Tahmea torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

pikkuego kirjoitti:Alkaiskohan tää päivä olla tässä. Vois koeajaa ton uuden 9:n ja kokeilla uutta taktiikkaa vaatteiden ostamiseen. Tähän asti oon yrittäny löytää mieleisiä vaatteita, nyt ostan ihan sama mitä ja yritän mieltyy löytämiini.
Pidä vain mielihalusi pinnan alla ja osta ihan miesten vaatteita! :wink:

Ota nainen mukaan ostoksille niin voit olla varma ettei ostettujen vaatteiden määrä pääse ainakaan kasvamaan!
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

pikkuego kirjoitti:Tähän asti oon yrittäny löytää mieleisiä vaatteita, nyt ostan ihan sama mitä ja yritän mieltyy löytämiini.
Pupu, ei sun mun takia tartte. Voit olla älästi.
1108

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Eikös Kid Rockin hommana ole aina ollut nyysiä parhaat riffit/beatit joiltakin muilta ja Fruity Loops:ittaa biisit kokoon kotikellarissa.

Muusikko? Nou fucking way.



Ruvetaanko tekeen kesähittejä????
ninnithequeen

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Käsi verillä, siis kunnolla, tosin ei pikkukissin voimasta vaan vanhan rakkaan kultani, Sherin ansiosta. Ei kannata paijailla vissiin molempia kun yhdessä haistelevat meidän sängyssä (olen idiootti)...Sheri ei meinaan koskaan kävis mun kimppuun. Ei kyllä käyny pienenkään, menin vaan sotkemaan hein tutustelua, oma vika...Ja vielä SHERIN omassa sängyssä...huh.

Uah. Kauan tää kestää? Rauhottusivat ny. Vai olenko se minä ku hermoilen? Kyttäily ja muriseminen ja sähisy jatkuu, mutta yhteen eivät ota. Sherin kanssa pieni jo makoili sohvan alla kauhuissaan kun imuroin. Kasjaa tää pieni taas oikeen jahtaa pitkin huushollia, kovaa, ja mä en ny enää keksi mitä tehä. Pitäs varmaan antaa vaan olla.. Mut sit tääl ei nuku enää kukaan. Viime yönä oli tyttöjen vuoro nukkuu sängyssä, ja voi herrantähen että mulla oli kaks rakastunutta kissaa vieressäni. Paha äiti toi sen pienen inhottavan valkosen riiviön tänne :oops: ja nyt viiiihdoin pääsee äitin viereen jee! Tytöt pääsee tänäänkin äitin viereen. Luulevat pian ettei äiti enää rakasta :(
(tilaa on pitää kissat eri tiloissa laatikkoineen ja kuppeineen ja kaikkineen)

Kyllä meillä ennen vanhat kissat päästi vauvan/vauvat HETI ruokakupille, nää kaks ei sitte ollenkaan. Mitä mie teen, kohta viikko menny...

Olikohan tää tämmöstä aikoinaan, yli 10 vuotta sitten? Tässä on vissiin eri haju kun se on poika. Mua käy oikeesti sääliks sekä vanhukset että pikkupoika. Pitäs varmaan jättää ne pokkana keskenään ja lähtee ulos, ku hermoilen niin paljon...Tuliskohan ruumiita?
1108

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Väännä niiltä vitun säälittäviltä otuksilta niskat nurin ja tee tumput talvea varten niiden nahoista.
Vihtahousu

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Aamupala syöty ja aamukalja avattu, varustuksena vieläkin bokserit ja sukat. Kippis!

edit: eihän tässä ole kuin pari tuntia niin pitää alkaa pukea ja lähteä kohti tavastiaa.
Bliss

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Pitäs varmaan jättää ne pokkana keskenään ja lähtee ulos, ku hermoilen niin paljon...Tuliskohan ruumiita?
Tuskinpa tulee. Kokeile?

Kissat sängyssä = voi yök.
ninnithequeen

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Kissat sängyssä = voi yök.
Ootsä tosissas???

Me nukutaan näin http://kitina.net/album_page.php?pic_id=5780 AINA Sherin kanssa. Yli kymmenen vuotta jo. Ja Kasjan paikka on mun jalkopäässä.

Luuletsä et mul ois mies, joka EI tykkäis kissoista? Ei, mulla on mies joka VIHAA niitä.
Bliss

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Kissat sängyssä = voi yök.
Ootsä tosissas???
No olen. Eläimet ei kuulu sänkyyn. Ei edes päiväunille.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:Uah. Kauan tää kestää? Rauhottusivat ny. Vai olenko se minä ku hermoilen? Kyttäily ja muriseminen ja sähisy jatkuu, mutta yhteen eivät ota.
Onko ehkä tullut mieleen että ehkä kissasi haluavat itsenäistyä ja vapautua sinun ja ihmiskunnan ikeestä? Ehkä kissat ovat yksinkertaisesti kyllästyneet olemaan ihmisten paijattavina ja "voi kun ne ovat niiiin söööööööttejä"-blaabatuksen kohteina. Miltä sinusta tuntuisi jos joku sinua etevämpi alien-rotu pitäisi sinua lemmikkinään?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vihtahousu

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Sillon joskus mutsilla Kannelmäessä asuessani meillä oli kissoja ekan kerran ja niitä siskot eikä mutsi voineet ikinä komentaa tai pakottaa mitään tekemään, niin mä sit sain aina ottaa ne pois keittiön pöydiltä yms.. lopulta ne katit hyppäs aina ite pöydiltä alas kun tulin huoneeseen.

Elukoille pitää asettaa ne rajat mitä ne saa tehdä, ugh! Mun sängyssä kissat ei kyllä omista turkkia, puutarhat pitää olla kunnossa!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

huima kirjoitti:Plaa plaa plaa. Kyllä sä vielä kasvat.
Huima-rakas, yritän vain suojella sua!

No miten olis sit Goldfrappin misu? Kelpais mullekin.
ninnithequeen

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Kissat sängyssä = voi yök.
Ootsä tosissas???
No olen. Eläimet ei kuulu sänkyyn. Ei edes päiväunille.
Ihmekkös luovuit kissoistas niin nopeesti.

Mulle suurin itkunaihe on se että mitä jos tyttö tuleekin allergiseksi ja niistä pitää luopua? Sheri jopa kävi 2 vee Nitskun kimppuun aikanaan, mutten siitä luopunut. Turpiinsa sai, ja eristykseen, kissa siis, ja mietittiin. Mutta nykyään tulevat toimeen hyvin. Puskee likkaa ja menee viereen makoilemaan kerjäämään rapsutusta. Mustasukkaisuutta oli varmaan uudesta pienestä - kuten nyt. Jostain syystä Sheri on enemmän kiinnostunut ja suostuu lähemmäs tätä pientä kissaa kuin Kasja.

Ja sanokaa vaan että olen idiootti kissojen suhteen: tiedän. Olen kuullut sen jo usein. Must tulee se Simpsonien hullu kissamummo.
Bliss

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Ootsä tosissas???
No olen. Eläimet ei kuulu sänkyyn. Ei edes päiväunille.
Ihmekkös luovuit kissoistas niin nopeesti.
Olisivat saaneet jäädä, jos 1. olisivat tulleet toimeen a) keskenään ja b) ipanan kanssa ja 2. jos ipana ei olisi tullut allergiseksi sille jonka kanssa tuli toimeen.
Sänkyyn ei kummallakaan kissalla ollut mitään asiaa. Meni myös ihan muutamassa päivässä perille. Ei se niin vaikeeta ole.

Enempi jaksan aina ihmetellä sitä, että elukoita inhimillistetään ja niillä on enemmän oikeuksia kuin peheen ihmisillä. Mtta se on jo toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:Sillon joskus mutsilla Kannelmäessä asuessani meillä oli kissoja ekan kerran ja niitä siskot eikä mutsi voineet ikinä komentaa tai pakottaa mitään tekemään, niin mä sit sain aina ottaa ne pois keittiön pöydiltä yms.. lopulta ne katit hyppäs aina ite pöydiltä alas kun tulin huoneeseen.

Elukoille pitää asettaa ne rajat mitä ne saa tehdä, ugh! Mun sängyssä kissat ei kyllä omista turkkia, puutarhat pitää olla kunnossa!
Meillä isot tytöt tottelee sormien napsautusta. Hyppäävät heti alas ku jäävät kii väärästä paikasta. Saavat kyllä olla missä haluavat, mutta kun komennetaan - uskovat. Toisaalta tulevat luokse heti kun viheltää.

Tää uus ei tietty vielä tajuu. Koira sekin on: kantaa sen leikkihiirensä suoraan käteen (kirjaimellisesti) takasin kun heittää - ja sen energia ei tunnu loppuvan koskaan, puuh.
ninnithequeen

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti: Sänkyyn ei kummallakaan kissalla ollut mitään asiaa.
Sä et tosiaan tiedä kissoista mitään vai?

Koiraa ei sänkyyn mä ymmärrän, mutta....
Bliss

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Sänkyyn ei kummallakaan kissalla ollut mitään asiaa.
Sä et tosiaan tiedä kissoista mitään vai?

Koiraa ei sänkyyn mä ymmärrän, mutta....
Miten niin en tiedä? Yhtälailla kissa oppii olemaan kuin koirakin. Ei alkukodin kissatkaan olleet sen enmpää sohvalla kuin sängyissäkään. Ei sielläkään siihen oppimiseen ihmeen kauan mennyt. Mikä tässä nyt on ongelma?
BettyB.

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Sänkyyn ei kummallakaan kissalla ollut mitään asiaa.
Sä et tosiaan tiedä kissoista mitään vai?
Mitä sä nyt ninni sössötät? Jos joku ei halua kissaa sänkyynsä karvaamaan, ei kai se vielä tietämättömäksi tee. Ja mitä eroa on sillä, onko sängyssä kissoja vai koiria?

Niin, ja korostettakoon että minulla on ollut kaksi kissaa, ettei tule taas sanomista että mistäs mä kissaton mitään tietäisin...
ninnithequeen

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Teillä tais olla ulkokissoja? Meillä ei.

Meillä kissat ovat perheenjäseniä siinä kuin ihmisetkin, mutta ei, niille ei kateta ruokapöytää. Eli kuitenkin hiukan eri etuudet :D Ja perhana että osaan ärähtää jos ollaan väärillä teillä - tajuavat sen kyllä jo ennen ku mut näkevät livahtamalla. Viimeisen kuuden vuoden aikana sanaa "Perkele" on joutunut hiukan vähentämään.

Mieheni ei ymmärrä tätä mun hulluutta ollenkaan. Kiltisti otti vastaan nämä kaks nykyistä aikanaan, sekä sen vanhan joka vietiin lopetettavaksi syövän takia. Ja mie meinasin kuolla sillon, mies ymmärsi ja välitti "jäihän sulle Sheri ja Kasja". Joo. Nyt tytöt on vanhoja ja mitä jos. Toisella kaihi ja toisella patti niskassa. Ei hätää. Mitä jos ne meneeki pahaksi? Toinen lähtee? Eivät ole ikinä olleet ilman laumaa? Toinen kuolee perään kuten puput teki? Mie ajattelin vaan sitä hankkiessani Mitjan, pakko myöntää. Ja Nitaa. Ja sitä et olis jotain kivaa kaikilla.

Itsekäs, huutaa ukko ja uhkailee hirttää tuon pienen. (no ei ny tosissaan)
ninnithequeen

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:Niin, ja korostettakoon että minulla on ollut kaksi kissaa, ettei tule taas sanomista että mistäs mä kissaton mitään tietäisin...
Älä ny tuota jaksa.

Pääskö ne kissat sänkyyn, ja pääseekö Sulo?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Eipä ole enää isovanhempia jäljellä. Viimeisestäkin mummosta aika jätti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vihtahousu

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

aasi kirjoitti:Eipä ole enää isovanhempia jäljellä. Viimeisestäkin mummosta aika jätti.
Kävi samat kesäkuussa sauna-open-airin aikaan. Not kiva.
Hermann Hoth

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

masa kirjoitti:Mistä hatusta toi ilmatieteenlaitos nykyään noi sääennusteensa arpoo.

Tiistaina Mikkeliin luvattiin lauantaille + 14 ja sateista. Eilen ennuste oli muuttunut +20 ja sateisiin. Nyt FMI sivusto lupailee +21 eikä sadetta. Huomenna ne taitavat luvata helteitä, ja lauantaina sitten sataa kuitenni lunta.

Hyvä FMI. Paskan myitte.
FMI on osoittautunut melkoiseksi pajatsoksi. Nippa nappa osaavat seuraavan päivän ennustaa oikein. Mut jos ti katselee la ennustetta, niin se muuttuu sivuilla vielä monta kertaa. Ei kovin vahva esitys.
BettyB.

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Pääskö ne kissat sänkyyn, ja pääseekö Sulo?
Toinen kissa pääsi, toinen ei. Ja Sulokin pääsee. Mutta eihän tässä nyt siitä ollutkaan kyse, kuten ehkä huomaat jos tarkemmin ketjua luet.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tahmea torstai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Tähän asti oon yrittäny löytää mieleisiä vaatteita, nyt ostan ihan sama mitä ja yritän mieltyy löytämiini.
Pupu, ei sun mun takia tartte. Voit olla älästi.
Meille alkaa selvästi kasvaa kosminen yhteys, en nimittäin ostanu tasan yhtään mitään :wink:
Vastaa Viestiin