Beerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^

En kyllä ole Dave. Moneksi muuksi on haukuttu, mut ei Daveksi. Ei pahalla, Dave.

Toki muistin burkhan, mut en ehtinyt lukemaan tai kirjoittamaan tänne nyt päivällä. Palkan eteen piti tehdä kuitenkin hitusen töitäkin.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 03.11.2013 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
daddykillkill

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Frederik Krueger kirjoitti:Pääsit varmaan lääkikseenkin lukemalla pääsykoekirjat kerran läpi.
... edellyttäen, että pääsykoekirjoissa oli Haku-toiminto, kuten tällä palstalla on...
ninnithequeen

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tein kanakeittoa, hain kakaran pihalta, pelastin kissanpennun sellofaanista. Normi-ilta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voi huvitus. Viisvuotias leikkii kumisella liskolla ja pingispallolla lattialla. Liskon saaliina on linnunmuna ja hurjia taisteluja käydään aina välillä. Satunnainen kommentti: "Lisko imeskelee rauhassa munaansa". :D

Viaton on lapsen mieli.


:roll:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Niin ja onnittelut Pupuperheelle, pidätte lajinne mainetta yllä ;-)
Prepare for the worstest.
Bhven

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

...noin muuten olen sitä mieltä, että Paavo Lipponen olisi pitänyt salamurhata jo kauan sitten.
BettyB.

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Muista pomon sanat ja burkha päälle.
Muistin pomon sanat ja korjasin liian lyhyen helman niillä kaikkien rakastamilla legginseillä. Asia tuli pomon kanssa puheeksi, ja kerroin, että laitoin leggarit ihan vaan ettei tulisi liian lyhyestä helmasta sanomista. Sain pomolta kiitosta.

Sen lisäksi pomoni kertoi, että olen ehdottoman hyvä työntekijä ja luottopelaaja, ja että tissini ovat työsuhteessa pelkkää plussaa. Jep jep.

Leggarit riisuin ravintolaan lähdettäessä.
Vastaa Viestiin