Tiedoton tiistantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Aloin puuhaamaan kotona, lähtee lattioista liat. Tein 5 min duunia ja otsa on heti hiessä, kurkkasin mittariin; 22 celsiusta varjossa. Ehkä se ei ookaan ainoostaan tää mun paska kunto joka laittaa hikoiluttaa. Illalla jotain aivan muuta.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Hilipatiheijaa, alkaa huominen hampilekuri pikkusen jännittää. Osasyynä saattaa olla ne ziljoona kauhukertomusta mitä netistä löytyy hakusanoilla "viisaudenhampaan + leikkaus" :?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kiitos kaikille ihanille onnitteluista ♥
Tänään kerron äidillekin, tulee kohta kylässä käymään. Kukaan muu ei sitten tiedäkään :]

Otin eilen vasta napakorunkin pois. Pitää vissiin epiloida kohta tuo mahakin... :mrgreen:
:roll:
Stinky

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä odotan innolla pyöräkauppaan menoa ja lokareiden ostamista. Ja kait sitä pitäs kypärääkin sovitella?
Mä en päässyt aamulla salille ja vähänkö mä taas ruoskin itteäni sen takia. Typerää että "mun" sali on vaan kasiin asti auki. Niin kovin toivon että kerkeisin sinnekkin vielä tänään. Kun salikamatkin on mukana ja kaikkee.
irmelianneli kirjoitti: Otin eilen vasta napakorunkin pois.
Miksi? Eikös niitä saa semmosia joustavia/pidempiä koruja nykyään? Kaverilla ainakin oli koru navassa ihan loppuun asti.
Viimeksi muokannut Stinky, 12.08.2008 15:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Cancel all crap, lähenkin ulos kun siellä olis kivaa tiedossa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

pikkuego kirjoitti:Hilipatiheijaa, alkaa huominen hampilekuri pikkusen jännittää. Osasyynä saattaa olla ne ziljoona kauhukertomusta mitä netistä löytyy hakusanoilla "viisaudenhampaan + leikkaus" :?
Mä kerroin aikoinaan aika värikkäästi omasta leikkauksestani ex-kämppikselle, enkä ollenkaan tajunnut että iso mies vois pelätä niin että jättää sitten omaansa menemättä..

Kerronko lisää?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
1108

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Aasi: Ei kiinnosta mainokset oikeassa ylänurkassa. Piettääkö ad-blockata vai mikä neuvoksi.

Terveisin: Antti 6v.

EDIT: Ja mistä lapset tulee?
SikaMika

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Plääh, flunssa ei lähde kirveelläkään. Aamulla oli todella paska olo, olin melko varma että kotiudun töistä kesken päivän kotiin sairastamaan. Päätin, etten tänään aio palella hiestä märkänä joten pakkasin matkaan hätävarjelun liioittelun liioitteluna n. 15 t-paitaa! Olo kuitenkin parani pian töihin päästyäni ja päivä meni pulkkaan ihan tuskitta ja kahden paidan taktiikalla.

Tulikin mieleeni, että lauantaina käydessäni tilaamassa juomat itselleni ja deitille oli joku kervinen sillä välin ehättänyt tunkemaan (kolmannen) jalkansa oven väliin ja yritti pokata daamiani tiukasti ja agressiivisesti. Palasin pöytään, työnsin kervisen oluen eteensä ja sanoin "tää on varmaan sun?". Kervinen nyökkäsi ja laitoin hakemani juomat paikalle jossa äsken oli hänen tuoppinsa, laitoin käsivarteni daamin ympärille ja sanoin "tää on varmaan mun"! Jätin kervisen pöytään runkkailemaan ja vein daamin tanssimaan. Kaikkea ne keksii...
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

aasi kirjoitti:Mä kerroin aikoinaan aika värikkäästi omasta leikkauksestani ex-kämppikselle, enkä ollenkaan tajunnut että iso mies vois pelätä niin että jättää sitten omaansa menemättä..

Kerronko lisää?
Anna tulla vaan. Pikkusen jännitti aikoinaan eka porauskeikka kun olin kuullu tapauksesta, missä hampaan pinnalla oli näkyny pelkkä pieni reiän alku ja lääkäri oli pyynnöistä huolimatta päättäny olla puuduttamatta, koska "noin pieni reikä menee ihan huomaamatta". Siinä vaiheessa oli lääkärikin alkanu kallistuu puudutuksen puolelle, kun pora meni olemattoman ohuen kuoren läpi, hujahti samalla vauhdilla pehmentyneen hampaan ytimeen ja hermoihin, mikä sai kaverin heilauttamaan tuskissaan päätä sen verran, että edelleen pyörivä pora pamautti ne hampaan kuoret pitkin suuta :stfu:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Stinky kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Otin eilen vasta napakorunkin pois.
Miksi? Eikös niitä saa semmosia joustavia/pidempiä koruja nykyään? Kaverilla ainakin oli koru navassa ihan loppuun asti.
Joo, on kai niitä mut en jaksa vaivautua. Oon patalaiska ihminen kaiken suhteen! Ei se niin tärkee oo. Onhan tuo ollu jo yli 12 vuotta siinä että jonnin verran orpo olo ja ruman näkönen maha, mut olokoon. Tuntui ett se jo välillä 'pullistuu' vähä ja tökkää/tarttuu johonkin. Tai sit mä kuvittelin vaan.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:vauvameininkiä
hei kuinka pitkällä sä nyt olitkaan? Saako sellaista kysyä julkisesti?

Se mun unelmatyö johon hain on yli 350 muunkin mielessä... näyttää ettei tarvi mennä edes haastikseen. Voi vitulla päähän!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
daddykillkill

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

aasi kirjoitti:Kerronko lisää?
Mulla leikattiin armeijassa alaleuasta molemmin puolin. 600:sta Buranaa meni seuraavat kaks viikkoa kuin karkkia. Lähipiiri diggasi erityisesti turvonnutta naamaa ja veren syljeskelyä.

Olen varmaan paska isä, mutta tuo käninä ja itku alkaa vittu käydä pikku hiljaa kypärään...
Rouva Pupu

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

daddykillkill kirjoitti: Olen varmaan paska isä, mutta tuo käninä ja itku alkaa vittu käydä pikku hiljaa kypärään...
Musta tulee takuuvarmasti paska äiti, koska itku ja käninä tulee käymään hermojen päälle ja kyrpä kasvamaan huimiin mittasuhteisiin.

Kävi tosiaan sitten vahinko sekstaillessa, seurauksena kaameet pahoinvoinnit sun muut, viikkoja vasta 6+6 eli riskiaikoja elellään vielä.

Mies on innoissaan, mä nyt taas suhtaudun asiaan kuin mies (ei yllättävää). Röökikin piti jättää, kaikki hauska elämässä saatana viedään!1
Bliss

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

daddykillkill kirjoitti:tuo käninä ja itku alkaa vittu käydä pikku hiljaa kypärään...
Ipanalla ei oo muta keinoa kertoa että joku mättää.
Asennoidu! Känisee minkä känisee, kyllä se siitä aikanaan loppuu. Auttaa ihmeesti kun yritätte lopettaa yritykset lopettaa itkeminen ;)

Siirtäkää joku tää mammatopicciin jos meni liian rankaksi lapsettomille :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pupukin! :shock:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Bliss

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Rouva Pupu kirjoitti: Kävi tosiaan sitten vahinko sekstaillessa
:h:

P.S. Myytävänä mustat Brio Kombi vaunut... :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Rouva Pupu kirjoitti:Kävi tosiaan sitten vahinko sekstaillessa, seurauksena kaameet pahoinvoinnit sun muut, viikkoja vasta 6+6 eli riskiaikoja elellään vielä.
Sinäkin brutukseni! Onnittelut nyt kuitenkin :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Stinky

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Rouva Pupulle onnittelut :h:
Ihania uutisia täällä kitinässä viimeaikoina, lisää näitä :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Rouva Pupu kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti: Olen varmaan paska isä, mutta tuo käninä ja itku alkaa vittu käydä pikku hiljaa kypärään...
Musta tulee takuuvarmasti paska äiti, koska itku ja käninä tulee käymään hermojen päälle ja kyrpä kasvamaan huimiin mittasuhteisiin.

Kävi tosiaan sitten vahinko sekstaillessa, seurauksena kaameet pahoinvoinnit sun muut, viikkoja vasta 6+6 eli riskiaikoja elellään vielä.

Mies on innoissaan, mä nyt taas suhtaudun asiaan kuin mies (ei yllättävää). Röökikin piti jättää, kaikki hauska elämässä saatana viedään!1
Mä tiesin tän!!! Huolimatta kaikesta mitä oot puhunu :lol: (Onnee silti, vaikkei välttis vielä siltä tuntuiskaan!) Ajattelen kyl kuten sinä suunnilleen ehkä noin kaikesta, ja ilmeisesti mun mieskin on vähä niin kuin sun siellä. Tänäänkin se halus välttämättä tulla neuvolaan mukaan ku oli kerta lomallakin. Ite kyllä tykkään käydä yksin. Sitäpaitsi mä en siedä epäjärjestystä enkä likaa enkä hajuja yhtään enkä tavaroita esillä, enkä METELIÄ ja älämölöä. Eli en tiedä miten ikinä tulen selviytymään ja sopeutumaan, en varmaan tulekaan.

Gina: Tietenkin saa kysyä!
Vastaus: emmä viitti kertoo :lol:
Bliss

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

irmelianneli kirjoitti:Sitäpaitsi mä en siedä epäjärjestystä enkä likaa enkä hajuja yhtään enkä tavaroita esillä, enkä METELIÄ ja älämölöä. Eli en tiedä miten ikinä tulen selviytymään ja sopeutumaan, en varmaan tulekaan.
Muru, en mäkään siedä. Tai en sietänyt. Kummasti sitä vaan ohjelmoituu uudestaan :roll:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Vastaus: emmä viitti kertoo :lol:
Tsih!
Pupukin, rintamalinja sortuu, aargh!
Onnee silti, kuitenkin olette niitten kanssa sitten ihan mielissänne. :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Georgina kirjoitti:Tsih!
Pupukin, rintamalinja sortuu, aargh!
Onnee silti, kuitenkin olette niitten kanssa sitten ihan mielissänne. :h:
Mä luotan suhun (ja Elcoon) tässä asiassa, katsokin ettei ala päätös horjua!




;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kuka on seuraava? :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lolita kirjoitti:
Mä luotan suhun (ja Elcoon) tässä asiassa, katsokin ettei ala päätös horjua!


;)
Mulla on aika hyvällä mallilla kun mielipiteen muuttaminen vaatisi tällä hetkellä pienen kirurgisen toimenpiteen. Ja en millään kykene näkemään itseäni viiden vuodenkaan päästä olemassa eri mieltä, taitaa lähteä uusi viiden vuoden setti ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Rouva Pupu

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kiitos vuon onnitteluista kaikille tasapuolisesti ;)

Eiköhän ajatukseen totu, toivon mukaan. Onhan tässä kuitenkin vielä aikaa sopeutua. Helppoa ei varmastikaan tule olemaan. No, onneksi tuo mies höösää munkin edestä :)

"Kriisi" oli kyllä lähellä kun mies pyysi leipomaan pullaa (tykkään kyllä noin muuten leipoa), mutta nyt tuli mieleen pullantuoksuinen-essu-äiti. "Mä en oo mikään pullantuoksunen, vittu en ala mikskään lapsentekokoneeks"-kilahdus. Hormooooonit? :D

Mä veikkaan seuraaviksi monistautujiksi numban pariskuntaa :P
Vastaa Viestiin