Tiedoton tiistantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:Operaatio karvojen värjäys puolivälissä, miten sitä onkin niin laiska ettei tätäkään jaksais lomalla suorittaa?

No mutta, kohta Tsadiin harrastamaan hyväntekeväisyyttä. Tilulii!
Jaat ilmaiseksi? Mitä? Karvoja?
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

McJanne kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Miten pääsee eroon jatkuvasta megaluokan vitutuksesta?
Ooppeli->auto. Heh.
Kiitos, mutta ooppelia ei tähän talouteen tule ikinä. Mulla on jo auto, eikä tämä nyt ole kulkuneuvovitutusta.
daddykillkill

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Sie olet maininnut tuosta vitutuksesta jo niin pitkän aikaa, että syyn täytyy olla painava. Silläkin uhalla että jankkaan, tiedätkö itse mikä sua vituttaa?

Vai tuleeko tästä viihdyttävä arvausleikki nimeltä "Arvaa mikä Blissiä vituttaa?" Voittajalle kahvit Lohjan SSO:lla.
Bliss

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

daddykillkill kirjoitti:tiedätkö itse mikä sua vituttaa?
En taida tietää ainakaan ihan tarkasti. Olisin kaiketi tehnyt asialle jo jotain. Aavistus aiheesta saattaa kyllä olla....


daddykillkill kirjoitti:Vai tuleeko tästä viihdyttävä arvausleikki nimeltä "Arvaa mikä Blissiä vituttaa?" Voittajalle kahvit Lohjan SSO:lla.
Ei paha. Äänestystä ei voi järjestää vaihtoehtojen lukumäään vuoksi, mutta "sana on vapaa" -esseekilpailu vois tulla kysymykseen.
Chap

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

daddykillkill kirjoitti:^ Sie olet maininnut tuosta vitutuksesta jo niin pitkän aikaa, että syyn täytyy olla painava. Silläkin uhalla että jankkaan, tiedätkö itse mikä sua vituttaa?

Vai tuleeko tästä viihdyttävä arvausleikki nimeltä "Arvaa mikä Blissiä vituttaa?" Voittajalle kahvit Lohjan SSO:lla.
Yleensä kai vitutus on mindsetti. Siitä voi päästä eroon esim. joogalla ja pakottamalla itsensä ajattelemaan positiivisia asioita. Voittiko tämä arpa?
daddykillkill

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Bliss kirjoitti:Olisin kaiketi tehnyt asialle jo jotain. Aavistus aiheesta saattaa kyllä olla...
Voip olla vaan, että tarttee antaa vähän ajan kulua. Joskus nuo jutut vaativat aikaa. Ei oman pään ronkkiminen itse ole suinkaan niitä maailman helpoimpia hommia. Sen voin omasta kokemuksesta sanoa, että paree kuitenkin purra hammasta ja selvittää asiat, kuin kasata niitä "komeron perälle" ja yrittää vaan jatkaa eteenpäin. Joskus se paskakaivo kuitenkin pamahtaa... ja mitä pitemmältä ajalta siellä on tavaraa, sen pahempi siivo.
NuoriDaavid

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:tiedätkö itse mikä sua vituttaa?
En taida tietää ainakaan ihan tarkasti. Olisin kaiketi tehnyt asialle jo jotain. Aavistus aiheesta saattaa kyllä olla....


daddykillkill kirjoitti:Vai tuleeko tästä viihdyttävä arvausleikki nimeltä "Arvaa mikä Blissiä vituttaa?" Voittajalle kahvit Lohjan SSO:lla.
Ei paha. Äänestystä ei voi järjestää vaihtoehtojen lukumäään vuoksi, mutta "sana on vapaa" -esseekilpailu vois tulla kysymykseen.
Oma arvaukseni menee parisuhdesektorille. Vihjeenä tittelisi "puolikas" ja muut aihetodisteet.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bliss kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:tiedätkö itse mikä sua vituttaa?
En taida tietää ainakaan ihan tarkasti. Olisin kaiketi tehnyt asialle jo jotain. Aavistus aiheesta saattaa kyllä olla....
Ammattiauttaja osannee ohjata paremmin oikeaan suuntaan kuin koko Kitinän väki yhteensä. Jos ei osaa, sitten se ei ole ansainnut palkkaansa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Bliss

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Frederik Krueger kirjoitti: Ammattiauttaja osannee ohjata paremmin oikeaan suuntaan kuin koko Kitinän väki yhteensä. Jos ei osaa, sitten se ei ole ansainnut palkkaansa.
No tämä nyt ei todellakaan ole ammattiauttajaa vaativa vitutus. Kiitos huomiostanne.
daddykillkill

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

NuoriDaavid kirjoitti:Oma arvaukseni menee parisuhdesektorille. Vihjeenä tittelisi "puolikas" ja muut aihetodisteet.
Tämä oli taas niin tätä.
Eikö siellä praktiikassa käy asiakkaita, kun ehtii profiloimaan ventovieraita nettikirjoittelun perusteella? *sheesh*
NuoriDaavid

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

daddykillkill kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Oma arvaukseni menee parisuhdesektorille. Vihjeenä tittelisi "puolikas" ja muut aihetodisteet.
Tämä oli taas niin tätä.
Eikö siellä praktiikassa käy asiakkaita, kun ehtii profiloimaan ventovieraita nettikirjoittelun perusteella? *sheesh*
Bliss ehdotti arvauskeskustelua. Minä arvasin.

Ei tarvi olla suurikaan profiloija nähdäkseen, että titteli on puolikas ja Bliss toistelee kuukaudesta toiseen sitä, miten seksi ja suhteilu on ikuisesti ohi.

Hiljaisempaa on aina tässä vaiheessa vuotta.
Bliss

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Oma arvaukseni menee parisuhdesektorille. Vihjeenä tittelisi "puolikas" ja muut aihetodisteet.
Arvaus hyvä, mutta metsään meni.
Mitkä muut aihetodisteet?


Meinaatko että parisuhteettomuus on maailman ainoa vitutuksen aiheuttaja?? :P
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

masa kirjoitti:
Täällä päässä suomea ei vissiin ymmärretä Lampaankäävän päälle lainkaan, kun sitä ei kukaan metsistä keräile pois? No, ei se mtn. Minulle se maistuu kyllä, ja mikäs sitä on kerätessä kun 5 minuutissa sai muovikassin täyteen.
Mä kyl testasin lampaankääpää - vaan en toista kertaa ota ruokamyrkytystä.
Tiedän aivan varmasti keränneeni kyseistä sientä, kasvupaikka, ulkonäkö jne. - kaikki täsmäsi.

Hitto, miten huono olo siitä tuli. Ei sit sovi mulle lainkaan.. Jotkut ihmiset vaan ovat fysiologialtansa sellaisia että ovat syötävillekin sienille herkkiä, ja lampaankäävät eivät ainakaan sovi ainakaan minulle.
Ne maistu ihan hyvältä, enkä huomannut niissä ollut mitään hajua tsm. Tunnin parin sisällä aivan kuin olisin syönyt myrkkyä; kuvotusta ja muuta pahoinvointia, ja maistoin ja haistoin sienen vielä vuorokauden suussa ja nenässäni.
Mietin jos olisin ottanut lääkehiiltä mutta siihen mennessä se oli jo varmaan imeytynyt suurimmalta osalta, siinä sit miettimään että mitä jatkossa. (Lääkäriinhän mä en mene.. =D)

"Solution to the polution is dilution".. siinä tuli vuorokauden juotua nesteitä minkä kerkesin, jos vaikka se reagoiva ainesosa olisikin munuaistoksinen .. en kuitenkaan ajatellut joutua dialyysikoneeseen yhden typerän sienen takia. Onneks maksa on uusiutuva elin, niin taisin selvitä säikähdyksellä, kun en muuttunut keltaiseksi ja alkoholin vaikutuskaan ei lisääntynyt. (Mitä nyt maksamyrkyt aiheuttavat usein syöpää pidemmällä tähtäimellä, mutta se nyt on toissijaista)
Mutta pöntölläkin tiesin syöneeni kyseistä sientä molempia tehdessäni, kun sienen koston haju nousi nenääni.

Ei toiste kiitos, lampaankäävät jäävät metsiin ja taidan pysyä kanttarelleissa - kun tateistakin joku sukulainen oli saanut oireita.
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
NuoriDaavid

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Oma arvaukseni menee parisuhdesektorille. Vihjeenä tittelisi "puolikas" ja muut aihetodisteet.
Arvaus hyvä, mutta metsään meni.
Mitkä muut aihetodisteet?


Meinaatko että parisuhteettomuus on maailman ainoa vitutuksen aiheuttaja?? :P
"Aihetodisteet" on mielestäni hauska sana, ja en täysin tiedä, mitä se tarkoittaa, joten arvelin, että se sopisi käytettäväksi :wink:

Toki watutus voi johtua äärettömän monesta asiasta. Arvaukseni oli arvaus.
Herra Manala

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:Meinaatko että parisuhteettomuus on maailman ainoa vitutuksen aiheuttaja?? :P
Maailman kolme eniten vitutusta aiheuttavaa asiaa tärkeysjärjestyksessä:

1. Työ (tai sen puute)
2. Työ (tai sen puute)
3. Aisa (tai sen puute)
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

^ Niin totta, muakin vituttaa oma aisani välillä ihan suunnattomasti.
masa

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NomenNescio kirjoitti: Mä kyl testasin lampaankääpää - vaan en toista kertaa ota ruokamyrkytystä.
Tiedän aivan varmasti keränneeni kyseistä sientä, kasvupaikka, ulkonäkö jne. - kaikki täsmäsi.

Ettei vaan sittenkin oilis ollut typäskääpä, tai sitten todella iso ja vanha lampaankääpä. Tai sitten joku oli pissinyt sun lampaankääpäryppään päälle. Ei niistä kyllä muuten saa myrkytysoireita vaikka söisi maasta päin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bliss kirjoitti:No tämä nyt ei todellakaan ole ammattiauttajaa vaativa vitutus.
Niin Auvinenkin tokaisi kavereilleen vain pari päivää ennen Jokelan murheellisia tapahtumia.

Nykyihmiset eivät mielestäni kiinnitä tarpeeksi huomiota kanssaihmistensä henkisiin ahdinkotiloihin. Jokainen inhimillinen hätähuuto tulee ottaa tosissaan, vaikka se sitten olisikin heitetty vain epämääräiselle nettisivustolle.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Bliss

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mun vitutus korjaantuu 95-prosenttisesti asuinpaikkaa vaihtamalla. Se ei vaan ole ihan pikkuasia kun on kaikki muksun asiatkin siinä sivussa järjestettävänä.
Näillä näkymin vitutuksen korjaantumisen deadline on maaliskuussa 2009.

Tietty se 5% jää edelleen kalvamaan...
NuoriDaavid

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Missä on ketju "hauku itsesi"? Ehdin nähdä, että sellainen oli.
NuoriDaavid

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:l33t:
Vihtahousu

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

En tiedä mikä mulla on, pari päivää on tehnyt mieli kuunnella tätä biisiä ja kaahata mussella lujaa. Asiaan varmaan vaikuttaa se että olen lukenut uudesta mussesta joka kerta kun oon mennyt toimistoon.

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:Mun vitutus korjaantuu 95-prosenttisesti asuinpaikkaa vaihtamalla. Se ei vaan ole ihan pikkuasia kun on kaikki muksun asiatkin siinä sivussa järjestettävänä.
Näillä näkymin vitutuksen korjaantumisen deadline on maaliskuussa 2009.

Tietty se 5% jää edelleen kalvamaan...
On totta että periferiassa usein normaalienkin tarpeiden tyydyttäminen voi tulla jos ei vaikeaksi niin ainakin kalliiksi. Deadlinerit on projekteja varten ei elämää..
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: Tiedoton tiistantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Frederik Krueger kirjoitti:Niin Auvinenkin tokaisi kavereilleen vain pari päivää ennen Jokelan murheellisia tapahtumia.
Vähän kaukaa haettu rinnastus, tässä tapauksessa.
Tai sitten multa vaan on mennyt ohi Blissin kuvagalleria, jossa hän poseeraa Sig Sauerit ojossa ja vannoo kuolemaa ihmiskunnalle..
Vastaa Viestiin