Sunnustai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

27 timmaa duunia kahdessa päivässä. Tähän ei pysty edes SikaMika!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä tein joskus yhtenä päivänä 28 tuntia putkeen töitä..
Olin just' seuraavana päivänä lähdössä kuntoutumaan kahdeksi viikoksi, joten oli pakko painaa pitkää päivää..
Sitä lienee vaikea ellei mahdoton ylittää?

Nää on just näitä, valvoin joskus 72 tuntia putkeen koska vain halusin saada leukuni tupen valmiiksi, ompelin kasaan vaikka kävin nahkaompelukurssin vasta 15 vuotta myöhemmin, kyse oli pelkästä harrastuksesta..

Olen ollut aina sinnikäs eli suomeksi sanottuna tyhmä.
Olen välillä valmis tekemään ihan kammottavia määriä duunia saadakseni aikaan jotain mitätöntä, sitten toisaalta joku tärkeä juttu voi jäädä hautumaan vaikka kymmeneksi vuodeksi..
Mä toivon Manala sun puolesta ettei jänismäisyytesi koskaan etene näin fataaliksi..

Voisit kirjoittaa pariin SA-ketjuun kanssa kun niihin kukaan muukaan näytä mitään kirjoittavan? Ihan hyvä <loitus vaikka olikin myöhässä tehty.
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Mä tein joskus yhtenä päivänä 28 tuntia putkeen töitä..
Sitä lienee vaikea ellei mahdoton ylittää?
No on kyllä aika kova juttu ylittää niin kauan kun yhdessä päivässä/vuorokaudessa voi olla maksimissaan 24 tuntia.
Nää on just näitä, valvoin joskus 72 tuntia putkeen koska vain halusin saada leukuni tupen valmiiksi, ompelin kasaan vaikka kävin nahkaompelukurssin vasta 15 vuotta myöhemmin, kyse oli pelkästä harrastuksesta..
Vittu sä olet kyllä kädetön, jos ompelet yhtä vitun nahkakortsua 72 tuntia. Itse olen valvonut aikoinaan 82 tuntia putkeen assemblyillä. Tosin silloin olin vielä nuori ja vetreä.
Olen ollut aina suomeksi sanottuna tyhmä.
Tässä asiassa en ala väittämään vastaan.
Ihan hyvä <loitus vaikka olikin myöhässä tehty.
Ehkä sä voisit m<tkustaa aikakoneella eiliseen ja korjata tämän suuren, 26 minuuttia myöhästyneen mokaamiseni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ihan hyvä <loitus vaikka olikin myöhässä tehty.
Ehkä sä voisit m<tkustaa aikakoneella eiliseen ja korjata tämän suuren, 26 minuuttia myöhästyneen mokaamiseni.
Olipas paljon, valitettavasti aikakoneeni avain ja salasana ovat hukassa, mutta kun löydän ne niin saat mennä ihan itse korjaamaan erheesi.
Itse olen valvonut aikoinaan 82 tuntia putkeen assemblyillä.
Vau, sä varmaan otat sitte tietsikan ääressä aina mikrounia? Onkos sulta tutkittu ettei olisi epilepsiaan viittaavia muita löydöksiä? Ei siinä mitään vaikka löytyisi, ainoo n et välillä voi pudota katuun ja hakata päätä asfalttiin ja purra kielen melkein poikki!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Moi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Herra Manala

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

RolloTomasi kirjoitti:Moi.
Tere. Onks toi niba ihan urpo, vai kuvittelenx vaan?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Herra Manala kirjoitti:Tere. Onks toi niba ihan urpo, vai kuvittelenx vaan?
Emmätiiä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NegaDuck

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Jaaha, ja huomenta. AVG Anti-Virus noituu jostain buuttuvasta .bin -tiedostosta. Onx muilla tätä (eli johtuuko päivityksestä) vai pitäiskö asentaa uusix?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Joku toinenkin on tästä maininnut, mutta vaikka en ole koskaan norannut ketään, Niba ilmestyy välillä norattuna riippumatta siitä olenko kirjautunut sisään vai en. Ensin luulin niiden ("Niba on norattu"-viestit) olevan Niban itsensä kirjoittamia, jonkinlainen mielenilmaus sitä vastaan että monet(?) ovat noranneet hänet, mutta näkyihän siellä sittenkin se unignore-nappikin.

Muistan kerran aikaisemminkin tapahtuneen näin, silloin kohteena oli sivustahuutaja.

En tiedä mitä ajatella tällaisesta toiminnasta. Onko Kitinän tekoäly alkanut elää omaa elämäänsä? Kohta se varmaan järjestää PetriFB:n henkilökohtaisen kadotuksen, jota onkin useaan otteeseen ennustettu.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

McJanne kirjoitti:Heh. Tammikuun alun luovutuskiireissä 2007 kävin viikon aikana kotona kahdesti suihkussa ja vaatteiden vaihdossa.
:off:

Lapsena tuo oli minulle ihan normaalia. Kävin pesulla vain ke- ja la-saunojen yhteydessä, silloinkin inhosin yli kaiken hiusten pesua ja yritin vältellä sitä viimeiseen asti. Myös hampaani pesin erittäin satunnaisesti ja söin karkkia kuin hullu, ihme kyllä hampaani pysyivät kuitenkin kunnossa.

Paransin hygieniaani murrosiässä vasta kun tytöt alkoivat kiinnostamaan, mikä todistetusti paransikin saantiani. Tämä ihan vinkkinä Poikuudellekin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Frederik Krueger kirjoitti:En tiedä mitä ajatella tällaisesta toiminnasta. Onko Kitinän tekoäly alkanut elää omaa elämäänsä?
Kuva

EDIT: katsotaan toimiiko tämä kuvahotlinkki...
Viimeksi muokannut NegaDuck, 17.08.2008 11:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nastamuumio

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Oon himas. Skoonessa ja Kööpenhaminassa oli ihan lystiä. Skoonen murre on täysin ymmärrettävää, mutta Tanskassa on yhä turvallisinta asioida englanniksi. Vadelmavenepakolaisensa lukeneille tiedoksi, että Malmö, jossa siis myös vierailin, on Per Albin Hanssonin syntymäkaupunki ja olen tallustellut Per Albinin mukaan nimetyllä kadulla. Syntymäkotimuseo jäi vierailematta, koska se on avoinna vain ryhmille ja ennakkosopimuksesta.

Ens viikko on vika lomaviikko, ja koska en näköjään osaa sanoa ei, vietän sen McJannellekin niin tutuissa firmoissa, vaikka mun ei todellakaan pitänyt astua niiden tiloihin enää jalallanikaan.
Bliss

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Reissusta palattu. Pitäs varmaan sanoa, että väsynyt mutta onnellinen :D
Onneks lähdettiin Poriin (West Coast Cup) eikä Alastaroon vauhtipäiville. Porissa EI satanut!!
Seurueemme kalusto herätti joissain kanssaihmisissä hiukan nitinöitä ja mutinoita, ne toiset sitten villisti kuvasivat ja ihmettelivät.
Pääasia että oli kivaa.
1108

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Alastarolta sai mojovan kanuunan.

Mutta bongattu vitukseen siisti Skyline, oispa ollut ylimääräinen 30k niin olisi vaihtanut omistajaa.
Bliss

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti:Alastarolta sai mojovan kanuunan.
Samaa tautia näytti olevan Porissa liikkeellä kyllä :D
Onneks ei tarttunut...
1108

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bliss kirjoitti:Onneks ei tarttunut...
Mulle tarttui sinunkin puolesta. Kello 04.00 hujakoilla ei ole fiksu idea alkaa kiskoon Remy Martinin V.S.O.P:tä laskuhumalassa. Taidan olla hutikassa vieläkin... Mutta hyvin sällit driftas ja varikkokissat oli...kauniita.
Stinky

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Lipsahti eilen humalan puolelle. Omituista kyllä - ei krapulaa. Tulin vasta tuossa tunti sitten kotiin..
On mulla mahtavia ystäviä siellä, täällä ja tuolla ♥
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei tämäkään nyt ihan nappiin ala, taisi olla fisu pilaantunutta. No hyvä syy löhötä punkassa ja lukea roskakirjallisuutta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NegaDuck

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bluntly kirjoitti:No hyvä syy löhötä punkassa ja lukea roskakirjallisuutta.
Hyvä kun muistutit. Mulla yksi roskaromaani odottaa vielä loppuunkahlausta. (raportoin siitä kyllä sitten siellä "Luin kirjan" -ketjussa)
ninnithequeen

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Tere. Onks toi niba ihan urpo, vai kuvittelenx vaan?
Emmätiiä.
Mä tiiän. Ei ole.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Otin yhden Oluen uinnin päälle illalla vaikka putket oli pesemättä pubissa, tuloksena hyvin nukuttu yö ja krapulasta ei tietoakaan. Krapula on lastentauti.
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:27 timmaa duunia kahdessa päivässä. Tähän ei pysty edes SikaMika!

Oon tehny aikoinaan monesti 31 tuntia töitä putkeen, ensin 24 tunnin päivystys ja perään normaali työpäivä. Tuo oli siihen aikaan normaali käytäntö.
ninnithequeen

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Skitsokissa nukahti viimein. Vähänkö se on kova jätkä tossa kiipeilypuussa valtavien tassujensa kanssa, maiskuttaessaan?
Bliss

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä taidan lähteä Ikeaan kuluttamaan aikaa. Tekemiset vähän vähissä kun on tollanen paskailmakin ja kaikkee.
Avatar
AnaisJune
Kitinä paheena
Viestit: 38
Liittynyt: 17.08.2008 7:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja AnaisJune »

Tuijotan hämmentyneenä Lourdeksen kulmakarvoja ja viiksiä. Tyyppi on vasta 11, ja enemmän karvaa kuin amispojilla. Kuva

Luulisihan sitä että JOS äiti on Madonna, varaa viiksivahaan ON.
Vastaa Viestiin