vaan ohjelmoituu uudestaan :roll:
Noh, toivottavasti! Mä vaan niiiiiiiiiiin rrrakastan hiljaisuutta! Ja siisteyttä. Nyyh. Kaikki mennyttä.
Georgina kirjoitti:Tsih!
Pupukin, rintamalinja sortuu, aargh!
Onnee silti, kuitenkin olette niitten kanssa sitten ihan mielissänne. :h:
Tottakai sitä tässä vaiheessa jo on ihan mielissään.. (siinä menikin kyllä se 4-5 kk ainakin että sopeutui ja asia muuttui luontevaksi saati positiiviseksi, myönnettäköön). Ja tuota noin.. se on vähän niinku kissanpentujen kanssa, ne pikku karvapallerot on kyllä ihania mut ei haluais ett ne kasvaa isoksi :) Kyllä mä uskon että vauvoista selviän ja tykkään mut entäs ne taapero- ja leikki-ikäiset?? Ku ne on äänessä koko ajan, ja pälättää ja huutaa jatkuvalla syötöllä ja sotkee ja likaa kaiken??!1 Ja liikkuvat ja karkailevatkin.. Ja jotain leluja joka paikassa levällään.... :roll:

Aaargh!
NegaDuck

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Nyt aion kokeilla tehdä ihan eläviä popcorneja kattilassa.

Miksi tämä on nyt niin merkityksellistä että siitä pitää kertoa täällä jaskanpauhannassa? No kun en ole itse asiassa ikinä tehnyt muuta kuin mikropoppareita. Isi teki kattilapopcornia joskus vuonna nakki. Nyt on sitten varsinaisen tuli- ja savukokeen aika.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Kyllä mä uskon että vauvoista selviän ja tykkään mut entäs ne taapero- ja leikki-ikäiset?? Ku ne on äänessä koko ajan, ja pälättää ja huutaa jatkuvalla syötöllä ja sotkee ja likaa kaiken??!1 Ja liikkuvat ja karkailevatkin.. Ja jotain leluja joka paikassa levällään.... :roll:
Ääh, kyllä ne sellaset varmaan menee, jostain 8 vuodesta eteenpäin ne voi olla ihan jees. Sellaiset hyvinkasvatetut muksut on pieninä annoksina ihan hauskoja. En mä sitä tiiä miten jotkut niistä onnistuu sellaisia saamaan, se on varmaan jotain salaseurajuttua. Koita liittyä sellaseen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Stinky

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

NegaDuck kirjoitti:Nyt aion kokeilla tehdä ihan eläviä popcorneja kattilassa.
Noi on parhaita!

Tosin itse söin just mikropoppareita, kun "aidot" on loppu. Mut se mikä puuttu oikeesti on vaniljajätski. Jätski ja popparit pitää sekottaa syvässä lautasessa keskenään (ei tietenkään koko pussillista poppareita - hölmöt) ja sit nauttia. Parasta!!!
Rouva Pupu

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mun tuurilla meitin lapsesta tulee Damien, Maikki tai jos hirveen huonosti käy niin Jason.

Mut joo, semmoset sanavalmiit lapsoset on ihan jeesh, työkavereilla on muutamalla semmonen. Saa tämmöseenkin jäykkikseen hiukan eloa.
BettyB.

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ei jumalauta. Lienee korkea aika poistua palstalta, tolla yläkulman siittiöllä on salee jotain tekemistä tän massahedelmöittymisen kanssa.

Onnea kuitenkin pupusille, ootte ihkuja! :h:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:Nyt aion kokeilla tehdä ihan eläviä popcorneja kattilassa.
Hyvä valinta. Mikropoppareissa on pahoja kovetettuja kasvirasvoja, kattilapoppareissa ei.

Ulkona sataa vihdoinkin. Miksei Suomessakin voi olla kunnon rankkasateita jotka myös kestäisivät kauemmin kuin puoli minuuttia? Nyt ne ovat joko pieniä rykäisyjä, tai sitten puoli tuntia pientä ärsyttävää tihuttelua. Haluan monsuunisateet Suomeen, paitsi ei ehkä montaa päivää yhtäjaksoista rankkasadetta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:Kävi tosiaan sitten vahinko sekstaillessa
:shock: :shock: :shock: (joudun taas tarkistamaan aprillipäivän sijainnin almanakasta)

Onnea, ja toivotaan että kaikki menee kaikin puolin hyvin (miksei menisi). Kaikesta päätellen vahinko tapahtui ainakin juuri sen oikean vastapelurin kanssa, mikä on aina hyvä asia.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

daddykillkill kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Niin Auvinenkin tokaisi kavereilleen vain pari päivää ennen Jokelan murheellisia tapahtumia.
Vähän kaukaa haettu rinnastus, tässä tapauksessa.
Valehtelin. Ei Auvinen ole oikeasti sanonut niin, eihän Auvisella edes ollut oikeita kavereita. Minulla on onneksi pari, joten en tee Auvisia entiseen kouluuni.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyydän näyrimmästi ilmoittaa että MCjanne on kKallion kierroksella, lähti juuri

Sotungista ja tulossa Hilpeään Haukeen! Sinne kaikki voivat tulla !

Itse olen jo kotona kurvin jälkitunnelmissa..

Minua ei varmaan tule hilpeessä näkymään.
Viimeksi muokannut Niba, 12.08.2008 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

pikkuego kirjoitti:Hilipatiheijaa, alkaa huominen hampilekuri pikkusen jännittää. Osasyynä saattaa olla ne ziljoona kauhukertomusta mitä netistä löytyy hakusanoilla "viisaudenhampaan + leikkaus" :?
Mulla ainakin puudutusaineet toimivat enkä tuntenut mitään kipua, paitsi puudutuspiikin pieni pisto. Sen jälkeen vaan silmät kiinni ja antoi ammattilaisen tehdä hommansa, kyllä ne sieltä pois saatiin. Jälkikäteen oli niin voittajan olo kun pääsi mätänevistä kiusankappaleista eroon.

Tuokin oli sentään kunnallisella puolella, enkä siltikään saanut kauhukertomusta aikaiseksi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Teil oli Pupuset sitten kiva juhannus? ;) Onnea!
The great club outshines the individual, always and forever.
NegaDuck

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Stinky kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Nyt aion kokeilla tehdä ihan eläviä popcorneja kattilassa.
Noi on parhaita!
No niin, operaatio suoritettu. Keittiö ei täyttynyt popcorn-vyöryn alle kuten pelkäsin, vaan kattilaan olisi mahtunut toinenkin mokoma. Sen virheen kuitenkin tein että lämpö oli liian kovalla liian kauan. Kärähtivät osittain. Ens kerralla menee paremmin.
Mut se mikä puuttu oikeesti on vaniljajätski. Jätski ja popparit pitää sekottaa syvässä lautasessa keskenään (ei tietenkään koko pussillista poppareita - hölmöt) ja sit nauttia. Parasta!!!
Friikkiä. Tota pitää kokeilla joskus.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Frederik Krueger kirjoitti:Mulla ainakin puudutusaineet toimivat enkä tuntenut mitään kipua, paitsi puudutuspiikin pieni pisto. Sen jälkeen vaan silmät kiinni ja antoi ammattilaisen tehdä hommansa, kyllä ne sieltä pois saatiin. Jälkikäteen oli niin voittajan olo kun pääsi mätänevistä kiusankappaleista eroon.

Tuokin oli sentään kunnallisella puolella, enkä siltikään saanut kauhukertomusta aikaiseksi.
Joo ei se itse operaatio juurikaan kauhistuta, hyvin nuo on pumpannu pään puuduksiin tähän asti joka ikinen kerta kun jotain on tehty. Lähinnä oottelen niitä jälkimaininkeja, jotka tuntuu vaihtelevan vuorokauden lievästä kivusta ja verenvuodosta noihin 2-3 viikon kammosärkyihin ja jälkikäteen ulos puskeviin hampaan ja alaleuan kappaleisiin.
NegaDuck

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

... ja nyt vasta pääsin jyvälle. Täällähän lisäännytään taas. Onnee Pupu, älä hajoo!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Georgina kirjoitti:Hitto, yht'äkkiä alkoi jännittää että oonko niinQ missannu jotain, onko tässä sellainen riski että mä saan mukulan elcon kanssa?
Edes Elcon kanssa sulla ei ole lupaa livetä rintamasta!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Päähän sattuu. Auts.

Vieläkö täällä on se kättelyketju, tulis muutama uus nimi lisää. Ja yks julkkiskoiran kielari, lasketaaks se?
Rouva Pupu

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elppis kirjoitti:Teil oli Pupuset sitten kiva juhannus? ;) Onnea!
FK oli sinällään jäljillä, koska näillä tiedoilla osuisi aprillipäiväksi :D Sen näkee sitten, mutta aika osuvaahan se olisi ;)
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:Päähän sattuu. Auts.

Vieläkö täällä on se kättelyketju, tulis muutama uus nimi lisää. Ja yks julkkiskoiran kielari, lasketaaks se?
On on ja tuon julkkiskoiran mä ainakin haluun tietää :kele:
Bliss

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä lähden nyt suihkuun.
Vihtahousu

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kävin terassilla ja rymyeetussa. Oli kivaa ja käyttäydyin jopa inhimillisesti. Makkaraa tuli syötyä ja olutta&sidukkaa juotua. Harmi että alkoi väsyttää, muuten olisin lähtenyt Vuosaareen saunomaan ja huuhtelemaan muniani meressä, noh pitäähän sitä ens kertaankin jotain säästää.

edit: Pariskunta Pupulle asiaankuuluvat onnittelut raskautumisesta; ihkuu!!1
Herra Manala

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Onnea pupulle. Miuu alkaa jo ahistaa tää lisääntymismania, lopettakaa jo tai runkkaan kohta koeputkeen.
NegaDuck kirjoitti:No niin, operaatio suoritettu. Keittiö ei täyttynyt popcorn-vyöryn alle kuten pelkäsin, vaan kattilaan olisi mahtunut toinenkin mokoma. Sen virheen kuitenkin tein että lämpö oli liian kovalla liian kauan. Kärähtivät osittain. Ens kerralla menee paremmin.
Ehkä kuitenkin käytit liian vähän öljyä? Popcornien paistaminenhan on periaatteessa uppopaistoa. Niksinä vain on, että popcorneja ripotellaan juuri tasainen kerros peittämään kattilan pohja, jolloin öljyä ei tarvita kovinkaan paljon täyttämän popcornien välit, mutta öljyn pinta yltää silti popcornien päällipuolelle. Jos teit reilusti vajaan kattilan niin että pohja ei peittynyt popcorneista, öljyn pinta ei todennäköisesti yltänyt tarpeeksi korkealle ja syntyi pohjaanpalamista/huonosti paukkuneita korneja.

Täysillähän ne huudatetaan, ja kattila otetaan pois levyltä heti kun paukkeiden välissä kuuluu olevan noin 2 sekunnin tauko.
Vastaa Viestiin