Sunnustai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja aasi »

AnaisJune kirjoitti: Luulisihan sitä että JOS äiti on Madonna, varaa viiksivahaan ON.
Ymmärrän nyt paljon paremmin väitteen Madonnan saituudesta, erityisesti läheisiään kohtaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

AnaisJune kirjoitti:
Luulisihan sitä että JOS äiti on Madonna, varaa viiksivahaan ON.
Meinaat, ettän tilanne paranis jos ne viikset laittais vahalla käkkyrälle? :think:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Herra Manala kirjoitti:27 timmaa duunia kahdessa päivässä. Tähän ei pysty edes SikaMika!
Alkuviikosta olin 3 päivää 24h töissä. Tosin siitä maksettiin vain 8 tunnin mukaan. Ja tietysti sotaharjoituskorvaus, joka on 7 euroa lisää palkkaan tunnilta.

Tulin just töistä. Perjantaina olin 16 tuntia ja eilen 10. Ihanaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
AnaisJune
Kitinä paheena
Viestit: 38
Liittynyt: 17.08.2008 7:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja AnaisJune »

:lol:
Hahha. No kyllä on pihi.

Ja viiksivahalla tarkoitin sitä, millä karvoja vahataan pois. Tosin nyt mielessäni on mielikuva Lourdeksesta paria vuotta myöhemmin, Dalit ja Frida Kahlot naamassa yhtäaikaa. :shock:
Vihtahousu

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kyl, nyt on karpula. Eilen ei ollut enää niin hauskaa, vaikkakin musaa tuli taas kuunneltua kekkustassa. Oli kolmas ilta putkeen kun kävin Mollyssa kuuntelemassa musaa, eilen ohjelmassa oli myös Systemrock, joka on varsin pätevä paikka, joskin DJ oli oli nihkee kun ei suostunut mihinkään.

Nyt pizzaa ja stargate atlantista...
NegaDuck

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Apua, kello on jo yli kolme, ja olen vasta pessyt yhden koneellisen pyykkiä ja kokeillut yhtä jännää tietokoneohjelmaa. Alisuoriutuja! :shock: Nyt äkkiä urheilemaan, lukemaan, säveltämään tai jotain etten tunne syyllisyyttä laiminlyönneistä! *suorituspaineistuu kunnes venttiilit viheltää*
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Tekisi mieli hankkia übersosiaalisen piskin seuraksi kissimirri. Tulisikohan siitä liikaa vauhtia ja vaarallisia tilanteita?
Don't Panic!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:Apua, kello on jo yli kolme, ja olen vasta pessyt yhden koneellisen pyykkiä ja kokeillut yhtä jännää tietokoneohjelmaa. Alisuoriutuja! :shock: Nyt äkkiä urheilemaan, lukemaan, säveltämään tai jotain etten tunne syyllisyyttä laiminlyönneistä! *suorituspaineistuu kunnes venttiilit viheltää*
Joo mulla toinen menossa jo kovasti yritän tänään aloittaa uintisuoritukset kun ilmaseksi pääsisin loppuvuuen.. Tänään olis päässy polkemaankin mutta mutta ehkä toi +22 ja 50% kosteutta ei olisi ollut miellyttävää. Uimahallissa vesi tasaisen +27 ja keinovakoa.. Niin ja pääsis opettamaan karvakämmeniä, virolaisia ja ryssäsaunojia, varsinkin jos ne ite ensin alkais hakea rajojaan.. :lol:
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nexie kirjoitti:Tekisi mieli hankkia übersosiaalisen piskin seuraksi kissimirri. Tulisikohan siitä liikaa vauhtia ja vaarallisia tilanteita?
Tulee.

Tää mein pieni on kyllä yks yybersosiaalinen kans. Eikä löydy paikkaa mitä se ei olis kaatanu/sotkenu/riuhtonut.
ninnithequeen

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BLUNTLY!!!! Mistä hitosta sä Sillanpään Sannan tunnet???? Ei ole todellista.
EDIT: selvis jo. Vai vanhoja luokkakavereita :D Sanna on mun vanha duunikaveri baarista.
Maailma on pieni.
Vihtahousu

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kolme viikkoa ja kymmenen kiloa on lähtenyt painosta, noh jotain hyvääkin joskus mulle tapahtuu. Ostin toki vanhasta muistista dressmanin mustat boxerit kokoa XL vaikka nykyään meneekin jo ällä-koko paremmin jalkaan. Parhaat housutkin ovat pussi-versiot ja uus vyökin piti ostaa kun loppui reiät kesken vaikka pari olin ite kaivertanut...

Vaaka näytti aamulla 94,7... tätä menoa olen alle ysikymppinen muutamassa viikossa kun nyt tälläkin viikolla lähti melkein puoltoista kiloa. Tiukka (3:n päivän)nestekuurini toimi :twisted:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vihtahousu kirjoitti:Kolme viikkoa ja kymmenen kiloa on lähtenyt painosta, noh jotain hyvääkin joskus mulle tapahtuu. Ostin toki vanhasta muistista dressmanin mustat boxerit kokoa XL vaikka nykyään meneekin jo ällä-koko paremmin jalkaan. Parhaat housutkin ovat pussi-versiot ja uus vyökin piti ostaa kun loppui reiät kesken vaikka pari olin ite kaivertanut...

Vaaka näytti aamulla 94,7... tätä menoa olen alle ysikymppinen muutamassa viikossa kun nyt tälläkin viikolla lähti melkein puoltoista kiloa. Tiukka (3:n päivän)nestekuurini toimi :twisted:
Mulla olisi sulle vielä yksi dieetti leikkauspotilaille, varmasti häviäisi vielä 10 kiloa sinustakin! Ei kannata uskoa vaakoihin tai mitata pitää korkeintaan kerran viikossa.. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:27 timmaa duunia kahdessa päivässä. Tähän ei pysty edes SikaMika!
Oon tehny aikoinaan monesti 31 tuntia töitä putkeen, ensin 24 tunnin päivystys ja perään normaali työpäivä. Tuo oli siihen aikaan normaali käytäntö.
Päivystys mitään töitä ole. Siinä voi vaikka nukkua.
BettyB.

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NÄLKÄ!!
ninnithequeen

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:27 timmaa duunia kahdessa päivässä. Tähän ei pysty edes SikaMika!
Oon tehny aikoinaan monesti 31 tuntia töitä putkeen, ensin 24 tunnin päivystys ja perään normaali työpäivä. Tuo oli siihen aikaan normaali käytäntö.
Päivystys mitään töitä ole. Siinä voi vaikka nukkua.
Joopajoo. Tulee hyvä uni kun venaa kokoajan silmä raollaan että millon se puhelin soi, ja uskaltaako nukkua, jos se soi, ja jos ei herääkkään ja ja ja ja.... *vierestä seurannut/seuraa edelleen*
Quinevere

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

NuoriDaavid kirjoitti:Oon tehny aikoinaan monesti 31 tuntia töitä putkeen, ensin 24 tunnin päivystys ja perään normaali työpäivä. Tuo oli siihen aikaan normaali käytäntö.
Joo no en tiedä millaisella tahdilla tuo, mutta oon mäkin 26 tuntia tehnyt vitullisella kiireellä, ja sellaista duunia, jossa tyypit kuolee, ellet tee oikein, vikat 18 tuntia vielä pelkillä vessatauoilla. Hieman alkoi heikottaa siinä kuuden aikaan aamulla. Olisi varmaan pitänyt pistää itselleen sokeritippa ja vähän amfetamiinia, vaihdoin sitten kuitenkin lopulta duunipaikkaa, kun se oli lähes aina tuollaista.
BettyB.

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Meijän faija hakkaa sitli teidän faijat!!!11
Herra Manala

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Tere. Onks toi niba ihan urpo, vai kuvittelenx vaan?
Emmätiiä.
Mä tiiän.
Niin mäki! Ihan yhtä vähän urpo ku säki!
ninnithequeen

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: Emmätiiä.
Mä tiiän.
Niin mäki! Ihan yhtä vähän urpo ku säki!
Mun isi tekee sun isin lapset!!111

Eiku...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mä tiiän.
Niin mäki! Ihan yhtä vähän urpo ku säki!
Mun isi tekee sun isin lapset!!111

Eiku...
Mun isi panee teidän isien vaimoja.
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Herra Manala kirjoitti:27 timmaa duunia kahdessa päivässä. Tähän ei pysty edes SikaMika!
To-pe 28h, hahaa!

Käytän viikon ainoan vapaapäiväni krapulan hoivaamiseen. Petturoin eilen City-miitissä, hauskaa oli.

Yritin vielä viikolla ottaa yhteyttä hakemaani työpaikkaan, kun asia jäi kaivelemaan. Haistattelijani oli, kuten arvelinkin, lomilla ja niinpä mut yhdistettiin tarjoamallaan leffareissulla näkemälleni hottikselle HR-konsultille. Tyttö osasi kertoa, että firmassa alkaa yt-neuvottelut ja kaikki uudet rekrytoinnit ovat toistaiseksi jäissä. Niin mun tuuriani, vittu! Viisi vuotta sitten työskenneltyäni samassa lafkassa kesän ja yrittäessäni jatkaa pestiäni syksyksi kävi täsmälleen samoin! Tuolloin porukkaa potkittiin pihalle isolla kädellä/jalalla, joten se siitä silloin. Lisätietoa täytyy odotella ainakin pari viikkoa, en viitsinyt kiristyneessä tilanteessa mainita konsultille ettei tämä ole vielä vastannut mun leffaseurapyyntööni... :wink:
ninnithequeen

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Skitsokissa taas vauhdissa.

Kahdesti se on saanu tietokoneen kiinni, kolmasti oon pelastanu sen roskiksesta. Nyt sil on hiiri joten hetken saa vissiin olla rauhassa?

Dream on....
BettyB.

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Sen kerran kun tekis mieli karkkia, sitä ei ole. Prkl!

Edit: oli jätskiä, jee!
Vihtahousu

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bodomeilla ollut Wackenissa hauskaa, tekivät kuulemma crowdsurffingin enkatkin... mutta tässä näyte, olkaa hyvät;

Children of Bodom -Umbrella


edit: ups, tää versio olikin Melbournesta :D
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 17.08.2008 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stinky

Re: Sunnustai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Oonko mä jo hehkuttanut että soi subin Rokkarille morsian on laatuviihdettä?
Ihan huippuohjelma
Vastaa Viestiin