Lauantain laatua ei voi määritellä..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Re: Lauantain laatua ei voi määritellä..

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Palattu työkamun bileistä. Loppua kohden alkoi saada valtaa sellainen "oikeastaan mä oon ihan eri maailmassa kun noi, mitä mä täällä teen?" -fiilis joka mulle tulee melkein kaikissa bileissä. No, ehkä en vaan ole bilettäjätyyppiä.
Herra Manala

Re: Lauantain laatua ei voi määritellä..

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti: Will Sasso imitoi kyllä Arskaa paljon paremmin kuin Jürki.
Joo. Toi kaveri on kyllä ihan hulvaton. Ehkä paras ikinä.
Storia

Re: Lauantain laatua ei voi määritellä..

Viesti Kirjoittaja Storia »

NegaDuck kirjoitti:
"oikeastaan mä oon ihan eri maailmassa kun noi, mitä mä täällä teen?" -fiilis
Right on! Voin näin luottamuksella kertoa, että tämä fiilis voi yllättää näemmä (ja taas) vaikka kesken Hurriganesin keikan, jossa jokapuolelta sataseitkytneljä varhaisteiniä yrittää painaa lyttyyn ihan vaan periaatteen vuoksi. Siinä sitten oot niinQu että Näin On ja yllättäen puskan takaa alkaa hiipiä fiilis että oispa tääkin jo ohi...Ja kas, ,mielikuviin on vastattu, näin se käy ja get on!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Lauantain laatua ei voi määritellä..

Viesti Kirjoittaja Clay »

Suvinen kirjoitti:
Clay kirjoitti:Jeij, Suvinen takasin!
Bongasin sut San Fransiscon Chinatownista, ja mulla on kuva siitä todisteena.
Jos se oli joku muu katuojaan sammunut?
Nyt penikseni on fantastinen!
NegaDuck

Re: Lauantain laatua ei voi määritellä..

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Frederik Krueger kirjoitti:Ja telkkaristakin tulee tänään niin hyviä tai "hyviä" elokuvia ja vanhojakin pitäisi katsoa boksilta pois.
Tällaisina hetkinä sitä rupeaa joskus pohtimaan että onkohan se telkkarin katselu - tai lukeminen - enemmänkin velvollisuus kuin viihdettä. :?
1108

Re: Lauantain laatua ei voi määritellä..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Ekoaseilla ammuttiin, oma tulos 48,4, tarvii reenata isukin aseilla vielä, jotta ensi kerralla saa paremman...
Kultaseni, sano vain niin vien sinut radalle treenaan ihan mitä lajia itse haluat. Aseet löytyy kyllä (paremmat kuin isältäsi).
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantain laatua ei voi määritellä..

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:Ekoaseilla ammuttiin, oma tulos 48,4, tarvii reenata isukin aseilla vielä, jotta ensi kerralla saa paremman...
Kultaseni, sano vain niin vien sinut radalle treenaan ihan mitä lajia itse haluat. Aseet löytyy kyllä (paremmat kuin isältäsi).
Heti huomenna!!!1 Eiku, oonki koululla ATK-tunneilla... Mut hei, siinähän olis harjoitusmaaleja, luokka täynnä tietokoneruutuja!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin