Kipee keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Oli hetki tylsää töissä, joten päätin teroittaa toimistomme keittiön kaikki veitset. Siis semmoisella halvalla Hong Kongista ostetulla pyöröterottimella, jossa veistä sahataan pyörien päällä. Ei niistä mitään partaveitsiä tullut, mutta ainakin terävämpiä kuin olivat. Kolleega, joka aina besserwisseröi, halusi tulla siihenkin pätemään veitsenteroituksesta, mutta jouduimme yhteistuumin toteamaan että ei sillä terottimella parempaan taida pystyä.
Vihtahousu

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

exPertti kirjoitti:Äsken Niba oli itsellä norattu vaikka en ollut edes sisäänkirjautunut? Onko se joku default-asetus?
Vois olla :P
Herra Manala

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vihtahousu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Äsken Niba oli itsellä norattu vaikka en ollut edes sisäänkirjautunut? Onko se joku default-asetus?
Vois olla :P
Tulis olla :paska:
Bliss

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pitäisikö rajoittaa joidenkin henkilöiden avausten määrää/päivä? :roll:
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

^ Ai just silloin kun mä avaan ketjun??? :grr:
Herra Manala

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:Pitäisikö rajoittaa joidenkin henkilöiden avausten määrää/päivä? :roll:
Tiedäksä ku just ihan sama kävi tossa mielessä jotenki jännästi ku paskanjauhannassa ja erotiikassa piipahdin.
Bliss

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

pikkuego kirjoitti:^ Ai just silloin kun mä avaan ketjun??? :grr:
Pölö, en mä sua tarkoittanut :nuts:

Eipä sillä että mullakaan koskaan olisi mitään sanottavaa, mutta joillain nimeltä mainitsemattomilla tahoilla sitä (ymmärrettävää) sanottavaa on vielä vähemmän.
Vihtahousu

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Voi saatana että toi mutsi saa välillä veren kiehumaan;

Mutsi: Moi miten menee
Mä: Ei täs kummempaa
Mu: Sain parkkisakon kun käytiin tennaris leffassa kun ei voinut kuin tunnin kerrallaan maksaa ja siinä no sakossa on vielä väärä rekkarikin.
Mä: Jaa, no maksatko, valitatko vai mitä?
Mu: En tiedä
Mä: En mäkään, tee jotain.
Mu: Mihin sinne voi parkkeerata?
Mä: Halliin?
Mu: Siskosi ei pysty kävelemään hallista teatteriin asti, eikä sitä voi jättää kadulle kun se ei pysty seisomaan sitä aika kun tulen hallista.
Mä: Jaa.
Mu: No ei sitten mitää, moi..
Mä: No mitäs te....
*tuut tuut*

Vittusaatana että on kivaa kun se soittaa.
daddykillkill

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Bliss kirjoitti:joillain nimeltä mainitsemattomilla tahoilla sitä (ymmärrettävää) sanottavaa on vielä vähemmän.
Se on tätä eSananvapautta kato, beibi! Sama kansa, joka vaikenee vaaliuurnilla, rääpii päätään sätissä, foorumilla ja kiihkeimmät ehtivät vielä Maikkarin txt-teeveen "sätteihinkin" osallistumaan hintaan 0.96e/viesti plus peepeeäm.

Taas vaihteeksi iltapäivystys. Perkele. Mieluummin olisin plutaamassa uuden lelun kanssa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Bliss kirjoitti:Pitäisikö rajoittaa joidenkin henkilöiden avausten määrää/päivä? :roll:
Joo, ruvetaanpa noin muutenkin rajottaan kuka tänne ylipäätään saa kirjottaa. Loistoidis.
Onhan se niin saatanan rasittavaa, jos keskustelupalstalla on tekstiä, mitä ei halua lukea.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Bliss

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lapitii kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Pitäisikö rajoittaa joidenkin henkilöiden avausten määrää/päivä? :roll:
Joo, ruvetaanpa noin muutenkin rajottaan kuka tänne ylipäätään saa kirjottaa. Loistoidis.
Onhan se niin saatanan rasittavaa, jos keskustelupalstalla on tekstiä, mitä ei halua lukea.
Ruvetaanpa kaikki kimpassa lukemaan tätä(kin) kuin piru raamattua...
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Bliss kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Pitäisikö rajoittaa joidenkin henkilöiden avausten määrää/päivä? :roll:
Joo, ruvetaanpa noin muutenkin rajottaan kuka tänne ylipäätään saa kirjottaa. Loistoidis.
Onhan se niin saatanan rasittavaa, jos keskustelupalstalla on tekstiä, mitä ei halua lukea.
Ruvetaanpa kaikki kimpassa lukemaan tätä(kin) kuin piru raamattua...
No niin just. =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Siisteyteen liittyen, mulla piti olla täällä jossain tiskikaapissa tai komerossa tai jossain semmoinen kattiloiden jynssäämiseen tarkoitettu teräsharja, jolla olisin saanut nämä mustuneet popcorninjäljet pois kattilastani. Vaan eipä löydy mistään, sappermentti. Pitääkö marssia kauppaan ostamaan uusi...
Bliss

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Suosittelen jotain hellävaraisempaa vaihtoehtoa kuitenkin.
1108

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

-Superior- kirjoitti:Imuroin äsken. Ahdistaa, ettei ole fysikaalisesti mahdollista, että täydellisen siistiä olisi koskaan. Siitä syystä aion protestoida olemalla loppupäivän syömättä.
En nyt saa varmaa kuvaa että onko tuo wannabeseko vai täyspäiväseko.

Kummin vain, yhtä säälittävää.
Bliss

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti: En nyt saa varmaa kuvaa että onko tuo wannabeseko vai täyspäiväseko.
Eikö sama tyyppi ollut jossain vaiheessa copy-paste-älykkö?
Vai sekoitanko nyt johonkin toiseen? (ei olis juurikaan ihme)
NegaDuck

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:^Suosittelen jotain hellävaraisempaa vaihtoehtoa kuitenkin.
Löysinkin ne kyseiset vermeet tiskialtaan alakaapin takaseinässä olevan "salaluukun" takaa. Olin joskus laittanut ne siihen reunalle, ja sieltä ne olivat tippuneet luukun taakse.

No eniveis, ei teräsastioiden kanssa tarvi olla hellä - näemmä. Hinkkasin uuninpuhdistajalla ja teräspuhdistusaineella (en yhtaikaa sillä toinen on hapanta ja toinen emäksistä) ja teräsharjalla yhtäkin kohtaa kokeeksi pari minuuttia putkeen eivätkä keltaiset läiskät lähteneet. Taitavat lähteä vain käytössä kulumalla pikkuhiljaa...
Bliss

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti: Taitavat lähteä vain käytössä kulumalla pikkuhiljaa...
Pist kattilaan puolisen litraa vettä ja vajaa puoli desiä pyykinpesujauhetta ja kiehauta. Kirkasta tulee hankaamatta!! *niksi-pirkka*

Ja varo, kiehuu helposti yli!! :)
NegaDuck

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Pyykinpesujauhe = konetiskiaine? Mutta kiitos vinkistä, tota vois tyypata.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Voin olla tuntemattomalle mitä vain, koska todellisuuteen ei ventovieras kuitenkaan voi koskaan päästä käsiksi. Tunteet kai kuitenkin ovat jokaisen ominta itseä?
NegaDuck

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

-Superior- kirjoitti:Tunteet kai kuitenkin ovat jokaisen ominta itseä?
Kyllä trolli voi silti onnistua sohimaan.
Bliss

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:^ Pyykinpesujauhe = konetiskiaine?
Ei, kun PYYKINpesujauhe. Sitä samaa, mitä laitat pesukoneeseen, jolla peset vaatteita :mrgreen:
EI tiskikoneeseen laitettava tökötti.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Njaa, oon ihan onnistuneesti puhdistanut pohjaan palaneita kattiloita konetiskiaineella ja hellalla vettä kiehuttamalla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kipee keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuume nousee. No eipä täällä korvessa ole muuta tekemistä kuin sairastaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin